Probleme garantie Orange.
Last Updated: Sep 12 2017 09:14, Started by
Cap-shoot
, Feb 04 2013 21:27
·
0
#1
Posted 04 February 2013 - 21:27
Am trimis pe 13 ianuarie un acer s500 la garantie (pixeli morti si casca)... Dupa expirarea termenului de 15zile mi-au zis sa astept ca trebuie inlocuit si nu au pe stoc. Astazi am fost chemat sa ridic telefonul de la service si am primit alt telefon cu urme de uzura (eu am trimis telefonul folosit cateva zile in stare impecabila) si are urmatoarele probleme:
-wifi merge cand vrea el -se reseteaza odata la cateva minte -se blocheaza prin meniu intr-o veselie -cand sunt sunat aproape de fiecare data nu aud nimic in casca... se rezolva cu restart dat de mine sau isi da singur. -o pata alba pe display (screen bleeding). A mai patit cineva sa primeasca telefon folosit ??? Am trimis o reclamatie la OPC pentru chestia asta si maine la prima ora sunt inapoi cu telefonul (la fata locului nu am vazut ce probleme are pentru ca l-am primit cu bateria aproape descarcata si dupa o butonare de 2minute s-a descarcat complet... si urmele de utilizare nu le-am vazut datorita iluminarii). Pareri? |
#2
Posted 04 February 2013 - 21:33
vb pe subiectul acer.
si io tre sa il trimit. aproape ca nu il mai aud pe cel cu care vorbesc. |
#3
Posted 06 February 2013 - 22:11
Si eu trec momentan prin batjocuratura orange (is curios pe unde ii Oragne-helper sa vedem el ce zice despre caz)
Am trimis telefonul is stare impecabila cu defectul ca nu audeam cu cine vorbeam si dupa 17 zile primesc cica telefon "nou" swap zic ok porneste tot si cum ies din magazin in timp ce butonam vedeam ca ii plin de pixeli morti!!! inauntru nu il vedeam ca era prea multi lumina si am trimis inapoi telefonul care orange la trimis din bataie de joc!!! Acuma iarasi sa astept nu stiu cate zile pana imi trimit iarasi un jeg!!! |
#4
Posted 16 February 2013 - 21:01
Eu am patit urmatoarea chestie: din senin iphone-ul meu nu se mai deschide. Brusc, dupa ce am avut un apel, cum am terminat de vorbit, s-a inchis si inchis a ramas. L-am dus la Orange, telefonul fiind inca in garantie. L-am primit dupa mai bine de o saptamana inapoi ne-reparat, cica e ireparabil, si cu garantia anulata, pe motiv ca cica i s-a aprins martorul de contact cu lichide. Solutia lor: cica mi-l inlocuiesc contra costului intreg, cat am dat si pe primul! Deci, nesimitirea atinge proportii elefantice! Stiindu-ma complet nevinovata, caci chiar NU a intrat niciodata iphone-ul meu in contact cu nici un lichid si a fost intotdeauna folosit in conditii optime, intentionez sa ii reclam la OPC si sa-i si dau in judecata. Este un abuz, o minciuna sfruntata si nu vreau sa trec peste asa ceva!
Intrebarea mea pt voi este: a mai patit careva asa ceva? In plus, aveti idee cum as putea proceda ca sa dovedesc ca ei mint cu nerusinare? Ma gandesc sa duc telefonul la un service independent si sa cer si alte opinii. Eu cred ca modelele acestea au "hibe" ascunse si ca nu le convine sa le tot inlocuiasca, asa cum ar trebui, pentru ca e paguba prea mare pt Apple, asa ca ne duc de nas ca pe fraieri, nu isi respecta garantia si dau vina pe utilizatori pt a nu-si asuma costurile. Eu vreau sa stiu adevarul, de ce s-a stricat aparatul si daca intr-adevar e ireparabil. in plus as vrea sa vad daca pot verifica chestia cu martorul de lichide, intrucat nu am incredere in simplul cuvant al unuia cum ca asta s-a intamplat. Poate e defect chiar martorul ala! Sau poate au turnat chiar ei lichide peste el sa nu-si mai bata capul cu el si sa nu mai aiba nici un cost, ci doar sa arunce totul in carca mea! Ce pareri aveti? |
#6
Posted 17 February 2013 - 21:45
medley, on 17 februarie 2013 - 19:20, said:
in plus as vrea sa vad daca pot verifica chestia cu martorul de lichide, intrucat nu am incredere in simplul cuvant al unuia cum ca asta s-a intamplat. -vezi aici Multumesc, foarte util de stiut. Eu am primit inapoi telefonul si nu vad nimic aprins de genul asta. In plus, daca e vizibil extern (ceea ce eu nu stiam si oricum nu am vazut nimic aprins), nu trebuia mentionat in procesul verbal de primire atunci cand l-am dus la orange shop? In acel proces scrie doar "semne de uzura normala". Mai mult, tipa care l-a receptionat s-a si uitat bine la el, ca acum fac legatura cu noile informatii, a si scos un comentariu de genu: "a, sigur nu e ceva grav, probabil are nevoie de vreo resetare de soft, ceva...". Eu mai nou am aflat inca un aspect, si anume: OPCul raspunde doar sesizarilor venite din partea persoanelor fizice. Eu am luat aparatul pe firma/persoana jurdica. Deci nu pot face reclamatie la OPC. Eu cred ca pe asta s-au bazat si pur si simplu nu au vrut sa-l repare. Acum am citit mai cu atentie si scrie ca se coloreaza, nu neaparat ca se aprinde, in rosu Eu nu prea reusesc sa vad, nici un lumina, daca respectivul martor e rosu sau nu.. din textul de la linkul ala scrie ca ar trebui sa fie alb sau argintiu. Oricum, ideea e, chiar daca e rosu acum, din moment ce cand l-am predat nu au specificat acest detaliu pe procesul verbal de primire, de unde stiu eu ca nu l-au udat ei? Edited by Miaurash, 17 February 2013 - 21:40. |
#7
Posted 17 February 2013 - 22:43
Mda. Am fost si eu la orange shop universitate si am vazut ca se aduc in service, Iphone-uri la greu. Eu am fost de 2x cu un samsung mini, odata am busit eu softul si mi l-au facut baietii si a doua oara pentru restaturi frecevente, asta de cand am trecut la gingerbeard. Mi l-au testat cateva zile in service central si mi-au schimbat bateria. Ori de cate ori am dus un telefon la ei, mi l-au rezolvat, nu am avut avut niciodata probleme. Din contra, eu chiar recomand service orange. Poate ai fost mai ghinionist. Eu zic ca ar trebuii sa faci o contraexpertiza, eventual cu ei de fata, la un alt centru. Succes!
|
#8
Posted 18 February 2013 - 11:11
Up-date la situatia mea: Nu am cum sa fac reclamatie la OPC pt ca sunt persoana juridica si singura mea solutie e sa-i actionez in instanta. Prin urmare, am cautat sa vorbesc si cu cineva, un service independent, sa cer detalii tehnice. Mi-au zis urmatoarele lucruri:
- nu se poate demonstra ca a fost vina mea sau a lor, prin urmare nu am sanse sa castig in instanta - chiar daca nu e mentionat in procesul de primire telefon defect ca e activat martorul de lichide, e posibil ca acesta sa nu fie si sa fie cel dinantrul telefonului, si oricum iti anuleaza garantia, si deci totul se rezuma la a-i crede pe ei pe cuvant, nu ai nici un drept sa-i verifici (nici nu ai voie sa intri in sediul lor) - chiar daca sa zicem dovedesti in instanta ca nu-i corect ce au facut si ca nu esti tu vinovat de contactul telefonului cu lichide, iti baga altceva (lovitura sau whatever) si tot iti anuleaza garantia - din experienta lor, politica apple/orange e asa: daca telefonul e in primul an de garnatie, ti-l repara; daca ai intrat in al doilea, iti anuleaza garantia; cu atat mai mult daca esti persoana juridica - din link-ul dat de medley, se intelege ca apple ofera un an garnatie, nu doi; probabil nemernicii astia de la noi ofera 2 pe hartie ca sa-ti ia ochii cand il cumperi, sa te fraiereasca, apoi oricum nu conteaza ca-l anuleaza cum si cand vor ei In concluzie, fratilor, sfatul meu e sa nu va luati iphone-uri.. si daca ati luat, macar nu va imbatati cu apa rece, produsele sunt proaste, au tot felul de hibe, se defecteaza din te miri ce, chiar daca ai grija ca de ochii din cap, si nu va bazati pe garantie si reparatii iar legat de alte telefoane, banditismul de la noi si nesimtirea marilor corporatii te obliga sa fii cu ochii in patru - deci documentati-va bine cat de bun e produsul inainte de a-l achizitiona si nu va lasati impresionati de imagine si de marketingul respectivului produs. Eu acum sunt in starea in care era Jim Carey in Liar, Liar - daca mai tineti minte, scena cand isi recupereaza masina de la ridicari, si ii ameninta "You know what I'm gonna do to you now?? Absolutley NOTHING", la care nesimtitul care ii zgariase masina ii raspunde "So, you've been here before!" :-) Doar ca eu nu o sa fac chiar absolutley nothing, ci o sa-mi retrag toate serviciile de la Orange, ceea ce o sa le provoace o paguba mai mare de 1000 de roni cat m-au pagubit ei, si o sa le spun de ce. Si never in my life will I be again their customer... |
#9
Posted 18 February 2013 - 11:43
Miaurash, on 18 februarie 2013 - 11:11, said:
Up-date la situatia mea: Nu am cum sa fac reclamatie la OPC pt ca sunt persoana juridica si singura mea solutie e sa-i actionez in instanta. Prin urmare, am cautat sa vorbesc si cu cineva, un service independent, sa cer detalii tehnice. Mi-au zis urmatoarele lucruri: - nu se poate demonstra ca a fost vina mea sau a lor, prin urmare nu am sanse sa castig in instanta - chiar daca nu e mentionat in procesul de primire telefon defect ca e activat martorul de lichide, e posibil ca acesta sa nu fie si sa fie cel dinantrul telefonului, si oricum iti anuleaza garantia, si deci totul se rezuma la a-i crede pe ei pe cuvant, nu ai nici un drept sa-i verifici (nici nu ai voie sa intri in sediul lor) - chiar daca sa zicem dovedesti in instanta ca nu-i corect ce au facut si ca nu esti tu vinovat de contactul telefonului cu lichide, iti baga altceva (lovitura sau whatever) si tot iti anuleaza garantia - din experienta lor, politica apple/orange e asa: daca telefonul e in primul an de garnatie, ti-l repara; daca ai intrat in al doilea, iti anuleaza garantia; cu atat mai mult daca esti persoana juridica - din link-ul dat de medley, se intelege ca apple ofera un an garnatie, nu doi; probabil nemernicii astia de la noi ofera 2 pe hartie ca sa-ti ia ochii cand il cumperi, sa te fraiereasca, apoi oricum nu conteaza ca-l anuleaza cum si cand vor ei In concluzie, fratilor, sfatul meu e sa nu va luati iphone-uri.. si daca ati luat, macar nu va imbatati cu apa rece, produsele sunt proaste, au tot felul de hibe, se defecteaza din te miri ce, chiar daca ai grija ca de ochii din cap, si nu va bazati pe garantie si reparatii iar legat de alte telefoane, banditismul de la noi si nesimtirea marilor corporatii te obliga sa fii cu ochii in patru - deci documentati-va bine cat de bun e produsul inainte de a-l achizitiona si nu va lasati impresionati de imagine si de marketingul respectivului produs. Eu acum sunt in starea in care era Jim Carey in Liar, Liar - daca mai tineti minte, scena cand isi recupereaza masina de la ridicari, si ii ameninta "You know what I'm gonna do to you now?? Absolutley NOTHING", la care nesimtitul care ii zgariase masina ii raspunde "So, you've been here before!" :-) Doar ca eu nu o sa fac chiar absolutley nothing, ci o sa-mi retrag toate serviciile de la Orange, ceea ce o sa le provoace o paguba mai mare de 1000 de roni cat m-au pagubit ei, si o sa le spun de ce. Si never in my life will I be again their customer... Referitor la ceea ce spui despre Apple. Apple ofera garantie 1 an de zile pentru telefon, in caz ca se buseste ti-l schimba pe loc, iar in cel de al doilea an iti schimba cel mult bateria. In acest caz, Doamne ajuta. Intr-adevar sunt foarte proate iphone-urile. Desi pretul lor nu justifica ”calitatea” apple pretinsa. Niste jafuri de telefoane si nimic mai mult. |
#10
Posted 18 February 2013 - 11:45
aris86, on 18 februarie 2013 - 11:43, said: Referitor la ceea ce spui despre Apple. Apple ofera garantie 1 an de zile pentru telefon, in caz ca se buseste ti-l schimba pe loc, iar in cel de al doilea an iti schimba cel mult bateria. In acest caz, Doamne ajuta. Intr-adevar sunt foarte proate iphone-urile. Desi pretul lor nu justifica ”calitatea” apple pretinsa. Niste jafuri de telefoane si nimic mai mult. Eu am inteles ca nu ti-l schimba chiar "pe loc" si oricum nu cu unul nou, cu unul refurbished, care poate sa-ti faca apoi tot felul de alte probleme. De acord cu tine, niste jafuri... |
|
#11
Posted 18 February 2013 - 14:53
un iphone nu se repara fizic never doar se schimba
in state garantia este de 1 an in europa datorita normelor U.E. este 2 ani de aici si toate belele care se intampla cu electronicele sa ma corecteze daca nu e asa sau in romanica avem serice autorizat apple? |
#12
Posted 18 February 2013 - 17:38
In Romanistan avem cica service autorizat apple, tocmai, cica asta a lu' orange.
Ca sa vedeti cam cat conteaza certificatul de garantie, va citez doar o clauza, care spune asa: "NU fac obiectul garantiei urmatoarele situatii: - defectele DE ORICE FEL, aparute ca urmare a uzurii in LIMITE NORMALE in urma folosirii produsului in CONDITII NORMALE" Deci, eu incerc sa obtin o intalnire cu cineva, vreun manager de la relatii cu clientii, mai ales ca vin ca reprezentant de firma. Si daca maraie ceva cum ca mi-au oferit garantie, o sa-i citesc clauza asta, sa-mi spuna si mie in ce fel imi acopera orice fel de defectiune, cat de mica... si cum poti sa spui clientului asa ceva si sa te uiti apoi in ochii omului. Cum? Mie mi-ar crapa obrazu' de rusine, as prefera sa sap o groapa sa ma arunc sa ma ingrop in ea decat sa spun asa ceva clientului.. Deci, fratilor, nu va faceti iluzii - nu ofera nimeni nici o garantie pe acest jaf de telefon, certificatul ala e un praf aruncat in ochii autoritatilor care cica au scos legislatie sa protejeze consumatorul |
#13
Posted 20 February 2013 - 00:33
Eu iti recomand sa til duci intrun shop apple poate te poate ajuta acolo.
Mai demult am citit pe net ca martorul de lichide se mai decolora si din greseala de la transpiratie etc asa ca nu ii 100% numa chiar daca se vede ca inauntru circuitele sunt oxidate. Update my status deja am ttrimis inapoi al doilea telefon primit de la orange |
#14
Posted 20 February 2013 - 11:21
Ceanu, apple se repara. Tu lasi telefonul, ti-l schimba cu unul reparat, schimbata carcasa, eventual bateria. La randul lui, telefonul tau se repara, va fi dat altuia care ajunge cu iphonu' in service...
|
#15
Posted 28 March 2013 - 15:23
Salutare! Am cumparat si eu un Acer s500 sh si am primit la el un certificat de garantie printat cumva pe un o pagina web in care se specifica proprietarul si imeiul aparatului dar nu mai am nimic altceva. Asta e tot ce imi trebuie sau trebuia sa mai primesc ceva?Pe el are stampila si semnatura.
Edited by ghineabogdan07, 28 March 2013 - 15:24. |
|
#16
Posted 28 March 2013 - 15:55
Este suficient ce ai primit, oricum au serile in sistem si stiu exact cand ai achizitionat produsul.
Dar sa aveti in vedere faptul ca terminalul ACER indiferent de unde il achizitionati se putea intampla acelasi lucuru, este aproape incontrolabil de catre operatorul telecom sa stie cum vor fi terminalele de la x sau y, intradevar ca nou lansat pe piata se asteptau sa fie probleme cu ele dar si pretul a fost dupa parerea mea unul extraordinar dar nu este un "iPhone" |
#17
Posted 28 March 2013 - 16:33
Nu am nici o problema cu el momentan, ar parea ca am prins un lot bun. Daca zici ca e suficient m-ar bucura. O sa trec intr-o zi pe la orange sa imi confirma cineva de la ei. Nu am factura asta cred ca este o problema.
Edited by ghineabogdan07, 28 March 2013 - 16:33. |
#18
Posted 28 March 2013 - 18:57
legea in romania spune clar, certificat de garantie + factura + chitanta.
la tine nu e in regula. inteleg ca l-ai luat sh, nu? ca, unele firme accepta lipsa unor acte, e chestie de bunavointa, si regulamente interne. dar, dupa litera legii, nu esti in regula. iti pot da oricand cu flit. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users