Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mitsubishi va renunta la modelul Evolution in favoarea modelelor electrice
Ultima postare: iun 28 2019 08:45, Inițiat de
fastcarjunkie
, mar 04 2011 13:47
·
0
#19
Publicat: 08 martie 2011 - 23:11
nici eu nu inteleg de ce majoritatea masinior electrice sau hibride sunt oribile...
prius , insight , etc... oribile. nu ar fi mai bine daca ar lua masina normala si ar face o electrica? cred ca le fac "mai diferit" ca sa zica lumea pe strada... uite , aia e hibrid... sau electrica... daca ar face masini electrice pe platforme normale nimeni nu le ar mai da importanta. totusi , nu sunt de acord... ar trebuii sa fie si frumoase sau pe platforme de masini frumoase. |
#20
Publicat: 08 martie 2011 - 23:11
Shadow1984, on 8th March 2011, 16:52, said: Vezi ca un EVO s-ar putea sa te mire cat de putin iti ia... Mie imi consuma acum 14% in oras...ceea ce pt o masina de 300Cp nu prea este mult deloc... Vezi ca sunt masini de 1.6 si 110Cp care consuma 12% in oras... Cat despre 4x4...este cuplat tot timpul...nu exista optiunea decuplarii lui... Este absolut uimitor consumul. Si colegul Wall spunea ca la Ralliart consumul este de 12-13. Aici e o mare diferenta fara de Subaru. Am citit un alt articol, nu mai stiu pe unde, Mitsu dezmintea stirea, nu foarte evident dar oricum o dezmintea. Editat de GeorgeM, 08 martie 2011 - 23:12. |
#21
Publicat: 08 martie 2011 - 23:15
Si Nokia a dezmintit parteneriatul cu Microsoft si drept dovada din toamna vom avea WP7 pe Nokia.
Cum zicea un inginer de la Toyota, Prius-ul a fost proiectat in tunelul aerodinamic sub atenta supraveghere a inginerilor in aerodinamica, dar din pacat cand au finalizat proiectul, cineva a stins lumina si a iesit asa cum il vedeti acum (asta e un plamflet cu un sambure de adevar in el). EvoX sare si la 16 in Buc, dar daca il lasi in legea lui pe modul "D" sigur va scoate consum de masina de 1,6, care spre deosebire de o masina normala si cand merge cu 45/h pe Magheru, tot va inspira teama pentru ceilalti soferi si la o "talpa" va incepe distractia. |
#22
Publicat: 09 martie 2011 - 12:15
Cutzu, on 8th March 2011, 13:28, said: la top gear i`a dat un burn out in cerc, dupa care a zis cat consuma, peste 30% bine e normal pentru capacitatile ei nici febletea mea r35 nu cred ca sta mai bine N62B44, on 8th March 2011, 13:30, said: connectorxp, on 8th March 2011, 22:58, said: Nu-s departe oricum, oricand un Evo IX este mult mai frumos decat un Evo X, doar dpdv al aspectului. Cu toate astea se vede in anumite privinte ca a fost un proiect lansat un pic in graba, cel putin la cele fabricate in 2008-2009. Editat de fastcarjunkie, 09 martie 2011 - 12:16. |
#23
Publicat: 10 martie 2011 - 08:45
fastcarjunkie, on 9th March 2011, 12:15, said: Asta-i adevarat, X-ul e putin diluat sau europenizat, insa se pare ca transmisia manuala e mai performanta si mai rezistenta decat precedentele (la cea automata produsa de Getrag erau probleme cu supraincalzirea sau rezistenta la puteri marite ale motorului, nu stiu daca au rezolvat) iar motorul nou (4B11t) are niste imbunatatiri sa zicem fata de vechiul 4G63t iar ECU de fabrica e mult mai performant decat foarte multe din variantele aftermarket. Cu toate astea se vede in anumite privinte ca a fost un proiect lansat un pic in graba, cel putin la cele fabricate in 2008-2009. Au rezolvat toate problemele la modelele 2010 cu cutia SST...care este mult mai rapida pe circuit fata de modelul manual... Modelul manual castiga doar la 0-100... dar acolo unde conteaza... SSTul castiga... + Cutia SST vine cu Launch Control incorporat... |
#24
Publicat: 10 martie 2011 - 12:15
Pai de la inceput cea cu SST era mai rapida doar ca avea problemele astea cu supraincalzirea. Nu mai stiu daca intra in limp mode sau nu dupa ce-ti zicea de sanatate. Nu mai ma uit acum dar tin minte ca tr. 5 de la SST e mai scurta decat tr. 5 de la manuala (zici ca faci frana de motor cand dai tr. 5 la manuala ) si asta e de fapt marele castig pe circuit.
Si la varianta cu cutie manuala exista functia de launch control, putin peste 5krpm. Editat de fastcarjunkie, 10 martie 2011 - 12:18. |
#25
Publicat: 10 martie 2011 - 16:48
fastcarjunkie, on 10th March 2011, 12:15, said: Pai de la inceput cea cu SST era mai rapida doar ca avea problemele astea cu supraincalzirea. Nu mai stiu daca intra in limp mode sau nu dupa ce-ti zicea de sanatate. Nu mai ma uit acum dar tin minte ca tr. 5 de la SST e mai scurta decat tr. 5 de la manuala (zici ca faci frana de motor cand dai tr. 5 la manuala ) si asta e de fapt marele castig pe circuit. Si la varianta cu cutie manuala exista functia de launch control, putin peste 5krpm. La cutia manuala faci Launch Control manual... Adica ambreaj...5k...arunci ambreajul... La cutia SST...ai modul Super-Sport... scoti de tot ASC de tot... frana blana...acceleratia blana...turezi pana in 5K...arunci frana... dar tine cont si de suprafata pe care te aflii fata de manuala...ca sa iti patineze rotile cat mai putin si sa ai o plecare cat mai eficienta... Cea mai simpla rezolvare la prob supraincalzirii cutiei este sa scoti proiectoarele de tot si sa le inlocuiesti cu o grila mai mare.... Fix in spatele lui este radiatorul de la cutie...care din pacate nu primeste destul aer si este obturat de proiector... |
#26
Publicat: 10 martie 2011 - 18:13
Si manuala are LC crede-ma, cu ambreiajul apasat si acceleratia la fund turatia va fi mentinuta la ~5krpm pana bagi 1 si dai drumul ambreiajului. Daca cumva te razgandesti si nu mai vrei sa lansezi, trebuie sa astepti cam 1-2 sec. dupa ce ai luat piciorul de pe acceleratie pana va scadea turatia. Da probabil ca proiectoarele strica fluxul de aer ca am vazut multe solutii (pentru alte chestii, nu neaparat pt. asta) care presupuneau anularea completa a lor. Oricum se potrivesc ca nuca-n perete, mai bine le bagau in blocurile optice principale ca loc e suficient. Treaba cu puterea crescuta si rezistenta SST-ului am aflat-o de la fratii nostri americanii deci nu stiu foarte multe. |
#28
Publicat: 10 martie 2011 - 20:52
fastcarjunkie, on 9th March 2011, 12:15, said: O fi zis si el asa, pe ecranul din bord scala ar fi cam pana pe la 30 consum instantaneu (nu e marcat, cam de la 25 sunt puncte puncte) deci n-ai de unde sti cat consuma de fapt cu pedala la fund decat daca te infigi in OBD cu ceva. Nu m-am uitat la mpg pana la cat arata. cat au ars`o ei in burnuri si cercuri s`a dus aproape toata benzina, aia era faza |
|
#31
Publicat: 11 martie 2011 - 21:46
Consumul instantaneu e irelevant in multe cazuri. Cand plec iarna de acasa, pe prima suta de metri am consum instantaneu 90%. Imi imaginez totusi ce fata ar fi facut cei cu Logan Diesel sa vada asa consum...faceau infarct si nu mai apucau sa vada un consum real pana la destinatie.
|
#32
Publicat: 14 martie 2011 - 14:52
cam ciudat acest zvon, e adevarat ca Evo nu se bate in WRC dar cred ca in alte categorii e destul de folosit si in plus, daca Mitsu nu vine cu un inlocuitor, chiar si electric, razboiul cu Subaru e pierdut, ceea ce ar afecta destul de mult imaginea marcii...asta daca nu cumva vor sa devina o marca complet "verde"
|
#33
Publicat: 15 martie 2011 - 14:05
Cutzu, on 10th March 2011, 20:52, said: era vorba de cat arata bord rezervorul, nu consumul mediu/instantaneu cat au ars`o ei in burnuri si cercuri s`a dus aproape toata benzina, aia era faza marce, on 14th March 2011, 14:52, said: cam ciudat acest zvon, e adevarat ca Evo nu se bate in WRC dar cred ca in alte categorii e destul de folosit si in plus, daca Mitsu nu vine cu un inlocuitor, chiar si electric, razboiul cu Subaru e pierdut, ceea ce ar afecta destul de mult imaginea marcii...asta daca nu cumva vor sa devina o marca complet "verde" Editat de fastcarjunkie, 15 martie 2011 - 14:08. |
|
#34
Publicat: 28 iunie 2019 - 06:06
Un topic vechi, informații noi.
https://automarket.r...ipon-92213.html Noul evo pe sașiu de Megane rs, motor de 350cp stock, păstrează tracțiunea integrala |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi