Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon
 installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono
 Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3
 Pompa bazin gradina

Nici pescarii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX
 

Cum se schimba corect vitezele la o Solenza?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
124 răspunsuri în acest subiect

#109
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostKortana, on 22 septembrie 2012 - 23:27, said:

Cel mai bine este sa te uiti pe review-uri George Buhnici despre masini si spune clar cum se schimba corect vitezele.
Sunt pentru femei acele reviw-uri .

#110
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostOctavian___, on 23 septembrie 2012 - 08:16, said:

Uite ca am gasit un clip d-al meu, kilometrajul e recalibrat sa zic asa (adica sa fure mai putin) nici macar la 50/h nu ajungi cu tr I
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tGXtzTI2CHE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Cat cu schimbatul treptelor, indiferent de masina asta se face de cum vrei sa demarezi, de cum e traficul, nu poti sa spui ca asa e corect daca situatia cere sa tii pana in zona rosie, sau sa schimbi la 3000 rpm cand situatia permite la 2500 rpm sa schimbi pt un mers economic.
Posted Image  vorbim de cum se schimba corect si economic, nu de situatiile impuse.

View PostCorneliuRos, on 23 septembrie 2012 - 08:18, said:

Sunt pentru femei acele reviw-uri .
lasa-l mah, ca venise unu'  sa isi faca reclama...Posted Image

si uite screen capture din videoul pus de tine... are 50 in a 1 a

Fișier atașat  demo.jpg   167,89K   15 download-uri


iar motorul, la cum suna e cam praf. am zis un motor bun.

Editat de xtremdriving, 23 septembrie 2012 - 08:31.


#111
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.019
  • Înscris: 06.04.2007
Ai vazut cum baleiasa acul ala? Da-o de la et IV si ajunge la 50/h.
Oltcitul avea sanse sa ajunga la 50/h.

#112
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostOctavian___, on 23 septembrie 2012 - 08:43, said:

Ai vazut cum baleiasa acul ala? Da-o de la et IV si ajunge la 50/h.

pai pe asta ma bazez la Dacia. fura vitezometrul. :) important e ca atinge cat am spus.

#113
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.019
  • Înscris: 06.04.2007

View Postxtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 08:28, said:

Posted Image  vorbim de cum se schimba corect si economic, nu de situatiile impuse.
.............................................
Stai un pic ca acum am vazut.
Corect si economic indiferent de situatia data se procedeaza la fel (cu turatiile)?
Corect e sinonim cu economic?

Daca am o depasire de facut cu un spatiu x de manevra, e corect sa merg economic si sa ratez depasirea?

Nu poti sa mergi numai dupa situatii ideale, adica pe teorie.

Editat de Octavian___, 23 septembrie 2012 - 09:06.


#114
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.867
  • Înscris: 07.02.2003
Esceptiile sunt exceptii, economia e ceva ideal la un mers normal nu la depasiri.

#115
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostOctavian___, on 23 septembrie 2012 - 09:06, said:



Daca am o depasire de facut cu un spatiu x de manevra, e corect sa merg economic si sa ratez depasirea?

Nu poti sa mergi numai dupa situatii ideale, adica pe teorie.
stop. omul a intrebat cum se schimba vitezele. nu a intrebat cum face intr-o situatie limita sau altceva. corect se schimba ca in video. nu ai nevoie de mai mult in oras.  nu discutam de alte situatii critice sau altceva.

#116
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.019
  • Înscris: 06.04.2007
Ai facut proba de consum sa vezi unde iti consuma la a ta mai putin la 55-60/h?
La Logan 1.4 consuma mai putin in tr IV la max 60/h.

#117
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostOctavian___, on 23 septembrie 2012 - 09:27, said:

Ai facut proba de consum sa vezi unde iti consuma la a ta mai putin la 55-60/h?
La Logan 1.4 consuma mai putin in tr IV la max 60/h.

Posted Image intotdeauna ( cu o singura exceptie pe care o dezbat cu valitudor de 7 ani. accea de accelerare la deal, cu aceeasi viteze. vei fi nevoit sa apesi mult mai tare pedala in a 3 a la 40 decat in a 2 a, si de aici vine consumul mai mic intr-o treapta inferioara. dar e doar o exceptie. in rest, oriunde treapta superioara consuma mai putin. de aceea e indicat sa mergi la 55-60, daca motorul te ajuta si merge frumos, cu a 5 a decat cu a 4 . daca e liber. daca e aglomerat mergi cu a 4 a. dar nu cu a 3 a cum cineva sugera numai de frica / comoditatea de a retrograda daca e nevoie.) consumul mai mic e in treapta superioara.

Editat de xtremdriving, 23 septembrie 2012 - 09:36.


#118
rasistu

rasistu

    Troll

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.715
  • Înscris: 20.03.2011

View Postxtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 09:34, said:

Posted Image intotdeauna ( cu o singura exceptie pe care o dezbat cu valitudor de 7 ani) consumul mai mic e in treapta superioara.
doar daca motorul se simte in largul lui, daca e subturat o sa consume mai mult intr-o treapta superioara.
trebuie vazut graficul de consum ca sa-ti dai seama la ce turatie consuma cel mai putin. la matiz era 3400, dar ala e motor de turatie, cuplul maxim era la 4200 rpm si puterea maxima la 5900.

#119
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postrasistu, on 23 septembrie 2012 - 09:38, said:

doar daca motorul se simte in largul lui, daca e subturat o sa consume mai mult intr-o treapta superioara.
trebuie vazut graficul de consum ca sa-ti dai seama la ce turatie consuma cel mai putin. la matiz era 3400, dar ala e motor de turatie, cuplul maxim era la 4200 rpm si puterea maxima la 5900.
asta am zis si eu. vezi mai sus. doar cand e subturata si accelerezi puternic exista posibilitatea sa consume putin mai mult intr-o treapta superioara. ar trebui sa vezi graficele lui valitudor. si in situatia ideala ( la deal, accelerare puternica cu treapta potrivita si cu treapta subturata), el nu e convins ca va consuma mai mult. si graficele nu sunt foarte relevante. diferenta e mica.

linkurile cu graficele le gasesti aici: http://forum.softped...2#entry12004719

Editat de xtremdriving, 23 septembrie 2012 - 09:48.


#120
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.410
  • Înscris: 19.03.2007

View Postxtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 09:34, said:

Posted Image intotdeauna ( cu o singura exceptie pe care o dezbat cu valitudor de 7 ani. accea de accelerare la deal, cu aceeasi viteze. vei fi nevoit sa apesi mult mai tare pedala in a 3 a la 40 decat in a 2 a, si de aici vine consumul mai mic intr-o treapta inferioara. dar e doar o exceptie. in rest, oriunde treapta superioara consuma mai putin. de aceea e indicat sa mergi la 55-60, daca motorul te ajuta si merge frumos, cu a 5 a decat cu a 4 . daca e liber. daca e aglomerat mergi cu a 4 a. dar nu cu a 3 a cum cineva sugera numai de frica / comoditatea de a retrograda daca e nevoie.) consumul mai mic e in treapta superioara.

Nu doar cand accelerezi la deal se intampla acest lucru ci in toate cazurile in care mergi subturat si apesi "blana" acceleratia. Nu vad care ar fi frica aici, pentru ca asa cum am incercat sa-ti explic eu am un control mai bun al masinii in a 3 a la 50km/h decat ai tu in a 4 a. Mergand asa cum sugerezi tu, consumi aceeasi cantitate de benzina ca si mine, pentru acel gen de mers economic implica aglomerarea traficului, prinzi mai multe semafoare si in loc sa parcurgi 10 km prin oras in sa zicem 15 minute, vei parcurge aceeasi distanta in 30. De asta se intampla atunci cand se da verde sa treaca doar 7 masini cand schimband mai sus ,ar putea sa treaca 12 de exemplu. Mor cand ii vad pe astia care chipurile merg economic ca se intind pe toate cele 3 benzi si se tarasc pe drum. Eu prefer sa schimb la 3000 si sa merg cu viteza constanta cu 1700-2000 de turatii, consumand (aparent) mai multa benzina, dar protejand motorul.

Editat de titoo, 23 septembrie 2012 - 10:41.


#121
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.019
  • Înscris: 06.04.2007

View Postxtremdriving, on 23 septembrie 2012 - 09:34, said:

.............................. de aceea e indicat sa mergi la 55-60, daca motorul te ajuta si merge frumos, cu a 5 a decat cu a 4 . daca e liber. daca e aglomerat mergi cu a 4 a. dar nu cu a 3 a cum ....................................... consumul mai mic e in treapta superioara.
Da mai stiu ideea, dar pe mine (1.4 mpi pus pe logan) nu ma ajuta motorul sa merg cu 55-60/h in V (ii ajuta pe taximetristi la neuroni), adica merge dar consumul e o idee mai mare decat pe IV la aceeasi viteza.
Mers constant, drept liniar etc...
Daca avea cutia/rapoartele de pe Clio (cum ar fi fost normal sa fie la 1.4!) mergea frumos la 55/60 pe tr V.

Editat de Octavian___, 23 septembrie 2012 - 11:29.


#122
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.410
  • Înscris: 19.03.2007
Initiatorul topicului intreba cum se schimba corect si vad ca s-a ajuns la extreme. Nu a intrebat cum se schimba vitezele pentru a realiza economie de combustibil. E o diferenta intre a schimba corect si a circula in mod economic.

#123
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.019
  • Înscris: 06.04.2007
Corect, oricum nici asa nu se va ajunge la vreun consens pt ca toi suntem specialisti in domeniu.

#124
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

View Posttitoo, on 23 septembrie 2012 - 12:06, said:

Initiatorul topicului intreba cum se schimba corect si vad ca s-a ajuns la extreme. Nu a intrebat cum se schimba vitezele pentru a realiza economie de combustibil. E o diferenta intre a schimba corect si a circula in mod economic.
De ce e musai sa fie o diferenta? Pana la urma ce inseamna corect? Pentru tine exista doar alb si negru?

Editat de valitudor, 25 septembrie 2012 - 20:17.


#125
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.410
  • Înscris: 19.03.2007

View Postvalitudor, on 25 septembrie 2012 - 20:17, said:

De ce e musai sa fie o diferenta? Pana la urma ce inseamna corect? Pentru tine exista doar alb si negru?

Alb inseamna sa merg subturat cu 1000 de ture de exemplu si negru inseamna sa schimb la 6000, . Alege calea de mijloc si asa se schimba corect...cel putin eu asa fac, schimb la 3000 si merg constant cu 1800-2000 de ture. Sper ca se intelege ca vorbim de motoare pe benzina.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate