Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre Tractorul Belarus 1025.3
Last Updated: Nov 03 2019 07:20, Started by
Vladutz_ddd
, Nov 18 2014 00:13
·
0
#19
Posted 27 September 2015 - 11:06
Ma bucur ca ai deschis topicul despre modelul 1025.3 vreau sa imi iau si eu un belarus la anu ,am vazut ca si irum face sub licenta belarus .
|
#20
Posted 27 September 2015 - 20:25
Eu am tinut neaparat sa fie Belarusul original, facut la el acasa.
La 1.000 de ore am promis ca mai fac o postare ...momentan nu am ce sa zic decat de bine. Tace si face. Attached Files |
#23
Posted 17 December 2015 - 15:04
Al meu merge bine in continuare si sper sa o tina tot asa.
Cred ca are in jur de 800 de ore acum. Anul acesta am avut 3 mici probleme care puteau fi evitate daca se lucra mai atent cu el: - o conducta de ulei fisurata din cauza trepidatiilor care a fost apoi alamita. - am schimbat un arc rupt de pe sistemul de prindere din spate...nu stiu cum se cheama...are rol sa amortizeze socurile atunci cand ai ceva greu prins in tiranti. - un bolt care tine una dintre ancore s-a rupt chiar pe final de campanie ...am facut altul identic la strung. Pe viitor vreau sa ii fac un mic upgrade cu un sistem de aer conditionat care se moteaza pe cabina. Attached FilesEdited by Vladutz_ddd, 17 December 2015 - 15:10. |
#24
Posted 17 December 2015 - 18:12
Bravo Vladutz,la cat mai multe ore si recolte bogate.
|
#25
Posted 17 December 2015 - 20:13
Vladutz_ddd, on 17 decembrie 2015 - 15:04, said:
Al meu merge bine in continuare si sper sa o tina tot asa. Cred ca are in jur de 800 de ore acum. Anul acesta am avut 3 mici probleme care puteau fi evitate daca se lucra mai atent cu el: - o conducta de ulei fisurata din cauza trepidatiilor care a fost apoi alamita. - am schimbat un arc rupt de pe sistemul de prindere din spate...nu stiu cum se cheama...are rol sa amortizeze socurile atunci cand ai ceva greu prins in tiranti. - un bolt care tine una dintre ancore s-a rupt chiar pe final de campanie ...am facut altul identic la strung. Pe viitor vreau sa ii fac un mic upgrade cu un sistem de aer conditionat care se moteaza pe cabina. Mai bine cumperi instalatie clasica, cu compresor. |
#26
Posted 17 December 2015 - 20:34
Am sa iau in calcul si varianta asta, momentan doar studiez problema.
De ce zici ca este ineficient ? nu face fata ? ia praf mult ? |
#27
Posted 18 December 2015 - 21:24
raceste slab, trebuie sa tai cabina sa-l instalezi, ploua pe langa ea inauntru.
Am asa ceva pe Bourgoin dar nu mai este functional si am mai vazut pe utilaje de santier dar erau doar spre enervarea operatorilor. Merita pus compresor, racitor si conducte ca si pe cele care au AC. |
#28
Posted 08 July 2016 - 12:57
Revizia de 1.000 de ore:
De la ultima revizie de 500 si pana acum nu am avut alte interventii in afara de ce am scris deja mai in spate. Am schimbat o piesa din metal care intinde un cablu hidraulic de la tiranti...(am facut alta identica la strung). La revizie s-a mai schimbat in afara de ce scrie pe factura si 2 relee plus sigurante...(cam 400-500 lei). Desfacut chiloasa...curatat...schimbat garnitura...strans la loc. Demontat roti spate...desfacut mai multe piese...curatate cu motorina si diluant... Nu are nimic nefunctional...butoane...beculete...etc. Sper sa ne auzim cu bine la 2.000 de ore. Va salut si spor la treaba ! Attached Files |
|
#29
Posted 13 July 2016 - 12:22
Ma bucur pentru tine Vladut se vede ca ai grija de el .
La noi in zona asociatiile se plang de el eu cred ca soferi sunt problema nu tractorul nu au grija cred ca le poti da si tata tractoarelor si tot le strica mie si mila de ele cand ii vand ce fac cu ele:( |
#31
Posted 14 July 2016 - 19:13
820 este mai firav ca si constructie.
E bun daca il folosesti preponderent la lucrari usoare (erbicidat,semanat,remorca). Merge si la arat dar nu pe suprafete mari pentru ca are ambreiajul slab si pica repede. |
#32
Posted 16 July 2016 - 12:57
Cateva lucrari mai recente.
Ultima este filmata chiar azi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OFfgyrLrSYU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eIZPwlYDyMo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/soJrlUaOhiQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GzqhlsHKRDo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 16 July 2016 - 13:20
Garcione1984, on 13 iulie 2016 - 12:22, said:
Ma bucur pentru tine Vladut se vede ca ai grija de el . La noi in zona asociatiile se plang de el eu cred ca soferi sunt problema nu tractorul nu au grija cred ca le poti da si tata tractoarelor si tot le strica mie si mila de ele cand ii vand ce fac cu ele:( Sunt perfect deacord, conteaza si tractoristul nu doar tractorul.. Vladutz_ddd, on 14 iulie 2016 - 19:13, said:
820 este mai firav ca si constructie. E bun daca il folosesti preponderent la lucrari usoare (erbicidat,semanat,remorca). Merge si la arat dar nu pe suprafete mari pentru ca are ambreiajul slab si pica repede. nu am foarte mult teren, am doar 10 ha de teren arabil( si asta in parcele de 1 ha maxim 2,5 ha) si 12 ha de pasune, crezi ca m-as descurca cu belarus820? |
|
#34
Posted 16 July 2016 - 14:40
Da, cred ca s-ar descurca cu brio.
Conteaza mult cum le exploatezi si cum le intretii...ca toate sunt fiare si toate se strica mai devreme sau mai tarziu. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users