Ce se oferă la retenție?
Ultima postare: mai 10 2024 09:56, Inițiat de
majka
, nov 13 2009 09:24
·
277
#8605
Publicat: 25 iulie 2016 - 23:21
Onoare29, on 25 iulie 2016 - 21:22, said: Si serviciile Orange gratuite. Cu asemenea oferte nu se întâlnesc multi. Te sfătuiesc sa le accepÈi. Altfel pe langa cei 600 si ceva de euro ce ii vei da pe un iphone 6 la liber o sa mai dai si minim 40 lei lunar pe o cartela. Ce am scris mai sus era referitor la postarea asta. Un iphone 6 sigilat neverlocked e 1900 lei, la fel cat cel de la orange, unde mai adaugi Si 24 de luni ori 11 euro - 264 eur, cu 3gb in loc de 6gb si 10 euro. Nu e chiar avantajos,dar un an in plus de garantie conteaza pentru mine. Ps. Dupa ceva tiganeli si asteptari in telefon, mi-au oferit 6 luni, in loc de 12 luni, perioada contractuala, la acel abonament de 11 euro, care la portare era de 10 eur, 6gb cu nelimitat. A zis operatorul, ca face el un artificiu, ca normal nu il putea da pe 6 luni. Accept pe 12 si imediat dupa 1 aug, reduce el perioada la 6 luni, ca altfel nu are cum. Deci a nu stiu cata oara, portarea bate retentia. Editat de behind_da_sun, 25 iulie 2016 - 23:47. |
#8606
Publicat: 26 iulie 2016 - 07:31
Unde găsești iphone 6 la 1900 lei? Replica poate
De la Orange ai garanția ca e de la Aplle. Au fost multi care și-au luat tepe cu asa zise telefoane luate mai ieftine. Nicaieri , cel.ro, emag, evomag sau operatorii de telefonie mobila nu e 1900. Sau daca e resigilat e alta treaba. |
#8607
Publicat: 26 iulie 2016 - 08:06
hyperyon, on 25 iulie 2016 - 18:54, said:
in acest moment samsung s7 edge are o reducere (in magazinul online) de 149 euro ,si poate fi luat la me42 cu 229 euro , iar s7 de 138 euro si poate fi luat cu 150 si ceva bun..vreau sa imi fac o fidelizare...dau prelungire...si ptr ca detin un pantera 41 imi da un pret exagerat de aprox pretul telefonuluid e nou. Rubrica sa pot sa imi schimb si abonamentul cand prelungesc, sa aleg altul a disparut se pare Sun la orange la magazinul online, sa imi inregistreze ei comanda, se pare ca nu se poate sa o inregistreze si ca au notat o cerere sa fiu contactat de la ofertari. acum sunt curios cand..daca ma contacteaza cineva si ce pret imi ofera..culmea ar fi mai mare decat cele de pe site... Salut, Daca doresti sa verificam solicitarea inregistrata in contul tau, te rugam sa ne oferi numarul de telefon prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#8608
Publicat: 26 iulie 2016 - 08:38
Nesimtirea si dispretul fata de clientii vechi existenti ai orange e maxima. Am fost sunat de cineva de la retentie si imi oferea variante de 2 ori mai slabe decat ceea ce se da, plus ca vorbea ca disperatele alea de acu multi ani care vroiau ,,sa sune telefonul acum''. I-am dat cu flit imediat, ca nu avea rost sa mai stau sa pierd vremea.
Mai fac o incercare in septembrie, daca nu merge, portare scrie pe mine, cu vreo cel putin 6 numere orange. |
#8609
Publicat: 26 iulie 2016 - 09:25
silviubs, on 26 iulie 2016 - 08:38, said:
Nesimtirea si dispretul fata de clientii vechi existenti ai orange e maxima. Am fost sunat de cineva de la retentie si imi oferea variante de 2 ori mai slabe decat ceea ce se da, plus ca vorbea ca disperatele alea de acu multi ani care vroiau ,,sa sune telefonul acum''. I-am dat cu flit imediat, ca nu avea rost sa mai stau sa pierd vremea. Mai fac o incercare in septembrie, daca nu merge, portare scrie pe mine, cu vreo cel putin 6 numere orange. Salut, Daca doresti sa verificam situatia contului tau, te rugam sa ne oferi numarul de telefon prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#8610
Publicat: 26 iulie 2016 - 10:29
Azi am fost sunat pentru o oferta noua.
Aveam un abonament Prepay 8 cu 1500 min internationale pe fix sau sms-uri si minute nationale din care 300 pe mobil, 1 gb net, nelimitat orange. Am primit un abonament ME 11 parca la 10 euro cu tva, minute si sms-uri nelimitate nationale, 200 internationale pe fix si mobil plus 300 bonus, 2 gb de net, prelungire pe 12 luni. Pareri despre oferta? |
#8612
Publicat: 26 iulie 2016 - 10:38
silviubs, on 26 iulie 2016 - 08:38, said:
Nesimtirea si dispretul fata de clientii vechi existenti ai orange e maxima. Am fost sunat de cineva de la retentie si imi oferea variante de 2 ori mai slabe decat ceea ce se da, plus ca vorbea ca disperatele alea de acu multi ani care vroiau ,,sa sune telefonul acum''. I-am dat cu flit imediat, ca nu avea rost sa mai stau sa pierd vremea. Mai fac o incercare in septembrie, daca nu merge, portare scrie pe mine, cu vreo cel putin 6 numere orange. Si la mine, la reofertare mi s-a oferit mai putin decat prima data, mult sub ceea ce se vehiculeaza, se pare ca nu ii intereseaza deloc clientii vechi, eu astep sa vad ce raspuns imi vor da (am solicita inchiderea abonamentelor) |
#8613
Publicat: 26 iulie 2016 - 11:29
Doriti sa vedeti interesul pentru abonatii vechi?
13.07 facuta solicitare. Termen 5 zile. 20.07 nici un raspuns. Retrimis. Termen 3 zile. 25.07 nici un raspuns. Sunat la Clienti verificare solicitare dar nu se poate vorbi la Ofertare. Sa astept sa ma sune ei. 26.07 tot nimic pana acum |
#8618
Publicat: 26 iulie 2016 - 13:51
Onoare29, on 26 iulie 2016 - 07:31, said: Unde găsești iphone 6 la 1900 lei? Replica poate De la Orange ai garanția ca e de la Aplle. Au fost multi care și-au luat tepe cu asa zise telefoane luate mai ieftine. Nicaieri , cel.ro, emag, evomag sau operatorii de telefonie mobila nu e 1900. Sau daca e resigilat e alta treaba. Din mai multe locuri. Atat costa unul. Orice telefon sigilat are garantie 1 an la apple. Nu e resigilat. Observ ca peste tot recomanzi orange, mai usor putin, e prea evident vdZERO, on 26 iulie 2016 - 10:29, said: Azi am fost sunat pentru o oferta noua. Aveam un abonament Prepay 8 cu 1500 min internationale pe fix sau sms-uri si minute nationale din care 300 pe mobil, 1 gb net, nelimitat orange. Am primit un abonament ME 11 parca la 10 euro cu tva, minute si sms-uri nelimitate nationale, 200 internationale pe fix si mobil plus 300 bonus, 2 gb de net, prelungire pe 12 luni. Pareri despre oferta? La 10 euro se dau 6gb de internet la 12 luni contractul, cu mai multa tiganeala il lasa si la 6 luni. |
#8619
Publicat: 26 iulie 2016 - 15:26
lotus73, on 26 iulie 2016 - 11:29, said:
Doriti sa vedeti interesul pentru abonatii vechi? 13.07 facuta solicitare. Termen 5 zile. 20.07 nici un raspuns. Retrimis. Termen 3 zile. 25.07 nici un raspuns. Sunat la Clienti verificare solicitare dar nu se poate vorbi la Ofertare. Sa astept sa ma sune ei. 26.07 tot nimic pana acum Ceva aseamanator am patit si eu. Intr-o sambata cu ajutorul Orange_helper mi s-a inregistrat o cerere pt fidelizare urmand ca in 5zile lucratoare sa fiu contactat. Vineri in jurul orei 17:30 am primit SMS in care eram notificat sa sun la relatii cu clientii pentru reprogramare. Din momentul acesta ai 2 variante din punctul meu de vedere: 1) portezi / reziliezi 2) reclamatie via e-mail/webcare (si nu sunat la RC pt reprogramare) Stiind, care e trend-ul de tergiversare pt abonatii vechi cand e vorba de retention, le-am trimis frumos un e-mail la adresa [email protected], in care am explicat tot ce s-a intamplat ( sau nu s-a intamplat), am atasat un printscreen cu cele 2 SMS-uri si am cerut sa fiu informat motivul pentru care nu s-a respectat termenul de 5zile lucratoare). In a 3-a zi am primit raspsuns la reclamatie ca voi fi contactat in maximum 3 zile lucratoare. A 2-a zi am si fost sunat, in nici 5 minute aveam abonamentul dorit (Prepay 6). Intamplator sau nu, dupa jumatate de ora am primit SMS prin care eram notificat ca incepand de luna viitoare voi avea bonus 500minute nationale lunar, valabil pe viata ( pe langa beneficiile din abonament). A doua patanie cu retention-ul marca Orange. I-am schimbat abonamentul mamei mele & achizitionare unui Nokia 225. Fiind ai mei plecat la tara (nefiind in aria de distributie), am dat adresa mea cea pt livrare. La 2 saptamani de la comanda a trebuit sa plec la un curs in Franta, si-am zis ca ma ocup de problema cand ma intorc. In continuare reclamatia transmisa la orange: *************************************************************** ---------- Forwarded message ---------- From: Date: 2015-11-30 Subject: Telefon fidelizare To: [email protected] Buna seara, Ma numesc X Y si va contactez in legatura cu un telefon Nokia 225 achizitionat la prelungirea de abonament (numar comanda xyz). In data de 06 octombrie 2015, in urma discutiei cu departamentul de fidelizare, s-a prelungit pe o perioada de 24luni, abonamentul aferent numarului de telefon 07ab.cd.ef.gf si s-a achizionat un telefon Nokia 225. In data de 16 octombrie, am contactat Departamentul Relatii cu Clientii (411), intrucat statusul comenzii aparea “negasit la domiciliu”. Am fost informat, intrucat comanda a fost plasata prin intermediul departamentului de fidelizare, nu ma poate ajuta (era dupa ora 19:00 si nu mai era nimeni la departamentul fidelizare), dar poate lasa un mesaj (asociat comenzii), si curierul va revini. Nici pana in ziua de astazi, 30 noiembrie, telefonul nu a fost livrat ( la aproape 2 luni de la comanda) . Asadar, as dori, in primul rand, sa inregistrati o reclamatie (sa-mi comunicati referinta acesteia), sa analizati problema si sa fiu instiintat, care a fost motivul pentru care livrarea a fost intarziata (asa perioada lunga). Cu riscul de a ma repeta ( am comunicat aceste informatii telefonic si colegelor dvs), adresa de livrare: XYZ In al doilea rand, as dori sa-mi comunicati si firma de curierat cu care colaborati (DPD, DHL, Urgent Curier etc) pentru a inregistra o reclamatie si la ei. Cu stima, XY *************************************************************** Norocul a fost ca telefonul comandat era pe post de back-up, ca altfel..... cred ca portam toate 3 numerele din portocala. Cost initial telefon: 53RON Cost dupa reclamatie: 0.74 RON ( plus bonus: 2 card-uri microSD 4GB + 8 GB, husa pt telefon, toc pt telefon). Deci se poate, secretul este sa-i arzi cu o reclamatie scrisa de tine. Cand nu vor mai reactiona nici la reclamatii, e semn ca trebuie portat. Fișiere atașateEditat de ghitapg2, 26 iulie 2016 - 15:32. |
|
#8620
Publicat: 26 iulie 2016 - 15:57
Propun ca acest topic sa fie însoțit de un vot: "Cât de mulțumiți sunteți de oferta primită de la departamentul de retention al Orange? " Cu variante de răspuns:
- foarte mulțumit; - mulțumit; - acceptabilă; - slabă; - bătaie de joc. Ce ziceți? Susțineți propunerea? Eu aș vota acceptabilă sau chiar mulțumit. |
#8621
Publicat: 26 iulie 2016 - 16:00
ghitapg2, on 26 iulie 2016 - 15:26, said:
Ceva aseamanator am patit si eu. Intr-o sambata cu ajutorul Orange_helper mi s-a inregistrat o cerere pt fidelizare urmand ca in 5zile lucratoare sa fiu contactat. Vineri in jurul orei 17:30 am primit SMS in care eram notificat sa sun la relatii cu clientii pentru reprogramare. Din momentul acesta ai 2 variante din punctul meu de vedere: 1) portezi / reziliezi 2) reclamatie via e-mail/webcare (si nu sunat la RC pt reprogramare) Stiind, care e trend-ul de tergiversare pt abonatii vechi cand e vorba de retention, le-am trimis frumos un e-mail la adresa [email protected], in care am explicat tot ce s-a intamplat ( sau nu s-a intamplat), am atasat un printscreen cu cele 2 SMS-uri si am cerut sa fiu informat motivul pentru care nu s-a respectat termenul de 5zile lucratoare). In a 3-a zi am primit raspsuns la reclamatie ca voi fi contactat in maximum 3 zile lucratoare. A 2-a zi am si fost sunat, in nici 5 minute aveam abonamentul dorit (Prepay 6). Intamplator sau nu, dupa jumatate de ora am primit SMS prin care eram notificat ca incepand de luna viitoare voi avea bonus 500minute nationale lunar, valabil pe viata ( pe langa beneficiile din abonament). A doua patanie cu retention-ul marca Orange. I-am schimbat abonamentul mamei mele & achizitionare unui Nokia 225. Fiind ai mei plecat la tara (nefiind in aria de distributie), am dat adresa mea cea pt livrare. La 2 saptamani de la comanda a trebuit sa plec la un curs in Franta, si-am zis ca ma ocup de problema cand ma intorc. In continuare reclamatia transmisa la orange: *************************************************************** ---------- Forwarded message ---------- From: Date: 2015-11-30 Subject: Telefon fidelizare To: [email protected] Buna seara, Ma numesc X Y si va contactez in legatura cu un telefon Nokia 225 achizitionat la prelungirea de abonament (numar comanda xyz). In data de 06 octombrie 2015, in urma discutiei cu departamentul de fidelizare, s-a prelungit pe o perioada de 24luni, abonamentul aferent numarului de telefon 07ab.cd.ef.gf si s-a achizionat un telefon Nokia 225. In data de 16 octombrie, am contactat Departamentul Relatii cu Clientii (411), intrucat statusul comenzii aparea “negasit la domiciliu”. Am fost informat, intrucat comanda a fost plasata prin intermediul departamentului de fidelizare, nu ma poate ajuta (era dupa ora 19:00 si nu mai era nimeni la departamentul fidelizare), dar poate lasa un mesaj (asociat comenzii), si curierul va revini. Nici pana in ziua de astazi, 30 noiembrie, telefonul nu a fost livrat ( la aproape 2 luni de la comanda) . Asadar, as dori, in primul rand, sa inregistrati o reclamatie (sa-mi comunicati referinta acesteia), sa analizati problema si sa fiu instiintat, care a fost motivul pentru care livrarea a fost intarziata (asa perioada lunga). Cu riscul de a ma repeta ( am comunicat aceste informatii telefonic si colegelor dvs), adresa de livrare: XYZ In al doilea rand, as dori sa-mi comunicati si firma de curierat cu care colaborati (DPD, DHL, Urgent Curier etc) pentru a inregistra o reclamatie si la ei. Cu stima, XY *************************************************************** Norocul a fost ca telefonul comandat era pe post de back-up, ca altfel..... cred ca portam toate 3 numerele din portocala. Cost initial telefon: 53RON Cost dupa reclamatie: 0.74 RON ( plus bonus: 2 card-uri microSD 4GB + 8 GB, husa pt telefon, toc pt telefon). Deci se poate, secretul este sa-i arzi cu o reclamatie scrisa de tine. Cand nu vor mai reactiona nici la reclamatii, e semn ca trebuie portat. Ar fi ok asa, depinde si de cel care se ocupa de contul tau, pe mine m-a mintit in fata, asta e, Desi am specificat la un moment dat, pe mine ma vor suna exact de ziua mea, mai are rost, mai exista satisfactie? Nu stiu cine a spus,unui om e bine sa-i dai apa cand ii este sete, daca ii dai dupa aia nu mai apreciaza sau nu se mai bucura de apa aia la fel de mult. becali, on 20 iulie 2016 - 19:23, said:
Acum 2 ani am vrut sa iau un telefon cadou sotiei mele si bineinteles ca datorita Orange Romania am facut achizitia - ce e drept in conditii mult mai bune - dupa o luna si jumatate (mai exact Iphone 6s la 128E). Am o sesizare depusa din 13.07.2016 initial mi s-a spus in 14.07.2016 ca in 24 ore primesc raspuns (chiar am solicitat ca pana pe 20.07 sa pimesc raspuns, urma sa plec astazi, pana la urma am schimbat zborul si plec vineri), pe 15.07.2016 nimeni, am solicitat explicatii mi s-a spus ca inca 3 zile lucratoare (care s-au terminat astazi). Orange_helper (tot respectul stiu ca nu aveti ce sa faceti, nu de voi depinde) mi-a transmis azi ca inca nu s-a gasit solutionare la cererea mea!!!! si mai sunt amanat de data aceasta pe un termen nelimitat. Orange_helper, repet, stiu ca nu voi sunteti cei care trebuiau sa ma contacteze, a trecut o saptamana de la sesizare, am exemplificat oferte pe care Orange Romania le ofera , 2750 puncte TY la ME 25 sau P9 la abonament de ME 30, ca vreti sa ma pastrati la ME 42, poate, dar vreau o oferta corelata cu cele de mai sus (nu sunt absurd, adica daca la ME 25 se dau 2750, la ME 42 sa-mi dati 4620 puncte conform regulii de 3 simpla, nu ma astept neaparat la acest lucru) Ar mai trebui sa mai spun ca saptamana viitoare am si aniversarea zilei de nastere, e una cu schimbare de prefix, probabil prin septembrie as putea primi un raspuns. |
#8622
Publicat: 26 iulie 2016 - 16:26
behind_da_sun, on 26 iulie 2016 - 13:51, said: Din mai multe locuri. Atat costa unul. Orice telefon sigilat are garantie 1 an la apple. Nu e resigilat. Observ ca peste tot recomanzi orange, mai usor putin, e prea evident La 10 euro se dau 6gb de internet la 12 luni contractul, cu mai multa tiganeala il lasa si la 6 luni. Din multe locuri ca de exemplu? Ocazii.ro, lajumate ? Iar ceea ce observi tu sunt doar anumite poștari, probabil dintr-un unghi subiectiv desi nu ai avea motive, nu sunt foarte sigur de asta. Daca dai click pe profilul meu ai sa vezi si postările pro Vodafone deci nu am nimic cu Orange, thanks God. E drept ca in acest moment au luat fata la nivel de retentie cu telefon celor de la Vodafone, insa trebuie ori noroc chior ori multa țigănie. Voda insa au oferte imbatabile la cartela, pana nu demult aveau si la abonamente insa cum spuneam, Orange a recuperat mult. Sunt sigur ca nu putini care citesc acest topic considera ca ofertele ce le-ai primit tu sunt cele mai bune data pana acum si te asigur ca nu multi primesc ce ai primit tu. Acum , cu telefoanele e discutabil doar din 2 perspective: daca le iei de la cineva care a facut un șmen(furt, primit reducere ca si angajat, gasit,) atunci le iei cu un pret mult mai bun decat cel de pe piata sau daca le iei de la cineva care le-a primit cadou si care are nevoie de cash la fel le iei mai ieftine. Insa eu unul, as investi 1900 lei in ceva care ar avea garanție 2 ani si intr-o firma cunoscuta, ca nu cumva sa am surpriza ca trebuie sa ma duc in Arad din Bucuresti pt garanție. Eu am lucrat la Vodafone si am auzit multe si vad zilnic la Telekom si mai multe. Dar pe forum imi mențin imparțialitatea spre deosebire de altii, nu ma refer la tine. In conditiile in care la Vodafone pt client de 12 ani i se ofera abonament de 39 euro lunar cu diferență de 150 euro pe Iphone 6, asta fiind o excepție ca in mod normal la retentie era 1100 lei diferență eu iti spun ca oferta primita de tine e foarte buna. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi