Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
RCS&RDS a atras prin portare cei mai mulți clienți de la rivali pe telefonie mobilă în 2014, arată datele ANCOM
Last Updated: Oct 21 2014 16:54, Started by
GsmWorld
, Oct 10 2014 17:08
·
0
#1
Posted 10 October 2014 - 17:08
RCS&RDS a atras prin portare cei mai mulți clienți de la rivali pe telefonie mobilă în 2014, arată datele ANCOM
RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piața locală de cablu TV și internet fix, a început să își facă simțită prezența în acest an și pe segmentul de telefonie mobilă, conform unor date publicate de Autoritatea de Reglementare în Comunicații (ANCOM), care arată o creștere bruscă a numărului de utilizatori care au renunțat la serviciile altor companii pentru a-și transfera numărul de telefon mobil la Digi. Dacă în perioada octombrie 2008 - 31 decembrie 2013 doar puțin peste 8.300 de numere aferente serviciilor de telefonie mobilă fuseseră transferate din rețelele Orange, Vodafone sau Cosmote / Romtelecom / Zapp (actualul Telekom) în cea a RCS&RDS, în perioada 1 ianuarie - 1 octombrie 2014 aproape 110.000 de numere au fost mutate în rețeaua Digi. Conform datelor ANCOM, în acest an RCS&RDS este practic compania care a atras cel mai mare număr de clienți din alte rețele (cu tot cu numerele de telefon). Pe locul doi este Vodafone, urmat la mică distanță de Orange, iar pe locul patru este Telekom. ANCOM nu oferă, din păcate, și rezultatul net al portărilor - diferența dintre numărul de clienți pierduți și câștigați într-o anume perioadă de un operator - pentru a vedea cine a obținut cu adevărat cotă de piață. Un operator poate atrage într-o lună prin portare 100.000 de clienți și să piardă la rândul său 110.000 de clienți de exemplu, rezultatul net fiind un minus de 10.000 de utilizatori. ANCOM nu oferă pentru fiecare operator în parte nici date privind tipul de clienți care și-au schimbat furnizorul de servicii de telefonie mobilă, respectiv dacă aceștia sunt clienți cu abonament sau cartele, precizând doar că abonații domină. Cei aproximativ 110.000 de clienți care au plecat de la alți operatori în rețeaua RCS&RDS reprezintă circa 2% din numărul total de clienți persoane fizice cu abonament la finele anului trecut. Sursa: http://m.zf.ro/zf-24...-ancom-13374811 |
#3
Posted 10 October 2014 - 17:17
#5
Posted 10 October 2014 - 17:22
Cred ca majoritatea care se porteaza sunt cu abonamente, ei au nevoie sa-si pastreze numarul mai ales daca au clienti care-i suna, asa la o cartrela obisnuita nu vad de ce nu si-ar lua alta la noul operator.
|
#6
Posted 10 October 2014 - 17:26
în 2 ani după "parteneriatul" cu Vodafone vor pleca toți înapoi de unde au venit =))
|
#7
Posted 10 October 2014 - 17:29
#8
Posted 10 October 2014 - 17:33
#9
Posted 10 October 2014 - 17:34
#10
Posted 10 October 2014 - 17:34
|
#11
Posted 10 October 2014 - 17:34
#12
Posted 10 October 2014 - 17:36
#13
Posted 10 October 2014 - 17:37
muc_cel_mic, on 10 octombrie 2014 - 17:34, said:
Telefonia fixa mai atrage clienti? |
#14
Posted 10 October 2014 - 17:37
Nu confundati portarile cu abonamentele noi.Sunt mai multi cei care incheie ab noi fara portare decat cei care o fac prin portare.
In perioada ianuarie-iunie RDS-ul a castigat prin portare 37.000 de clienti, iar in iulie-septembrie 73.000. Este clar ca accelereaza puternic.Estimez acelasi nr (73.000)doar pt luna decembrie 2014. |
#15
Posted 10 October 2014 - 17:41
Și mai e un detaliu important. Chiar dacă 1 milion de abonați Vodafone, Orange sau Cosmote ar vrea să treacă la Digi, ei nu pot s-o facă decât treptat, având în vedere că sunt sub perioade contractuale. Ori cei 100.000 sunt un anumit procent din totalul abonaților a căror perioadă contractuală a expirat în perioada respectivă, care au ales să se porteze la Digi. Că dacă de mâine ANCOM-ul al anula perioadele contractuale și orice abonat ar putea migra de la operatorul x la operatorul y, ar fi măcel.
|
|
#16
Posted 10 October 2014 - 17:41
zetuc, on 10 octombrie 2014 - 17:37, said:
Nu, nu atrage http://www.wall-stre...apel-scade.html Si eu am linie de fix (gratuit), insa nu am folosit-o de ani de zile. Nici macar telefon fix nu am. Edited by muc_cel_mic, 10 October 2014 - 17:41. |
#17
Posted 10 October 2014 - 17:45
#18
Posted 10 October 2014 - 17:46
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users