Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 

Flanco retur

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013
Buna,am cumparat un telefon de la Flanco.
   Dupa ce ajung acasa cu el,deschid telefonul toate bune si frumoase pana cand se inchide brusc.Am zis "Nu este nimica,poate asa trebuie sa faca".Dupa ce il pun la incarcat (aproximativ 5 ore) il deschid,si constat cu stupoare ca ramane blocat in meniu.
    Bun,imi zic eu,maine ma duc la Flanco sa il returnez.A doua zi,ma duc in magazinul cu pricina si cer returnarea produsului.Respectivul domn,cu un accent de "lasa-ma sa te las" imi spune ca nu il poate returna.Telefonul era impecabil,nu l-am folosit decat 1 ora,fara semne de folosire.
   Apoi,vazandu-ma ca nu ma las batut,imi aduce o cerere pe care o completez,imi face o copie,si ma lasa cu ochii in soare.Din accentul lui,nu intelegeai mare lucru,dar am inteles atat "In 14 zile,veniti cu foaia,si va returnam banii"
   In aceea cerere am dat numarul de telefon si email.Dar nu mi-a zis daca o sa ma contacteze cineva,fie telefonic,fie prin email.
   Daca mai este cineva cu o problema de acest gen,sau care a trecut prin asa ceva,sa imi lase in raspuns,cum a procedat?
   Adica l-au sunat ei,sau s-a dus personal pentru rambursare?
In acest caz nu este cazul de garantie,ci despre politica dansilor de retur,unde scrie ca am dreptul la 31 zile pentru a returna un produs!

Multumesc!

#2
AIVV

AIVV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 13.02.2011
Au obligatia prin lege sa accepte returul fara motiv in maxim 10 zile de la data achizitionarii. Ai grija ca dupa ce trec 14 zile, poate iti zic ce nu se mai poate returna pentru ca au trecut 10 zile.
Apeleaza la OPC si se rezolva. Am citit in ultimul timp asemenea probleme despre flanco,.
http://forum.softped...alit-la-flanco/
http://forum.softped...68-flancoretur/
EDIT: Acum am observat ca au ei politica de retur 31 de zile, poate o sa te plimbe destul de mult, si iti mananca nervii.

Edited by AIVV, 27 May 2013 - 16:43.


#3
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View PostAIVV, on 27 mai 2013 - 16:38, said:

Au obligatia prin lege sa accepte returul fara motiv in maxim 10 zile de la data achizitionarii. Ai grija ca dupa ce trec 14 zile, poate iti zic ce nu se mai poate returna pentru ca au trecut 10 zile.
Apeleaza la OPC si se rezolva. Am citit in ultimul timp asemenea probleme despre flanco,.
http://forum.softped...alit-la-flanco/
http://forum.softped...68-flancoretur/

Nu,iarta-ma ca te contrazic nu exita o lege care sa oblige comerciantul sa inapoieze banii cumparatorului in 10 zile,daca produsul respectiv a fost achizitionat offline (ca in cazul meu).

#4
AIVV

AIVV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 13.02.2011
În funcție de opțiunea cumparatorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Flanco, în contul indicat la completarea formularului.
Link aici . Poate te ajuta.
Nu stiam ca legea aceea acopera numai cumparaturile online.

#5
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View PostAIVV, on 27 mai 2013 - 16:47, said:

În funcție de opțiunea cumparatorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Flanco, în contul indicat la completarea formularului.
Link aici . Poate te ajuta.
Nu stiam ca legea aceea acopera numai cumparaturile online.

M-am interesat,dar nu inteleg "Se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Flanco" pai bun,cand au primit produsul?Cand am completat cererea telefonul a ramas la dansii,mie dandu-mi doar cererea si factura..
Asta era ideea,cand au primit produsul?

#6
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,738
  • Înscris: 05.09.2005
citeste aici despre retur.vezi ca la sfarsit este si un pdf cu termenii si conditiile returului.

#7
AIVV

AIVV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 13.02.2011

View Postmynameismada, on 27 mai 2013 - 16:57, said:

citeste aici despre retur.vezi ca la sfarsit este si un pdf cu termenii si conditiile returului.
Acelasi link l-am dat si eu :D.

View PostRippa, on 27 mai 2013 - 16:50, said:

M-am interesat,dar nu inteleg "Se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Flanco" pai bun,cand au primit produsul?Cand am completat cererea telefonul a ramas la dansii,mie dandu-mi doar cererea si factura..
Asta era ideea,cand au primit produsul?

Da, mie mi se pare destul de clara formularea. Din momentul in care le-ai predat tu produsul au un termen de 14 zile sa iti returneze banii.

#8
katalin84

katalin84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.06.2012
Daca ai fost cu el a doua zi si au constatat ca telefonul e defect sunt obligati sa ti-l schimbe pe loc. Doar in cazul in care vroiai banii inapoi te pot amana 14 zile pana ti returneaza.

#9
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View Postkatalin84, on 27 mai 2013 - 17:32, said:

Daca ai fost cu el a doua zi si au constatat ca telefonul e defect sunt obligati sa ti-l schimbe pe loc. Doar in cazul in care vroiai banii inapoi te pot amana 14 zile pana ti returneaza.

Da,dar l-am predat ca produs fara defect,desi se stingea mereu,fara nici o logica telefonul a fost predat ca produs ce functioneaza in parametrii normali.

View PostAIVV, on 27 mai 2013 - 17:21, said:

Acelasi link l-am dat si eu Posted Image.



Da, mie mi se pare destul de clara formularea. Din momentul in care le-ai predat tu produsul au un termen de 14 zile sa iti returneze banii.

Aha,deci tu spui sa mai astept sa ma sune cei de la Flanco..
M-a sunat azi un nr.ascuns dar de obicei le raspund,dar nu astept sa zica ceva si le inchid,dar aud deodata "Buna ziua" si pustii care suna cu nr. ascuns nu prea folosesc formularea asta..
Insa nu am primit niciun mail,deci nu e niciun bai..

#10
AIVV

AIVV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 13.02.2011
Nu zic sa ii astepti, dar din moment ce l-ai predat deja mai ai alte solutii?
Daca e cum zice katalin84 si nu ti l-au schimbat, inseamna ca tu ai vrut banii inapoi, nu? :)

#11
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View PostAIVV, on 27 mai 2013 - 19:41, said:

Nu zic sa ii astepti, dar din moment ce l-ai predat deja mai ai alte solutii?
Daca e cum zice katalin84 si nu ti l-au schimbat, inseamna ca tu ai vrut banii inapoi, nu? Posted Image

Da,corect nu mai am alta solutie.
Nu,in prima faza am vrut un card ca sa il folosesc pentru o achizitie ulterioara,dar dupa comportamentul angajatilor,am decis sa plec cu banii acasa,si sa cumpar din alta parte chiar daca era mai scump.
Plus,ca am gasit un alt model de telefon mai bun in bugetul meu.

#12
clon@

clon@

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 26.01.2007
Despre ce telefon este vorba totusi poate trebuie doar un update de soft.

#13
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View Postclon@, on 27 mai 2013 - 19:57, said:

Despre ce telefon este vorba totusi poate trebuie doar un update de soft.

Jucaria asta : http://www.flanco.ro...s-albastru.html

Daca nu am pus bine site-ul,telefonul este:Samsung galaxy s2 plus.
Iar ca alt telefon am gasit un Htc 8x.

#14
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,846
  • Înscris: 25.01.2007
au trecut alea 14 zile, su nu?

#15
clon@

clon@

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 26.01.2007
Puteai sa mai astepti sa faci un update de soft ca astfel de probleme sunt frecvente la toate smartphonurile mai ales daca nu ai mai butonat unul pana acum.

Eu cred ca acel telefon nu avea nimic doar ca trebuia sa ii faci un update de soft si sa gestionez mai atent aplicatiile deschise.

Data viitoare cumpara online ca ii mai sigur. Daca nu iti place produsul indiferent de motiv il returnezi si primesti banii inapoi fara alte probleme.

#16
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View Postslai, on 27 mai 2013 - 20:05, said:

au trecut alea 14 zile, su nu?

Nu,sunt doar la a 8-a zi de la cerere. si la a 2-a saptamana de la achizitionarea produsului.

View Postclon@, on 27 mai 2013 - 20:06, said:

Puteai sa mai astepti sa faci un update de soft ca astfel de probleme sunt frecvente la toate smartphonurile mai ales daca nu ai mai butonat unul pana acum.

Eu cred ca acel telefon nu avea nimic doar ca trebuia sa ii faci un update de soft si sa gestionez mai atent aplicatiile deschise.

Data viitoare cumpara online ca ii mai sigur. Daca nu iti place produsul indiferent de motiv il returnezi si primesti banii inapoi fara alte probleme.

My mistake.
Ma rog,oricum faptul e consumat,sper sa primesc banii inapoi curand.
Acuma ca m-am lamurit iar cei care nu au inteles nimic le fac un scurt rezumat:
Dupa ce mergeti la magazinul de unde ati facut achizitionarea si faceti o cerere scrisa cum ca vreti rambursarea banilor,trebuie sa asteptati maxim 14 zile!
In caz de depasirea acestui termen,puteti merge la ANPC si sa ii acuzati de reclama mincinoasa!
Numai bine!

#17
AIVV

AIVV

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 13.02.2011
Sa ne anunti cand trec cele 14 zile daca ti-au returnat banii si cum (cu scandal, fara :D ).

#18
Rippa

Rippa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.05.2013

View PostAIVV, on 27 mai 2013 - 20:14, said:

Sa ne anunti cand trec cele 14 zile daca ti-au returnat banii si cum (cu scandal, fara Posted Image ).

Nu vreau sa recurg la scandal,pentru 1300 lei.Da,este o suma importanta dar SPER ca Flanco sa dea dovada de o companie MATURA (desi nu pare) ,sau doar sa incerce..

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate