Sisteme Fotovoltaice ON-Grid
Ultima postare: apr 03 2024 12:47, Inițiat de
luciangpl
, mar 27 2013 15:21
·
174
#5222
Publicat: 14 februarie 2019 - 08:57
"Eu, curentul cel indus,
Totdeauna m-am opus Celui care m-a produs." Deci, cu cât cerem mai mult de la alternator, cu atât trebuie să depunem o forță mai mare care să producă acel curent. Cu alte cuvinte, motorul, cel care antrenează și alternatorul va depune un efort mai mare, implicit va consuma mai mult. De curiozitate, fă un test de consum cu cât mai mulți consumatori în funcțiune: fază lungă, aer condiționat, radio cât mai tare și ce mai poți tu. Îmi amintesc o fază nostimă petrecută în 2003, când un coleg trebuia să-mi predea clienții de pe zona TL-CT. Amândoi conduceam câte o Toyota Yaris cu motor de 1.0L, el mergând în fața mea. Abia după vreun an după ce părăsise firma unde lucram m-a întrebat cum făceam de reușeam să mă lipesc de el în depășiri de parcă îl împingeam din spate pe dealurile ce leagă Tulcea de Constanța. Răspunsul l-a lăsat mască: i-am spus că în acel moment opream funcționarea A/C-ului. |
#5223
Publicat: 14 februarie 2019 - 09:36
Subscriu la ce a zis bzalex, anul trecut la un curs de specializare pentru baterii (cred ca sun on topic inca) in Germania, maistrul respectiv ne explica diferentele de consum dintre masinile de generatie nou si cele de generatie mai veche, ca sa exemplifice, a facut o testare cu un redresor inteligent de masina pe un Mercedes Vito din 2018. In momentul in care se descuia masina, nu pornit, nu deschisa usa, nimic, masina consuma 70 de A si nu scurt cateva sec. ci mai bine de un minut. Sa nu mai aud pe nimeni ca bateriile de masina nu sunt bune in aplicatii solare, (asta era pentru on topic)
|
#5224
Publicat: 14 februarie 2019 - 10:12
Nu ma pricep, dar asta nu mi se pare normal. As zice ca acel consum apare din electromagnetii care deblocheaza usile sau motorase (deci nu ma pricep la auto si nu am idee cum functioneaza deblocarea usilor asa ca, sper ca nu am spus o prostie) dar 1 min ? Pentru ce ? Asa ceva nu este normal si mi se pare un defect (la acea masina sau de proiectare).
Bateriile auto, nu sunt bune pentru aplicatii stationare din motive constructive. Placile interioare sunt optimizate pentru CCA mari, fiind subtiri si dese pentru o suprafata mare de contact cu electrolitul. La stationare, e exact invers, placi groase, sup. de contact mai mica. Mai mult, Google It ! Editat de topcat36, 14 februarie 2019 - 10:15. |
#5225
Publicat: 14 februarie 2019 - 10:32
deloghi, on 14 februarie 2019 - 05:15, said:
In domeniul auto, Skoda doreste pentru viitoarele modele 2019 sa foloseasca ca la Opel Ampera, motorul sa fie doar generator iar propulsia sa fie electrica. Toyota unul din producatorii care folosesc tehnologia propulseaza masina cu motor termic ajutata de motor electric, deci exact invers. Tehnologia lor este veche si depasita. Opel Ampera foloseste hibrid serie, ca si la locomotivele diesel-electric. Toyota foloseste un sistem paralel - split. Fiecare topologie are avantaje si dezavantaje. NU este justificat sa spui ca una dintre ele este veche si depasita. Alegerea unei topologii presupune un compromis. Ca si in viata. Diferiti prodcatori fac aceste compromisuri in moduri diferite. |
#5226
Publicat: 14 februarie 2019 - 10:48
Gata, incepem sa inviem. Productia pe primele 14 zile din februarie este mai mare decat cea pe intreaga luna decembrie sau noiembrie. E drept ca nu m-am ocupat deloc de deszapezire. Cand voi renunta la "zero export" (diverter si/sau prosumator) va fi si mai bine.
Fișiere atașate |
#5227
Publicat: 14 februarie 2019 - 11:17
topcat36, on 14 februarie 2019 - 10:12, said:
Nu ma pricep, dar asta nu mi se pare normal. As zice ca acel consum apare din electromagnetii care deblocheaza usile sau motorase (deci nu ma pricep la auto si nu am idee cum functioneaza deblocarea usilor asa ca, sper ca nu am spus o prostie) dar 1 min ? Pentru ce ? Asa ceva nu este normal si mi se pare un defect (la acea masina sau de proiectare). Ai usile care se deschid, calculatorul care incepe sa scaneze senzorii si martorii chiar daca nu este cheia in contact. Sistemul hidraulic frana spate - fata care intra in stby, lampa din plafon, ledurile de la usi, martorul ca s-a deblocat usa. Mai sunt cateva, la mine cand deschid usa incep sa se auda tot felul de zumzaieli ptr cateva secunde. Daca mai ai si alarma montata pe masina aceasta scaneaza tot timpul daca ai inclusiv interiorul protejat. Apropos. La c-ta este nor, mai nimic azi. 0,3 kwp Editat de deloghi, 14 februarie 2019 - 11:33. |
#5228
Publicat: 14 februarie 2019 - 14:37
topcat36, on 14 februarie 2019 - 10:12, said:
Nu ma pricep, dar asta nu mi se pare normal. As zice ca acel consum apare din electromagnetii care deblocheaza usile sau motorase (deci nu ma pricep la auto si nu am idee cum functioneaza deblocarea usilor asa ca, sper ca nu am spus o prostie) dar 1 min ? Pentru ce ? Asa ceva nu este normal si mi se pare un defect (la acea masina sau de proiectare). Bateriile auto, nu sunt bune pentru aplicatii stationare din motive constructive. Placile interioare sunt optimizate pentru CCA mari, fiind subtiri si dese pentru o suprafata mare de contact cu electrolitul. La stationare, e exact invers, placi groase, sup. de contact mai mica. Mai mult, Google It ! |
#5229
Publicat: 14 februarie 2019 - 14:46
Ei da cine are racitor pentru paharul de vin pentru scaunul fata dreapta , cine are minibar, frigorifice etc, cine vrea lux sa plateasca frate , service pe masura , nu dau fordul meu mondeo pe nimic in lume motorul la 640mii merge uns fara probleme prea mari.
|
#5230
Publicat: 14 februarie 2019 - 19:34
catalincre, on 14 februarie 2019 - 14:37, said:
Serios? Nu e nimic defect (lucrez in domeniu), ca si paralela VW Phaeton are 2500m de cabluri si 44 de computere (de bord, faruri, habitaclu, etc). Nu are rost sa spun de ce gasesti phaeton si la 3500 de euro, in bransa mea Phaeton e cosmarul reparatiilor, are peste 450 de mufe. |
|
#5232
Publicat: 16 februarie 2019 - 07:49
Începând cu 1 Ianuarie, toţi consumatorii de energie electrică, fie că este vorba despre pesoane fizice sau persoane juridice, pot primi despăgubiri de la furnizori, dacă vor rămâne fără energie electrică, despăgubirile fiind acordate în funcţie de numărul de ore de întrerupere neplanificată şi de locaţie, respectiv mediul rural sau mediul urban.
Citeste mai mult AICI https://www.distribu...si_conditii.pdf Totusi nu stim cum primim aceste sume. Consumatorul asteapta factura in care este stipulata suma - despagubirea sau se adreseaza instantelor de judecata? In cazul instantei regula este simpla, taxa de deschidere proces, onorariu avocat, limita de timp lung, suma acordata deplasarii personale, intocmire dosar dovada timpi ore intrerupere curent, martori, dovezi. In cazul despagubirii directe pe factura situatia este simpla, dovada ore intrerupere, distrugere de bunuri, etc. Toate acestea nu sunt clare, nu se spun conditiile despagubirii si nici modalitatea. Editat de deloghi, 16 februarie 2019 - 07:57. |
#5234
Publicat: 19 februarie 2019 - 06:52
Potrivit datelor disponibile, anul 2018 a fost cel mai slab din ultimii patru în ceea ce priveşte creşterea cererii de energie electrică, gaze naturale şi carburanţi, arată datele din piaţă centralizate de ZF pe baza rapoartelor anuale publicate de OMV Petrom.
Cererea de energie electrică a avansat cu numai 2% faţă de cele patru procente din 2017, iar cea de gaze naturale a stagnat, faţă de creşterea de 5% din 2017. Datele sunt în volume, mai toate pieţele fiind susţinute în valoare de scumpiri. De exemplu, vânzările de carburanţi au spart pragul de 10 miliarde de euro, pentru prima dată în istorie. Piata resimte aceasta scadere datorita scumpirilor fara precedent si a ingerintelor politice in domeniul energiei electrice. Din cauza liberalizarilor, multe preturi, alta data reglementate, acum au explodat fara sa tina seama de factorul economic. Unul din factorii de ingrijorare este acela ca numarul persoanelor care au trecut partial sau total la consumul propriu de energie, produsa in gospodarie s-a triplat din anul 2017. Ingrijorarea vine din partea celor care pana acum faceau jocul pe piata iar de acum se lupta sa tina gospodariile cat mai mult ancorate in sistemul centralizat sau liberalizat. Tot din aceasta cauza se urmareste si legislatia sa fie stufoasa, greu de implementat pentru ca la final cel care doreste independenta sa fie descurajat. Cei mari practica o politica de descurajare incercand astfel sa franeze tendinta din 2017 si 2018 cand preturile la sistemele de productie individuala de energie s-au ieftinit fiind un concurent direct al acestor mari jucatori care se vad nevoiti sa reduca pe cat posibil acest trend. Primele lovituri acordate romanilor au fost deja vizibile. Programul Rabla la electrocasnice care a durat doar 48 de ore apoi s-a sistat prin care fiecare beneficiar al tichetelor se putea dota cu aparatura eficienta AAA, iar a doua lovitura a fost pentru Prosumatori care nu au inca o lege clara care sa stipuleze cine si cum este eligibil sa primeasca finantare. La finalul anului 2022 se preconizeaza ca productia din surse regenerabile in Romania, in gospodarie proprie sa depaseasca valoarea de 34% ceia ce este o lovitura directa acordata marilor jucatori. Editat de deloghi, 19 februarie 2019 - 07:02. |
#5235
Publicat: 22 februarie 2019 - 16:27
O mica rugaminte am la cei cu PV (cu sau fara panouri solare). Va rog sa postati aici: https://forum.softpe...__st__234Â Â ce ati produs azi din PV si eventual din PS si sa precizati ce putere aveti.
Adica: am produs 8kwh din 4kw monocristaline. Din PS am/nu am... Mulțumesc! Editat de doega, 22 februarie 2019 - 16:28. |
|
#5236
Publicat: 26 februarie 2019 - 10:07
Cum mai este? Avem avem informatii mai clare cu subventia?
https://m.digi24.ro/...la-stat-1087364 Editat de radurus, 26 februarie 2019 - 10:07. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi