Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cel.ro - pareri
Last Updated: Feb 25 2022 12:10, Started by
alin97
, Aug 16 2011 19:27
·
0
#181
Posted 06 September 2018 - 20:16
Daca ai garantie fa nene reclamatie la ANPC, cu dovezi cu tot.
|
#182
Posted 03 October 2018 - 13:34
Salutare, din pacate si eu mi-am luat teapa cu ei. Inca sunt in dispusa deschisa.
Situatia a stat asa : Pe data de 31.07.2018 am achizitionat un TV LG OLED55C8PLA la suma de doar 7199,99 lei. Receptionat ok, pus in priza, functional. Dupa o perioada (2-3 saptamani) am observat ca apare un efect de flickering (vibreaza culorile) si am zis.. ok, hai sa il trimit in garantie. Sun la cei de la LG Romania, ma trimit ba de la un service partener la altul. Intr-un final am reusit sa il bag intr-un service si sa obtin negatie de service dupa 22 de zile. Zic ok... hai de acuma sa trimit catre cel.ro tv-ul scos din service si sa imi dea aia banii sau alt tv in schimb. Am trimis tv-ul catre cel.ro si dupa vreo 3 zile primesc un email de la un oarecare angajat al cel.ro Paul P. in care mi se comunica ca "Produsul trimis de d-voastra ( Televizor OLED 139cm LG OLED55C8PLA 4K UHD Smart TV HDR ) a fost receptionat. In legatura cu problema mentionata urmeaza sa trimitem produsul catre service-ul autorizat pentru verificare (termen de solutionare de maxim 15 zile calendaristice)." Ba esti nebun??? Deja a stat prin service de m-am saturat eu de el, voi mi-l mai trimiteti inca o data in service?. Nici un raspuns bineinteles. Prin urmare am facut sesizare la ANPC si astept cu drag sa mi-o solutioneze. Dar pentru suma de 7199,99 de lei cel mai probabil voi ajunge in instanta cu ei. Edited by Kh30pS, 03 October 2018 - 14:03. |
#183
Posted 03 October 2018 - 13:47
james_tont89, on 25 iulie 2018 - 13:50, said:
Simplu nu mai cumparam de la ei. cel.ro azerty.ro domo.ro mediadot.ro sunt marci CORSAIR adica al cel.ro si nu trebuie cumparat de la ei. Nu confunda CORSAR Online SRL cu CORSAIR https://en.wikipedia...sair_Components |
#184
Posted 12 October 2018 - 20:58
Si eu vreau sa va atrag atentia asupra comerciantului cel.ro cu garantie asigurata prin service-return.
Sunt patit cu un telefon xiaomi,model redmi 3s,care nu mai functiona in 4G. Dupa 5 trimiteri in service si 4 sesizari la ANPC mi s-a oferit la schimb un telefon inferior ca si specificatii. La primele 3 sesizari ANPC am primit in loc de raspunsuri abureli,iar la a 4-a dupa ce acceptasem inlocuirea cu cel inferior mi-au dat dreptate si ca sunt indreptatit sa-i dau in judecata! Edited by addi19710, 12 October 2018 - 20:59. |
#185
Posted 07 November 2018 - 14:30
Salutări,
Recent am returnat la Cel.ro un soundbar 2.1 în termenul de 14 zile. Am făcut cerere de retur, a fost aprobată, apoi am dorit să duc personal produsul, fără să mai implic curierul, fiindu-mi teamă că voi fi taxat pentru retur. Nu mi-au permis să aduc produsul personal, mi-au spus că produsele se returnează doar prin curier. Bun, am trimis prin curier produsul în stare impecabilă. Ei, ce să vezi, după 2 zile primesc un mail de la service-ul lor cu niște poze de toată jena atașate unde mi se comunică zgârieturi. Nu se vedea nimic, am spus că nu sunt de acord cu ce spun ei, să trimită poze la rezoluție ridicată. Subwoofer-ul pare că a fost șters cu buretele abraziv de bucătărie, foarte multe zgârieturi fine, circulare. Voi fi taxat cu 10% din valoarea produsului. Ce nu știu ei e faptul că am făcut poze produsului înainte de a-l împacheta, urmând să fac o sesizare către ANPC. Vedem ce o să fie. Edited by aiulianctin, 07 November 2018 - 14:31. |
#186
Posted 13 November 2018 - 13:09
Relatarea e conform temei topicului... Adică ”seriozitatea” cel.ro
E vb de un TV Horizon cu un preț evident mai bun decât la alții. Și o ”plasă” in care am căzut, ca fraierul. In primul rând tv-ul avea banda peste cutie , in zona de deschidere, de la Domo. Concluzionez astfel ca fusese deschis. In interior erau țiple peste tot, pe margini , picioruse, ambalajul de telecomanda era intact ... Am zis , hai de la mine Il pornesc, merge ok, însa la un moment dat, pe ecran deschis la culoare, văd o pată pe panel. Imi zic că, fiind in garanție,il trimit înapoi. Vorbesc cu ei, fac pozele de siguranța acasă si il trimit prin curier Ajunge la service cel.ro unde constata ca fizic e ok, se fac poze cu produsul, urmând sa se constate problema mea. Mai mult, fac o poza în care se vede pata !!!! însă, după 14 zile, in care ziceau ca trimit la depanero ( nu au trimis), primesc mail cum ca la test totul e ok si îmi trimit produsul Le-am cerut dovada de la Depanero, dar se fac că plouă Poți lua legătura cu ei doar prin mesaje de pe site. Nu au telefonie. Mirobolant Încă o dată, vina mea. Știu. Îmi asum, deși nu e normal Pun si pozele cu ecranul. Cel verde e făcut înainte de a trimite , iar cel alb, la constatarea service-ului. Attached Files |
#187
Posted 07 December 2018 - 22:28
A incercat cineva pana acum sa efectueze un flagrant celor de la Service Return si firmelor service unde trimit produsul?
Pentru Cel.ro si celorlate magazine detinute de Corsar online srl ro 26747604 j40/3617/2010 (azerty.ro, dc-shop.ro, mediadot.ro, domo.ro, oktal.ro etc.) e putin mai greu, insa nu imposibil, depinde de fiecare caz in parte, ei pe asta se bazeaza, si-au creat anumite praguri. Cu siguranta exista o intelegere pe acesta filiera, chiar daca nescrisa, probe se pot gasi. Preconstituirea de probe cum a avut loc inainte de trimiterea in garantie? Ati apelat la anumite autoritati sau foto/video le-ati facut voi? Pentru cei care ati prezentat probele proprii ANPC-ului, cat la suta ati avut succes? A cata oara ati reusit? Sunt sanse mai mari daca plagerea catre ANPC se face online pentru sediul central, pentru ca tot vad pareri ca ANPC-ul din Baia Mare e parte din filiera. Alte persoane recomanda si plagere la ANAF etc. Mai multe gasiti aici: https://forum.softpe...tii-reclamatii/ si, bineinteles pe Google. Edited by CVE-137, 07 December 2018 - 22:29. |
#188
Posted 07 January 2019 - 22:16
Consiliul Concurenței a anunțat, luni, că a sancționat cu 1,6 milioane de lei (340.000 de euro) retailerul online Corsar Online, deținătorul magazinului cel.ro, printre altele, pentru punerea în practică a unei concentrări economice înainte de a fi autorizată de autoritatea de concurență. Firma a avut în 2017 un profit brut de 427.000 lei, de patru ori mai puțin decât amenda aplicată de Consiliu.
https://m.digi24.ro/...de-euro-1060322 Edited by andupustiu, 07 January 2019 - 22:16. |
#190
Posted 08 January 2019 - 14:17
Daca era magazinul lui Dracnea ori al vreunui boss de la pesedeu fac pariu ca nu lua nicio amenda.. ori lua dar o amenda de 10 ori mai mica.. O asemenea amenda baga direct firma in faliment.. mai ales daca e vreo firma mai mica... la loto la extragerea de anul nou sau de craciun cand loteria romana a luat banii pe bilete dar nu s-a organizat extragerea suplimentara a verificat cineva schema frauduloasa financiara??
Edited by -koss-, 08 January 2019 - 14:21. |
|
#191
Posted 08 January 2019 - 14:22
CVE-137, on 07 decembrie 2018 - 22:28, said:
Pentru cei care ati prezentat probele proprii ANPC-ului, cat la suta ati avut succes? A cata oara ati reusit? |
#192
Posted 22 January 2019 - 04:55
ei sunt ăștia? https://stirileprotv...ti-romanii.html
|
#193
Posted 22 January 2019 - 08:24
Am comandat un mouse care a venit dupa 2 saptamini. Intreg
|
#194
Posted 22 January 2019 - 08:58
vali, on 22 ianuarie 2019 - 04:55, said:
ei sunt ăștia? https://stirileprotv...ti-romanii.html |
#195
Posted 23 January 2019 - 18:37
vali, on 22 ianuarie 2019 - 04:55, said:
ei sunt ăștia? https://stirileprotv...ti-romanii.html 100% DA!!! |
|
#196
Posted 15 February 2019 - 15:08
si eu am achizizitonat de la ei un calculator,o unitate, nu functioneaza, a fost trimis la service, l-am primit dupa 18 zile inapoi si tot nu functiona.
incerc sa sun la ei, dar zic ca nu ma pot ajuta ca ei sunt intermediari, nu service..iar banii inapoi nu vor sa ii restituie in schimbul produsului... deci orice promotii ar avea feriti-va de ei..veti primi produse defecte sau veti avea probleme cu ele. |
#197
Posted 15 February 2019 - 15:34
User inscris pe forum acum 15 minute, fix pentru a reclama serviciile magazinului X. Nu miroase a poveste reala...
Nu iau apararea nimanui, dar cred ca tine si de cumparator. Cu cat esti mai informat si studiezi produsul pe care il cumperi, cu atat scad sansele sa 'iei teapa'. Cumpar de la Cel, PCGarage, eMag si altii (huliti pe forumuri) de ani de zile, si pana acum nu am avut probleme. Si fiind topic legat de Cel.ro, mi-au returnat suma intreaga pe un Nexus 5X luat de la ei si care a decedat prin celebrul bootloop de care 'au suferit' o gramada modele de la LG. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users