Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Ultima postare: sep 30 2020 22:39, Inițiat de
Horsie
, sep 28 2012 11:29
·
0
#127
Publicat: 15 octombrie 2012 - 00:44
aalinn, on 13 octombrie 2012 - 17:39, said:
hai mai fratilor loganul e masina ieftina , claxonul pe bat e demodat , dar nu cred ca asta ne face sa nu stim sa folosim claxonul indiferent unde ar fi el apa cu stergatoarele, nici asta nu cred ca e o problema , in cel mai rau caz zgarii un pic ,dar altceva nu se poate intampla cotiera , e un lucru deosebit de bun , dar cred ca merge si fara fara nici o problema eu mai debraba as comenta la acel motor de 0.9 care nu se pare cam de toata jena a pune claxonul pe volan nu ridica pretul masinii cu mai mult de 30 40 de euro.apa cu stergatoarele e o tampenie indiferent de masina. daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la Dacia BERLINA era sistem automat.cotiera e un optional care tre sa exista la orice masina. nu e ceva de lux. e doar o cotiera.motorul de 0.9 e mizerie din punctul meu de vedere , insa nu il discut.ceea ce ma deranjeaza e faptul ca Renault face chestii din astea minore nu din cauza de cost. ci din cauza ca nu vor ca dacia sa fie buna pentru ca rivalizeaza cu brandul propriu.sa nu uitam ca dacia Logan , Duster si sandero NU au nici macar butoanele de la geamuri pe usi. acolo unde e uman. si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant. |
#128
Publicat: 15 octombrie 2012 - 08:24
Mai degraba jenante sunt argumentele tale, pe care nu vrei neaparat sa le cam discuti.
Low-cost, ergonomie, tamburii franele si a dracu fizica, strategii de marketing si vanzari, tubo tce. Ai atacat toate aceste domenii fara sa ai foarte multe informatii. toceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:
daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la Dacia BERLINA era sistem automat. Chiar nimeni nu vede nici un motiv pentru care dai cu apa dar nu vrei neaparat sa stergi geamul (cu stergatorul), mai ales iarna cand ai stergatoarele sub gheata ? Editat de tavktm, 15 octombrie 2012 - 08:25. |
#129
Publicat: 15 octombrie 2012 - 08:40
toceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:
si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant. 10102012363.jpg 136,79K 109 download-uri |
#130
Publicat: 15 octombrie 2012 - 08:45
Pai si ce ai vrea, discuri ventilate ceramice pe masina ieftina cu greutate de Opel Corsa si maxim 90 de cai? Detaliile astea cu discuri pe spate, claxon pe volan si butoane geamuri pe usi sunt importante doar pentru cei care nu au nici o intentie sa-si cumpere Logan si asa sunt ei obisnuiti la alte masini, pentru clienti sunt doar detalii nesemnificative (de fapt un posesor actual de Logan prefera ca amplasarea comenzilor sa nu se schimbe pentru ca deja e obisnuit asa si i-ar fi mai greu sa se obisnuiasca altfel). Din punctul de vedere a unei persoane interesate de costurile masinii, discuri pe spate inseamna mai multe placute de schimbat periodic si cost mai mare de achizitie.
Sunt curios cati ar da 250 de euro extra pe un Logan cu discuri frana spate, claxon pe volan si butoane geamuri pe usi. Si mai ales cati care n-au intentia acum de a lua Logan s-ar razgandi daca ar exista optiunea asta. Si eu ma pot duce pe forumul altor masini sa ma plang ce naspa sunt ca au claxon pe volan pentru ca EU de 7 ani conduc cu claxon pe bat matrwe, on 15 octombrie 2012 - 08:40, said: Ghiceste modelul. Editat de utopium, 15 octombrie 2012 - 08:47. |
#131
Publicat: 15 octombrie 2012 - 08:47
troceprol, 30-40 de euro este enorm; cand vine vorba de reduceri de costuri se vorbeste de sume mult mai mici.
Eu nu vad vreun motiv sa dau doar cu apa, fara sa sterg parbrizul Daca e gheata multa, o curat (ca oricum n-o topeste trei stropi de lichid); daca e o pojghita, bag 2 minute caldura pe parbriz, si se topeste. |
#134
Publicat: 15 octombrie 2012 - 08:59
Grand Vitara, masina ceva mai mare, grea, dotata si scumpa decat orice dacie. Aia s-a vandut in ciuda prezentei tamburilor pe spate la preturi plecand de peste 20 mii euro si se pare ca nu i-au stat (tamburii) nimanui in gat. Dar, deh, fudulul rupt in cur ce nu-si permite nici macar o gioarsa de golf bulgaresc are pretentia ca cea mai ieftina masina sa fie dotata mai bine decat cele cu pret dublu.
|
#136
Publicat: 15 octombrie 2012 - 12:54
lungubogdan, on 15 octombrie 2012 - 08:59, said:
peste tot se vorbeste de reduceri de costuri dar sunt placut impresionat de faptul ca exista doua becuri de mers inapoi si doua becuri de ceata pe spate. va dati seama ce risipa de cablu si de becuri? Toate masinile au un singur bec de ceata, pentru a nu se confunda cu frana! |
|
#138
Publicat: 15 octombrie 2012 - 15:27
#140
Publicat: 15 octombrie 2012 - 17:58
Eu la berlina am doua stopuri de ceata . Cat priveste noul Logan, chestii gen unde sunt amplasate anumite comenzi nu prea ma intereseaza. Ma intereseaza o mai buna calitate, insonorizare, izolare termica, protectie anticoroziva, o mai buna siguranta la impact.
|
#141
Publicat: 16 octombrie 2012 - 00:42
toceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:
a pune claxonul pe volan nu ridica pretul masinii cu mai mult de 30 40 de euro.apa cu stergatoarele e o tampenie indiferent de masina. daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la Dacia BERLINA era sistem automat.cotiera e un optional care tre sa exista la orice masina. nu e ceva de lux. e doar o cotiera.motorul de 0.9 e mizerie din punctul meu de vedere , insa nu il discut.ceea ce ma deranjeaza e faptul ca Renault face chestii din astea minore nu din cauza de cost. ci din cauza ca nu vor ca dacia sa fie buna pentru ca rivalizeaza cu brandul propriu.sa nu uitam ca dacia Logan , Duster si sandero NU au nici macar butoanele de la geamuri pe usi. acolo unde e uman. si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant. nu stiu de ce ti se pare tie uman ca butoanele alea sa fie pe portiera. Iti pot da o lista mare de masini care au butoanele pe consola centrala sau intre scaune. Pentru mine e mai la indemana sa ai geamurile in dreapta soferului, pentru ca sunt dreptaci. Si ajungi mai usor la acele comenzi , mai ales daca si conduci. toceprol, on 15 octombrie 2012 - 00:44, said:
a pune claxonul pe volan nu ridica pretul masinii cu mai mult de 30 40 de euro.apa cu stergatoarele e o tampenie indiferent de masina. daca dai de maneta sa dea cu apa atunci tre sa si stearga automat. nu vad nici un motiv sa nu vrei sa stergi. pana si la dacia BERLINA era sistem automat.cotiera e un optional care tre sa exista la orice masina. nu e ceva de lux. e doar o cotiera.motorul de 0.9 e mizerie din punctul meu de vedere , insa nu il discut.ceea ce ma deranjeaza e faptul ca renault face chestii din astea minore nu din cauza de cost. ci din cauza ca nu vor ca dacia sa fie buna pentru ca rivalizeaza cu brandul propriu.sa nu uitam ca dacia logan , duster si sandero NU au nici macar butoanele de la geamuri pe usi. acolo unde e uman. si sa nu uitam ca pe nici o varianta de motorizare nu ai discuri pe toate rotile. jenant. ia vezi matalutza ce inseamna Toyota etios si vezi cum are franele pe spate.Da.. tot tamburi. Insa un exemplu mai tare e o Skoda Octavia (parca tour) care avea tamburi pe un diesel de 1.9. NU stiu ce versiune de putere, insa stiu ca am ras in sinea mea tinand seama de tot tambalaul cu tamburii la logan.. Iti mai pot da inca o gramada de alte masini care au tamburi pe spate http://autos.maxabou...rs/toyota/etios |
|
#143
Publicat: 16 octombrie 2012 - 09:02
nu stiu de ce e asa interesant cate lumini de ceata sunt pe masina. voi circulati numai cand e ceata. astea se aprind foarte rar sau asa ar trebui, deci pentru mai putin de un procent din viata masini facem atat caz. important e sa nu rugineasca si sa nu ne tina mult prin service. in rest unde sunt amplasate comenzile, cum arata masina conteaza mai putin, conteaza sa te duca dintr-un loc in altul si cel mai mult sa fi in siguranta tu si familia ta.
|
#144
Publicat: 16 octombrie 2012 - 10:49
lungubogdan, on 15 octombrie 2012 - 08:59, said:
exista doua becuri de mers inapoi si doua becuri de ceata pe spate. Happy happy joy joy! O sa se poata pune xenoane/stroboscoape in proiectoare? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi