Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Volkswagen Golf Sportsvan
Ultima postare: ian 13 2015 01:20, Inițiat de
fredy2007
, iul 25 2014 14:14
·
0
#19
Publicat: 30 iulie 2014 - 20:42
Ce intrebare e asta? Raspunsul il da creatorul clasei monovolum compacte (Renault cu Megane Scenic):
- platforma tehnica din clasa compacta (mult mai usor de parcat fata de o berlina, deci ideala pentru spatii reduse specifice oraselor moderne) - modularitate superioara la interior (spatiul interior este mai mare decat in cazul compactelor la dimensiuni asemanatoare si superior sedanurilor) - portbagaj mai mare decat al compactelor (cu peste 25%) si apropiat/mai mare decat al sedanurilor din clasa superioara Dupa mine ordinea logica este asta (ma refer la Vw): - masina mica de oras (!Up sau Polo) - singur sau cu prietena si iesiri in concediu/natura ocazionale (Golf)- pana in 35 ani. Peste- Passat. - ai 1 max 2 bebe (Sportsvan) - 2-3 bebe sau concedii mai lungi la distante mari (Touran) Nu iau in considerare aici Scirocco, Tiguan, Touareg etc. care se adreseaza altor nevoi de nisa. Oricum, urmatoarea masina cred ca va fi din clasa asta pentru ca e imbatabila ca modularitate si versatilitate. In Occident e o adevarata moda de cel putin 10 ani clasa asta si au inceput sa apara monovolume si in clasa mica (vezi Peugeot 2008). |
#20
Publicat: 30 iulie 2014 - 20:47
#21
Publicat: 30 iulie 2014 - 21:25
edi10000, on 30 iulie 2014 - 16:06, said:
Am vazut-o si pipait-o in realitate. Din punctul meu de vedere este cea mai buna optiune in clasa compacta monovolum semi-premium, calitatea materialelor si ergonomia fiind la cote inalte. Am condus si Ford C-Max, Opel Meriva sau francezele (Renault Scenic, Peugeot) si este peste ele la cam toate criteriile importante pentru mine, cu exceptia pretului care este mare pentru clasa asta. Sunt convins de asta.Nu stiu insa cat de fiabile sunt actualele motoare fabricate de VAG. 41ex, on 30 iulie 2014 - 20:47, said: Skoda Octavia III sedan arata din exterior ca un autoturism care are 590l volumul portbagajului, fara rabatarea banchetei?Dar versiunea break care 610l volumul portbagajului? Decat jetta mai bine Skoda Octavia III.Personal as prefera sportsvanul. |
#22
Publicat: 30 iulie 2014 - 21:51
Parerea mea despre VAG e c-au luat-o usurel pe urmele francezilor- fiabilitatea lasa de dorit, preturile "consumabilelor" sunt in crestere. N-au decat sa-l coloreze si roz-bombon, asta nu mai e "Volks" Wagen ci Verlierer Wagen.
Editat de DaCosta, 30 iulie 2014 - 21:52. |
#23
Publicat: 03 august 2014 - 09:29
DaCosta, on 30 iulie 2014 - 21:51, said:
Parerea mea despre VAG e c-au luat-o usurel pe urmele francezilor- fiabilitatea lasa de dorit, preturile "consumabilelor" sunt in crestere. N-au decat sa-l coloreze si roz-bombon, asta nu mai e "Volks" Wagen ci Verlierer Wagen. Chiar nu inteleg de ce au facut asta.Lipsa calitatii ii determina pe cumparatori sa se orienteze spre alte marci auto.Nu cred ca cei de la VAG nu sunt in stare sa fabrice motoare fiabile, indiferent ca sunt diesel sau pe benzina.Poate ca graba de a iesi pe piata cu un motor nou a precipitat lucrurile in perioada 2006-2012, noile motoare nu au fost testate suficient asa ca au aparut problemele tehnice cu motoarele fabricate in acest interval de timp.Personal, pentru perioada 2006-2012, prefer un motor de Opel decat de VAG, in ceea ce priveste fiabilitatea. Editat de fredy2007, 03 august 2014 - 09:30. |
#26
Publicat: 07 octombrie 2014 - 18:24
Multe pareri fara sa conduceti masina... Astazi am avut placerea si am constatat ca este destul de sportiva. Am condus una cu motor diesel de 110 CP si cutie automata. Motorul trage superb si liniar, nu este galagios si consuma foarte putin...circa 5% in oras. Trenul de rulare este setat destul de sport dar filtreaza bine si denivelarile. Frana foarte buna, directia foarte precisa. Vizibilitatea excelenta. Pozitia la volan aproape perfecta, foarte relaxanta. Comenzile foarte bine asezate, materialele bordului bune, la fel ca si designul acestuia. Volanul tesit in partea de jos este pur si simplu superb. Destul de spatioasa. Singurul minus ar fi ca tot ce este inapoi de bord este facut cam cu economie, nu prea seamana a VW-ul pe care-l stiam eu. Panourile de usi se indoaie foarte usor sub apasarea degetului. Bine ca bordul si consola centrala arata opulent chiar cu tenta de lux. De afara masina pare mai mica , mai urata si mai ieftina ca cea din poze. Toata magia apare dupa ce te urci in ea si incepi sa o conduci. Merita banii ? Daaaa daca privesti prin prisma placerii condusului si nu daca analizezi atent materialele. S-a departat de conceptul VW si s-a apropiat cumva de BMW.
|
#28
Publicat: 15 octombrie 2014 - 17:16
HEX2FUN, on 12 octombrie 2014 - 07:33, said:
Saptamana trecuta am facut 900 km cu un Golf 7 1.6 TdI 4 Motion. A avut consum extraurban de 5.8%, mers 80-110 kn/h. Probabil ca in oras consuma undeva la 8%. Ma astept ca versiunea combi sa fie mai grea si sa comsumul sa fie o idee mai mare. 4 Motion inseamna tractiune integrala ceea ce duce la un consum mai mare cu cel putin 1l fata de tractiunea doar pe puntea din fata.Cand rulezi pe zapada, ploaie abundenta sau noroi, este grozav sa ai tractiune integrala. |
|
#30
Publicat: 24 decembrie 2014 - 11:42
Am fost aproape de a cumpara acest model, doar lipsa de insistenta a dealerului (discount mic) a facut sa ma duc spre un alt model. Este o masina excelenta, iar faptul ca bancheta din spate poate culisa (cu 13 sau 18cm, nu mai retin exact) face ca spatiul celor din spate sa creasca enorm. O masina de familie super din punctul meu de vedere.
|
#31
Publicat: 26 decembrie 2014 - 10:20
don_King, on 24 decembrie 2014 - 11:42, said:
Am fost aproape de a cumpara acest model, doar lipsa de insistenta a dealerului (discount mic) a facut sa ma duc spre un alt model. Este o masina excelenta, iar faptul ca bancheta din spate poate culisa (cu 13 sau 18cm, nu mai retin exact) face ca spatiul celor din spate sa creasca enorm. O masina de familie super din punctul meu de vedere. Ce ti-ai cumparat pana la urma? |
#33
Publicat: 10 ianuarie 2015 - 23:49
Am oscilat si eu, intre sportsvan si Jetta facelift, am ramas la jetta, in aceeasi bani, 25000, am luat highline cu xenoane. 2litri, 150 cp. Vine in 4 luni, naiba s-o ia. Am avut 2 golfuri plus, nu- s masini rele, dar sa ceri >25000 euro pe asa ceva mi se pare exotic.
La jetta ce o am acum am schimbat 2 becuri in 150000km, in 3 ani si jumate, am dat cu ea prin toate gardurile, impecabila masina, 4 litri la autostrada si 140 km la ora, vreo 6 si ceva in oras, portbagaj mare. Bate vantul pe la chedare, dar motorul de 2l si 140 cp a facut toti banii. cotiera sofer au proiectat-o mexicanii pt locul din spate, cred, e fixa din fabrica. La asta facelift vad ca au remediat. Vw cred ca exagereaza cu preturile, daca erau din banii mei, nu luam. Dar cea mai buna masina e aia de firma. alexandru_viorel, on 25 iulie 2014 - 14:44, said: N-am inteles. Conduc 2.0 TDI-ul 140 cai de pe Skoda Octavia si pot sa-ti zic ca racheta nu e . Daca mai pui o muiere, 2 copii si cateva kg de bagaje nu stiu zau ce mai storci din motorul ala. Iar eu am jetta cu acelasi motor si familie ca si tine si mi se pare ca e o masina f buna de concediu, pe autostrazi cu munte mult a facut fata de fiecare data cu brio. Daca esti invatat cu sute de cai sub capota, poate nu te satisface. Dar raliu cu familia in masina nu stiu cata lume face. |
|
#35
Publicat: 11 ianuarie 2015 - 21:19
denky, on 10 ianuarie 2015 - 23:49, said: Am oscilat si eu, intre sportsvan si Jetta facelift, am ramas la jetta, in aceeasi bani, 25000, am luat highline cu xenoane. 2litri, 150 cp. Vine in 4 luni, naiba s-o ia. Am avut 2 golfuri plus, nu- s masini rele, dar sa ceri >25000 euro pe asa ceva mi se pare exotic. La jetta ce o am acum am schimbat 2 becuri in 150000km, in 3 ani si jumate, am dat cu ea prin toate gardurile, impecabila masina, 4 litri la autostrada si 140 km la ora, vreo 6 si ceva in oras, portbagaj mare. Bate vantul pe la chedare, dar motorul de 2l si 140 cp a facut toti banii. cotiera sofer au proiectat-o mexicanii pt locul din spate, cred, e fixa din fabrica. La asta facelift vad ca au remediat. Vw cred ca exagereaza cu preturile, daca erau din banii mei, nu luam. Aceeasi parere o am si eu despre VW. Au o imagine buna si profita din plin. Si uite asa isi permit sa ceara pe o masina mai mult decat face. Nu contest ca sunt bune, dar au fost si probleme. Macar in gama golf mai improspateaza marfa. Insa la Passat, pff, actualul model a aparut in 2005-2006. Si l-au tras de par 10 ani, deh, daca se vinde bine. S-au dus demult vremurile cand un model nou de masina , era 100% masina noua. Mai un facelift , apoi peste 3 ani un bord cu instrumente noi, peste inca doi ani motor nou, coafura rezista (aceeasi caroserie). Si uite asa au tras de passat 10 ani. Intre timp au venit 3 generatii de Golf. |
#36
Publicat: 13 ianuarie 2015 - 01:20
tfmercedez, on 11 ianuarie 2015 - 21:19, said:
Macar in gama golf mai improspateaza marfa. Insa la Passat, pff, actualul model a aparut in 2005-2006. Si l-au tras de par 10 ani, deh, daca se vinde bine. Mie mi-ar fi părut bine să ofere și generația anterioară încă vreo 2-3 ani. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi