Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc
#1
Posted 16 December 2014 - 20:15
,,
Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc Noua generaţie de Skoda Superb se dezvăluie încet-încet privirilor noastre, iar primele informaţii despre această nouă maşină sunt mai mult decât îmbucurătoare: dacă noul Passat ameninţă, în echipările sale superioare, un Audi A4 în echipare entry-level, atunci noul Superb îi va pune probleme chiar şi unui Passat în echipare medie! [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/1/superb.jpg?width=610&height=343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noua Skoda Superb 2015, prima imagine: Passat cehesc
[ http://content.ad20.net/Storage/0_0/blank.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noua Skoda Superb va fi lansată în februarie [color=#0494E1 ! important]2015 la Praga, dar deja încep să apară primele imagini cu noul model cehesc, iar ştirile sunt îmbucurătoare. În primul rând, avem de-a face cu o maşină complet nouă, cea de-a treia generaţie de Superb fiind acum bazată pe noua platformă MQB, împărtăşită de VW Golf şi Passat. În al doilea rând, ni se promit tehnologii prezente până acum doar în clasele superioare. [/color] Dacă actualul Superb este una dintre cele mai bune maşini pe care le poţi cumpăra de pe piaţă prin prisma raportului dotări - calitate - preţ, viitoarea generaţie promite să fie şi mai bună, pentru că au fost aduse optimizări din toate punctele de vedere, ne anunţă oficialii Skoda: maşina e mai spaţioasă la interior, mai confortabilă, are sisteme de infotainment şi conectivitate de ultimă generaţie, s-a acordat o atenţie foarte mare siguranţei, consumului şi performanţelor, dar şi unor detalii secundare însă importante, cum ar fi sustenabilitatea, prin materialele şi procedeele tehnologice folosite. [ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/13723978/2/skoda-superb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] "Noua Skoda Superb este cea mai bună Skoda din toate timpurile. Această a treia generaţie a navei noastre amiral va trezi interesul unor noi grupuri de clienţi individuali şi companii. Calităţile modelului Superb accentuează valorile mărcii şi indică viitorul mărci Skoda," a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, preşedintele Consiliului de Administraţie Skoda.[color=#000000]Noul Superb va avea premiera mondială la mijlocul lunii februarie [color=#0494E1 ! important]2015[/color], în Praga. Prezentarea la Salonul Auto de la Geneva va urma la scurt timp, în martie. Lansarea pe piaţă este planificată pentru mijlocul anului 2015. Skoda Superb reprezintă vârful gamei de modele Skoda, încă din anul 2001. În prezent, marca a livrat la clienţii din întreaga lume [color=#0494E1 !important]peste[/color] 700.000 de exemplare din prima şi a doua generaţie a modelului Skoda Superb.â [/color] Revenim cu imagini şi informaţii oficiale imediat ce vor fi comunicate de către Skoda.'' Sursa: http://www.promotor....cehesc-13723978 Sunt convins ca Superbul va fi ok insa problema la toate autoturismele de generatie noua este pretul de achizitie care datorita noilor tehnologii adoptate, tot creste. Edited by fredy2007, 16 December 2014 - 20:17. |
#3
Posted 16 December 2014 - 20:28
Daca e macar la fel de frumos ca Superb 2 eu ma declar super fericit .
|
#5
Posted 16 December 2014 - 21:01
Asta se traduce prin: Skoda Superb va costa cat un Passat acum, iar Octavia cat un Superb. Aceeasi miscare pe care a facut-o si VW de la masini de muncitori la masini de upper middle class. Cand mi-am cumparat masina am avut in vedere si o Skoda Octavia insa ma adus pana pe la aproape 25000 euro si nu avea piele, climatronic, scaune incalzite sau mai stiu eu ce, doar navigatie, leduri spate, senzori si camera parcare spate + alte cacaturi d-astea necesare pt. optiuni volan multifunctional, pregatire multimedia nush ce, motor 1.8 benzina DSG. Asa pe un Opel Astra, tot benzina, automata, sedan pachet cosmo, piele, jante aliaj 18 negre, scaun sofer sport, scaune incalzite, halogen, geamuri electrice spate, geamuri fumurii spate, clima dual zone, leduri spate, oglinzi electrice, radio navi 950, sistem audio premium si asistent parcare + mici rahaturi aproape 24000 cu tot cu acte si rca platit. Ba chiar la 25000 poti lua Mazda 3 automata, full de full, xenon piele trapa mi se pare insa avea unele particularitati care nu mi-au plcut mie...
Prin urmare nu vad de ce ai da 30000+ pe o superb cand la banii aia iti poti lua mazda 6 full sau Honda accord, Volvo s60... nemtii astia :thumsdown: Edited by potae, 16 December 2014 - 21:02. |
#6
Posted 16 December 2014 - 21:02
Deci anul ăsta care vine vedem mașin colțuroase, masculine.
|
#7
Posted 16 December 2014 - 21:17
potae, on 16 decembrie 2014 - 21:01, said:
Asta se traduce prin: Skoda Superb va costa cat un Passat acum, iar Octavia cat un Superb. Aceeasi miscare pe care a facut-o si VW de la masini de muncitori la masini de upper middle class. Cand mi-am cumparat masina am avut in vedere si o Skoda Octavia insa ma adus pana pe la aproape 25000 euro si nu avea piele, climatronic, scaune incalzite sau mai stiu eu ce, doar navigatie, leduri spate, senzori si camera parcare spate + alte cacaturi d-astea necesare pt. optiuni volan multifunctional, pregatire multimedia nush ce, motor 1.8 benzina DSG. Asa pe un Opel Astra, tot benzina, automata, sedan pachet cosmo, piele, jante aliaj 18 negre, scaun sofer sport, scaune incalzite, halogen, geamuri electrice spate, geamuri fumurii spate, clima dual zone, leduri spate, oglinzi electrice, radio navi 950, sistem audio premium si asistent parcare + mici rahaturi aproape 24000 cu tot cu acte si rca platit. Ba chiar la 25000 poti lua Mazda 3 automata, full de full, xenon piele trapa mi se pare insa avea unele particularitati care nu mi-au plcut mie... Prin urmare nu vad de ce ai da 30000+ pe o superb cand la banii aia iti poti lua mazda 6 full sau Honda accord, Volvo s60... nemtii astia :thumsdown: Ce motor ai pe Astra ? Ce legatura are Mazda cu motor aspirat vs 1.8 turbo 180cp ? ce legatura are dsg-ul cu rahatul de pe mazda ? Oricum, o mazda 3 in echiparea de varf (asa cum ai descris mai sus)+cutie automata costa 25290e si are doar 120cp. Edited by ionutMembruAnonimut, 16 December 2014 - 21:21. |
#8
Posted 16 December 2014 - 22:38
1. Mai slab, de 1.6 dar nu asta conteaza. Masina o folosesc aproape exclusiv in Bucuresti, nu pot sa zic ca nu suna bine 180 de cai dar sincer sa fiu nu am ce face cu ei in oras... 120 de cai de pe Mazda sunt ok pt. Romania. Hai cel mult 140, peste nu zic ca nu e misto dar intra la fita, practic nu se justifica nevoia de ei fiindca nu sunt drumuri...
2. Teoretic la motorul aspirat sunt mai putine chestii care sa se strice. Plus ca are 2L, combinatia asta probabil face ca masina sa consume destul de putin pt. o 'benzinara' 8-8.5 in bucuresti din ce ziceau aia pe clubmazda... cat despre cutia de viteze de la ea singurul dezavantaj pe care il vad eu e ca fiind mai exotica intretinerea/reparatia costa mai mult. Sunt destule threaduri cu probleme si la DSG insa nu pot sa neg faptu' ca e o cutie prezenta pe multe masini, de atata timp, prin urmare ar avea un pedigree mai bun ca mazda dpdv al fiabilitatii si researchului care s-a facut pe ea in toti anii astia. Nu zic ca Octavia nu e misto decat Opel Astra. E mai mare, mai confortabila insa dai chiar si o carutza de bani pe ea si nu ai cine stie ce dotari de lux... Deci nu zic de dotare Laurice & Klement sau RS ci varianta Elegance1.8 TSI DSG. Nu mai zic de faptu' ca nu stiu exact ce iti pune in pachetu' asta ca nu are mai nimic inafara de niste brinzbrizuri cromate pe afara insa daca ii mai pui: - jante aliaj 18 - alarma - camera video spate + senzori fatza spate de parcare - sistem de navigatie cel mai ieftin te aduce la 25.066 euro... Daca i-as pune si chestiile pe care le am pe Astra anume: - halogen - oglinzi electrice - parbriz incalzit - proiectoare ceata - scaune fatza incalzite - sound system - geamuri fumurii te aduce la 28.700 de euro. De ce ai da atatia bani pe o octavie in loc sa iei mazda 6, attraction, tot automata 28000 de euro. Bine are cu 25 de cai mai putin dar dupa ea intorci capul... Ce vreau eu sa zic e ca s-au cam stricat si e pacat... |
#9
Posted 16 December 2014 - 23:44
potae, on 16 decembrie 2014 - 21:01, said: Asta se traduce prin: Skoda Superb va costa cat un Passat acum, iar Octavia cat un Superb. Aceeasi miscare pe care a facut-o si VW de la masini de muncitori la masini de upper middle class. Cand mi-am cumparat masina am avut in vedere si o Skoda Octavia insa ma adus pana pe la aproape 25000 euro si nu avea piele, climatronic, scaune incalzite sau mai stiu eu ce, doar navigatie, leduri spate, senzori si camera parcare spate + alte cacaturi d-astea necesare pt. optiuni volan multifunctional, pregatire multimedia nush ce, motor 1.8 benzina DSG. Asa pe un Opel Astra, tot benzina, automata, sedan pachet cosmo, piele, jante aliaj 18 negre, scaun sofer sport, scaune incalzite, halogen, geamuri electrice spate, geamuri fumurii spate, clima dual zone, leduri spate, oglinzi electrice, radio navi 950, sistem audio premium si asistent parcare + mici rahaturi aproape 24000 cu tot cu acte si rca platit. Ba chiar la 25000 poti lua Mazda 3 automata, full de full, xenon piele trapa mi se pare insa avea unele particularitati care nu mi-au plcut mie... Prin urmare nu vad de ce ai da 30000+ pe o superb cand la banii aia iti poti lua mazda 6 full sau Honda accord, Volvo s60... nemtii astia :thumsdown: |
#10
Posted 16 December 2014 - 23:50
potae, on 16 decembrie 2014 - 22:38, said:
1. Mai slab, de 1.6 dar nu asta conteaza. Masina o folosesc aproape exclusiv in Bucuresti, nu pot sa zic ca nu suna bine 180 de cai dar sincer sa fiu nu am ce face cu ei in oras... 120 de cai de pe Mazda sunt ok pt. Romania. Hai cel mult 140, peste nu zic ca nu e misto dar intra la fita, practic nu se justifica nevoia de ei fiindca nu sunt drumuri... Pe langa faptul ca are un consum care se apropie de un 2.0 TDI (cel putin in oras, desi e evident ca trebuie sa o calci de o ia dracu ca sa scoti ceva de la el) efectiv imi era frica sa intru in depasiri, nu are pic de putere motorul ala. Extaurban e moarte curata. Si nu-mi spune mie ca nu o s-o scoti veci din oras. Vorba ta, nu avem infrastructura, ca daca am avea, nu as avea nici o problema sa ma duc cu un motor mic la 130 km/h pe autostrada pe cruise-control, da' din pacate noi mergem pe DN-uri cu o banda pe sens => avem nevoie de putere pentru depasiri, in acest sens, eu as face oricand rabat de dotari gen navigatie (care oricum nu o folosesc niciodata), camera de mers cu spatele, comenzi pe volan sau mai stiu eu ce pentru un plus de performanta. |
|
#11
Posted 17 December 2014 - 02:15
potae, on 16 decembrie 2014 - 21:01, said:
Asta se traduce prin: Skoda Superb va costa cat un Passat acum, iar Octavia cat un Superb. Aceeasi miscare pe care a facut-o si VW de la masini de muncitori la masini de upper middle class. Cand mi-am cumparat masina am avut in vedere si o Skoda Octavia insa ma adus pana pe la aproape 25000 euro si nu avea piele, climatronic, scaune incalzite sau mai stiu eu ce, doar navigatie, leduri spate, senzori si camera parcare spate + alte cacaturi d-astea necesare pt. optiuni volan multifunctional, pregatire multimedia nush ce, motor 1.8 benzina DSG. Asa pe un Opel Astra, tot benzina, automata, sedan pachet cosmo, piele, jante aliaj 18 negre, scaun sofer sport, scaune incalzite, halogen, geamuri electrice spate, geamuri fumurii spate, clima dual zone, leduri spate, oglinzi electrice, radio navi 950, sistem audio premium si asistent parcare + mici rahaturi aproape 24000 cu tot cu acte si rca platit. Ba chiar la 25000 poti lua Mazda 3 automata, full de full, xenon piele trapa mi se pare insa avea unele particularitati care nu mi-au plcut mie... Prin urmare nu vad de ce ai da 30000+ pe o superb cand la banii aia iti poti lua mazda 6 full sau Honda accord, Volvo s60... nemtii astia :thumsdown: Intr-adevar, cand mi-am luat masina am analizat piata de la Dacia pana la Audi si in cele din urma m-am convins ca Opel e best-buy. Preturi corecte pentru dotari decente. La 13500 am luat Opel Astra J Sedan cu echiparea a 2-a(nu mai stiu cum se numeste), clima bi-zonala, comenzi pe volan, geamuri fumurii din fabrica. Gandeste-te apoi la Logan care costa 10.000 euro si in afara de faptul ca are navigatie, are numai minusuri in rest. Plus ca la Skoda cand am fost, mi-au zis ca mai mult de 5% nu pot sa-mi faca reducere. Ma ajunsese o Skoda Octavia pe la 20.000 euro si am zis WTF de banii astia mi-as lua masina de masina cu 2 ani vechime din DE. Insa voiam masina noua, asa ca am ramas la Opel. PS: Decat Superbul ala, mai bine o Mazda 6. Masina aia mi se pare pur si simplu bestiala.... |
#12
Posted 17 December 2014 - 07:05
Treaba e simpla, masinile din grupul vag sunt mai ergonomice si mai confortabile pe o perioada mai lunga. Degeaba ai aceleasi dotari sau dotari mai bune ca un superb (ca de el vrobim) daca dotarile acelea nu sunt la fel de bune calitativ. E ca si cum ai compara un Iphone/Galaxy cu o chinezarie la 100 de dolari, poate avea aceleasi functii pe hartie dar asta nu inseamna ca, calitatea e la fel. Daca o luam pe varianta dotari/pret, Renault conduce detasat si totusi, nu e deloc acelasi confort.
Octavia 1.8 tsi 180 cai 4x4 dsg e o masina grozava, putini producatori se pot lauda cu asa ceva pe segmentul ala. A avea motor potent nu inseamna ca trebuie sa mergi cu 200. Este vorba ca ajungi la 120-140 cu usurinta, depasesti fara stres si e o placere sa o calci. 120 cai pe o masina de 1500 kg nu sunt multi deloc, mai ales daca, cutia e setata prost. Si pentru ca avem drumuri cu o banda pe sens, si acea banda e plina de tiruri, eu zic ca un motor de 140+ cai e justificat daca nu vrei sa adormi admirand dotarile masinii zi de zi. Iar unele dotari sunt inutile parerea mea, scaunele de piele nu sunt grozave daca pielea nu e top quality, si la masinile astea din clasa medie pielea e din aia ecologica, eu prefer textil. Senzori fata, geamuri fumurii, incalzire/ventilatie scaune astea sunt inutile parerea mea. |
#13
Posted 17 December 2014 - 07:11
potae, on 16 decembrie 2014 - 22:38, said:
1. Mai slab, de 1.6 dar nu asta conteaza. Masina o folosesc aproape exclusiv in Bucuresti, nu pot sa zic ca nu suna bine 180 de cai dar sincer sa fiu nu am ce face cu ei in oras... 120 de cai de pe Mazda sunt ok pt. Romania. Hai cel mult 140, peste nu zic ca nu e misto dar intra la fita, practic nu se justifica nevoia de ei fiindca nu sunt drumuri... 2. Teoretic la motorul aspirat sunt mai putine chestii care sa se strice. Plus ca are 2L, combinatia asta probabil face ca masina sa consume destul de putin pt. o 'benzinara' 8-8.5 in bucuresti din ce ziceau aia pe clubmazda... cat despre cutia de viteze de la ea singurul dezavantaj pe care il vad eu e ca fiind mai exotica intretinerea/reparatia costa mai mult. Sunt destule threaduri cu probleme si la DSG insa nu pot sa neg faptu' ca e o cutie prezenta pe multe masini, de atata timp, prin urmare ar avea un pedigree mai bun ca mazda dpdv al fiabilitatii si researchului care s-a facut pe ea in toti anii astia. 2.8.5 in Bucuresti?? Blue_Ivy, on 17 decembrie 2014 - 07:05, said:
Senzori fata, geamuri fumurii, incalzire/ventilatie scaune astea sunt inutile parerea mea. Daca se poate, si in bancheta. Nici geamurile cu tenta nu sunt de lepadat. |
#14
Posted 17 December 2014 - 07:15
oaspetele, on 17 decembrie 2014 - 07:11, said:
Eu unul nu vreau sa mai vad masina fara incalzire in scaune. Daca se poate, si in bancheta. Nici geamurile cu tenta nu sunt de lepadat. Daca ai diesel si scaune de piele te cred, e rece iarna si e necesar. Geamurile in tenta sunt usor de facut si nu costa mult. Eu am incalzire in scaune si folosesc treaba asta doar cand e foarte rece pentru 10 secunde. Cand dai cheie la un turbo pe benzina altfel sta situatia. |
#15
Posted 17 December 2014 - 11:26
@pote,cei de forumul Mazda,ma rog majoritatea, mananca ce nu trebuie cu lopata, Unii dau consumuri de 11 in Buc in timp ce altii numai 8-8.5,oricum cei cu motoare de 1.5 sunt mai sinceri,dau consumuri urbane mai mari decat cei cu 2.0. Pe langa, mai apar si cate unii care se jura ca au schimbat 1.9tdi cu 2.0 benzina, surpriza 2.0benzina este mai economic decat 1.9tdi chiar si cu un litru.
Unii sunt sinceri si spun ca motoarele nu sunt cine stie ce, altii jura ca sunt rachete, cum dracu' sa fie racheta o masina cu 210Nm,1.4t si o cutie etajata atat de lung de parca sub capota ar fi cel putin un V10 (masina depaseste 160km/h in tr3) Discutiile de mai sus mi-au adus aminte de cele de pe bmwclub,baietii relatau doar consumurile de cand ieseau nopatea de carciuma si uite asa un 3.0 benzina de generatie veche consuma doar 12%. |
|
#16
Posted 17 December 2014 - 13:08
Blue_Ivy, on 17 decembrie 2014 - 07:15, said: Daca ai diesel si scaune de piele te cred, e rece iarna si e necesar. Geamurile in tenta sunt usor de facut si nu costa mult. Eu am incalzire in scaune si folosesc treaba asta doar cand e foarte rece pentru 10 secunde. Cand dai cheie la un turbo pe benzina altfel sta situatia. Sunt convins, dar asta nu insemna ca nu exista masini cu motorizare diesel. Referitor la pret, eu am achizitionat un Superb Combi 2.0tdi 170 cp in echipare Elegance (de varf) si cu cateva dotari suplimentare la 24000 euro - pret inclus pentru 3 tichete rabla. Daca pentru aceeasi chestie au ajuns la 30 000 euro, nu e prea bine. |
#17
Posted 17 December 2014 - 16:49
#18
Posted 18 December 2014 - 01:31
Daca pastreaza "haul" din interior, constructia decenta si designul modern al Octaviei atunci au un best seller, nu ca nu ar fi fost si actualul Superb, dar anumite grupuri de consumatori strambau din nas la el, fiind socotit prea casic sau batranesc.
Deci ramane sa vedem daca primim multa masina la bani putini sau ne luam gandul si mergem la coreeni? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users