Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel Meriva
#37
Posted 30 January 2012 - 19:18
Marius , inca o data multumesc. Am dat vreo 2 telefoane , nu am avut noroc dar mai caut ca nu este graba .
In ciuda gerului din timpul noptii (-15 ,-20 grade ) inca porneste la prima cheie . Ma mir ca nu a inghetat motorina in filtru . Totusi , in primele 3-4 minute de functionare una din curelele inghetate bogna (cred eu cea de la alternator) face zgomot . In masina nu se aude .Pe langa masina da. La voi se intampla la fel ? Pe internet am gasit multe cazuri. Gerul inca continua... Attached FilesEdited by mihai!, 30 January 2012 - 19:30. |
#38
Posted 25 March 2012 - 11:13
Gerul a trecut . Asa cum banuiam mai sus, zgomotul de curea, in primele minute de la pornire , se auzea fiind inghetata bogna.
De cand s-a incalzit nu mai este nici o problema. Consumul mediu monitorizat la ultimele 3 plinuri este 6.5%. 60% in oras - 40% afara . |
#39
Posted 26 March 2012 - 19:32
I-am pregatit masinii o verificare temeinica cu ocazia primaverii .
Verificare Mecanica + Verificare Electrica + Diagnoza Computerizata Verificarea mecanica include: + Verificare jocuri articulatii fata + spate; + verificare sistem franare placute, discuri, saboti; + verificare amortizoare fata+spate (test); + verificare instalatie electrica(iluminare); + verificare baterie+incarcare alternator; + verificare temperatura inghet lichid racire; + intocmire fisa constatare; + deviz estimativ reparatie; Toate , la senzationalul pret de 15 lei prin intermediul unei oferte achizitionata de pe unul din site-urile de reduceri. Edited by mihai!, 26 March 2012 - 19:58. |
#40
Posted 30 March 2012 - 14:31
Revenit de la verificare.
Chiar daca au facut o promotie si nu au incasat aproape nimic, oamenii chiar si-au dat interesul. Cel cu verificarea mecanica a stat ~30 minute pe sub masina si a tras de toate alea. De asemenea au fost cumunicativi . M-am intors cu un diagnostic si o presupunere. -bieleta antiruliu dreapta fata. Este dusa , trebuie schimbata. -flansa (rulment) amortizor - in afara de bieleta,celelalte componente fiind ok , sunt singurele care ar mai putea explica diverse sunete - pentru verificare trebuie dat amortizorul jos. Voi reveni pentru acest lucru. Partea faina este ca eu ma pregateam sa schimb amortizoarele , dar sunt inca bune .3 din ele sunt la saptezeci si ceva la suta . Cel mai slab este la 68% . Edited by mihai!, 30 March 2012 - 14:38. |
#41
Posted 08 April 2012 - 09:32
Am schimbat ieri bieleta antiruliu . Am ales Febi Bilstein pentru ca, spunea cineva, ei sunt producatorul celor GM.
Operatiune este simpla . Daca esti singur ,putina bataie de cap iti da reconectarea cu bara stabilizatoare . La scoaterea bieletei vechi bara stabilizatoare se ridica si trebuie apasata serios pentru conectarea cu bieleta noua. Edited by mihai!, 08 April 2012 - 09:34. |
#42
Posted 30 April 2012 - 19:26
mihai!, on 30th October 2011, 00:00, said: *spatiu interior fata + spate super lejer si porbagaj destul. La nevoie se rabateaza unul , doua sau toate scaunele din spate. In plus ,cele 3locuri ale banchetei din spate sunt independente si asezate pe sina culisanta asemenea scaunelor din fata. Are o modularitate extraordinara . Nu mai spun de "buzunare" si compartimente de depozitare. In 6 luni ,inca nu am descoperit totul . La rebatarea scaunului din mijloc, scaunele din spate culiseaza si pe lateral in interior ( pentru mai mult spatiu la umeri) si apoi inca ~ 5 centrimetri mai in spate. A se vedea, ce si cum, in filmuletul de prezentare la noua Meriva - minutul 00:32 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8WdbHVNc89k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum , pot indrazni sa spun ca spatiul pe locurile din spate este mai mare decat la unele compacte medii. In poza cu consola se poate observa spatiul la picioare cu scaunul din fata dat in spate aproape de tot . Pentru confort maxim sunt in cautarea unei console detasabile Travel Assistant asemenea celei din prima poza . Are spatiu de depozitare si cup holdere. Sa nu mai spun , ca daca as musti de bani as lua una frigorifica. Oricum ,inca ma felicit si acum pentru masina care am ales-o si mi-am intarit impresia cam luat ce se putea mai ok cu bugetul alocat. Attached FilesEdited by mihai!, 30 April 2012 - 19:50. |
#43
Posted 11 May 2012 - 18:12
Una bucata centura spate nu se mai tensioneaza .
Am luat de la dezmembrari si o voi schimba in acest weekend. Am dat 50 lei . La UnixAuto era 280 lei iar la reprezentanta cereau pe una originala 850 lei . Edited by mihai!, 11 May 2012 - 18:39. |
#44
Posted 19 June 2012 - 21:08
M-am intors saptamana trecuta din vacanta petrecuta prin tara.
Am parcurs 2500 km in 10 zile. Daca veti fi nevoiti sa treceti din Bucovina in Maramures sa ocoliti cu orice pret pasul Prislop. Este teroare . ~60 km am mers numai cu a 1a si a 2 a . La un moment dat m-am dat jos si am dezumflat un pic cauciucurile . Crater langa crater in ultimul hal. Toate drumurile in Maramures sunt varza. Consumul : 4 persoane , bagaje f multe si grele, depasiri, serpentine, aerul conditionat aproape mereu a fost intre 5.8 si 6 l / 100km . Mers 70-80 in localitati , 110 in afara, 130 unde se putea si in depasiri. La Viseul de Sus am pozat pentru radar cu 75 km/h . Dupa o mica sueta civilizata, politistul s-a intors cu procesul verbal completat cu 68 km/h si am platit 70 ron pentru care mi-a emis chitanta pe loc. Fetele in spate au avut tot confortul. Pentru o bucata de drum am lasat condusul si m-am mutat si eu acolo. Edited by mihai!, 19 June 2012 - 21:14. |
#45
Posted 08 July 2012 - 12:26
Schimbat radiator . Incepuse sa piarda antigel.
Costuri : Radiator 500 lei , antigel ~80 lei , manopera 120 lei . Din ce m-am interesat , una din cauze ar fi antigelul prost. Nu stiu ce antigel a fost inainte in masina, eu acum am luat GM . Sper sa fie bun. Am dat cu ignore la toti sfatuitorii de bine care incercau sa imi explice ca exista solutii minune care stopeaza scurgerile. Edited by mihai!, 08 July 2012 - 12:41. |
#46
Posted 30 July 2012 - 19:54
In cele 9 luni de am luat-o am parcurs 12.000 km .
In 2.000 km implineste celebra suta . Pana acum contabilizez urmatorele piese schimbate : -bara sparta in evenimentul cu cainele -bieleta antiruliu -deh ,este consumabil -radiator Circul foarte rar cu ea in oras de la moara pan' la gara . 90% merg extraurban . Edited by mihai!, 30 July 2012 - 20:18. |
|
#47
Posted 31 July 2012 - 20:29
Sa-ti fie de bine si la mai mare ! Vezi sa nu te entuziasmezi foarte tare caci o sa gasesti "binevoitori" sa-ti ureze de bine . Din partea mea insa, doar de bine.
|
#48
Posted 01 August 2012 - 17:37
Multumesc Daemonus .
La fel si tie cu Patrolul . M-am abonat la superbul tau jurnal de bord . Citesc cu mare interes . Este unu din cele mai bune. |
#49
Posted 04 September 2012 - 22:01
M-am programat luni pe 10 pentru schimbarea distributiei.
Pana atunci trebuie sa ma hotarasc ce kit aleg : cel cu cureaua Contitech ,Febi Bilstein sau Ina. La pret sunt aproape la fel. Dar cel mai probabil va fi Conti . Intrebare de baraj ...Se poate citi anul fabricatiei in codul inscriptionat pe curea ? Parca nu as vrea sa cumpar si sa mi se monteze o curea care a fost fabricata acum 5-7-8 ani . Edited by mihai!, 04 September 2012 - 22:28. |
#50
Posted 05 September 2012 - 19:18
Raspunsul l-am aflat singur. Am scris la departamentul calitate al Contitech .
Detalii mai jos: Quote Re: Fw: www.contitech.de Contact Form: ContiTech Romania SRL Wednesday, 5 September, 2012, 1:26 PM From: "Monica Calin" <[email protected]> Add sender to Contacts To: "xxxx xxxx" <[email protected]> Buna ziua, Anul de fabricatie este inscriptionat pe curelele de distributie produse de Contitech langa marcajul care contine tipul de curea, dimensiunea, cod producator. Curelele produse de noi se livreaza in cutii de carton sau cu mansete de carton, inscriptionate cu sigla Continental / Contitech si cu calutul inclus in sigla. O zi buna, Monica Calin ================================== ContiTech Romania SRL PTG Quality & Environmental Management Tel.: +40 256 301950 Fax: +40 256 301922 Parcul Industrial Freidorf, str.Otto Rudolf,nr.2, Timisoara, Romania [email protected] Edited by mihai!, 05 September 2012 - 19:19. |
#51
Posted 11 September 2012 - 19:49
Inca ~300 km pana impineste celebra suta de mii.
Ieri s-au intamplat multe. A primit cadou o schimbare masiva de consumabile . -kit distributie -curea accesorii -discuri + placute frana fata-spate -amortizoare spate -sambata am programat schimbarea lichidului de frana Kitul de distibutie , asa cum am spus mai sus este compus din curea Contitech si role Ina. Cureua este made in Mexic si a fost fabricata in februarie 2012 . Rola de ghidare Made in France ,rola intinzatoare Made in Germany . Cost kit 422 ron . Cost manopera 240 ron Total Distributie : 662 ron Cureaua inlocuita era cea originala a masininii (Isuzu -Made in Japan) si nu a avea de urme de uzura. Garantie 3 luni la manopera (daca este sa se intample ceva se intampla din primele zile) si 18 luni la piese. Cureau de accesorii am pus Dayco .Pret 70 ron. Cea veche era tot cureaua originala a masinii ( Isuzu - Made in Poland) Manopera zero. Am schimbat-o singur. Nu-mi trebuie garatie la manopera si calificare nefiind distributie , sistem de franare sau de directie. Discurile si placutele fata-spate , sunt Ferodo atat pe fata cat si pe spate . Nu este una din firmele de top dar au un raport bun calitate-pret si totusi sunt printre pionerii materialelor de frictiune. Au dat denumirea de ferodo materialului din discul de ambreiaj si placutelor asa cum copiatoarele sunt numite xerox . Schimbarea placutelor nu se impunea deloc dar schimbarea discurilor da. Automat trebuiau si placutele. Cost: Discuri frana fata : 270 ron /set Discuri frana spate :209 ron /set Placute frana fata : 150 ron /set Placute frana spate : 129 ron /set Manopera 180 ron - 90 ron pe fata , 90 ron pe spate Total : 938 ron Amortizoare spate am cumparat Monroe. Am platit 200 ron pe bucata. Am gasit si in alta parte cu 150 ron dar nu erau livrabile in ziua aia. Aveam liber de la giob si eram hotarat sa rezolv tot. Manopera- 60 ron . Total amortizoare spate : 460 ron Nu era neaparat necesar schimbarea lor fix acum . Unul din ele era un pic scurs si in primavara la test iesit la 68% . Celalat era bun. Le-am schimbat ca aveam ceva zdranganit si uneori scartait in spate la trecerea peste liniile de tramvai . Cum nu suport greierasii , le-am facut de petrecanie. Vinovate nu au fost ele saracele , am descoperit astazi ca de fapt haionul era responsabilul cu concertele. Dupa ce am citit pe forumuri am rezolvat problema intr-un minut ajustand putin filetul la opritoarele de cauciuc ale haionului. Dupa ajustarea haionului , am luat la rand toate gropile si toate liniile de tramvai necrezand ca nu se mai aude nimic . Chiuiam in masina. Nu am mai fost asa fericit de cand am luat-o. Acum este liniste. Nu bate , nu troncane , nu zdrangane , nu scartaie . Exact cum admiram la unele masini . Urmeaza in weekend schimbul lichidului de frana si in octombrie sau la inceput de noiembrie revizia. Attached FilesEdited by mihai!, 11 September 2012 - 20:10. |
|
#52
Posted 11 September 2012 - 20:49
A primit ceva cadouri ..... pesemne o fi fost cuminte Acum vreo 2 saptamani am vazut un Opel Meriva mai indeaproape, proprietarul insa era foarte suparat ca avea probleme cu EGR-ul, si preconiza ca in curand il va lasa si turbina. Desi nu a recunoscut ca nu prea a stiut sa mearga cu masina, mi-a zis EGR-ul este "boala" lor (din cele lecturate pe forumuri de el). Voiam sa te intreb daca stii cumva daca alti proprietari si-au blocat EGR_ul si daca da, cum au facut-o (hardware, o placuta si gata sau din software, prin modificarea pragurilor de inchidere/deschidere) ?
|
#53
Posted 11 September 2012 - 20:52
Cel mai elegant se rezolva EGR-ul printr-un "blanking plate" sau placuta metalica si doua garnituri de egr.
@mihai!: Decente preturile, multi km fara probleme in continuare! Ti-am trimis un PM, poate ma poti ajuta cu o informatie. |
#54
Posted 11 September 2012 - 20:58
@Marius3k - la patrol doar blanking plate am folosit, dar in addendo a trebuit sa-mi instalez un boost-controller. Bine, este TDI ordinar, la CRD-uri o fi alta mancare de peste.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users