Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Cel.ro - pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
267 replies to this topic

#199
IrishRiver

IrishRiver

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,470
  • Înscris: 30.01.2014
Numai de rau am citit despre cel.ro.
De aceea cumpar doar de la emag,pcgarage, altex sau flanco.

#200
DB77AAA

DB77AAA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 06.12.2010
Experienta buna CEL.RO. Desi s-a desfasurat oarecum cu dificil achizitia, in cele din urma, experienta a fost excelent de buna.
Cumparat de la CEL.RO pentru o entitate publica un pachet de videoconferinta (codec Aver, laptop, proiector, tabla)

Experienta:
Pentru transparenta, solicitam oferte de la mai multi onlineri si vanzatori locali. Raspund doar cativa, printre care si CEL.RO cu un pret suspect de mic comparativ cu importatorul sistemului, GBC Exim.
Zic "o avea discount mare" si dam inainte cu procedura de achizitie. Trimitem hartiile, contracte, tot ce trebuie insa se strecoara o greseala, asta de la ofertare, din sistem de videoconferinta se transforma intr-un sistem mult mai ieftin si incomplet denumit mobile(practic fara laptop si codecul de videoconferinta, doar tabla si proiector), insa in contractul de furnizare a ramas specificat continutul complet, asa cum cerusem.
Primim produsele pe bucati, o parte direct de la importator, o parte de la Cel. Am tot verificat si paraverificat, lipsea codecul de conferinta si laptopul. Povestim si stabilim detaliile cu agentii de vanzari ce s-au ocupat de situatie, indentificam erorile strecurate din pricina lipsei de experienta a tinerilor agenti de vanzari(zic eu), intervine Ionela Chirea, directorul lor de vanzari ce ne promite ca vom rezolva situatia.
Citind mai multe experiente negative despre ei, deja ma pregateam sa suport consecintele si faceam calcule ce si cat trebuie sa scot din buzunar pentru a completa pachetul.

Pana intr-o zi, oarecum cu intarziere, Ionela Chirea, ne contacteaza si ne explica ca s-a remediat situatia si se va completa pachetul, asta si prin bunavointa celor de la GBC Exim.

Concluzii: Eroarea s-a strecurat direct din ofertare, desi am trimis clar specificatiile a ceea ce ne dorim, inclusiv numele de Business VIDEOCONFERENCE, cineva de la CEL care s-a ocupat de intocmirea ofertei a schimbat denumirea in Business MOBILE(continut diferit fata de ceea ce cerusem - insa judecand dupa pretul mic ofertat, noi asta am platit si ei la asta s-au gandit ca vrem) fara a schimba detaliile din contractul de achizitie. O buna parte din situatie intervine in urma lipsei de comunicare directe, telefonic, avand la dispozitie doar mailul.
Ulterior, remarcabil, directorul lor de vanzari ca a intreprins toate demersurile pentru a se remedia eroarea si ca noi sa primim ceea ce comandasem, asta evident, fara costuri suplimentare. In fine, tipa respectiva a lucrat ca o profesionista remediind elegant situatia.

Edited by DB77AAA, 04 March 2019 - 10:52.


#201
Okacea

Okacea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 22.07.2019
Am cumparat un telefon de la CEL in data de 3 august. L-am achitat online dar nu am primit nimic pana in ziua de astazi 12 august, asa ca am sunat sa anulez comanda. Povestea pe scurt :
3 august am platit online, abia in data de 8 august am primit AWB. Am sunat la firma de curierat in data de 12 august sa intreb de comanda mea ce se intampla cu ea iar acestia mi-au spus ca nu au fost sunati de CEL sa vina sa ridice nici un colet. Am dat un mail la CEL sa ii intreb de comanda, bineinteles nu a raspuns nimeni. Astazi 12 august am sunat la CEL sa anulez comanda. Mi-a raspuns o persoana gretoasa si plictisita a spus, ok anulam comanda, fara prea multe discutii. Am cerut un mail de confirmare a anularii comenzii si mi-a raspuns ceva de genul : nu e nevoie pai o anulez eu acum banii intra inapoi pe card in maxim 72 de ore.
Am mai comandat din alte parti si stiu ca daca anulezi o comanda primesti notificare pe mail : suma de xxxx lei s-a rambursat persoanei yyyy cu cardul zzzz.
Acum am 3 zile de asteptat dar intrebarea mea este : sa imi fac griji?

Edited by Okacea, 12 August 2019 - 19:33.


#202
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,887
  • Înscris: 03.12.2001
nu. continuă să cumperi de la ei.

#203
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016

View PostOkacea, on 12 august 2019 - 19:32, said:

Am cumparat un telefon de la CEL in data de 3 august. L-am achitat online dar nu am primit nimic pana in ziua de astazi 12 august, asa ca am sunat sa anulez comanda. Povestea pe scurt :
3 august am platit online, abia in data de 8 august am primit AWB. Am sunat la firma de curierat in data de 12 august sa intreb de comanda mea ce se intampla cu ea iar acestia mi-au spus ca nu au fost sunati de CEL sa vina sa ridice nici un colet. Am dat un mail la CEL sa ii intreb de comanda, bineinteles nu a raspuns nimeni. Astazi 12 august am sunat la CEL sa anulez comanda. Mi-a raspuns o persoana gretoasa si plictisita a spus, ok anulam comanda, fara prea multe discutii. Am cerut un mail de confirmare a anularii comenzii si mi-a raspuns ceva de genul : nu e nevoie pai o anulez eu acum banii intra inapoi pe card in maxim 72 de ore.
Am mai comandat din alte parti si stiu ca daca anulezi o comanda primesti notificare pe mail : suma de xxxx lei s-a rambursat persoanei yyyy cu cardul zzzz.
Acum am 3 zile de asteptat dar intrebarea mea este : sa imi fac griji?
Da, e plin de probleme pe internet cu cel, daca dai o scurta cautare. Un magazin de la care NU trebuie sa cumperi, alaturi de quickmobile. Fereste-te de cele 2 pe viitor!

#204
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Ferește-te și de celelalte magazine din grupul CORSAR ONLINE:

domo.ro
dc-shop.ro
marketonline.ro
azerty.ro
mediadot.ro

Dacă, într-un final, nu-ți vei recupera banii, folosește asta!

#205
Okacea

Okacea

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 22.07.2019
va multumesc pt sfaturi, am recuperat banii
voi cumpara doar de la emag (livrat de emag)  si pcgarage

Edited by Okacea, 19 August 2019 - 15:32.


#206
georgegeorge1

georgegeorge1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.12.2012
Cum își tratează cel.ro clienții?   Cu NEI Security.ro  Posted Image
Va scriu acest mesaj pentru a atrage atentia asupra modului in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si experienta pe care am avut-o in aceasta postura.

20.08.2019- Comand produsul <Media Center Xiaomi Mi Box TV, 4K, Cu Control Voce, Black>
21.08.2019- Produs livrat  WOW, ce repede! Tare! Au evoluat astia? Posted Image
22.08-26.08- Produs testat, client nemultumit de produs.

26.08.2019 (ora 11) Merg la showroom, intreb detalii in legatura cu returnarea unui produs; d-na de la casierie imi spune:  "trebuia sa completati cerere de retur si dupa va putem prelua produsul dar ideal ar fi sa-l trimiteti retur printr-un curior. Eu: "ce rost are sa-l pun la curier daca sunt la 2 km. de magazinul cel.ro"

26.08.2019 (11:30) Completez cererea de retur, primesc mesajul:
12:00 26-08-2019Buna ziua,
Va rugam sa trimiteti produsul complet pentru verificare (pachetul trebuie sa contina , toate accesoriile, precum si o copie a facturii / in aceasta situatie taxele de curierat trebuiesc suportate de dumneavoastra - pe scrisoarea de expeditie-AWB sa mentionati numarul cererii de retur, trebuie ambalat intr-o cutie corespunzatoare,cea originala); adresa noastra este: bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti - Departamentul de service cel.ro.
http://www.cel.ro/al...contact_us.html
Dupa receptionarea produsului si preluarea de catre un coleg veti fi anuntat privind procedura ulterioara.
O zi placuta
echipa CEL.ro

OK
Revin cu raspuns:
12:03 26-08-2019Voi aduce personal produsul la adresa mentionata de dvs.

Ma urc in masina si pornesc catre ei...

Ajuns in showroom, discut pe rand cu angajatii cel.ro:
Casiera:
angajat cel 1: "imi pare rau dar nu puteti returna aici produsul"
eu: "pai... am primit un mesaj in care este indicata adresa de aici, doar ca am preferat sa nu astept/platesc un curier; economisesc timp si bani, nu?"
angajat cel 1: "imi pare rau dar nu va putem ajuta"
eu: "ok, in cazul asta pot sa vorbesc cu un supervizor, o persoana care poate lua o decizie aici?"
angajat cel 1: "nu, aici nu avem asa ceva, daca vreti apelati la ANPC"   Posted Image
eu: "sunteti sigura de acest lucru? nu am cum sa vorbesc cu un reprezentat al firmei?"
angajat cel 1:"sunt sigura, mergeti si puneti aparatul la curier"
eu: "bine, dar eu nu cred ca nu am cu cine sa vorbesc la dvs., trebuie sa fie cineva care este PRO client"

... in speranta ca am sa gasesc o persoana care ma poate ajuta sa rezolv situatia mea, intru in camera unde in trecut aveau punct de service si retur, unde, incep aceeasi discutie cu o persoana care imi tot repeta ca ea este de la HR si nu ma poate ajuta dar imi povestea ca ei au o politica de retur pe care eu am acceptat-o.
Ies din "Camera HR" si nimeresc direct in punctul de service si retur.

Reprezentant cel.ro (service si retur)
eu: "Observ ca aici este punctul de service si retur";
angajat cel 2: "Da";
eu: Ce bine, am nimerit Posted Image  va rog sa-mi acceptati produsul pe care vreau sa-l retrnez;
am facut cerere de retur; aceasta a fost acceptata si are numarul X...
angajat cel 2: "Ne pare rau chemati un curier sa-l aduca aici"
eu: "Sa chem un cuirier la Cel.ro, sa-l lase la Cel.ro?"
angajat cel 2: "Da, puteti face si asa; faceti cum doriti si pentru ultma oara va invit afara"


Moment in care, am ridicat tonul si am inceput sa le spun cum bataia lor de joc imi ajunge si ca este doresc sa vorbesc cu un angajat din management. Am solicitat in scris cele discutate iar dupa circa  20 min. de certuri repetate, am primit pe contul cel.ro urmatorul mesaj:

"Buna ziua,
Departamentul Service - Retur nu detine Front Office. Produsele se pot trimite doar prin curierat.
Cu respect
echipa CEL.ro"

Nervos si nemultumimt am parasit cladirea cu gandul ca eu sunt principalul vinovat pentru ca am cumparat de la cel.ro;
ridicand capul din pamant, observ ca din sensul opus alearga catre sediul cel.ro doua persoane echipate ca de razboi... doi angajati ai NEI Security. Posted Image

Oare asta merita un client nemultumit care a purtat o discutie aprinsa cu angajatii CEL.RO? Merita scos in bataie din sediul lor?
Ironia este ca nu am fost agresiv ci doar am avut un ton ridicat, atat eu cat si angajatii CEL.

Semnat: fost client al magazinului cel.ro

Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by georgegeorge1, 26 August 2019 - 15:36.


#207
georgegeorge1

georgegeorge1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.12.2012

View Postgeorgegeorge1, on 26 august 2019 - 15:22, said:

Cum își tratează cel.ro clienții?   Cu NEI Security.ro  Posted Image
Va scriu acest mesaj pentru a atrage atentia asupra modului in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si experienta pe care am avut-o in aceasta postura.

20.08.2019- Comand produsul <Media Center Xiaomi Mi Box TV, 4K, Cu Control Voce, Black>
21.08.2019- Produs livrat  WOW, ce repede! Tare! Au evoluat astia? Posted Image
22.08-26.08- Produs testat, client nemultumit de produs.

26.08.2019 (ora 11) Merg la showroom, intreb detalii in legatura cu returnarea unui produs; d-na de la casierie imi spune:  "trebuia sa completati cerere de retur si dupa va putem prelua produsul dar ideal ar fi sa-l trimiteti retur printr-un curior. Eu: "ce rost are sa-l pun la curier daca sunt la 2 km. de magazinul cel.ro"

26.08.2019 (11:30) Completez cererea de retur, primesc mesajul:
12:00 26-08-2019Buna ziua,
Va rugam sa trimiteti produsul complet pentru verificare (pachetul trebuie sa contina , toate accesoriile, precum si o copie a facturii / in aceasta situatie taxele de curierat trebuiesc suportate de dumneavoastra - pe scrisoarea de expeditie-AWB sa mentionati numarul cererii de retur, trebuie ambalat intr-o cutie corespunzatoare,cea originala); adresa noastra este: bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti - Departamentul de service cel.ro.
http://www.cel.ro/al...contact_us.html
Dupa receptionarea produsului si preluarea de catre un coleg veti fi anuntat privind procedura ulterioara.
O zi placuta
echipa CEL.ro

OK
Revin cu raspuns:
12:03 26-08-2019Voi aduce personal produsul la adresa mentionata de dvs.

Ma urc in masina si pornesc catre ei...

Ajuns in showroom, discut pe rand cu angajatii cel.ro:
Casiera:
angajat cel 1: "imi pare rau dar nu puteti returna aici produsul"
eu: "pai... am primit un mesaj in care este indicata adresa de aici, doar ca am preferat sa nu astept/platesc un curier; economisesc timp si bani, nu?"
angajat cel 1: "imi pare rau dar nu va putem ajuta"
eu: "ok, in cazul asta pot sa vorbesc cu un supervizor, o persoana care poate lua o decizie aici?"
angajat cel 1: "nu, aici nu avem asa ceva, daca vreti apelati la ANPC"   Posted Image
eu: "sunteti sigura de acest lucru? nu am cum sa vorbesc cu un reprezentat al firmei?"
angajat cel 1:"sunt sigura, mergeti si puneti aparatul la curier"
eu: "bine, dar eu nu cred ca nu am cu cine sa vorbesc la dvs., trebuie sa fie cineva care este PRO client"

... in speranta ca am sa gasesc o persoana care ma poate ajuta sa rezolv situatia mea, intru in camera unde in trecut aveau punct de service si retur, unde, incep aceeasi discutie cu o persoana care imi tot repeta ca ea este de la HR si nu ma poate ajuta dar imi povestea ca ei au o politica de retur pe care eu am acceptat-o.
Ies din "Camera HR" si nimeresc direct in punctul de service si retur.

Reprezentant cel.ro (service si retur)
eu: "Observ ca aici este punctul de service si retur";
angajat cel 2: "Da";
eu: Ce bine, am nimerit Posted Image  va rog sa-mi acceptati produsul pe care vreau sa-l retrnez;
am facut cerere de retur; aceasta a fost acceptata si are numarul X...
angajat cel 2: "Ne pare rau chemati un curier sa-l aduca aici"
eu: "Sa chem un cuirier la Cel.ro, sa-l lase la Cel.ro?"
angajat cel 2: "Da, puteti face si asa; faceti cum doriti si pentru ultma oara va invit afara"


Moment in care, am ridicat tonul si am inceput sa le spun cum bataia lor de joc imi ajunge si ca este doresc sa vorbesc cu un angajat din management. Am solicitat in scris cele discutate iar dupa circa  20 min. de certuri repetate, am primit pe contul cel.ro urmatorul mesaj:

"Buna ziua,
Departamentul Service - Retur nu detine Front Office. Produsele se pot trimite doar prin curierat.
Cu respect
echipa CEL.ro"

Nervos si nemultumimt am parasit cladirea cu gandul ca eu sunt principalul vinovat pentru ca am cumparat de la cel.ro;
ridicand capul din pamant, observ ca din sensul opus alearga catre sediul cel.ro doua persoane echipate ca de razboi... doi angajati ai NEI Security. Posted Image

Oare asta merita un client nemultumit care a purtat o discutie aprinsa cu angajatii CEL.RO? Merita scos in bataie din sediul lor?
Ironia este ca nu am fost agresiv ci doar am avut un ton ridicat, atat eu cat si angajatii CEL.

Semnat: fost client al magazinului cel.ro

Posted Image Posted Image Posted Image


PS: Se pare ca au antecedente, mult mai grave.
https://adevarul.ro/...1fcc/index.html

#208
Sorin4555

Sorin4555

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 02.09.2019
Salutare tuturor, am mai avut probleme cu CEL sau DC SHOP (sunt acelasi magazin), in primul rand comunicarea e la pamant - nu raspund pe mail, desi pe shop veti gasi ca SE OBLIGA sa ne raspunda in max 24 h (mie nu mi-au raspuns).....revenind la prezent dau comanda pe 5 sep 2019, apare preluata......si ramane PRELUATA pana azi cand scriu, sun ieri si zice o fata ca o parte din produse nu erau la ei in shop etc, zic ok cand vine coletul ? maine pleaca, mi se raspunde, AZI NIMIC.

Maine sun ultima oara, si anulez comanda daca nu vad vreo schimabare in bine, pacat de magazinele mici care ''isi taie singure craca de sub picior'', lasand marii retaileri sa ajunga la monopol - da vor fi oferte etc, insa si preturile vor creste per general.


IN general cumpar doar de la Emag, Pcg, Altex - dar si ei au inceput sa faca greseli - ultima oara am primit un telefon in plic cu protectie de la Emag, am facut retur (prezenta buguri care nu erau normale pt un tel nou) - am luat banii, deci pe viitor trebuie sa sun, sa intreb in ce mi se pun produsele, mda.

#209
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Mai exact, care a fost legătura dintre bug-uri și plicul de protecție?

#210
Sorin4555

Sorin4555

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 02.09.2019

View Post_______, on 11 septembrie 2019 - 13:52, said:

Mai exact, care a fost legătura dintre bug-uri și plicul de protecție?

Sal, NU STIU care a fost legatura, dar nu e normal sa pui telefoanele in plicuri, fie ele si cu protectie, e doar opinia mea. Se poate sa fi venit cu defect de soft sau hardware.

Era un tel de 900 lei aprox, insa smarturile sunt sensibile.

Update CEL - mi-a ajuns azi coletul, totul pare ok, fiind un hdd mecanic la mijloc nu pot sa fac recenzie instant - dar la prima vedere nu are defecte. Am primit pe mail garantia si factura.

#211
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,887
  • Înscris: 03.12.2001
poate n-ați văzut asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ja2yz2Yf2Ck?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#212
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Aha, reprezentantul unuia dintre principalii 2 tepari ai Romaniei s-a apucat sa faca filmulete pt a ataca nr 1 de pe piata. In mod clar are numai intentii bune, sa apere consumatorul de minciuni.Posted Image

#213
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Cică-i liderul suprem!...

#214
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,966
  • Înscris: 06.09.2004
@georgegeorge
1. las la o parte faptul ca ma enerveaza astia care isi fac un alt cont pe forum doar ca sa scrie o reclamatie.
2. daca exista niste proceduri, de ce nu le respecti? Ce incercai tu sa faci se cheama "mica intelegere". Tipic balcanic.
Oamenii au procedat foarte bine.

#215
_______

_______

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,497
  • Înscris: 01.08.2018
Care oameni?...

#216
raoulalex88

raoulalex88

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 26.08.2018
Carti a cumparat cineva de pe situl asta suspect ?
Eu am comandat doua carti de Pregatire Militara pentru clasa a-IX-a si a-X-a,nu va speriati nu contin nimic secret sunt destinate doar unor elevi de 14-16 ani.
Pe site scria la stoc sa ii intreb pe ei daca au cele doua volume.
Problema ii ca eu am dat comanda si nici nu m-au lasat sa platesc cu cardul pe motiv ca unul produse nu este in stoc,fara sa se specifice care.
Pana la urma am primit pe mail un mail cu ceva de genu inregistrarea cererii de comanda si cu atat am ramas.
Comanda am dato pe 24.09.2019 dar pana acuma nu am fost sunat de nimeni.
Posted Image Faliment usor le doresc.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate