Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Galaxy S4 - discutii generale
#4519
Posted 09 August 2013 - 14:21
Si cand se strica ceva la el, se strica ecranul sau placa de baza, ce fac, adio 20 mil? In loc sa dau 23 24 sigilat cu factura si garantie la samsung?
|
#4520
Posted 09 August 2013 - 14:50
alin62, on 09 august 2013 - 14:21, said:
Si cand se strica ceva la el, se strica ecranul sau placa de baza, ce fac, adio 20 mil? In loc sa dau 23 24 sigilat cu factura si garantie la samsung? 2)Placa de baza e singura ce va este asigurata de magazine in caz de defect..nu va schimba rama,capac,etc Ganditi logic pentru ce dati bani in acea garantie si o sa vedeti ca e aproape nula pt peste 80% din telefon 3)ce garantie samsung? tu ai gandit inainte sa spui prostia asta?...stii ca peste 70-80% din magazinele online nu au garantie de producator emisa catre client? Sa iti explic pe larg ce inseamna asta:magazinele comanda un anumit stoc si au garantie la stoc data de catre producator,dar cand ti-l vinde tie iti da garantie la magazinul lor,nu catre samsung...deci nu poti trimite telefonul la samsung,il poti trimite la garantie doar si numai doar la firma de unde l-ai cumparat. Garantie samsung este valabila doar cand va este completat certificatul de garantie din cutia telefonului,dar cum voi primiti telefonul sigilat acel certificat nu este completat....capisci? P.s:40-50% din telefoanele vandute de mn sunt insotite si de acte.numai cele din afara nu au Edited by tofandorin, 09 August 2013 - 14:56. |
#4521
Posted 09 August 2013 - 14:54
tofandorin, garantia este pentru tot telefonul ! Fiecare senzor/piesa din telefon sunt acoperite de garantie, inclusiv bateria !
Cat despre gsmnet si originale.ro, am avut experiente cu fiecare. De la gsmnet am comandat o data si a fost totul ok. Produsele au fost exact ca descrise pe site. De la originale am cumparat de mai multe ori, direct de la magazinul lor si de fiecare data a fost ok. In principiu tot folii am pus pe telefoane la ei, si de fiecare data le puneau perfect ! Originale.ro, are preturi mai piperate, dar si gsmnet la unele produse, fata de originale sau fata de alte magazine. |
#4522
Posted 09 August 2013 - 14:56
Si display ul se poate strica, nu numai daca il spargi. se poate strica si butonul home si atunci trebuie inlocuit cu totul. Mie la S2 imi mergea greu butonul home, m am dus la samsung si mi au schimbat toata partea de sus, rama display cu tot cu buton, fara sa mi puna intrebari. Am mai schimbat mufa mini usb care se poate strica f usor pt ca intra praf, bateria iar mi au schimbat o, plus casti noi. Deci DA garantia se merita
|
#4523
Posted 09 August 2013 - 15:03
dsorinn, on 09 august 2013 - 14:54, said:
tofandorin, garantia este pentru tot telefonul ! Fiecare senzor/piesa din telefon sunt acoperite de garantie, inclusiv bateria ! Cat despre gsmnet si originale.ro, am avut experiente cu fiecare. De la gsmnet am comandat o data si a fost totul ok. Produsele au fost exact ca descrise pe site. De la originale am cumparat de mai multe ori, direct de la magazinul lor si de fiecare data a fost ok. In principiu tot folii am pus pe telefoane la ei, si de fiecare data le puneau perfect ! Originale.ro, are preturi mai piperate, dar si gsmnet la unele produse, fata de originale sau fata de alte magazine. niciodata nu o sati schimbe ceva estetic... alin62, on 09 august 2013 - 14:56, said:
Si display ul se poate strica, nu numai daca il spargi. se poate strica si butonul home si atunci trebuie inlocuit cu totul. Mie la S2 imi mergea greu butonul home, m am dus la samsung si mi au schimbat toata partea de sus, rama display cu tot cu buton, fara sa mi puna intrebari. Am mai schimbat mufa mini usb care se poate strica f usor pt ca intra praf, bateria iar mi au schimbat o, plus casti noi. Deci DA garantia se merita displayul nu am patit sa se strice la peste 100 telefoane samsung ce le-am avut numai in ultimul an,deci depinde si cum ai grija de telefon....am avut cam 10 telefoane samsung personale ce le-am folosit in ultimii 3-4 ani si nici unul nu a avut probleme cu displayul,deci la tine userul e de vina nu telefonul din cate se pare garantia conteaza pentru tine,dar pentru marea majoritate nu merita banii aia in plus....sunt foarte slabe sanse sa ajunga la garantie.....nu vorbi in numele altora Edited by tofandorin, 09 August 2013 - 15:05. |
#4524
Posted 09 August 2013 - 15:05
alin62, on 09 august 2013 - 14:56, said:
Si display ul se poate strica, nu numai daca il spargi. se poate strica si butonul home si atunci trebuie inlocuit cu totul. Mie la S2 imi mergea greu butonul home, m am dus la samsung si mi au schimbat toata partea de sus, rama display cu tot cu buton, fara sa mi puna intrebari. Am mai schimbat mufa mini usb care se poate strica f usor pt ca intra praf, bateria iar mi au schimbat o, plus casti noi. Deci DA garantia se merita deci nu mai induce lumea in eroare daca nu esti 100% sigur de ceva. L.E. rama din ce face parte,tot din placa de baza?la s3 erau probleme la unele modele ca apareau fisuri pe rama..la samsung daca ai garantie iti schimba fara probleme.(include ecran evident) Edited by PopFlavius, 09 August 2013 - 15:08. |
#4525
Posted 09 August 2013 - 15:07
PopFlavius, on 09 august 2013 - 15:05, said:
exact asta am patit eu acum 2 saptamani su s3 si au schimbat la fel: ecran,rama..si l-am cumparat de pe net de pe un site mic si tot am avut garantie la samsung.pentru a avea garantie la producator ai nevoie de dovada achizitiei(factura/bon) si certificat de garantie de la magazinul respectiv(nu cel din cutie,asta sa fie in cutie cand il trimiti) deci nu mai induce lumea in eroare daca nu esti 100% sigur de ceva. daca te uiti mai sus am zis 70-80% din magazine.....sunt doar cateva ce au acoperire catre producatori....restul au acoperire doar la magazinul de unde este achizitionat LE:sunt probleme la unele s3 cu rama crapata,dar stii de ce se intampla asta?...normal si logic ar trebui sa nu vi le acopere ca sunt din vina voastra Acele fisuri apar de la torsiune in buzunar,caldura excesiva(tinut la soare) si huse neadecvate....in nici un caz din cauza producatorilor Edited by tofandorin, 09 August 2013 - 15:13. |
#4526
Posted 09 August 2013 - 15:09
nu intelegi ca am avut garantie direct la Samsung?chiar daca a venit sigilaat si toate cele..suna la esd bucuresti sa te convingi de ce ai nevoie.
Edited by PopFlavius, 09 August 2013 - 15:10. |
#4527
Posted 09 August 2013 - 15:12
PopFlavius, on 09 august 2013 - 15:09, said:
nu intelegi ca am avut garantie direct la Samsung?chiar daca a venit sigilaat si toate cele..suna la esd bucuresti sa te convingi de ce ai nevoie. intreaba la samsung din firmele ce vand de ex samsung i9505 cate au garantie acoperita de ei?...fa din curiozitate chestia asta si discutam dupa....sau suna la magazinele alea si intreabai daca te poti duce cu telefonul la samsung sa-l repari sau tre sa il trimiti doar la ei Edited by tofandorin, 09 August 2013 - 15:12. |
#4528
Posted 09 August 2013 - 15:16
tofandorin, on 09 august 2013 - 15:03, said:
deci butonul nu este alta parte din telefon ci face parte din placa de baza....nu prea stii electronica din cate se vede displayul nu am patit sa se strice la peste 100 telefoane samsung ce le-am avut numai in ultimul an,deci depinde si cum ai grija de telefon....am avut cam 10 telefoane samsung personale ce le-am folosit in ultimii 3-4 ani si nici unul nu a avut probleme cu displayul,deci la tine userul e de vina nu telefonul din cate se pare garantia conteaza pentru tine,dar pentru marea majoritate nu merita banii aia in plus....sunt foarte slabe sanse sa ajunga la garantie.....nu vorbi in numele altora Eu ti am aratat ca este nevoie, butonul este lipit in spatele display ului, chiar daca display ul nu avea nimic, a fost schimbat pentru ca butonul care functiona mai greu era lipit in spatele ecranului. Asa ca daca nu stii sa citesti, iti recomand sa mai lasi telefoanele si sa iei abecedarul ca apoi sa citesti mai bine ce am scris. Nici eu nu am avut probleme cu display ul, nu stiu unde ai citit tu ca am avut probleme, am zis de butonul home, la fel cum multi altii au avut problema asta cu butonul home. Asa ca nu te mai da asa mare atotstiitor pe aici ca acum vad ca nu prea ai habar de ce vorbesti. Poti sa te dai mare pe mes la prietenii tai ca esti tu mare vanzator, dar aici mai sunt membri care mai au habar asa de cate un buton cate un capac. |
|
#4529
Posted 09 August 2013 - 15:17
Ce membri?tu? )))
P.s:eu nu repar telefoane.n-am desfacut nici unul ca toate le am de noi...nu uzate sau sh-uri...asa ca scuza-ma Edited by tofandorin, 09 August 2013 - 15:23. |
#4530
Posted 09 August 2013 - 15:17
la i9505 e situatia asta pentru ca nu e produs pentru noi.in rest la orice telefon samsung cumparat de pe teritoriul Romaniei la care ai factura si certificat de garantie(repet:nu cel mic din cutia telefonului care vine necompletat),ai garantie la Samsung direct.incearca aici si o sa te convingi http://esd-rom.ro/web/contact.html ..in ultimii ani garantia la telefoane este foarte utilizata pentru ca au multe probleme..
|
#4531
Posted 09 August 2013 - 15:18
PopFlavius, on 09 august 2013 - 15:09, said:
nu intelegi ca am avut garantie direct la Samsung?chiar daca a venit sigilaat si toate cele..suna la esd bucuresti sa te convingi de ce ai nevoie. Daca nu aveai garantia cat te costa sa schimbi tot display ul cu buton? Probabil 6 7 8 mil nu? Si nu esti singurul, multi au problema asta, dar afaceristul de mai sus stie tot...se vede ce bine stie |
#4532
Posted 09 August 2013 - 15:21
alin62, on 09 august 2013 - 15:18, said:
Pai nu conteaza de unde il cumperi, conteaza sa ti dea actele reale, sa ai factura si garantie de la producator nu de la un service de la coltu strazii. Daca nu aveai garantia cat te costa sa schimbi tot display ul cu buton? Probabil 6 7 8 mil nu? Si nu esti singurul, multi au problema asta, dar afaceristul de mai sus stie tot...se vede ce bine stie Vedeti ca va contraziceti...doar 4-5 din toata lista de magazine ofera acte catre producator...iar restul nu ofera http://www.shopmania...y-s-iv-49158107 online tel gsmtel telefonultau tellgsm grifonul...si multe altele nu au garantie catre producator daca vreti un telefonul cu garantie catre producator trebuie sa cumparati de la 25mil in sus Edited by tofandorin, 09 August 2013 - 15:25. |
#4533
Posted 09 August 2013 - 15:22
tofandorin, on 09 august 2013 - 15:17, said:
Ce membri?tu? ))) Asa ca poti sa termini cu aerele astea de mare vanzator si stiutor, ca si a dat lumea seama ce fel esti, daca pacalesti pe acolo pe mess sau pe okazii lumea nu inseamna ca o pacalesti peste tot. Minciunile astea pastreaza le pentru okazii ca nu ai nevoie de garantie ca smartphone urile tale tin 100 de ani. Aici este o arie de telefoane mobile, nu sunt oamenii chiar asa nestiutori ca pe okazii. |
|
#4534
Posted 09 August 2013 - 15:23
tofandorin, on 09 august 2013 - 12:15, said: da,ma ocup cu telefoane in timpul liber,dar nu am magazin.stii cum e romanul inventiv.fac mai mult un sistem amanet:cine are nevoie de bani urgent sau vinde un telefon la un pret mai mic sa-l dea rapid eu il cumpar si vand mai departe in zona mea dar peste jumate din telefoane le am sigilate aduse din afara si cumpar angro 2-3-4-5-10 bucati odata de acelasi model sau diferite |
#4535
Posted 09 August 2013 - 15:26
#4536
Posted 09 August 2013 - 15:26
Tofandorin, vorbesti ca sa nu taci ! La s3 daca aveai rama decojita, iti schimba tot ecranul ! La s2 daca ti se decojea rama sau butonu, la fel. Mie mi-au schimbat la s2 tot ce le-am cerut. La s3 mi-au schimbat mufa si bateria, doar pentru ca asa am vrut eu. Garantia se da pe tot produsul, pe fiecare senzor in parte. Daca ai o problema cu el, sunt obligati sa-l schimbe.
Tot ce-ti zic eu, sunt din experienta proprie. In plus, pentru ca garantia sa-ti fie valabila, nu trebuie sa ai nici un cacat de certificat completat ! Este suficient sa-l ai, insotit de factura de cumparare ! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users