Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Reziliere Digi mobil

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
614 replies to this topic

#595
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

View PostDante332, on 05 ianuarie 2018 - 13:37, said:


Eu nu am primit acest mesaj.

#596
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009

View Postzzhunt, on 10 ianuarie 2018 - 19:08, said:

Eu nu am primit acest mesaj.


Nu esti in Roaming, dar vezi ca a postat catalinman parca pe aici ca poti face asta... oricum nu vor trimite notificari de genul pentru noi...

https://forum.softpe...6#entry22244350

Edited by Gotyc, 10 January 2018 - 19:17.


#597
sauron_c

sauron_c

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 16.03.2006
Revin si eu cu update dupa 2 luni de la cererea de reziliere si nenumaratele sesizari depuse prin DigiCare.
Nu am avut bafta deloc pentru ca imi cer oamenii taxe peste taxe.
Am fost de acord cu niste bani pe care sa ii dau inapoi:
- 26 lei pentru portare
- 40 lei reducere terminal mobil
- 10 lei pentru USB Digi Net Mobil.

Partea proasta e ca ulterior a inceput sa curga taxele de reziliere pentru ca ar fi abonamente noi, vreo 300 lei pentru Optim nelimitat si 100 lei pentru Digi Net Mobil.
Bineinteles ca am refuzat. Consider ca taxele sunt abuzive din momentul in care ei nu imi pot furniza un serviciu la parametri normali.

Acum problema mea este ca de bine ce vreau sa fac reclamatie la ANPC mi se cere "Dovada adresarii operatorului economic".
Asa zisa cerere de reziliere am facut-o online si prin sesizare DigiCare. Conteaza vreuna sau trebuie sa ma duc si in era asta cu o foaie A4 scrisa de mana? Sa duc si dosar cu sina?

#598
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Incearca la aisstenta sa ceri verificare sesizare. Vei primi un raspuns pe mail. Poate te ajuta ala. Vezi de aia e bine sa dai cu subsemnatul ca la oricare institutie bugetara.

#599
Fuserisk

Fuserisk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,874
  • Înscris: 26.02.2018
La inchiderea unui abonament ajuns la sfarsitul perioadei contractuale mai trebuie returnata cartela sim? Pot sa solicit inchiderea in magazinul Digi cu 30 de zile inainte de expirarea  perioadei contractuale dar cu intrare in vigoare la data implinirii perioadei contractuale?

#600
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Nu cred ca se mai cere predarea cartelei.

#601
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014

View PostFuserisk, on 02 august 2018 - 10:42, said:

La inchiderea unui abonament ajuns la sfarsitul perioadei contractuale mai trebuie returnata cartela sim? Pot sa solicit inchiderea in magazinul Digi cu 30 de zile inainte de expirarea  perioadei contractuale dar cu intrare in vigoare la data implinirii perioadei contractuale?

Salut,
Nu trebuie sa predai SIM-ul.
Poti face cererea oricand in decursul lunii in care iti expira contractul si va intra in vigoare incepand cu 01 a lunii urmatoare.

Edited by DIGI_Helper, 02 August 2018 - 14:56.


#602
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Uite asta nu o înțeleg! De ce daca eu am abonament până pe 5 septembrie digi mă obligă să plătesc si luna septembrie dacă eu vreau să mi se închidă pe 5 septembrie că atunci expiră contractul.
Mi se pare o șmecherie menită a aduce câștiguri nelegale.

#603
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Portare

#604
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016
Așa voi face .

#605
marianculturistul

marianculturistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 09.09.2005
Te forțează să rămâi peste contract, eu nu înțeleg, suntem in contract pana pe 5 septembrie, atunci încetează contactul. Dacă nu prelungesc abonamentul pentru ce sa stau pana la 1 oct?

#606
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Daca esti sub contract pana pe 5 septembrie te duci frumos pe 6 septembrie si te portezi in alta retea. In 3 zile lucratoare ai numarul portat in alta retea si nici nu risti vreo taxa de reziliere.

Asadar, din 6 septembrie poti sa iniatializezi procedura de portare in alta retea.

#607
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018
RCS&RDS pierde în fața Protecției Consumatorului - ar fi informat eronat un client cu privire la rezilierea contractului ȘTIRI

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a amendat cu 5.000 de lei operatorul de telecomunicații RCS&RDS pentru că ar fi informat eronat un client cu privire la dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță. Compania a contestat decizia, dar a instanța a respins definitiv cererea.

“Prin procesul-verbal de constatare a contravenției întocmit la data de 11.04.2017, agentul constatator din cadrul intimatei ANPC Sibiu a reținut în sarcina RCS&RDS săvârșirea contravențiilor prevăzute de articolelel 18, 51 și 9 din OG 21/1992, și a aplicat acesteia sancțiunile amenzii în cuantum de 5.000 lei pentru prima faptă, respectiv avertisment pentru celelalte două fapte, deoarece s-a constatat în data de 20.03.2017, în urma cercetării reclamației nr. 463/2.03.2017 a unui client privind oferta telefonică pentru abonament de telefonie mobilă pentru care i s-a comunicat de către o angajată a RCS&RDS că ar avea 10 zile la dispoziție pentru a renunța la acest contract încheiat la distanță, că, în data de 02.03.2017, acest consumator a fost informat eronat referitor la dreptul de retragere din contractul încheiat la distanță, așa cum este prevăzut la articolul 9 din OUG 34/2014, consumatorul fiind informat că se poate retrage din contract în termen de maxim 10 zile, și nu 14, cum este prevăzut de lege, încălcându-se astfel prevederile articolul 18 din OG 21/1992”, se arată în motivarea unei decizii a Judecătoriei Sibiu din ianuarie 2018.

Instanța a mai reținut că, până la încheierea actului sancționator, clientul RCS&RDS nu ar fi primit un răspuns sau modalitatea de soluționare a reclamației, încălcându-se astfel prevederile articolului 51 din OG 21/1992.

“De asemenea, s-a constatat nerespectarea celor prescrise și declarate, precum și comportament incorect față de consumator, deoarece acesta a depus sesizare telefonică și scrisă referitoare la contractul încheiat în decembrie 2016, dar nu a primit răspuns de soluționare până la data încheierii procesului verbal de constatare a contravenției, încălcându-se astfel prevederile articolului 9 din OG 21/1992. S-a mai dispus ca operatorul economic să desfacă contractul încheiat cu acordul telefonic al clientului și să storneze facturile emise, aferente acestui serviciu, respectiv suma de 80,72 lei”, se mai spune în motivare.

Instanța afirmă în document că pericolul social al faptei săvârșite de RCS&RDS trebuie analizat și prin prisma calității sale, de agent economic, întrucât, fiind profesionist, trebuie să cunoască și să respecte cadrul legal în ceea ce privește contractele încheiate telefonic, prin acordarea perioadei indicate de lege pentru renunțarea la contract.

“În speță, deși se poate aprecia că pericolul social concret este redus, fapt ce rezultă din împrejurarea că diferendul a fost soluționat amiabil, nu se poate constata că atingerea valorilor sociale ocrotite de OG 21/1992 este redusă ori că lipsește cu desăvârșire”, se mai arată în motivare.

https://www.profit.r...ctului-18430556

#608
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,633
  • Înscris: 21.03.2005
Am reziliat zilele acestea niste sim-uri de date, pe care le avusesem date pe la prieteni, ca back-up, decodoare HD, nefolosite de ceva timp.
Desi sunt doar cateva locatii pt reziliere, a mers foarte repede, am semnat hartiile, totul ok.
Dragut!

#609
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Ajutor!

Contract cu scadenta 12.12.2018. M-am prezentat in agentie pentru a solicita "rezilierea" odata cu sfarsitul perioadei minime contractuale. Mi s-a comunicat ca "procedura" companiei este sa vin dupa 12.12.2018 si sa solicit rezilierea, care va opera incepand cu 01.01.2019. Chiar nu se pot intrerupe serviciile incepand cu data expirarii duratei minime contractuale?

Edited by ionut.tabacaru, 02 November 2018 - 09:50.


#610
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Pe 13 decembrie 2018 faci portare in ce retea doresti tu si in termen de 3 zile lucratoarea ai abonamentul inchis.

#611
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Catalin, multumesc pentru sugestie. Imi pare rau ca nu am precizat de la inceput, este vorba de cablu si internet.

#612
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,509
  • Înscris: 16.12.2006
Aha, atunci nu trebuia sa postezi pe topicul asta. :)

Nu se poate rezilia decat cu 1 ale lunii urmatoare. Faci cerere de reziliere in 13 decembrie, achiti luna decembrie si o sa ai cablu tv si internet functionale pana pe 31.12 (inclusiv). De la 01.01.2019 se va face deconectarea ambelor servicii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate