Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
CAIET SERVICE PREDEAL II

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Flanco retur

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
katalin84

katalin84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.06.2012
In primul post ai spus ca telefonul s-a blocat in aceeasi zi in care l-ai cumparat de la flanco. Apoi ai zis ca l-ai achizitionat acum 2 saptamani - 8 zile de cand l-ai dat inapoi. Sa inteleg ca l-ai butonat cateva zile si au reusit sa il blochezi? Cred ca se rezolva cu o resetare.

#20
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View Postkatalin84, on 27 mai 2013 - 20:29, said:

In primul post ai spus ca telefonul s-a blocat in aceeasi zi in care l-ai cumparat de la flanco. Apoi ai zis ca l-ai achizitionat acum 2 saptamani - 8 zile de cand l-ai dat inapoi. Sa inteleg ca l-ai butonat cateva zile si au reusit sa il blochezi? Cred ca se rezolva cu o resetare.

Nu mai conteaza cum se rezolva.
Da l-am cumparat acuma 2 saptamani,dar nu am fost acasa,iar cine l-a cumparat,l-a lasat acasa.
Eu l-am butonat abia cand am ajuns acasa,telefonul nu a fost pornit pana acuma 8 zile cand am constatat cu stupoare ca se oprea pur si simplu.

#21
no-limit

no-limit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 12.12.2007
Am si eu o intrebare la care sper sa ma puteti ajuta.
Cu toata nebunia asta de Black Friday m-a cuprins si pe mine flama dupa o achizitie, si cum nu aveam o tableta m-am gandit sa achizitionez primul device cu iOS, un ipad mini 2 cu retina display.
Auzind in stanga si in dreapta cat de grozav e retina display, ca are o rezolutie si o claritate deosebita si o rata de contrast mai mult decat multumitoare. Cum la emag stocul s-a epuizat ultrarapid am reusit sa comand din magazinul online flanco tableta mult laudata. Ajunsa dupa 4 zile prin curier, spre suprinderea mea am realizat ca la partea de culori tableta nu sta deloc grozav, avand mai mult o nuanta pastelata si o gamma destul de redusa asa ca m-am gandit sa o returnez. Am consultat regulamentul si am vazut ca tablete nu se regasesc prin lista de produse ce nu se pot returna. Ca sa fiu totusi sigur le-am dat un mail intrebandu-i daca se poate returna, dar nu am primit niciun raspuns desi au trecut aproape 2 zile. Citisem inainte ca Flanco ofera drept de retur la produsele cumparate de black friday 31 de zile, dar deocamdata nu am reusit sa ajuns si in magazin sa vorbesc cu ei. Din cate stiti si ati auzit voi, se poate returna respectivul produs?

#22
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
În cazul tãu se poate aplica fãrã probleme legea cu returul în 10 zile pt comerțul online. Dacã nu te încadrezi va trebui sa te folosești de returul lor în 30 de zile...dar acesta nu este foarte obligatoriu..pot gãsi ei clauze din regulament pe baza cãrora  te pot refuza.

#23
masterclas

masterclas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.09.2009

View Postno-limit, on 27 noiembrie 2014 - 20:40, said:

Am si eu o intrebare la care sper sa ma puteti ajuta.
Cu toata nebunia asta de Black Friday m-a cuprins si pe mine flama dupa o achizitie, si cum nu aveam o tableta m-am gandit sa achizitionez primul device cu iOS, un ipad mini 2 cu retina display.
Auzind in stanga si in dreapta cat de grozav e retina display, ca are o rezolutie si o claritate deosebita si o rata de contrast mai mult decat multumitoare. Cum la emag stocul s-a epuizat ultrarapid am reusit sa comand din magazinul online flanco tableta mult laudata. Ajunsa dupa 4 zile prin curier, spre suprinderea mea am realizat ca la partea de culori tableta nu sta deloc grozav, avand mai mult o nuanta pastelata si o gamma destul de redusa asa ca m-am gandit sa o returnez. Am consultat regulamentul si am vazut ca tablete nu se regasesc prin lista de produse ce nu se pot returna. Ca sa fiu totusi sigur le-am dat un mail intrebandu-i daca se poate returna, dar nu am primit niciun raspuns desi au trecut aproape 2 zile. Citisem inainte ca Flanco ofera drept de retur la produsele cumparate de black friday 31 de zile, dar deocamdata nu am reusit sa ajuns si in magazin sa vorbesc cu ei. Din cate stiti si ati auzit voi, se poate returna respectivul produs?

Salut.

Ai reusit sa returnezi tableta sau ai aflat daca se poate returna si care este procedura pentru a o putea returna?
Si eu ma aflu cam in aceasi situatie cu tine. Am cumparat o tableta Lenovo de Black Friday tot de la Flanco si mi-am dat seama ca nu e chiar ce imi trebuie si prin urmare as vrea sa o returnez. Le-am dat si eu un mail pentru a cere mai multe detalii dar nu am primit nici un raspuns deocamdata.

O zi buna!

Edited by masterclas, 30 November 2014 - 16:22.


#24
no-limit

no-limit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 12.12.2007
Desi in regulament spune ca produsele se pot returna in orice magazin Flanco, in magazinul Flanco mi s-a spus ca fiind cumparata online trebuie returnata tot online in 31 de zile.
Ce ma pune pe mine pe ganduri este cum se procedeaza in cazul in care se da retur unui produs, se apleaza la aceeasi firma de curierat, ce se specifica pe colet, cum se livreaza banii si cum se face dovada ca tableta nu mai e la tine si ca a ajuns din nou la comerciant?

#25
masterclas

masterclas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.09.2009
Eu am cumparat tableta tot online si mi-au acceptat returul in magazin. Dupa ce au verificat tableta mi-au dat sa completez o cerere de retur si mi-au zis sa merg in 15zile ca sa-mi returneze banii.

#26
no-limit

no-limit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 12.12.2007
Pe mine ma tot amana. Cei de la online mi-au spus sa le trimit un e-mail referitor la dorinta mea de returnare a produsului urmand sa ma sune sau sa ma contacteze pe e-mail cei de la vanzari pentru a-mi spune cum pot face returul, nu au sunat bineinteles si nici e-mail nu am primit, i-am mai sunat eu de doua ori si acelasi deznodamanat. Mi-a facut deja o impresie despre acest magazin asa ca o sa-l evit pe viitor.

Edited by no-limit, 11 December 2014 - 21:18.


#27
no-limit

no-limit

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 12.12.2007
Ieri am luat legatura cu cei de la online, de acolo am fost indrumat sa merg in magazin, iar astazi s-a rezolvat si cu returul. Toata lumea a fost foarte amabila, probabil ca pe fondul unei perioade mai aglomerate avute am fost amanat, dar acum pot spune ca sunt un magazin de incredere.

#28
masterclas

masterclas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 12.09.2009
Saptamana trecuta am fost si eu de mi-au returnat banii. Se pare ca sunt destul de seriosi pe partea de returnari.

#29
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,477
  • Înscris: 31.07.2011
Buna,
doresc sa cumpar un televizor din magazinu flanco.. in cate zile il pot returna daca nu e conform asteptarilor?
multumesc.

#30
VickEnd

VickEnd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 12.09.2006
Din pacate si in 2018 sunt probleme cu returul la Flanco. Am comercializat doua monitoare de la Flanco prin intermediul eMag Marketplace. Un monitor a venit cu doi pixeli morti. Am facut cererea de retur in aceeasi zi in care a venit monitorul. Au trecut deja doua saptamani si am vorbit cu 7 operatori de la call center Flanco. Fiecare mi-a zis o poveste diferita, dar pana acum, doua saptamani de la cererea de retur, monitorul nu mi-a fost preluat de acasa pe motiv ca sunt "foarte ocupati curierii". In orasul meu magazinul Flanco s-a inchis, ca l-as fi dus eu... Un operator mi-a cerut sa ma duc intr-un oras din judet sa duc monitorul Posted Image

E ultima data cand cumpar ceva de la Flanco!

Maine merg la Protectia Consumatorilor sa le fac o plangere.

#31
shelak

shelak

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.08.2008
Si eu am trecut printr-o experienta foarte neplacuta cu Flanco. Am achizitionat un TV prin eMag Marketplace si m-am hotarat sa returnez televizorul. Am depus cererea de retur la emag, am dat n telefoane la emag si flanco si mi-au comunicat ca vor procersa cererea nespecificand o data anume. In oras exista un amarat de showroom flanco iar cei de acolo mi-au comunicat ca nu pot returna produsul la ei in magazin.
Astept solutionarea acestui retur.  Va recomand sa nu colaborati cu Flanco pentru ca sunt extraordinari de nesimtiti in materie de retur, probabil si garantie.

#32
gabones

gabones

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 19.04.2007
@Shelak, și eu sunt în aceeași situație , produs achiziționat pe 7 nov , cerut retur pe 15 nov , programat curier pentru ridicare in 16 nov , bineînțeles că nu a venit nimeni , și atât ...  de atunci nimic , telefoane la ei in fiecare zi și degeaba . ..mama lor de Flanco :)))

#33
VickEnd

VickEnd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 12.09.2006
Am tot sunat la call center Flanco si eMag, dar nu mi s-a rezolvat returul pana astazi. Voi depune azi reclamatia la ANPC si va sugerez sa faceti si voi la fel. In primul rand sa ne recuperam banii si in al doilea rand sa fie controlati de ANPC pentru a rezolva cererile de retur in 14 zile asa cum spun ei (http://reclamatii.anpc.ro/)

#34
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,409
  • Înscris: 20.02.2008
Au niste proceduri infecte. Eu am patit asa:
- in ziua de livrare m-a sunat curierul sa imi spuna ca masina de spalat e busita si ca nu are rost sa mi-o mai aduca si ca mi-o vor livra cel tarziu marti. Era intr-o joi asta.
- procedura infecta e ca Flanco refuza sa imi trimita alta masina pana curierul nu le livreaza masina busita ca retur. Ehh si cum curierul nu s-a grabit cu asta, a durat 2 saptamani sa faca returul. Timp in care eu am avut banii blocati si produs ciuciu. + inca o saptamana pana au livrat masina noua.
Deci, ce vina am eu ca si client ca al vostru curier a busit masina si de ce trebuie ca eu sa astept pana curierul vostru va inapoiaza produsul. E relatia voastra contractuala, idiotilor de la Flanco, cu curierul, putea fi suficienta o confirmare ca produsul e la curier si sa imi livrati o alta masina.
Si am mai descoperit ca practic nu ai ce sa faci... decat o plangere la ANPC, pe care o faci dupa ce ai dovada ca ai incercat sa rezolvi situatia cu Flanco (mail).

#35
VickEnd

VickEnd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 12.09.2006
Ca dovada ca o plangere la ANPC ajuta, ieri dupa masa am fost contactat de catre Flanco sa ma ajute cu returul. Asta in conditiile in care o luna si ceva nu i-a interesat, iar ieri dimineata am depus plangerea.

#36
VickEnd

VickEnd

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 12.09.2006
Mi-au intrat banii de la Flanco la mai bine de o luna si jumatate dupa ce am facut cererea de retur. Eu nu voi mai cumpara niciodata de la ei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate