Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti
 

Probleme garantie Orange.

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
ghineabogdan07

ghineabogdan07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 387
  • Înscris: 21.11.2007

 slai, on 28 martie 2013 - 18:57, said:

legea in romania spune clar, certificat de garantie + factura + chitanta.
la tine nu e in regula. inteleg ca l-ai luat sh, nu?
ca, unele firme accepta lipsa unor acte, e chestie de bunavointa, si regulamente interne. dar, dupa litera legii, nu esti in regula. iti pot da oricand cu flit.
Am doar certificatul de garantie nu si factura. Da l-am luat sh si nestiind eu cum e cu garantia la orane am zis ca e sufiecient. Acum incerc sa fac rost si de factura.

#20
balanemilbogdan

balanemilbogdan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.11.2013
Am si eu o intrebare, nu m-am mai intalnit cu aceasta problema si va cer pareri si sfaturi.

Am un S3 de 8 luni luat de la orange la abonament, garantie 24 luni, tinut in husa de slicon de vreo 6 luni folie pe ecran la fel de vreo 6 luni, cand l-am scos din buzunar am avut surpriza sa consider ca nu se mai aprinde ecranu, doar butoanele cu senzor de jos. m-am uitat mai atent si am observat fisuri la ecran pe partea dreapta, am dat jos folia sa vad ce naiba s-a intamplat, fisurile erau pe interior. am luat telefonul si m-am dus la orange in craiova pentru garantie, a fost trimis la garantie, dupa 3 zile sunt sunat de la bucuresti de la service si mi s-a comunicat ca nu se poate repara pe garantie fiindca a suferit socuri  (nu mai stiu de care mi-a zis tipul de la telefon). pana la urma cum se rezolva problema?? a mai avut cineva aceasta problema sau ma poate sfatui cineva ce sa fac ??

#21
flopy333

flopy333

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 21.05.2011
daca tu ai fi tehnician service gsm si ai primi un telefon in garantie care a incasat un soc mecanic , sau deformari in urma carora au aparut fisur prin display , ce concluzie ai trage si ce i-ai spune celui ce ti l-a trimis ?

#22
ionnutz007

ionnutz007

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 08.08.2014
am trimis telefonul meu LG OPTIMUS L9 la reparta pe garantie la service la orange, a stat in service 2 saptamani. mi l'au trimis inapoi la fel de stricat ca nu a venit piesa si se recomanda inlocuirea produsului. am sunat la 202 la magazinul online dar ei nu imi dau telefon ci mi'l iau pe asta si daca vreau altul sa fac comanda si sa'mi prelungesc si abonamentul. ati mai patit asa ceva????

#23
timmy21

timmy21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 06.10.2014
Da și eu sunt în aceeași situație cu un Acer Cloudmobile,am postat răspunsul lor în secțiunea CĂT DE MULȚUMIȚI SUNTETI DE SERVIICIILE ORANGE și în ORANGE HELPER.
Eu am făcut reclamație la ANPC și ANCOM .


#24
timmy21

timmy21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 06.10.2014
Am deschis un topic pentru această problemă și te aștept să ne spui cum decurge demersul tău

#25
Lecikov

Lecikov

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 03.09.2011
Am dus un Samsung Galaxy S6 la garantie cu pixeli morti pe ecran. Dupa 2 saptamani am primit telefonul inapoi cerandu-mi 1100 ron pentru inlocuirea displayului pe motiv ca e spart. Intr-o punga langa telefonul reparat era display-ul vechi si bateria veche. Am scos din punga display-ul vechi si recunoscand-ul m-am uitat cu atentie sa vad ce anume era spart la el. Nimic. Am trimis telefonul inapoi cu precizia ca eu nu am fost de acord cu plata a nimic. Sunt curios de raspuns.

#26
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010

 Lecikov, on 11 septembrie 2017 - 16:24, said:

Am dus un Samsung Galaxy S6 la garantie cu pixeli morti pe ecran. Dupa 2 saptamani am primit telefonul inapoi cerandu-mi 1100 ron pentru inlocuirea displayului pe motiv ca e spart. Intr-o punga langa telefonul reparat era display-ul vechi si bateria veche. Am scos din punga display-ul vechi si recunoscand-ul m-am uitat cu atentie sa vad ce anume era spart la el. Nimic. Am trimis telefonul inapoi cu precizia ca eu nu am fost de acord cu plata a nimic. Sunt curios de raspuns.

Ai dezgropat un topic vechi de 3 ani , vrei si pomana ? :D 10 tigari moca de la baiatul , 7 lei.

#27
AlxMih

AlxMih

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 15.04.2015
Topicul cu asta se ocupa. Persoana a avut probleme la garantie si a postat in topicul dedicat. Deci......?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate