Motocositoare - topic dedicat
Ultima postare: mai 04 2016 09:50, Inițiat de
clespet
, ian 19 2010 20:13
·
0
#5817
Publicat: 17 septembrie 2015 - 07:56
Unii producatori nu recomanda acel rodaj facut cu acceleratii periodice , adica cam dupa 10-15 minute de mers in relanti dat cate o turatie la blana cateva secunde , altii recomanda facut rodajul prin munca usoara , fara ca sa fie solicitat la maxim utilajul macar doua-trei rezervoare , probabil ca au un minim rodaj facut ...
Eu unul zic ca nu-i rau facut acel rodaj , macar cu un rezervor de benzina si apoi lucrat un timp mai finut cu ea .... |
#5818
Publicat: 17 septembrie 2015 - 15:33
Motoarele în 2 timpi nu se lăsa să meargă la ralanti!
Uleiul nu este ars și se depune fix în capul piston(ca se te convingi după 5minute de mers la ralanti accelerează la maxim să vezi ce fum scoate),plus ca ce rau poate să îi facă la motor dacă o folosești la 2/3 din accelerație! Parcă și la mașină în rodaj nu trebuia să depășesc 3500 rot/min(sper să nu mă înșel,dar parcă așa am făcut ) |
#5819
Publicat: 17 septembrie 2015 - 21:38
Masina noua sincer nu am avut , mi-as dori ... dar parca si alea pe langa turatie , trebuie sa nu fie incarcate in perioada de rodaj la intreaga capacitate decat dupa un anumit numar de km , sau asa era inainte .......
Cat despre motoarele in 2 timpi aveti dreptate , dar tocmai de acea este recomandat ca in rodaj si la acele intervale de timp sa se dea acele turatii in blana , pentru arderea si evacuarea uleiului adunat in exces , clar ! Dupa parerea mea un motor se poate asemana fara probleme cu un suflet viu , intri fara sa fi incalzit si "rodat" intr-o activitate destul de intensa , ai de suferit , mai devreme ori mai tarziu , depinde cum iti este constructia . Ai grija de la inceput de "micile" detali , foarte bine , daca nu mai bine , lumea este intr-o continua evolutie , ciclul merge numai inainte de ceva timp , totul este intr-o continua schimbare . Vorba aia : noi sa fim sanatosi , ca restul vine . |
#5820
Publicat: 18 septembrie 2015 - 19:21
Salutare,multumesc pentru sfaturi.
Mi-a sosit partaitoarea insa doar azi am avut timp de ea.Am urmat instructiunile,timp montaj 15 minute si pornire la a 2-a sfoara. Am pus la amestec ulei rosu Makita.Stern recomanda 40 ml/l si Pe ulei apare 20 ml/l.Am pus 30 sa nu se supere nici unul Am lasat-o aproape o ora sa mearga in gol cu accelerari la 10-15 min. La accelerari scotea un usor fum alb,insa dupa o ora am bagat-o in iarba si nu scoate fum deloc,oricat o accelerez. Prima impresie...rupe tot si am incercat-o doar cu firul(iarba uscata si cazuta,buruieni lemnoase,lastari) E prima motocoasa pe care pun mana(pe benzina) insa imi lasa impresia ca este chiar putin prea puternica pentru ce am eu nevoie Este grea,dar nu am simtit-o,aici cred ca totul tine de reglajul corect al hamului si pozitia corecta de cosire(mi-a luat aprox 30 minute pana am reglat hamul astfel incat sa fie cofortabil) As pune si niste poze,chiar ceva filmulete dar nu stiu cum sa le adaug aici de pe tableta... PS Singurul lucru pe care am incercat sa il fac,desi nu apare in instructiuni a fost gresarea capului pe la surub.Cel de jos(care se desface cu surubelnita nu am reusit sa il desfac,e al naibii de strans,insa am reusit sa il desfac pe cel de sus,cu imbus si am introdus acolo o seringa de vaselina-5ml,oare ajunge si de acolo unde trebuie? Sunt apropiate...) |
#5823
Publicat: 18 septembrie 2015 - 20:18
Sa sti ca stern nu este paraitoare....eu trag de ea de ani buni.
Referitor la gresare eu am bagat vaselina stihl abia anul asta si sunt vre'o 5 de cand trag de ea.... Acum folosesc fir de 3 de la stihl 70 bani metru....merge brici taie orice buruiana deci e ok ai facut o alegere buna raport calitate/pret Vezi ca tre sa bagi vaselina pe la surubul indicat de ei dar acum nu e cazul Surubul ala se va desface usor dar cu un patent sa nu'i strici capul..... |
#5824
Publicat: 18 septembrie 2015 - 21:16
Ok,ms de sfaturi.
Am incercat acuma seara si discurile (3 si 40 de dinti) primite in pachet,la vegetatie uscata nu merg,pur si simplu nu o taie,o culca(bine si terenul este in panta >30 grade) oare ar trebui ascutite? Intreb pentru ca aceeasi vegetatie firul o dezintegreaza efectiv.... Si inca o intrebare,daca lucrez doar cu firul la tipul acesta de vegetatie nu forteaza prea mult motorul?E vorba de vreo 500 mp.Intreb pentru ca mi se pare mult mai usoara motocoasa si nu e nevoie sa culeg vegetatia taiata,o marunteste... |
|
#5827
Publicat: 18 septembrie 2015 - 21:58
Eu am taiat cu discurile ei pomisori(salcami iesiti din vinisoare) buruieni foarte groase si cam atat uscat. Tai cu ele lucerna(cel mai bine cu cel cu 40 dinti) fara sa le fi ascutit vreodata. In rest cu firul dar sincer incerc sa evit sa las iarba sa se usuce....
Ia fir de 3 si vei apulvera tot din pamant..... De vidia ma feresc imi este teama pt ca stiu ce poate face un dinte sarit la turatie mare. Voi faceti cum credeti dar eu consider ca e periculos cu vidia. |
#5829
Publicat: 18 septembrie 2015 - 22:10
Credeti ca daca vidia era performant si safe nu il foloseau si firmele profi? De ce oare la firmele profi nu exista asa ceva?
Taiati cu flexul lemn cu panza vidia sa vedeti senzatii!! Dupa ce barbieresti burta, tendoane, degete etc nu mai vrei sa auzi in viata ta de vidia |
|
#5831
Publicat: 19 septembrie 2015 - 08:03
fagebogdan, on 18 septembrie 2015 - 19:21, said: Mi-a sosit partaitoarea insa doar azi am avut timp de ea.Am urmat instructiunile,timp montaj 15 minute si pornire la a 2-a sfoara. Am pus la amestec ulei rosu Makita.Stern recomanda 40 ml/l si Pe ulei apare 20 ml/l.Am pus 30 sa nu se supere nici unul PS Singurul lucru pe care am incercat sa il fac,desi nu apare in instructiuni a fost gresarea capului pe la surub. Sa aveti parte de ea ! Uleiul ce l-ati cumparat este de calitate , dozajul pe care l-ati facut ii bun , asa "la intelegere" , eu v-as recomanda totusi ca pe viitor sa cumparati ulei care respecta dozajul recomandat de catre producatorul utilajului , sunt ceva "chichite " dupa care se fabrica si se recomanda uleiurile , de altfel ca si la autoturisme , unele modele merg cu un tip de ulei , altele cu altul , pana la urma toate merg pe sosea , diferenta insa v-a fi cat .... Daca nu s-ar tine cont de astfel de lucruri , s-ar fabrica un ulei universal si la revedere , bine , clar ca si merketingul isi spune cuvantul , altfel treburile ar fi prea simplificate . Legat de gresarea capului si angrenajelor din el , de obicei vin gata gresate de catre producator , eu am gresat-o pe a mea dupa 1 an de folosinta , si am folosit-o ! Cel mai bine acolo se introduce vaselina cu un decalemit , merge si cu decalemit normal care se foloseste pentru gresarea diferitelor utilaje agricole , sau mai buna ar fi achizitionarea unui decalemit care se foloseste la gresarea capului de lama de la motofierastraie , poate va luati si un motofierastrau (daca nu aveti deja ) si iaca ii treaba 'oabla' . Ma mir de ce nu taie cutitele ... eu am cu 3 dinti si nu l-am ascutit multa vreme de la nou ... dar ii posibil sa fie nevoie sa le ascutiti de noi .... oricum cel cu 3-4 dinti se ascut usor , in plus majoritatea au ambele fete taietoare , cand se toceste o parte il intoarceti pe cealalta , cositi destul de mult cu el daca nu sunt pietre ... Spor ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 7
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi