Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Meriva
Last Updated: Jan 18 2022 21:47, Started by
mihai!
, Oct 29 2011 23:00
·
0
#55
Posted 11 September 2012 - 21:24
daemonus, on 11 septembrie 2012 - 20:49, said:
Acum vreo 2 saptamani am vazut un Opel Meriva mai indeaproape, proprietarul insa era foarte suparat ca avea probleme cu EGR-ul, si preconiza ca in curand il va lasa si turbina. Desi nu a recunoscut ca nu prea a stiut sa mearga cu masina, mi-a zis EGR-ul este "boala" lor (din cele lecturate pe forumuri de el). Voiam sa te intreb daca stii cumva daca alti proprietari si-au blocat EGR_ul si daca da, cum au facut-o (hardware, o placuta si gata sau din software, prin modificarea pragurilor de inchidere/deschidere) ? Pe ClubOpel sau pe AstraClub nu am observat probleme cu Egr-ul la motorul asta mai des fata de motoarele altor marci. De egr nu imi fac mari probleme. Tot zic de 6 luni sa il dau si eu jos sa il curat. De injectoare si turbina imi este mai frica ca sunt scumpe al dracu' . Oricum, si egr si turbina..cred ca si-a facut-o cu mana lui .Daca are motorul z17dth de 101cp ( 1.7 cdti sunt 4 tipuri la Meriva A ) sigur cu mersul subturat l-a terminat. Edited by mihai!, 11 September 2012 - 21:42. |
#56
Posted 11 September 2012 - 21:28
Eu zic ca schimbul de consumabile la interval <10.000km, mersul peste 2.000 rpm si folosirea de motorina de calitate buna sunt cheia pentru o viata mai lunga a injectoarelor si turbinei.
|
#57
Posted 16 September 2012 - 18:04
...80...,90..., gata suta .
Attached FilesEdited by mihai!, 16 September 2012 - 18:06. |
#58
Posted 16 September 2012 - 21:02
Ieri am fost si i-am schimbat lichidul de frana .
Un bec de faza scurta s-a ars si am profitat de ocazie sa pun unele mai bune. Imi doream niste becuri sa lumineze f bine dar dupa ce am studiat indelung problema , am renuntat la ideea de Osram Night Breaker sau Philips Extreme Vison. Din ce am citit pe forumuri pe nimeni nu a tinut mai mult de 6 luni . In final am luat Osram Silver Star. Sunt acceptabile. Edited by mihai!, 16 September 2012 - 21:15. |
#59
Posted 17 September 2012 - 20:22
#60
Posted 24 September 2012 - 18:18
Sa fie .
In weekend am facut un drum in Bulgaria la Veliko Tarnovo . Un orasel frumos care merita vizitat. Daca ai pretentia sa mergi cu 100-110 km/h trebuie sa depasesti tot ce mista. Majoritatea bulgarilor abia se taraie . Tot ei insa m-au scapat de 3 radare, dand flash-uri in disperare. Edited by mihai!, 24 September 2012 - 18:38. |
#62
Posted 29 September 2012 - 18:02
mihai!, on 30 aprilie 2012 - 19:26, said:
Pentru confort maxim sunt in cautarea unei console detasabile Travel Assistant asemenea celei din prima poza . Are spatiu de depozitare si cup holdere. In sfarsit am gasit ! Este piesa f rara si atunci cand gasesti , cine o vinde tine la pret avand in vedere ca una noua este 200-250 euro . Attached FilesEdited by mihai!, 29 September 2012 - 18:09. |
#64
Posted 10 January 2013 - 20:01
N-am mai scris de vreo 3 luni .
Nu este nimic nou. Masina merge bine . De sarbatori a alergat ~2000 km in cateva zile . Tot se arde un bec al stopului pe frana stanga. Am schimbat vreo 3 intr-un an si ceva. Acum am luat niste becuri care cica sunt f bune. Daca continua, o sa o caut de vreun scurt dar nu cred ca este cazul. Urmeaza revizia . Edited by mihai!, 10 January 2013 - 20:01. |
|
#65
Posted 10 January 2013 - 20:11
Contactul intre bec si soclu trebuie sa fie ferm, vezi sa nu ai pe acolo probleme.
|
#66
Posted 10 January 2013 - 20:21
Multumesc de idee Daemonus . Verific . Este pe sistemul apesi si rotesti .
|
#67
Posted 10 March 2013 - 21:01
Am verficat atent si nu imi dau seama ca ar fi ceva .
Oricum , am bagat Philips si problema nu a mai aparut . Weekend-ul asta am facut revizia . Ulei GM 5w30 dexos 2 long live ,filtre GM .Cost 270 lei . Manopera in regie proprie . Partea funny este ca, la schimbarea filtrului de motorina de ce mi-a fost frica nu am scapat . Am dat de cateva ori insistent la automat - fara rezultat . Am turnat inca o data motorina in filtru ( sa il umplu ochi )si am reincercat preluuuung. A luat-o si m-am luminat la fata. Unul din secrete , aflat ulterior este urmatorul : la desfacerea capacului de la filtru, pe capac fiind conductele de tur si retur , trebuie tinut(imobilizat) in sus. Lasat jos , se scurge motorina de pe conducte si te alegi cu aer . Am cu ea 20.000 km de cand am luat-o . Masina are acum 106.000 . Stiu ca nu este mult intr-un an jumatate, dar asa cum am mai spus, 90% o folosesc la iesiri in weekend si vacante/concedii . In oras, rar circul cu ea. In afara de un greieras care il aud numai eu, nu ar mai fi nimic de pus la punct. Studiez problema de a pune ulei 2T in motorina. Dilutie 1:200 . Faptul ca de cativa ani motorina a devenit mai uscata dupa aplicarea normelor euro superioare este un adevar. Edited by mihai!, 10 March 2013 - 21:13. |
#68
Posted 10 March 2013 - 21:20
Salut !
Vezi cu uleiul 2T....daca-i motor CRD (common rail adicatelea), nu as incuraja. Am fost si eu tentat la un moment dat sa folosesc la Santa Fe, dar am fost sfatuit sa nu o fac (tot amicii australieni). La Patrol e o alta chestiune, acolo e injectie directa, aproape chioara, insa pompa de la Patrol costa undeva pe la vreo 2.000 euro. La schimbul filtrului de motorina...la Patrol am pompa cu pentru amorsare, la Iveco (care-i CRD) dau filtrul jos si atat, nu e nevoie de mai mult. La SF se umple cu motorina. La Outlander.....se schimba si gata. Fiecare masina cu ale ei, se pare. Si daca nu esti CRD, ulei full mineral neaparat, nu sintetic sau semisintetic. |
#69
Posted 06 April 2013 - 19:47
Astazi am spalat-o , i-am pus caucioacele de vara ( Dunlop Sport 2020e ) si am reinoit asigurarea ( 340 lei / 6 luni la Asirom ) .
Astept vremea frumoasa pentru o spalare de tapiterie . Asta ar fi urmatorul lucru care vreau sa il fac . In rest ... Attached FilesEdited by mihai!, 06 April 2013 - 19:51. |
|
#70
Posted 03 May 2013 - 20:32
Farul din stanga a patit ceva si bate jos in pamant la 2 m de masina .
Am fost cu el la reglat si nu au reusit sa ii faca nimic . Cand rotesti din reglaje dupa aproape o cursa "scapa" si pocneste in interiorul farului . Ambele reglaje . Si cel vertical si cel orizontal . Din reglajul de la bord functioneaza reglarea verticala , dar fiind foarte jos mai pot ridica doar un metru maxim . Dar important este ca asa functioneaza mecanismul. Se poate repara ? Stiti cum sau pe cineva care poate face asta ? |
#71
Posted 03 May 2013 - 22:43
Eu la un Iveco am patit asa ceva, toate eforturile de reglare au fost zadarnice....sa nu mai vb de costuri. Un far SH in mintile lui a rezolvat treaba elegant.
|
#72
Posted 18 May 2013 - 08:41
Am cautat sh dar stateam cu frica ca nu va fi un far in toate mintile sau ca poate proveni de la o masina de Anglia .
Intre timp am aflat ca unul nou costa ~ 340 lei fata de 550 cat gasisem eu la o cautare sumara. Iar unul sh ~200 lei . Deci, ma voi indrepta catre unul nou . http://www.autoeco.r...Far-subcat-569/ Acum am alta dilema , imi fac cu ochiul cele PRASCO din lista . Nu pentru ca arata altfel ci pentru ca au alta constructie si ma gandesc ca ar lumina mai bine . Dar ar trebui sa iau 2 ... Intre timp am curatat tapiteria. A iesit neasteptat de bine. Am luat solutie de la Kimicar si am folosit aspiratorul de lichide pentru a trage . In conditiile in care am tras cu aspiratorul ,uscarea a fost f rapida. Cand am terminat ultimul scaun , primul era deja aproape uscat . Edited by mihai!, 18 May 2013 - 09:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users