Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mitsubishi va renunta la modelul Evolution in favoarea modelelor electrice
Last Updated: Jun 28 2019 08:45, Started by
fastcarjunkie
, Mar 04 2011 13:47
·
0
#1
Posted 04 March 2011 - 13:47
Quote [...] The Lancer Evolution X, Eusegi told me, will be the last Evo. “There is still a demand [for the car],” he said, “but we must stop.” Eyebrow up. “Our influence now is EV technology,” Eusegi said, adding that the decision was a “policy change”. It seems Mitsubishi, which is going to introduce eight full electric or hybrid cars by 2015, has decided its image is about lowering CO2, not making lurid replicas of rally cars that don’t go top-level rallying any more. Eusegi said that customers would find it “easier to understand” what Mitsubishi was about if it was no longer in this motorsport-inspired market. [...] Until then, prepare yourselves for the end of an era. Sursa: Autocar UK |
#2
Posted 04 March 2011 - 13:59
Nu-i bai. Or sa scoata peste 10-20 de ani Evo electric care va baga sub masa orice EVO pe benzina.
|
#3
Posted 04 March 2011 - 14:17
Peste 10-20 de ani intr-adevar e posibil sa fie fezabil asa ceva: http://www.seriouswh...lution-MIEV.htm
|
#4
Posted 04 March 2011 - 17:59
Asteptam 30 de ani de la scoaterea din productie si devine masina retro
|
#5
Posted 04 March 2011 - 18:26
Quote “Our influence now is EV technology,” Eusegi said, adding that the decision was a "policy change". isteria eco face sa nu mai fie cool o masina cu aspect agresiv? o sa umblam toti cu buburuze verzi? de 20 de ani nu mai e corect politic sa porti blanuri... azi esti blestemat daca iti plimbi funduletul cu suv-uri, truck-uri, mustangi... urmeaza sa fim agresati daca nu am pus peste tot in casa becuri cu mercur |
#8
Posted 04 March 2011 - 21:22
Mi se parea mie ciudat ca big brother Dodge i-a imprumutat moaca...
[ http://2.bp.blogspot.com/-hchDiqV3V8c/TVaEy94amrI/AAAAAAAAKy4/gcZAmcZ9_QM/s1600/2012%20Dodge%20Charger%20SRT8%202.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 04 March 2011 - 21:55
Nu e o surpriza asa mare ,inca din '70 GM si Mitsubishi au un trecut impreuna ,totul culminand cu cele de 69 luni mariaj DaimlerChrysler-Mitsubishi Motors. As putea zice ca Dodge din poza este un Evo americanizat,cam la fel ca Dodge Ram 150(nu 250-350 ) este un L200 americanizat ...
|
#10
Posted 04 March 2011 - 22:22
Erm... vrei sa zici Chrysler si Mitsubishi.
Dodge din poza chiar seamana cu un Evo, de aia ziceam. Legatura intre ele e ca Lancerul e un frate vitreg de-al Sebring / Avenger, care-s cu o clasa mai jos, in rest sunt cam sula cu prefectura, EVO e pe treaba lui si Charger-ul asta are mai mult sange de Mercedes in el decat de Mitsubishi (si ala putin). Si Ram 1500 nu seamana de nici o culoare cu L200... Edited by AlexIP, 04 March 2011 - 22:25. |
|
#11
Posted 04 March 2011 - 22:39
la cat consuma un evo d`ala cred si io
aproape 40% cand ii dadeai blana si 4*4 |
#12
Posted 04 March 2011 - 23:44
AlexIP, on 4th March 2011, 22:22, said: Erm... vrei sa zici Chrysler si Mitsubishi. Si Ram 1500 nu seamana de nici o culoare cu L200... ...ziceam ca-s asemanatoare ca si clase de gabarit/greutate ,nu-s nici pe departe frati ci doar veri prin alianta.Totusi (la modelele pe benzina) sigur se potrivesc ceva pistoane,discuri frana,etc (revin cu un link de echivalente cand il regasesc)...de exemplu puntile rigide de la vechile Cherokee/Willys se potrivesc la mare fix pe vechile L200/Pajero,nici macar nu au nevoie de prinderi suplimentare. |
#13
Posted 08 March 2011 - 13:21
#14
Posted 08 March 2011 - 13:28
#15
Posted 08 March 2011 - 13:30
|
#16
Posted 08 March 2011 - 16:52
Cutzu, on 4th March 2011, 22:39, said: la cat consuma un evo d`ala cred si io aproape 40% cand ii dadeai blana si 4*4 Vezi ca un EVO s-ar putea sa te mire cat de putin iti ia... Mie imi consuma acum 14% in oras...ceea ce pt o masina de 300Cp nu prea este mult deloc... Vezi ca sunt masini de 1.6 si 110Cp care consuma 12% in oras... Cat despre 4x4...este cuplat tot timpul...nu exista optiunea decuplarii lui... Edited by Shadow1984, 08 March 2011 - 17:14. |
#17
Posted 08 March 2011 - 17:46
Stirea asta e mai mult speculatie, probabil lansata tot de Mitsu, ca sa incerce marea cu degetul. Iar raspunsul nu a fost pozitiv de loc. Chiar daca EVO inseamna zero din punctul de vedere al vanzarilor pentru Mitsu, este in acelasi timp 100% imaginea Mitsu in presa auto. Daca vor sa ingroape EVO intrebarea este cu ce il vor inlocui? Exista altceva in ograda Mitsu gata sa preia rolul de halo car? ma indoiesc.
daca termina programul EVO Mitsu se condamna singur la irelevanta |
#18
Posted 08 March 2011 - 22:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users