Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Flanco retur
Ultima postare: ian 08 2019 15:02, Inițiat de
Rippa
, mai 27 2013 16:32
·
0
#19
Publicat: 27 mai 2013 - 20:29
In primul post ai spus ca telefonul s-a blocat in aceeasi zi in care l-ai cumparat de la flanco. Apoi ai zis ca l-ai achizitionat acum 2 saptamani - 8 zile de cand l-ai dat inapoi. Sa inteleg ca l-ai butonat cateva zile si au reusit sa il blochezi? Cred ca se rezolva cu o resetare.
|
#20
Publicat: 27 mai 2013 - 20:31
katalin84, on 27 mai 2013 - 20:29, said:
In primul post ai spus ca telefonul s-a blocat in aceeasi zi in care l-ai cumparat de la flanco. Apoi ai zis ca l-ai achizitionat acum 2 saptamani - 8 zile de cand l-ai dat inapoi. Sa inteleg ca l-ai butonat cateva zile si au reusit sa il blochezi? Cred ca se rezolva cu o resetare. Nu mai conteaza cum se rezolva. Da l-am cumparat acuma 2 saptamani,dar nu am fost acasa,iar cine l-a cumparat,l-a lasat acasa. Eu l-am butonat abia cand am ajuns acasa,telefonul nu a fost pornit pana acuma 8 zile cand am constatat cu stupoare ca se oprea pur si simplu. |
#21
Publicat: 27 noiembrie 2014 - 20:40
Am si eu o intrebare la care sper sa ma puteti ajuta.
Cu toata nebunia asta de Black Friday m-a cuprins si pe mine flama dupa o achizitie, si cum nu aveam o tableta m-am gandit sa achizitionez primul device cu iOS, un ipad mini 2 cu retina display. Auzind in stanga si in dreapta cat de grozav e retina display, ca are o rezolutie si o claritate deosebita si o rata de contrast mai mult decat multumitoare. Cum la emag stocul s-a epuizat ultrarapid am reusit sa comand din magazinul online flanco tableta mult laudata. Ajunsa dupa 4 zile prin curier, spre suprinderea mea am realizat ca la partea de culori tableta nu sta deloc grozav, avand mai mult o nuanta pastelata si o gamma destul de redusa asa ca m-am gandit sa o returnez. Am consultat regulamentul si am vazut ca tablete nu se regasesc prin lista de produse ce nu se pot returna. Ca sa fiu totusi sigur le-am dat un mail intrebandu-i daca se poate returna, dar nu am primit niciun raspuns desi au trecut aproape 2 zile. Citisem inainte ca Flanco ofera drept de retur la produsele cumparate de black friday 31 de zile, dar deocamdata nu am reusit sa ajuns si in magazin sa vorbesc cu ei. Din cate stiti si ati auzit voi, se poate returna respectivul produs? |
#22
Publicat: 27 noiembrie 2014 - 21:39
În cazul tău se poate aplica fără probleme legea cu returul în 10 zile pt comerțul online. Dacă nu te încadrezi va trebui sa te folosești de returul lor în 30 de zile...dar acesta nu este foarte obligatoriu..pot găsi ei clauze din regulament pe baza cărora te pot refuza.
|
#23
Publicat: 30 noiembrie 2014 - 16:21
no-limit, on 27 noiembrie 2014 - 20:40, said:
Am si eu o intrebare la care sper sa ma puteti ajuta. Cu toata nebunia asta de Black Friday m-a cuprins si pe mine flama dupa o achizitie, si cum nu aveam o tableta m-am gandit sa achizitionez primul device cu iOS, un ipad mini 2 cu retina display. Auzind in stanga si in dreapta cat de grozav e retina display, ca are o rezolutie si o claritate deosebita si o rata de contrast mai mult decat multumitoare. Cum la emag stocul s-a epuizat ultrarapid am reusit sa comand din magazinul online flanco tableta mult laudata. Ajunsa dupa 4 zile prin curier, spre suprinderea mea am realizat ca la partea de culori tableta nu sta deloc grozav, avand mai mult o nuanta pastelata si o gamma destul de redusa asa ca m-am gandit sa o returnez. Am consultat regulamentul si am vazut ca tablete nu se regasesc prin lista de produse ce nu se pot returna. Ca sa fiu totusi sigur le-am dat un mail intrebandu-i daca se poate returna, dar nu am primit niciun raspuns desi au trecut aproape 2 zile. Citisem inainte ca Flanco ofera drept de retur la produsele cumparate de black friday 31 de zile, dar deocamdata nu am reusit sa ajuns si in magazin sa vorbesc cu ei. Din cate stiti si ati auzit voi, se poate returna respectivul produs? Salut. Ai reusit sa returnezi tableta sau ai aflat daca se poate returna si care este procedura pentru a o putea returna? Si eu ma aflu cam in aceasi situatie cu tine. Am cumparat o tableta Lenovo de Black Friday tot de la Flanco si mi-am dat seama ca nu e chiar ce imi trebuie si prin urmare as vrea sa o returnez. Le-am dat si eu un mail pentru a cere mai multe detalii dar nu am primit nici un raspuns deocamdata. O zi buna! Editat de masterclas, 30 noiembrie 2014 - 16:22. |
#24
Publicat: 02 decembrie 2014 - 21:12
Desi in regulament spune ca produsele se pot returna in orice magazin Flanco, in magazinul Flanco mi s-a spus ca fiind cumparata online trebuie returnata tot online in 31 de zile.
Ce ma pune pe mine pe ganduri este cum se procedeaza in cazul in care se da retur unui produs, se apleaza la aceeasi firma de curierat, ce se specifica pe colet, cum se livreaza banii si cum se face dovada ca tableta nu mai e la tine si ca a ajuns din nou la comerciant? |
#26
Publicat: 11 decembrie 2014 - 21:09
Pe mine ma tot amana. Cei de la online mi-au spus sa le trimit un e-mail referitor la dorinta mea de returnare a produsului urmand sa ma sune sau sa ma contacteze pe e-mail cei de la vanzari pentru a-mi spune cum pot face returul, nu au sunat bineinteles si nici e-mail nu am primit, i-am mai sunat eu de doua ori si acelasi deznodamanat. Mi-a facut deja o impresie despre acest magazin asa ca o sa-l evit pe viitor.
Editat de no-limit, 11 decembrie 2014 - 21:18. |
#27
Publicat: 13 decembrie 2014 - 21:33
Ieri am luat legatura cu cei de la online, de acolo am fost indrumat sa merg in magazin, iar astazi s-a rezolvat si cu returul. Toata lumea a fost foarte amabila, probabil ca pe fondul unei perioade mai aglomerate avute am fost amanat, dar acum pot spune ca sunt un magazin de incredere.
|
#30
Publicat: 26 noiembrie 2018 - 09:16
Din pacate si in 2018 sunt probleme cu returul la Flanco. Am comercializat doua monitoare de la Flanco prin intermediul eMag Marketplace. Un monitor a venit cu doi pixeli morti. Am facut cererea de retur in aceeasi zi in care a venit monitorul. Au trecut deja doua saptamani si am vorbit cu 7 operatori de la call center Flanco. Fiecare mi-a zis o poveste diferita, dar pana acum, doua saptamani de la cererea de retur, monitorul nu mi-a fost preluat de acasa pe motiv ca sunt "foarte ocupati curierii". In orasul meu magazinul Flanco s-a inchis, ca l-as fi dus eu... Un operator mi-a cerut sa ma duc intr-un oras din judet sa duc monitorul
E ultima data cand cumpar ceva de la Flanco! Maine merg la Protectia Consumatorilor sa le fac o plangere. |
#31
Publicat: 04 decembrie 2018 - 17:24
Si eu am trecut printr-o experienta foarte neplacuta cu Flanco. Am achizitionat un TV prin eMag Marketplace si m-am hotarat sa returnez televizorul. Am depus cererea de retur la emag, am dat n telefoane la emag si flanco si mi-au comunicat ca vor procersa cererea nespecificand o data anume. In oras exista un amarat de showroom flanco iar cei de acolo mi-au comunicat ca nu pot returna produsul la ei in magazin.
Astept solutionarea acestui retur. Va recomand sa nu colaborati cu Flanco pentru ca sunt extraordinari de nesimtiti in materie de retur, probabil si garantie. |
#32
Publicat: 04 decembrie 2018 - 22:31
@Shelak, și eu sunt în aceeași situație , produs achiziționat pe 7 nov , cerut retur pe 15 nov , programat curier pentru ridicare in 16 nov , bineînțeles că nu a venit nimeni , și atât ... de atunci nimic , telefoane la ei in fiecare zi și degeaba . ..mama lor de Flanco ))
|
#33
Publicat: 17 decembrie 2018 - 09:53
Am tot sunat la call center Flanco si eMag, dar nu mi s-a rezolvat returul pana astazi. Voi depune azi reclamatia la ANPC si va sugerez sa faceti si voi la fel. In primul rand sa ne recuperam banii si in al doilea rand sa fie controlati de ANPC pentru a rezolva cererile de retur in 14 zile asa cum spun ei (http://reclamatii.anpc.ro/)
|
|
#34
Publicat: 17 decembrie 2018 - 15:59
Au niste proceduri infecte. Eu am patit asa:
- in ziua de livrare m-a sunat curierul sa imi spuna ca masina de spalat e busita si ca nu are rost sa mi-o mai aduca si ca mi-o vor livra cel tarziu marti. Era intr-o joi asta. - procedura infecta e ca Flanco refuza sa imi trimita alta masina pana curierul nu le livreaza masina busita ca retur. Ehh si cum curierul nu s-a grabit cu asta, a durat 2 saptamani sa faca returul. Timp in care eu am avut banii blocati si produs ciuciu. + inca o saptamana pana au livrat masina noua. Deci, ce vina am eu ca si client ca al vostru curier a busit masina si de ce trebuie ca eu sa astept pana curierul vostru va inapoiaza produsul. E relatia voastra contractuala, idiotilor de la Flanco, cu curierul, putea fi suficienta o confirmare ca produsul e la curier si sa imi livrati o alta masina. Si am mai descoperit ca practic nu ai ce sa faci... decat o plangere la ANPC, pe care o faci dupa ce ai dovada ca ai incercat sa rezolvi situatia cu Flanco (mail). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi