Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Dacia Logan
Last Updated: Nov 09 2012 06:22, Started by
Owidiu
, Jun 25 2010 13:44
·
0
#37
Posted 27 July 2010 - 17:35
treaba asta cu un plastic colo, altul dincolo, alta textura etc e valabila la mai toate marcile.
uitati-va la golf5 si 6, sau la Megane sedan sau fluence, sau megane2 si megane3. nu mai sunt diferentele alea care erau acum 10 ani. la mai toate modelele nou aparute diferentele mi se par mai mult estetice, diferente de dotari si tehnologie nu sunt foarte mari. frumos ar fi fost sa iasa un Logan bazat pe megane2 sedan la care sa poti pune optionale ca pilot automat, clima automata,airbaguri cortina etc. |
#38
Posted 27 July 2010 - 20:36
Eu zic ca intre Megane 2 si 3 sunt mai multe diferente decat un plastic diferit si alta "coaja" la exterior.
Mai mult ca sigur Logan II va trebui sa fie diferit de ce este acum, daca vrea sa mai aiba succes, actualul design deja isi arata varsta si e chiar depasit, daca ne gandim la rivalii directi, gen: Cee'd, i30, Symbol (nu este un monument al frumusetii dar e mai fes la design), Astra Classic II. Pana nu vom avea un comunicat oficial sau niste imagini spion, gen cele cu Duster-ul, design-ul final va fi doar speculativ. Eu zic ca nu e mare scula sa pui tehnologie LED pe anumite becuri, deja exista si pe Fabia, de ce sa nu fie si pe Logan, mai ales ca un LED nu este un bec HID. |
#39
Posted 27 July 2010 - 21:03
costy_ytsoc, on 27th July 2010, 17:29, said: exact; dezvoltare zero; mai pun un plastic colo unnu dincolo; o carpa de alta culoare /textura si gata noul model. PENIBIL De parca daca ar fi ridicat standardele ar fi fost mai apreciat. Uitati-va la Duster. Jumate din cei care au postat au fost impotriva designului adoptat la interior/exterior. Toti vedeati numai minusurile si v-ati fi asteptat sa coste mai nimic. Chiar de ar fi costat mai putin tot acceasi apreciere ar fi primit-o. Plus ca standarde ridicate ar insemna si cost mai ridicat si romanul nu ar plati prea multe zeci de sute de euro pe o Dacie, doar gaseste ceva sh mai bun. Din punctul meu de vedere directia adoptata de Dacia si Renault cu Logan, Sandero, Logan facelift si Duster plus seria Black Line este una buna. Nu cred ca va iesi ceva urat, motoarele desi vechi, nu cred ca vor fi schimbate inainte sa schimbe Renault actuala generatie de motoare pe modelele sale. Mai mult de atat, daca designul va fi reusit (si sunt convins ca se va fi, asa cum a fost in ultima vreme) se va vinde. Uitati-va la timpii de asteptare pentru o Dacie noua, acum. Nu sunt posesor de Dacie, si momentan singurul minus adevarat pe care consider ca il au cei de la Dacia este ca nu au adaugat ca dotare optionala, macar pe modelul de varf climatronic. Din motive legate de sanatatea mea nu suport aerul conditionat banal. Mai bine un geam deschis decat aer conditionat chior. Si spun asta conducand Ford Focus 2 cu asa ceva. Asadar de la noul Logan nu m-astept la plastice mai de calitate, sau la elemente de interior complet diferite de ce este acum. Nici LED nu cred ca vor adopta, mai ales ca sunt multi producatori care inca nu au asa ceva ca dotare standard la modele mult mai scumpe. Motoarele nu cred ca vor fi schimbate, desi macar motorul pe benzina de 1400cmc si 100CP ar fi fost binevenit. Euro 5 ar trebui sa fie toate. Climatronic sau cruise control nici atat. Sa speram macar ca va avea volan si schimbator imbracate in piele ca si dotare optionala la varful de gama si asemenea si ESP-ul. Visez frumos la o trapa. Pana atunci, cu bani in mana acum as avea de ales intre Ford Fiesta si Dacia Duster, prima fiind avantajata de posibilitatea adaugarii climatronicului. Edited by danutHD, 27 July 2010 - 21:04. |
#40
Posted 27 July 2010 - 21:16
Partea cu climatronicul e un mare fas. Face exact acelasi lucru, doar ca iti trimite aerul prin mai multe locuri in acelasi timp, reducand debitul fata de un AC banal. La unele modele comuta automat pe recirculare in momentul in care mergi inapoi cu masina. In rest, e acelasi aer.
|
#41
Posted 27 July 2010 - 21:39
Ce am spus legat de aer conditionat simplu si climatronic a fost pur din experienta avuta cu Ford Focus 2 cu aer conditinoat si Renault Megane 2 cu climatronic: 30 de minute de aer conditionat in Ford m-au dus la farmacie, in timp ce cu Renault-ul nu am avut probleme similare. Nu contest ca nu e un mare fas ca si diferenta, dar tot ce ma intereseaza este sa nu bata in mine direct. Ca si sofer am incercat sa inchid duzele de aer care bateau catre mine cand porneam a/c si am simtit o imbunatatire. Nici in casa nu suport aparatele de a/c.
Edited by danutHD, 27 July 2010 - 21:40. |
#43
Posted 27 July 2010 - 21:59
Nu esti primul care imi spune asta. Oricum pana mi-oi lua prima masina (nu o vreau din banii lui mama si tata) o sa am timp sa studiez asta.
Revenind la viitoarea Dacia Logan sunt convins ca nu va fi mai slaba decat actualul model si ca vanzarile vor fi pe masura. Nu ramane decat sa asteptam poze spion si posibile motorizari. Poate chiar vor aparea si monovolumul si mini-ul. |
#44
Posted 27 July 2010 - 23:05
danutHD, on 27th July 2010, 22:03, said: De parca daca ar fi ridicat standardele ar fi fost mai apreciat. Uitati-va la Duster. Jumate din cei care au postat au fost impotriva designului adoptat la interior/exterior. Toti vedeati numai minusurile si v-ati fi asteptat sa coste mai nimic. Chiar de ar fi costat mai putin tot acceasi apreciere ar fi primit-o. Plus ca standarde ridicate ar insemna si cost mai ridicat si romanul nu ar plati prea multe zeci de sute de euro pe o Dacie, doar gaseste ceva sh mai bun. Din punctul meu de vedere directia adoptata de Dacia si Renault cu Logan, Sandero, Logan facelift si Duster plus seria Black Line este una buna. Nu cred ca va iesi ceva urat, motoarele desi vechi, nu cred ca vor fi schimbate inainte sa schimbe Renault actuala generatie de motoare pe modelele sale. Mai mult de atat, daca designul va fi reusit (si sunt convins ca se va fi, asa cum a fost in ultima vreme) se va vinde. Uitati-va la timpii de asteptare pentru o Dacie noua, acum. Nu sunt posesor de Dacie, si momentan singurul minus adevarat pe care consider ca il au cei de la Dacia este ca nu au adaugat ca dotare optionala, macar pe modelul de varf climatronic. Din motive legate de sanatatea mea nu suport aerul conditionat banal. Mai bine un geam deschis decat aer conditionat chior. Si spun asta conducand Ford Focus 2 cu asa ceva. Asadar de la noul Logan nu m-astept la plastice mai de calitate, sau la elemente de interior complet diferite de ce este acum. Nici LED nu cred ca vor adopta, mai ales ca sunt multi producatori care inca nu au asa ceva ca dotare standard la modele mult mai scumpe. Motoarele nu cred ca vor fi schimbate, desi macar motorul pe benzina de 1400cmc si 100CP ar fi fost binevenit. Euro 5 ar trebui sa fie toate. Climatronic sau cruise control nici atat. Sa speram macar ca va avea volan si schimbator imbracate in piele ca si dotare optionala la varful de gama si asemenea si ESP-ul. Visez frumos la o trapa. Pana atunci, cu bani in mana acum as avea de ales intre Ford Fiesta si Dacia Duster, prima fiind avantajata de posibilitatea adaugarii climatronicului. Ti se pare normal pretul pt full option la duster? mie mi se pare bataie de joc sa dai atatia bani si sa se zgarceasca la butoanele geamurilor ca sa nu mai comentam de alte chestii. Ce au facut ei? au vazut cat este cel mai ieftin 4x4 si au pus pretul sub el ; fara sa conteze costul de productie. Variantele mai ieftine gen 13-14000 mi se par oarecum decente;dar la varianta de top au fost clar nesimtiti |
#45
Posted 27 July 2010 - 23:10
Eu vreau un motor de 1.4 mai bun (consum cu 10% mai mic, putere cu 20% mai mare, poluare mai mica, practic daca il fac pe 16 supape ar trebui sa fie ok), o stea in plus la siguranta, design interior/exterior imbunatatit, ceva dotari extra (gen ESP) si tabla mai bine tratata. Nu mi se pare ca cer prea mult ... siguranta deja e imbunatatita pe Sandero cu aproximativ o stea (cel putin versiunea cu airbaguri laterale are mai bine de e o stea in plus), foarte probabil ca va fi si pe noul Logan, motoare 16V sunt si de 1.2 si de 1.6 deci nu vad de ce sa nu apara si 1.4, designul deja e mai bun la Sandero si e foarte probabil ca va fi si la noul Logan .... cu ESP-ul nu sunt sigur ca il vor pune desi parca e ceva norma UE ca devine obligatoriu la un momentdat (parca asa am auzit pe undeva) ... cu tabla nu stiu ... poate au mai invatat ceva in ultimii 5 ani, Loganul meu din 2005 da oarece semne de oboseala la tabla (mici puncte de rugina pe aripile din spate), in rest se tine bine. Cel mai probabil voi schimba Logan 1 cu Logan 2 ... dar sa vedem
Edited by utopium, 27 July 2010 - 23:12. |
#46
Posted 28 July 2010 - 11:54
Cel mai probabil sa se foloseasca repere de la alte masini low-cost/ iesite din uz ale producatorului francez. Sper sa nu faca un hibrid Symbol-Megane2-Logan :
Attached Files |
|
#47
Posted 28 July 2010 - 16:13
Eu tot zic ca o varianta a Fluence / SM3 ar fi buna pentru Dacia. Mai taie 2 usi si iese si Dacia aia coupe...
Sau daca o sa mearga la minimul de costuri, o sa pastreze platforma B de la Nissan si o sa schimbe coaja cu alta necunoscuta pe aici (respectand elementele de design locale), cum ar fi Bluebird-ul asiatic: [ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4b/NISSAN_BLUEBIRD_SYLPHY_G11.jpg/800px-NISSAN_BLUEBIRD_SYLPHY_G11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#48
Posted 15 September 2010 - 14:16
Urmatoarea generatie a Logan, aflata deja in dezvoltare, va fi mai ieftina decat actualul model, a declarat miercduri pentru 0-100.ro directorul programului Logan, Gerard Detourbet. Oficialul francez a afirmat ca acest lucru este determinat de faptul ca Renault a castigat experienta vasta in fabricarea masinilor low cost. Detourbet nu a dorit sa precizeze cu cat va fi mai ieftin viitorul Logan.
“De la demararea proiectului Logan, in 2004, si pana acum, am acumulat foarte multe cunostinte in materie de fabricatie a automobilelor low cost. Logan si masinile construite pe platforma Logan (denumita tehnic B0 – n.r.) au acum acoperire globala si asta ne permite sa negociem cu multi furnizori. Astfel putem achizitiona componente la preturi foarte avantajoase si asta ne va permite ca urmatorul Logan sa fie chiar mai ieftin decat actualul”, a declarat Gerard Detourbet. Oficialul Renault a adaugat ca noul Logan va fi un raspuns pentru competitia care se anunta puternica in urmatorii ani pe segmentul low cost si ca noul model va pastra atuurile actualului Logan, mentionand aici pretul competitiv, spatiul generos si intretinerea ieftina. Masina va avea insa un design mai modern si anumite aspecte tehnice, cum ar fi zgomotul in rulare, vor fi imbunatatite. http://economie.hotn...ualul-model.htm Edited by musso, 15 September 2010 - 14:18. |
#49
Posted 15 September 2010 - 14:47
In continuare nimic despre aerodinamica si consumul excesiv
|
#51
Posted 15 September 2010 - 15:28
Daca se doreste acapararea persoanelor care de regula opteaza pentru autoturisme straine, second hand, atunci cei de la Dacia ar trebui sa iasa in fata cu un autoturism placut, aerodinamic(ar putea folosi platforma si caroseria de la Renault Fluence), confectionat din tabla galvanizata si materiale de calitate, echipat cu motoare Euro 5, ABS, ESP, calculator de bord, AC manual sau automat bizonal,airbaguri, xenoane,LED,avand o consola de bord ergonomica.Sigur, unele din aceste dotari pot sa fie si optionale, dar macar cumparatorul sa le poata avea daca vrea.
Doar asa cei de la Dacia ii vor determina pe multi romani sa renunte la confortul si siguranta oferita de SH-urile occidentale in favoarea noului Logan, care este un autoturism nou, in garantie, usor de intretinut. Daca se va face din nou rabat de la calitate si dotari, atunci vor pierde din nou acel segment care agreeaza SH-urile occidentale, din motive de confort si siguranta. Ar fi bine ca reprezentantii Renault sa nu ignore faptul ca multi cumparatori romani sunt pretentiosi atunci cand selecteaza un autoturism pentru al cumpara. Edited by fredy2007, 15 September 2010 - 15:30. |
|
#52
Posted 15 September 2010 - 15:30
#53
Posted 15 September 2010 - 15:31
#54
Posted 15 September 2010 - 15:32
fredy2007, on 15th September 2010, 16:31, said: Ceea ce face diferenta dintre WV si Skoda sau Seat, de exemplu. 1000-2000 de euro, ar fi o diferenta corect; dar Dacia se vrea masina low cost ... concernul wv-audi nu fabrica masini low cost ... deci nu e buna comparatia |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users