Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme Cronos abonament Pantera
Ultima postare: sep 20 2014 20:36, Inițiat de
adicomed
, mai 01 2014 15:58
·
0
#3
Publicat: 01 mai 2014 - 16:18
#8
Publicat: 01 mai 2014 - 17:50
adicomed, on 01 mai 2014 - 16:00, said:
Probleme Cronos abonament Pantera De azi întâmpin probleme cu afișarea traficului de date la un abonament Pantera 23. In loc de 1,5 G îmi afișează 98 MB. La 411 mi-au spus ca problema se va rezolva pe 26 Mai. Salut, Te vom contacta in scurt timp prin mesaj privat. Cu prietenie, Orange Helper |
#10
Publicat: 02 mai 2014 - 08:06
Mie cei de la 456 mi-au spus ca remedierea situatiei va surveni cel tarziu pe 26 mai.
In situatia in care depasesc traficul de 1,5GB inclus, voi vedea cost suplimentar la cronos. In concluzie, situatia este extrem de neplacuta: pe langa abonamentul destul de mare de pantera 23, este foarte probabil si aparitia costului suplimentar. |
|
#11
Publicat: 02 mai 2014 - 09:07
norbi74, on 01 mai 2014 - 17:24, said:
Salut.mie mi s-a spus in data de 10 aprilie ca se va remedia in data de 18 aprilie.nu s-a remediat.mentionez ca nu arata deloc consumu de net nici pe telefon nici in contul meu online. Salut, Te vom contacta in curand prin mesaj privat. Cu prietenie, Orange Helper |
#15
Publicat: 03 mai 2014 - 07:51
Baieti, va recomand ca sa nu va mai orientati dupa cronos. Sunati cel mai bine la relatii cu clientii pt a afla ce resurse aveti disponibile.
In cazul in care veti face costuri din cauza cronosului, Orange Romania nu va acoperi aceasta eroare deoarece conform articolului 1.9 alineatul 8 din TCG: "Informatiile oferite de Serviciul Cronos, actualizat periodic, au un caracter strict orientativ si nu sunt opozabile Orange România." Asa ca decat sa pierdeti vremea cu reclamatii pe la ei la care sa primiti raspunsuri negative, mai bine puneti mana si sunati in call-center. |
|
#16
Publicat: 03 mai 2014 - 08:20
Problemele cu acest cronos in special pe partea de date sunt arhi cunoscute. Acum 3 luni in urma a fost o problema asemanatoare, am facut o sesizare si s-a rezolvat. Isi cunosc si ei problemele aplicatiei care gestioneaza tot ce tine de utilizatori, le cunoastem si noi ca utilizatori, sunt rezolvabile. Nedumerirea mea este de ce naiba nu schimba aceasta aplicatie cu una mai performanta si mai bine pusa la punct. Da stiu, e foarte greu sa schimbi o astfel de aplicatie, dar totusi, sa tot stai sa o carpesti pe actuala.....
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi