Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme Cronos abonament Pantera
Last Updated: Sep 20 2014 20:36, Started by
adicomed
, May 01 2014 15:58
·
0
#1
Posted 01 May 2014 - 16:00
Probleme Cronos abonament Pantera
De azi întâmpin probleme cu afișarea traficului de date la un abonament Pantera 23. In loc de 1,5 G îmi afișează 98 MB. La 411 mi-au spus ca problema se va rezolva pe 26 Mai. |
#2
Posted 01 May 2014 - 16:07
La Pre-Pay mi-au inghitit vreo 500 MB. Noroc ca am destui. Oricum trec pe Digi peste 1 luna cand termin creditul actual.
Edited by tibi346, 01 May 2014 - 16:08. |
#3
Posted 01 May 2014 - 16:18
#4
Posted 01 May 2014 - 16:29
Vor sa ne tina în ceata cu traficul toată luna. Termenul asta de 26 Mai mi se pare ceva... extraordinar. cred ca mai repede fac chinezii un pod suspendat
|
#5
Posted 01 May 2014 - 17:24
Pe contul online ce zice ? Oricum e aiurea afisarea traficului de date de acolo, dar de curios.
Edited by tibi346, 01 May 2014 - 17:34. |
#6
Posted 01 May 2014 - 17:24
Salut.mie mi s-a spus in data de 10 aprilie ca se va remedia in data de 18 aprilie.nu s-a remediat.mentionez ca nu arata deloc consumu de net nici pe telefon nici in contul meu online.
|
#8
Posted 01 May 2014 - 17:50
adicomed, on 01 mai 2014 - 16:00, said:
Probleme Cronos abonament Pantera De azi întâmpin probleme cu afișarea traficului de date la un abonament Pantera 23. In loc de 1,5 G îmi afișează 98 MB. La 411 mi-au spus ca problema se va rezolva pe 26 Mai. Salut, Te vom contacta in scurt timp prin mesaj privat. Cu prietenie, Orange Helper |
#10
Posted 02 May 2014 - 08:06
Mie cei de la 456 mi-au spus ca remedierea situatiei va surveni cel tarziu pe 26 mai.
In situatia in care depasesc traficul de 1,5GB inclus, voi vedea cost suplimentar la cronos. In concluzie, situatia este extrem de neplacuta: pe langa abonamentul destul de mare de pantera 23, este foarte probabil si aparitia costului suplimentar. |
|
#11
Posted 02 May 2014 - 09:07
norbi74, on 01 mai 2014 - 17:24, said:
Salut.mie mi s-a spus in data de 10 aprilie ca se va remedia in data de 18 aprilie.nu s-a remediat.mentionez ca nu arata deloc consumu de net nici pe telefon nici in contul meu online. Salut, Te vom contacta in curand prin mesaj privat. Cu prietenie, Orange Helper |
#12
Posted 02 May 2014 - 09:43
Subscriu si eu. Pantera 23, apel la 408, confirmat ca de la 1 mai va merge. Nu a mers, azi apel la 408, nu se stie cand se va remedia. Pana atunci ma bazez pe contorul telefonului, care de obicei contorizeaza cam ca si orange
|
#13
Posted 02 May 2014 - 13:52
Mulțumesc lui Orange Helper pentru disponibilitate. Am primit același răspuns de la cei care m-au contactat : 26 Mai. Pana atunci sa-mi instalez o aplicație de contorizare a traficului de date.
|
#15
Posted 03 May 2014 - 07:51
Baieti, va recomand ca sa nu va mai orientati dupa cronos. Sunati cel mai bine la relatii cu clientii pt a afla ce resurse aveti disponibile.
In cazul in care veti face costuri din cauza cronosului, Orange Romania nu va acoperi aceasta eroare deoarece conform articolului 1.9 alineatul 8 din TCG: "Informatiile oferite de Serviciul Cronos, actualizat periodic, au un caracter strict orientativ si nu sunt opozabile Orange România." Asa ca decat sa pierdeti vremea cu reclamatii pe la ei la care sa primiti raspunsuri negative, mai bine puneti mana si sunati in call-center. |
|
#16
Posted 03 May 2014 - 08:20
Problemele cu acest cronos in special pe partea de date sunt arhi cunoscute. Acum 3 luni in urma a fost o problema asemanatoare, am facut o sesizare si s-a rezolvat. Isi cunosc si ei problemele aplicatiei care gestioneaza tot ce tine de utilizatori, le cunoastem si noi ca utilizatori, sunt rezolvabile. Nedumerirea mea este de ce naiba nu schimba aceasta aplicatie cu una mai performanta si mai bine pusa la punct. Da stiu, e foarte greu sa schimbi o astfel de aplicatie, dar totusi, sa tot stai sa o carpesti pe actuala.....
|
#17
Posted 03 May 2014 - 11:18
Problema mentionata de adicomed apare doar la abonamentele Pantera sau este ceva general...intreb pentru ca eu am un Cangur 25 si nu am sesizat nici o problema pana acum.
|
#18
Posted 03 May 2014 - 12:43
Problema se întâlneste doar la Pantere. Probabil au suferit niste mutatii genetice.Toate celelalte animale sunt normale.
Edited by adicomed, 03 May 2014 - 12:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users