Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Matiz - se schimba directia la accelerare
Ultima postare: mar 10 2012 18:35, Inițiat de
SINEKT
, sep 20 2010 09:04
·
0
#19
Publicat: 25 septembrie 2010 - 01:16
korsar, on 24th September 2010, 20:25, said: mda... vad ca SINEKT ne-a abandonat... desi, era problema lui, era frumos sa ne spuna daca si cum a rezolvat-o |
#22
Publicat: 26 septembrie 2010 - 00:47
ai facut pe draq testul. si la o masina brici, tot se misca, bucsile sunt de cauciuc, cedeaza. din cauza asta, unghiul de convergeta la tractiune fata e deschis, la cele cu tractiune spate, inchis. doar de n-ai matiz de raliu, cu bucsi de teflon sau metal....dar atunci sigur n-ar trage dreapta la accelerare.
oricum, scuze de sfat... nu se va mai intampla... Editat de korsar, 26 septembrie 2010 - 00:50. |
#23
Publicat: 26 septembrie 2010 - 01:50
Vorba lui Andrei Gheorghe, intrebare pentru clasa a patra: Daca tot "si la o masina brici, tot se misca, bucsile sunt de cauciuc, cedeaza" si daca tot poti sa masori jocurile cu ruleta de 5m, atunci de ce s-au mai inventat aparatele care sa masoare geometria ?
|
#24
Publicat: 26 septembrie 2010 - 02:54
Si uite asa se vede calitatea de mecanic a romanului
"Lasa ma ce scriu fraierii aia prin carti si pe net, merge si asa cum zic eu!" Rotile se verifica numai descarcate de greutatea masinii (pentru a permite verificarea cu forte relativ reduse - la mana) si jocuri de 5-6 milimetri sunt deja mari. Nu este nici o filozofie sa pui un cric pe rand sub fiecare roata in weekendul asta si sa verifici. Abia afli ce trebuie sa cumperi... |
#25
Publicat: 26 septembrie 2010 - 08:23
evident asa fac si papagalii ce verifica masinile in statiile autorizate
au computerele acolo doar asa ca sa ia ochii alora de vin acolo cum plm sa tragi de roata pe cric si sa zici ca e ok cind jocurile alea sint simtite cu rotile incarcate????? sau stati toti cu fata la nord sa va creasca muschi, ca sa puteti simula diverse situatii din trafic???? idem cu suspensia...degeaba face ala "electrocardiograma" pt ca tot apasatul pe fiecare amortizor e mai concludent.... korsar, da-te la o parte si lasa expertii sa faca ce stiu ei mai bine, da? |
#26
Publicat: 06 martie 2012 - 16:01
buna ziua.
vad ca sa cam racit acest subiect. revin si eu cu aceasi problema dar la un Renault Scenic 2002. la o accelerare mai violenta ,mai ales in treapta a3a ,masina isi schimba directia de mers in parte stg dar fara a se vira volanul . trebuie sa corectez eu directia masini luand usor dr de volan pe toata perioada accelerari, dupa care masina revine la normal. cel mai mult se simte in viteza a3a la peste 4500 rot/min cu pedala de acc la maxin. daca colegul nostru a gasit buba rog sa imi transmita si mie. banuiesc ca este aceasi problema. |
#27
Publicat: 07 martie 2012 - 18:59
Este cel mai probabil un joc la directie sau suspensie. Vezi la service, asa nu ai cum sa-ti dai seama. Daca ma intrebai de matiz, iti mai ziceam, asa, habar nu am ce ai tu pe masina aia. Oricum, nu pare sa fie ceva costisitor.
Editat de SINEKT, 07 martie 2012 - 19:00. |
#28
Publicat: 07 martie 2012 - 21:05
principiul este acelas.
am reusit sa descopar problema care se pare ca era de la pivotul de pe partea dr. avea un joc foarte mare pe orizontala si la accelarare mai violenta roata se deplasa spre inainte si modifica unghiul de fuga al masini. nu ma asteptam la aceasta problema deoarece pivotii au fost schimbati acum 3 luni si nu amfacut mai mult de 500 km. 'traiasca' DELPHI |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi