Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cel.ro - pareri
Last Updated: Feb 25 2022 12:10, Started by
alin97
, Aug 16 2011 19:27
·
0
#199
Posted 27 February 2019 - 19:42
Numai de rau am citit despre cel.ro.
De aceea cumpar doar de la emag,pcgarage, altex sau flanco. |
#200
Posted 04 March 2019 - 10:48
Experienta buna CEL.RO. Desi s-a desfasurat oarecum cu dificil achizitia, in cele din urma, experienta a fost excelent de buna.
Cumparat de la CEL.RO pentru o entitate publica un pachet de videoconferinta (codec Aver, laptop, proiector, tabla) Experienta: Pentru transparenta, solicitam oferte de la mai multi onlineri si vanzatori locali. Raspund doar cativa, printre care si CEL.RO cu un pret suspect de mic comparativ cu importatorul sistemului, GBC Exim. Zic "o avea discount mare" si dam inainte cu procedura de achizitie. Trimitem hartiile, contracte, tot ce trebuie insa se strecoara o greseala, asta de la ofertare, din sistem de videoconferinta se transforma intr-un sistem mult mai ieftin si incomplet denumit mobile(practic fara laptop si codecul de videoconferinta, doar tabla si proiector), insa in contractul de furnizare a ramas specificat continutul complet, asa cum cerusem. Primim produsele pe bucati, o parte direct de la importator, o parte de la Cel. Am tot verificat si paraverificat, lipsea codecul de conferinta si laptopul. Povestim si stabilim detaliile cu agentii de vanzari ce s-au ocupat de situatie, indentificam erorile strecurate din pricina lipsei de experienta a tinerilor agenti de vanzari(zic eu), intervine Ionela Chirea, directorul lor de vanzari ce ne promite ca vom rezolva situatia. Citind mai multe experiente negative despre ei, deja ma pregateam sa suport consecintele si faceam calcule ce si cat trebuie sa scot din buzunar pentru a completa pachetul. Pana intr-o zi, oarecum cu intarziere, Ionela Chirea, ne contacteaza si ne explica ca s-a remediat situatia si se va completa pachetul, asta si prin bunavointa celor de la GBC Exim. Concluzii: Eroarea s-a strecurat direct din ofertare, desi am trimis clar specificatiile a ceea ce ne dorim, inclusiv numele de Business VIDEOCONFERENCE, cineva de la CEL care s-a ocupat de intocmirea ofertei a schimbat denumirea in Business MOBILE(continut diferit fata de ceea ce cerusem - insa judecand dupa pretul mic ofertat, noi asta am platit si ei la asta s-au gandit ca vrem) fara a schimba detaliile din contractul de achizitie. O buna parte din situatie intervine in urma lipsei de comunicare directe, telefonic, avand la dispozitie doar mailul. Ulterior, remarcabil, directorul lor de vanzari ca a intreprins toate demersurile pentru a se remedia eroarea si ca noi sa primim ceea ce comandasem, asta evident, fara costuri suplimentare. In fine, tipa respectiva a lucrat ca o profesionista remediind elegant situatia. Edited by DB77AAA, 04 March 2019 - 10:52. |
#201
Posted 12 August 2019 - 19:32
Am cumparat un telefon de la CEL in data de 3 august. L-am achitat online dar nu am primit nimic pana in ziua de astazi 12 august, asa ca am sunat sa anulez comanda. Povestea pe scurt :
3 august am platit online, abia in data de 8 august am primit AWB. Am sunat la firma de curierat in data de 12 august sa intreb de comanda mea ce se intampla cu ea iar acestia mi-au spus ca nu au fost sunati de CEL sa vina sa ridice nici un colet. Am dat un mail la CEL sa ii intreb de comanda, bineinteles nu a raspuns nimeni. Astazi 12 august am sunat la CEL sa anulez comanda. Mi-a raspuns o persoana gretoasa si plictisita a spus, ok anulam comanda, fara prea multe discutii. Am cerut un mail de confirmare a anularii comenzii si mi-a raspuns ceva de genul : nu e nevoie pai o anulez eu acum banii intra inapoi pe card in maxim 72 de ore. Am mai comandat din alte parti si stiu ca daca anulezi o comanda primesti notificare pe mail : suma de xxxx lei s-a rambursat persoanei yyyy cu cardul zzzz. Acum am 3 zile de asteptat dar intrebarea mea este : sa imi fac griji? Edited by Okacea, 12 August 2019 - 19:33. |
#203
Posted 19 August 2019 - 15:15
Okacea, on 12 august 2019 - 19:32, said:
Am cumparat un telefon de la CEL in data de 3 august. L-am achitat online dar nu am primit nimic pana in ziua de astazi 12 august, asa ca am sunat sa anulez comanda. Povestea pe scurt : 3 august am platit online, abia in data de 8 august am primit AWB. Am sunat la firma de curierat in data de 12 august sa intreb de comanda mea ce se intampla cu ea iar acestia mi-au spus ca nu au fost sunati de CEL sa vina sa ridice nici un colet. Am dat un mail la CEL sa ii intreb de comanda, bineinteles nu a raspuns nimeni. Astazi 12 august am sunat la CEL sa anulez comanda. Mi-a raspuns o persoana gretoasa si plictisita a spus, ok anulam comanda, fara prea multe discutii. Am cerut un mail de confirmare a anularii comenzii si mi-a raspuns ceva de genul : nu e nevoie pai o anulez eu acum banii intra inapoi pe card in maxim 72 de ore. Am mai comandat din alte parti si stiu ca daca anulezi o comanda primesti notificare pe mail : suma de xxxx lei s-a rambursat persoanei yyyy cu cardul zzzz. Acum am 3 zile de asteptat dar intrebarea mea este : sa imi fac griji? |
#204
Posted 19 August 2019 - 15:27
Ferește-te și de celelalte magazine din grupul CORSAR ONLINE:
domo.ro dc-shop.ro marketonline.ro azerty.ro mediadot.ro Dacă, într-un final, nu-ți vei recupera banii, folosește asta! |
#205
Posted 19 August 2019 - 15:32
va multumesc pt sfaturi, am recuperat banii
voi cumpara doar de la emag (livrat de emag) si pcgarage Edited by Okacea, 19 August 2019 - 15:32. |
#206
Posted 26 August 2019 - 15:22
Cum își tratează cel.ro clienții? Cu NEI Security.ro
Va scriu acest mesaj pentru a atrage atentia asupra modului in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si experienta pe care am avut-o in aceasta postura. 20.08.2019- Comand produsul <Media Center Xiaomi Mi Box TV, 4K, Cu Control Voce, Black> 21.08.2019- Produs livrat WOW, ce repede! Tare! Au evoluat astia? 22.08-26.08- Produs testat, client nemultumit de produs. 26.08.2019 (ora 11) Merg la showroom, intreb detalii in legatura cu returnarea unui produs; d-na de la casierie imi spune: "trebuia sa completati cerere de retur si dupa va putem prelua produsul dar ideal ar fi sa-l trimiteti retur printr-un curior. Eu: "ce rost are sa-l pun la curier daca sunt la 2 km. de magazinul cel.ro" 26.08.2019 (11:30) Completez cererea de retur, primesc mesajul: 12:00 26-08-2019Buna ziua, Va rugam sa trimiteti produsul complet pentru verificare (pachetul trebuie sa contina , toate accesoriile, precum si o copie a facturii / in aceasta situatie taxele de curierat trebuiesc suportate de dumneavoastra - pe scrisoarea de expeditie-AWB sa mentionati numarul cererii de retur, trebuie ambalat intr-o cutie corespunzatoare,cea originala); adresa noastra este: bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti - Departamentul de service cel.ro. http://www.cel.ro/al...contact_us.html Dupa receptionarea produsului si preluarea de catre un coleg veti fi anuntat privind procedura ulterioara. O zi placuta echipa CEL.ro OK Revin cu raspuns: 12:03 26-08-2019Voi aduce personal produsul la adresa mentionata de dvs. Ma urc in masina si pornesc catre ei... Ajuns in showroom, discut pe rand cu angajatii cel.ro: Casiera: angajat cel 1: "imi pare rau dar nu puteti returna aici produsul" eu: "pai... am primit un mesaj in care este indicata adresa de aici, doar ca am preferat sa nu astept/platesc un curier; economisesc timp si bani, nu?" angajat cel 1: "imi pare rau dar nu va putem ajuta" eu: "ok, in cazul asta pot sa vorbesc cu un supervizor, o persoana care poate lua o decizie aici?" angajat cel 1: "nu, aici nu avem asa ceva, daca vreti apelati la ANPC" eu: "sunteti sigura de acest lucru? nu am cum sa vorbesc cu un reprezentat al firmei?" angajat cel 1:"sunt sigura, mergeti si puneti aparatul la curier" eu: "bine, dar eu nu cred ca nu am cu cine sa vorbesc la dvs., trebuie sa fie cineva care este PRO client" ... in speranta ca am sa gasesc o persoana care ma poate ajuta sa rezolv situatia mea, intru in camera unde in trecut aveau punct de service si retur, unde, incep aceeasi discutie cu o persoana care imi tot repeta ca ea este de la HR si nu ma poate ajuta dar imi povestea ca ei au o politica de retur pe care eu am acceptat-o. Ies din "Camera HR" si nimeresc direct in punctul de service si retur. Reprezentant cel.ro (service si retur) eu: "Observ ca aici este punctul de service si retur"; angajat cel 2: "Da"; eu: Ce bine, am nimerit va rog sa-mi acceptati produsul pe care vreau sa-l retrnez; am facut cerere de retur; aceasta a fost acceptata si are numarul X... angajat cel 2: "Ne pare rau chemati un curier sa-l aduca aici" eu: "Sa chem un cuirier la Cel.ro, sa-l lase la Cel.ro?" angajat cel 2: "Da, puteti face si asa; faceti cum doriti si pentru ultma oara va invit afara" Moment in care, am ridicat tonul si am inceput sa le spun cum bataia lor de joc imi ajunge si ca este doresc sa vorbesc cu un angajat din management. Am solicitat in scris cele discutate iar dupa circa 20 min. de certuri repetate, am primit pe contul cel.ro urmatorul mesaj: "Buna ziua, Departamentul Service - Retur nu detine Front Office. Produsele se pot trimite doar prin curierat. Cu respect echipa CEL.ro" Nervos si nemultumimt am parasit cladirea cu gandul ca eu sunt principalul vinovat pentru ca am cumparat de la cel.ro; ridicand capul din pamant, observ ca din sensul opus alearga catre sediul cel.ro doua persoane echipate ca de razboi... doi angajati ai NEI Security. Oare asta merita un client nemultumit care a purtat o discutie aprinsa cu angajatii CEL.RO? Merita scos in bataie din sediul lor? Ironia este ca nu am fost agresiv ci doar am avut un ton ridicat, atat eu cat si angajatii CEL. Semnat: fost client al magazinului cel.ro Edited by georgegeorge1, 26 August 2019 - 15:36. |
#207
Posted 26 August 2019 - 15:52
georgegeorge1, on 26 august 2019 - 15:22, said:
Cum își tratează cel.ro clienții? Cu NEI Security.ro Va scriu acest mesaj pentru a atrage atentia asupra modului in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si experienta pe care am avut-o in aceasta postura. 20.08.2019- Comand produsul <Media Center Xiaomi Mi Box TV, 4K, Cu Control Voce, Black> 21.08.2019- Produs livrat WOW, ce repede! Tare! Au evoluat astia? 22.08-26.08- Produs testat, client nemultumit de produs. 26.08.2019 (ora 11) Merg la showroom, intreb detalii in legatura cu returnarea unui produs; d-na de la casierie imi spune: "trebuia sa completati cerere de retur si dupa va putem prelua produsul dar ideal ar fi sa-l trimiteti retur printr-un curior. Eu: "ce rost are sa-l pun la curier daca sunt la 2 km. de magazinul cel.ro" 26.08.2019 (11:30) Completez cererea de retur, primesc mesajul: 12:00 26-08-2019Buna ziua, Va rugam sa trimiteti produsul complet pentru verificare (pachetul trebuie sa contina , toate accesoriile, precum si o copie a facturii / in aceasta situatie taxele de curierat trebuiesc suportate de dumneavoastra - pe scrisoarea de expeditie-AWB sa mentionati numarul cererii de retur, trebuie ambalat intr-o cutie corespunzatoare,cea originala); adresa noastra este: bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, parter, sector 6, Bucuresti - Departamentul de service cel.ro. http://www.cel.ro/al...contact_us.html Dupa receptionarea produsului si preluarea de catre un coleg veti fi anuntat privind procedura ulterioara. O zi placuta echipa CEL.ro OK Revin cu raspuns: 12:03 26-08-2019Voi aduce personal produsul la adresa mentionata de dvs. Ma urc in masina si pornesc catre ei... Ajuns in showroom, discut pe rand cu angajatii cel.ro: Casiera: angajat cel 1: "imi pare rau dar nu puteti returna aici produsul" eu: "pai... am primit un mesaj in care este indicata adresa de aici, doar ca am preferat sa nu astept/platesc un curier; economisesc timp si bani, nu?" angajat cel 1: "imi pare rau dar nu va putem ajuta" eu: "ok, in cazul asta pot sa vorbesc cu un supervizor, o persoana care poate lua o decizie aici?" angajat cel 1: "nu, aici nu avem asa ceva, daca vreti apelati la ANPC" eu: "sunteti sigura de acest lucru? nu am cum sa vorbesc cu un reprezentat al firmei?" angajat cel 1:"sunt sigura, mergeti si puneti aparatul la curier" eu: "bine, dar eu nu cred ca nu am cu cine sa vorbesc la dvs., trebuie sa fie cineva care este PRO client" ... in speranta ca am sa gasesc o persoana care ma poate ajuta sa rezolv situatia mea, intru in camera unde in trecut aveau punct de service si retur, unde, incep aceeasi discutie cu o persoana care imi tot repeta ca ea este de la HR si nu ma poate ajuta dar imi povestea ca ei au o politica de retur pe care eu am acceptat-o. Ies din "Camera HR" si nimeresc direct in punctul de service si retur. Reprezentant cel.ro (service si retur) eu: "Observ ca aici este punctul de service si retur"; angajat cel 2: "Da"; eu: Ce bine, am nimerit va rog sa-mi acceptati produsul pe care vreau sa-l retrnez; am facut cerere de retur; aceasta a fost acceptata si are numarul X... angajat cel 2: "Ne pare rau chemati un curier sa-l aduca aici" eu: "Sa chem un cuirier la Cel.ro, sa-l lase la Cel.ro?" angajat cel 2: "Da, puteti face si asa; faceti cum doriti si pentru ultma oara va invit afara" Moment in care, am ridicat tonul si am inceput sa le spun cum bataia lor de joc imi ajunge si ca este doresc sa vorbesc cu un angajat din management. Am solicitat in scris cele discutate iar dupa circa 20 min. de certuri repetate, am primit pe contul cel.ro urmatorul mesaj: "Buna ziua, Departamentul Service - Retur nu detine Front Office. Produsele se pot trimite doar prin curierat. Cu respect echipa CEL.ro" Nervos si nemultumimt am parasit cladirea cu gandul ca eu sunt principalul vinovat pentru ca am cumparat de la cel.ro; ridicand capul din pamant, observ ca din sensul opus alearga catre sediul cel.ro doua persoane echipate ca de razboi... doi angajati ai NEI Security. Oare asta merita un client nemultumit care a purtat o discutie aprinsa cu angajatii CEL.RO? Merita scos in bataie din sediul lor? Ironia este ca nu am fost agresiv ci doar am avut un ton ridicat, atat eu cat si angajatii CEL. Semnat: fost client al magazinului cel.ro PS: Se pare ca au antecedente, mult mai grave. https://adevarul.ro/...1fcc/index.html |
#208
Posted 10 September 2019 - 22:15
Salutare tuturor, am mai avut probleme cu CEL sau DC SHOP (sunt acelasi magazin), in primul rand comunicarea e la pamant - nu raspund pe mail, desi pe shop veti gasi ca SE OBLIGA sa ne raspunda in max 24 h (mie nu mi-au raspuns).....revenind la prezent dau comanda pe 5 sep 2019, apare preluata......si ramane PRELUATA pana azi cand scriu, sun ieri si zice o fata ca o parte din produse nu erau la ei in shop etc, zic ok cand vine coletul ? maine pleaca, mi se raspunde, AZI NIMIC.
Maine sun ultima oara, si anulez comanda daca nu vad vreo schimabare in bine, pacat de magazinele mici care ''isi taie singure craca de sub picior'', lasand marii retaileri sa ajunga la monopol - da vor fi oferte etc, insa si preturile vor creste per general. IN general cumpar doar de la Emag, Pcg, Altex - dar si ei au inceput sa faca greseli - ultima oara am primit un telefon in plic cu protectie de la Emag, am facut retur (prezenta buguri care nu erau normale pt un tel nou) - am luat banii, deci pe viitor trebuie sa sun, sa intreb in ce mi se pun produsele, mda. |
|
#209
Posted 11 September 2019 - 13:52
Mai exact, care a fost legătura dintre bug-uri și plicul de protecție?
|
#210
Posted 11 September 2019 - 22:13
_______, on 11 septembrie 2019 - 13:52, said:
Mai exact, care a fost legătura dintre bug-uri și plicul de protecție? Sal, NU STIU care a fost legatura, dar nu e normal sa pui telefoanele in plicuri, fie ele si cu protectie, e doar opinia mea. Se poate sa fi venit cu defect de soft sau hardware. Era un tel de 900 lei aprox, insa smarturile sunt sensibile. Update CEL - mi-a ajuns azi coletul, totul pare ok, fiind un hdd mecanic la mijloc nu pot sa fac recenzie instant - dar la prima vedere nu are defecte. Am primit pe mail garantia si factura. |
#211
Posted 17 September 2019 - 06:09
poate n-ați văzut asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ja2yz2Yf2Ck?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#212
Posted 17 September 2019 - 09:36
Aha, reprezentantul unuia dintre principalii 2 tepari ai Romaniei s-a apucat sa faca filmulete pt a ataca nr 1 de pe piata. In mod clar are numai intentii bune, sa apere consumatorul de minciuni.
|
#214
Posted 18 September 2019 - 09:35
@georgegeorge
1. las la o parte faptul ca ma enerveaza astia care isi fac un alt cont pe forum doar ca sa scrie o reclamatie. 2. daca exista niste proceduri, de ce nu le respecti? Ce incercai tu sa faci se cheama "mica intelegere". Tipic balcanic. Oamenii au procedat foarte bine. |
#216
Posted 25 September 2019 - 07:15
Carti a cumparat cineva de pe situl asta suspect ?
Eu am comandat doua carti de Pregatire Militara pentru clasa a-IX-a si a-X-a,nu va speriati nu contin nimic secret sunt destinate doar unor elevi de 14-16 ani. Pe site scria la stoc sa ii intreb pe ei daca au cele doua volume. Problema ii ca eu am dat comanda si nici nu m-au lasat sa platesc cu cardul pe motiv ca unul produse nu este in stoc,fara sa se specifice care. Pana la urma am primit pe mail un mail cu ceva de genu inregistrarea cererii de comanda si cu atat am ramas. Comanda am dato pe 24.09.2019 dar pana acuma nu am fost sunat de nimeni. Faliment usor le doresc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users