Reziliere Digi mobil
Ultima postare: nov 08 2018 15:27, Inițiat de
alecsandrius
, iul 19 2014 10:52
·
0
#595
Publicat: 10 ianuarie 2018 - 19:08
#596
Publicat: 10 ianuarie 2018 - 19:14
zzhunt, on 10 ianuarie 2018 - 19:08, said:
Eu nu am primit acest mesaj. Nu esti in Roaming, dar vezi ca a postat catalinman parca pe aici ca poti face asta... oricum nu vor trimite notificari de genul pentru noi... https://forum.softpe...6#entry22244350 Editat de Gotyc, 10 ianuarie 2018 - 19:17. |
#597
Publicat: 05 martie 2018 - 13:04
Revin si eu cu update dupa 2 luni de la cererea de reziliere si nenumaratele sesizari depuse prin DigiCare.
Nu am avut bafta deloc pentru ca imi cer oamenii taxe peste taxe. Am fost de acord cu niste bani pe care sa ii dau inapoi: - 26 lei pentru portare - 40 lei reducere terminal mobil - 10 lei pentru USB Digi Net Mobil. Partea proasta e ca ulterior a inceput sa curga taxele de reziliere pentru ca ar fi abonamente noi, vreo 300 lei pentru Optim nelimitat si 100 lei pentru Digi Net Mobil. Bineinteles ca am refuzat. Consider ca taxele sunt abuzive din momentul in care ei nu imi pot furniza un serviciu la parametri normali. Acum problema mea este ca de bine ce vreau sa fac reclamatie la ANPC mi se cere "Dovada adresarii operatorului economic". Asa zisa cerere de reziliere am facut-o online si prin sesizare DigiCare. Conteaza vreuna sau trebuie sa ma duc si in era asta cu o foaie A4 scrisa de mana? Sa duc si dosar cu sina? |
#598
Publicat: 05 martie 2018 - 14:35
Incearca la aisstenta sa ceri verificare sesizare. Vei primi un raspuns pe mail. Poate te ajuta ala. Vezi de aia e bine sa dai cu subsemnatul ca la oricare institutie bugetara.
|
#599
Publicat: 02 august 2018 - 10:42
La inchiderea unui abonament ajuns la sfarsitul perioadei contractuale mai trebuie returnata cartela sim? Pot sa solicit inchiderea in magazinul Digi cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei contractuale dar cu intrare in vigoare la data implinirii perioadei contractuale?
|
#601
Publicat: 02 august 2018 - 14:56
Fuserisk, on 02 august 2018 - 10:42, said:
La inchiderea unui abonament ajuns la sfarsitul perioadei contractuale mai trebuie returnata cartela sim? Pot sa solicit inchiderea in magazinul Digi cu 30 de zile inainte de expirarea perioadei contractuale dar cu intrare in vigoare la data implinirii perioadei contractuale? Salut, Nu trebuie sa predai SIM-ul. Poti face cererea oricand in decursul lunii in care iti expira contractul si va intra in vigoare incepand cu 01 a lunii urmatoare. Editat de DIGI_Helper, 02 august 2018 - 14:56. |
#606
Publicat: 01 septembrie 2018 - 12:24
Daca esti sub contract pana pe 5 septembrie te duci frumos pe 6 septembrie si te portezi in alta retea. In 3 zile lucratoare ai numarul portat in alta retea si nici nu risti vreo taxa de reziliere.
Asadar, din 6 septembrie poti sa iniatializezi procedura de portare in alta retea. |
#607
Publicat: 26 septembrie 2018 - 18:20
RCS&RDS pierde în fața Protecției Consumatorului - ar fi informat eronat un client cu privire la rezilierea contractului ȘTIRI
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a amendat cu 5.000 de lei operatorul de telecomunicații RCS&RDS pentru că ar fi informat eronat un client cu privire la dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță. Compania a contestat decizia, dar a instanța a respins definitiv cererea. “Prin procesul-verbal de constatare a contravenției întocmit la data de 11.04.2017, agentul constatator din cadrul intimatei ANPC Sibiu a reținut în sarcina RCS&RDS săvârșirea contravențiilor prevăzute de articolelel 18, 51 și 9 din OG 21/1992, și a aplicat acesteia sancțiunile amenzii în cuantum de 5.000 lei pentru prima faptă, respectiv avertisment pentru celelalte două fapte, deoarece s-a constatat în data de 20.03.2017, în urma cercetării reclamației nr. 463/2.03.2017 a unui client privind oferta telefonică pentru abonament de telefonie mobilă pentru care i s-a comunicat de către o angajată a RCS&RDS că ar avea 10 zile la dispoziție pentru a renunța la acest contract încheiat la distanță, că, în data de 02.03.2017, acest consumator a fost informat eronat referitor la dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță, așa cum este prevăzut la articolul 9 din OUG 34/2014, consumatorul fiind informat că se poate retrage din contract în termen de maxim 10 zile, și nu 14, cum este prevăzut de lege, încălcându-se astfel prevederile articolul 18 din OG 21/1992”, se arată în motivarea unei decizii a Judecătoriei Sibiu din ianuarie 2018. Instanța a mai reținut că, până la încheierea actului sancționator, clientul RCS&RDS nu ar fi primit un răspuns sau modalitatea de soluționare a reclamației, încălcându-se astfel prevederile articolului 51 din OG 21/1992. “De asemenea, s-a constatat nerespectarea celor prescrise și declarate, precum și comportament incorect față de consumator, deoarece acesta a depus sesizare telefonică și scrisă referitoare la contractul încheiat în decembrie 2016, dar nu a primit răspuns de soluționare până la data încheierii procesului verbal de constatare a contravenției, încălcându-se astfel prevederile articolului 9 din OG 21/1992. S-a mai dispus ca operatorul economic să desfacă contractul încheiat cu acordul telefonic al clientului și să storneze facturile emise, aferente acestui serviciu, respectiv suma de 80,72 lei”, se mai spune în motivare. Instanța afirmă în document că pericolul social al faptei săvârșite de RCS&RDS trebuie analizat și prin prisma calității sale, de agent economic, întrucât, fiind profesionist, trebuie să cunoască și să respecte cadrul legal în ceea ce privește contractele încheiate telefonic, prin acordarea perioadei indicate de lege pentru renunțarea la contract. “În speță, deși se poate aprecia că pericolul social concret este redus, fapt ce rezultă din împrejurarea că diferendul a fost soluționat amiabil, nu se poate constata că atingerea valorilor sociale ocrotite de OG 21/1992 este redusă ori că lipsește cu desăvârșire”, se mai arată în motivare. https://www.profit.r...ctului-18430556 |
#609
Publicat: 02 noiembrie 2018 - 09:38
Ajutor!
Contract cu scadenta 12.12.2018. M-am prezentat in agentie pentru a solicita "rezilierea" odata cu sfarsitul perioadei minime contractuale. Mi s-a comunicat ca "procedura" companiei este sa vin dupa 12.12.2018 si sa solicit rezilierea, care va opera incepand cu 01.01.2019. Chiar nu se pot intrerupe serviciile incepand cu data expirarii duratei minime contractuale? Editat de ionut.tabacaru, 02 noiembrie 2018 - 09:50. |
|
#612
Publicat: 02 noiembrie 2018 - 09:57
Aha, atunci nu trebuia sa postezi pe topicul asta.
Nu se poate rezilia decat cu 1 ale lunii urmatoare. Faci cerere de reziliere in 13 decembrie, achiti luna decembrie si o sa ai cablu tv si internet functionale pana pe 31.12 (inclusiv). De la 01.01.2019 se va face deconectarea ambelor servicii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi