Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Ultima postare: apr 11 2024 11:35, Inițiat de
alexbjorg
, oct 06 2011 10:37
·
8
#163
Publicat: 14 februarie 2013 - 18:59
Hm,hm,hm,hm...
Efectiv,nu stiu ce sa spun...Toate sint idei bune. Teoretic,la @cristian68n ar merge,si totusi,nu imi dau seama care ar fi problema. La pinioanele de moto,cuplul ar fi un pic mai mare,ochiometric este mai mare raportul,cam 1:2,5 fata de cele de dacie,care ii 1:2,implict,viteza mai mica. La mine,pinionul mic se va pune (se va trage) pe axul de la motosapa. Pe cind daca se foloseste capul de planetara catre cutie,acolo ar cam fi probleme. Totusi,de ce exista siguranta cum ca pinioanele de dacie si lantul aferent sint slabe?Concert. |
#164
Publicat: 14 februarie 2013 - 20:26
alexbjorg, on 14 februarie 2013 - 18:59, said:
Hm,hm,hm,hm... Efectiv,nu stiu ce sa spun...Toate sint idei bune. Teoretic,la @cristian68n ar merge,si totusi,nu imi dau seama care ar fi problema. La pinioanele de moto,cuplul ar fi un pic mai mare,ochiometric este mai mare raportul,cam 1:2,5 fata de cele de dacie,care ii 1:2,implict,viteza mai mica. La mine,pinionul mic se va pune (se va trage) pe axul de la motosapa. Pe cind daca se foloseste capul de planetara catre cutie,acolo ar cam fi probleme. Totusi,de ce exista siguranta cum ca pinioanele de dacie si lantul aferent sint slabe?Concert. |
#165
Publicat: 15 februarie 2013 - 22:45
Am gasit ceva simplu,dar nu inteleg ce inversor are,transmisie prin curea
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BknCdLbENXg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#166
Publicat: 16 februarie 2013 - 14:50
Fusei in piata de vechituri (Oser) si piese de moto nici una (mai putin 2 cauciucuri de enduro).Capete de planetara nici atat,vreo 2 panze de circular.In rest haine la kil,articole sport (schi) si uz casnic Germania-etc+ tel mobile &stuff.
Cred ca inca este iarna,desi azi la ora 14.00 termometrul de afara arata 17 grade. |
#167
Publicat: 17 februarie 2013 - 22:56
De unde la inceput se puneau probleme, la care as fi stiut sa raspund si chiar mi-ar fi placut sa raspund, dar nu am apucat sa citesc tot, acum se pare ca problemele sunt mult mai la obiect si s-a trecut la un alt nivel. Felicitari!
Incerc si eu sa construiesc un tractor, dar merg in mare parte pe variante verificate si adaptate doar. Am cumparat o axa spate de aro 10, cu tot cu grup, un ax cardanic, o cutie de viteze de aro 10, cu reductor si motor de dacie. Deci din punct de vedere tehnic, la mine e mult mai simplu de adaptat totul pt a face un tractor. Singurele modificari sunt la puntea spate, care e prea lata. Restul sper sa nu fie prea greu de construit, tinand cont de faptul ca am un mic atelier, in care am mai facut diverse constructii. |
#169
Publicat: 18 februarie 2013 - 12:21
Pt simplificare, ma puteti apela cu Alin, in cazul in care nu mai exista si alti Alini pe aici. Deocamdata am desfacut puntea de aro 10, adica se pot taia sudurile de la flansa din capatul puntii, si am dat flansele unui strungar sa majoreze cota interioara cu 1,5 mm, pentru a le remonta dupa ce scurtez puntea. Deasemenea, am dat planetarele strungarului sa taie flansa din capatul lor si sa faca o strunjire interioara, de diametrul planetarei, pt a putea sa o tai si sa sudez flansa in capatul ei.
DSCN0278.JPG 4,34MB 239 download-uri Fișiere atașate |
#170
Publicat: 18 februarie 2013 - 16:38
Intrebare intrebatoare:daca se foloseste motorul de Dacie,totusi,la ce consum te astepti?Mai ales daca are sa fie turata in draci(benzinar de pana la 6500rpm,sa zicem turata pe la 4000,eventual in a 3a,pentru a avea si viteza cit de cit,hm...)
In rest,pare a fi ok. Editat de alexbjorg, 18 februarie 2013 - 16:40. |
#172
Publicat: 18 februarie 2013 - 18:45
Pt Alexbjorg:
Nu o sa fie turat. Am destula putere si destul cuplu, la turatii foarte mici, deci cred ca o sa am un consum de 4-5 litri pe ora. Pt Pufarin: Rotile le-am luat din targ, de la asa zisii rusi, cu 80 lei ambele. Si sa nu uit. Multumesc Robuadr! |
|
#174
Publicat: 18 februarie 2013 - 19:29
Daca va convin acele roti mic, e ok. Cati inch au? Eu zic ca la un tractoras micut ar trebuii ceva mai mare, 13", 14", 15" cu o mica reducere de turatie. Cauciucurile insa nu sunt prea rentabile, sunt mai scumpe decat cele auto obisnuite, de strada. Alea-s cu rulmenti si rezista fiecare la 250kg greutate, cam la limita totusi daca luam in calcul si o remorcuta monoax care sa apese pe cupla tractorului pentru aderenta. Reductorul e reductorul de cuplare 4x4 mic-mare de la ARO sau e doar cutia de Dacie? S-au facut unele cutii de ARO 10 pentru motoare Renault 1.9 diesel, doar carcasa ce vine prinsa de motor era diferita, poate aveti noroc sa gasiti asa ceva daca nu ati cumparat inca motorul de Dacie, se amortizeaza in timp:). Spor la treaba mesteri!
|
#175
Publicat: 18 februarie 2013 - 19:56
Da, rotile sunt de circa 40cm diametru, de roaba, dar ii schimb butucul cu unul mult mai rezistent si le pun pe fata. Pe spate pun genti de 15, cu cauciucuri de autoturism si eventual lanturi. Am gasit si genti de 16 si cauciucuri cu profil de tractor, dar pretul ambelor ajunge la peste 1000Ron. Vorbind de cutia de aro 10, da e cu reductor incorporat si posibilitate de tractiune fata. Mai mult, daca nu sunt multumit de cele patru viteze pe mic, pot decupla reductorul si am la dispozitie inca patru viteze. Dar ma indoiesc de faptul ca voi circula cu el la peste 20km pe ora.
|
#179
Publicat: 19 februarie 2013 - 10:53
pufarin, on 18 februarie 2013 - 18:47, said:
Of, trebuie sa incep sa bat pietele din Bucuresti poate gasesc roti cu profil agricol. in piata de fiare de la Obor gasesti roti de felul ala daca ai drum in dragonul rosu (numai dimineata pana in 12) gasesti in pavilionul 7 (parca) aceleasi obiecte din obor, la jumatate de pret Editat de draku, 19 februarie 2013 - 10:54. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi