Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vodafone - HorizonGO - până la data de 30 iulie 2021.
Last Updated: Jun 03 2022 11:46, Started by
a_d_y
, Oct 27 2014 11:58
·
0
#1028
Posted 20 December 2017 - 23:39
Pierd vremea...
La cat de bine se vede pe tvron.net... |
#1029
Posted 21 December 2017 - 12:54
Exista "sansa" ca in viitor sa am cele 61 canale online din pachetul PlayFamilia ? Am net pe telefon...dar nu de la UPC....
|
#1030
Posted 21 December 2017 - 13:00
Nu contează pe telefon ce net ai că merge cu oricare. Contează să ai abonament TV și net fix de la UPC.
|
#1031
Posted 21 December 2017 - 13:22
Da, nu am net de la UPC. De ce imi trebuie ca sunt pe telefon...? La alte firme merge si daca nu ai net de la ei. Gen Telekom tv...
|
#1032
Posted 21 December 2017 - 14:01
#1033
Posted 21 December 2017 - 15:24
Ar fi ok daca ar scrie si pe site cand achizitionezi pachetul de televiziune ca cele 61 de canale de fapt nu sunt !
Macar o steluta acolo cu o notare in subsol. Ceva de genul. "Acest serviciu necesita internet de la UPC" ..... Asa cam seamana a teapa. Edited by bumpocbum, 21 December 2017 - 15:27. |
#1034
Posted 21 December 2017 - 15:45
E specificat destul de clar pe pagina dedicată HorizonGO https://www.upc.ro/t...une/horizon-go/
https://www.upc.ro/t...e/play-familia/ Aici dacă nu scrie nimic atunci evident verifici pagina pentru HorizonGO. Nu e un site complicat. S-a mai discutat. Nu e nici o țeapă. Nici ceillalți operatori nu specifică pe fiecare pagină chestiile astea. Dacă nu ești sigur de ceva poți și suna la ei. Edited by Kalman2007, 21 December 2017 - 15:53. |
#1035
Posted 22 December 2017 - 18:11
Pe Android imaginea nu e încadrată pe tot ecranul. Mai întâmpină cineva problema asta?
|
#1037
Posted 22 December 2017 - 20:06
AndReW99, on 22 decembrie 2017 - 18:11, said:
Pe Android imaginea nu e încadrată pe tot ecranul. Mai întâmpină cineva problema asta? CaballeroNublado, on 22 decembrie 2017 - 18:18, said:
Nu. Edited by Kalman2007, 22 December 2017 - 20:07. |
#1038
Posted 05 January 2018 - 14:51
Solicit sa fiu platit de UPC pentru ca sesizez foarte des disfunctionalitati in aceasta aplicatie si sunt sigur ca aloc mult mai mult timp pentru asta decat cei indreptatiti sa o faca. Accept si bonuri de masa.
2018-01-05 (1).png 829.35K 46 downloads |
#1039
Posted 05 January 2018 - 17:02
Nu ești singurul care se plânge de probleme. Pe Android nici măcar nu au încadrat imaginea pe tot ecranul.
|
#1040
Posted 05 January 2018 - 17:21
Vorbeam de aplicatia pentru desktop sau mai corect spus pe desktop. Pe mobil (W10) e ok.
|
#1041
Posted 12 January 2018 - 10:35
Intru azi pe aplicatie (laptop) si gasesc vreo 15 canale in plus, alea de le dau astia mereu la liber cate o luna. Pe mobil nu apar. Am incercat 2-3 si sunt functionale. Ori o fi greseala (cum a mai fost) ori sunt la liber o perioada pentru promovare.
2018-01-12.png 782.5K 37 downloads |
|
#1042
Posted 12 January 2018 - 11:51
@danghetau: E o greșeală.
Văd că versiunea Discovery de pe Horizon GO este tot cea românească. Screenshot_2018-01-12-11-50-43.png 210.72K 37 downloads Edited by AndReW99, 12 January 2018 - 11:52. |
#1044
Posted 15 January 2018 - 21:43
Conform acestei postari ultima data cand am contactat UPC prin acel formular si apoi prin email a fost la data respectiva: https://forum.softpe...8#entry22158133
Ei bine, ieri am primit un email (mesaj automat) prin care stiti si voi ce se spune iar astazi sunt sunat si intrebat ce probleme am. Siderat intreb la ce se refera ca eu de 3 saptamani nu am mai zis nimic. Tot un baetas care sustinea ca s-au facut updateuri si ca aplicatia merge ok. Ii spun ca si din browser aceleasi mizerii apar, enumar toata lista de canale care merg mai prost, ii spun ca unele se vad excelent iar altele nu (in acelasi timp si pe acelasi dispozitiv). Clar e de la ei, nu numai eu am afirmat ca sunt probleme. Ramane sa vada si individul daca sunt probleme, mi-a spus ca pana acum nimeni nu a mai sesizat asta. Bine, nici eu nu-s nascut ieri. L-am lasat in plata domnului. Nu au leac la probleme vad. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Facebook (1)