Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
HOTIE SI NESIMTIRE CRASA LA COSMOTE
Ultima postare: feb 01 2010 23:17, Inițiat de
tolstoi07
, oct 20 2009 22:09
·
0
#20
Publicat: 25 octombrie 2009 - 01:02
#21
Publicat: 27 octombrie 2009 - 16:31
Aceeasi chestie cu abonamentul am patit-o si eu la ZAPP.
In 2004 am semnat un abonament pe 2 ani cu ei. Acum 2 luni m-am gandit sa renunt la serviciile lor si am sunat la ei sa opresc abonamentul. imi raspunde una in scarba acolo...si imi zice ca abonamentul meu expira de-abia la anu in august, si pana atunci nu pot face nimic! Le-am spus ca eu nu am semnat ca vreau prelungire de contract...etc, si ei mi-au spus ca in contractul initial exista o clauza in care spune ca imi prelungesc automat abonamentul cu perioada semnata initial daca eu nu ii anunt dupa un ciclu de 2 ani ca vreau sa renunt la serviciile lor. Am citit contractul din nou...si intr-adevar exista aceasta clauza + mai exista una in care scrie ca trebuie sa platesc 200E daca renunt la abonament pe parcurs. Deci...daca si in contractul cosmote exista clauza asta....nu ai ce face...ai semnat pentru ea. daca nu exista, fa plangere la OPC si nu-i lasa pana nu se rezolva. Sunt niste jegosi si niste hoti. Am abonament si la Vodafone.....dar acolo nu am patit niciodata asa ceva...cu toate ca am renuntat si la un abonament de-al lor. Cu un telefon am rezolvat totul. In concluzie....fugiti de abonamentele la ZAPP si Cosmote ca de omu negru |
#23
Publicat: 27 octombrie 2009 - 18:21
barqqsanu, on 27th October 2009, 17:31, said: Aceeasi chestie cu abonamentul am patit-o si eu la ZAPP. In 2004 am semnat un abonament pe 2 ani cu ei. Acum 2 luni m-am gandit sa renunt la serviciile lor si am sunat la ei sa opresc abonamentul. imi raspunde una in scarba acolo...si imi zice ca abonamentul meu expira de-abia la anu in august, si pana atunci nu pot face nimic! Le-am spus ca eu nu am semnat ca vreau prelungire de contract...etc, si ei mi-au spus ca in contractul initial exista o clauza in care spune ca imi prelungesc automat abonamentul cu perioada semnata initial daca eu nu ii anunt dupa un ciclu de 2 ani ca vreau sa renunt la serviciile lor. Am citit contractul din nou...si intr-adevar exista aceasta clauza + mai exista una in care scrie ca trebuie sa platesc 200E daca renunt la abonament pe parcurs. Deci...daca si in contractul cosmote exista clauza asta....nu ai ce face...ai semnat pentru ea. daca nu exista, fa plangere la OPC si nu-i lasa pana nu se rezolva. Sunt niste jegosi si niste hoti. Am abonament si la Vodafone.....dar acolo nu am patit niciodata asa ceva...cu toate ca am renuntat si la un abonament de-al lor. Cu un telefon am rezolvat totul. In concluzie....fugiti de abonamentele la ZAPP si Cosmote ca de omu negru |
#24
Publicat: 29 octombrie 2009 - 15:44
danutz1, on 27th October 2009, 16:42, said: Stai linistit ca vei putea rezilia in perioada urmatoare o data cu preluarea de catre Cosmote. Oricum ei nu au asemenea clauze aberante in contract. asta m-a secat pe mine rau de tot la zapp. clauza asta imputita de reziliere mi s-a parut cea mai mare nesimtire posibila! |
#25
Publicat: 29 octombrie 2009 - 17:59
Cei de la cosmote de cand au o cota semnificativa de piata au inceput pur si simplu sa-si bata joc de clienti.
Nu iti raspund la mailuri cu saptamanile stai ore asteptand sa-ti raspunda un amarat de la relatii clienti. Eu am abonament la ei de peste 5 ani de zile. O sa caut sa ma transfer in alta retea, ca nu-i mai suport. O sa revin cu posturi! Acum incerc de o zi sa inteleg de ce mi-au taiat telefonul cand eu l-am platit de 8 zile! Feriti-va de cosmote.
Editat de ciuly, 29 octombrie 2009 - 23:47.
|
#27
Publicat: 07 noiembrie 2009 - 20:29
Nu am avut timp saptamana asta sa trec pe la OPC , insa acum stupoare, mesaj de la Cosmote : "Va informam ca incepand cu data de 07.11.2009 beneficiati de oferta COSMOTE FULL OPTION (PLUS) 60, conform solicitarii Dvs. Expeditor:1234 Centru mesaje: +40766000510 Expediat: 7-nov-2009 19.57.36". Ma intreb, sunt idioti, ma cred pe mine idiot? Inca o frauda ??? Oricum, nesimtirea lor m a impinge sa fac toate demersurile posibile pentru a-mi face dreptate.
|
#29
Publicat: 09 noiembrie 2009 - 23:27
@tolstoi07 "Prin vara m-a sunat un tip de la Cosmote si a inceput " vai dl, pentru fidelitate, pentru nu mai stiu eu ce , va oferim, nu stiu cate luni abonament gratuit, etc'' l-am intrerupt si i-am zis ca noi avem o problema de rezolvat si dupa aia stam de vorba, a zis da si mi-a inchis sec telefonul...."
Aici ai fost sunat de baietii smecheri care au vrut sa te fure de BANI, nu ai fost sunat de Cosmote. Eu am fost sunat de 2 ori de asa baieti, ei suna de pe numar privat sau de pe numar cu 076xxxxxxx si se prezinta ca fiind angajati cosmote si iti prezinta un premiu de fidelitate: Ati primit 6 luni de zile de abonament gratuit si 2000 de minute nationale in aceste 6 luni si intreaba numele apoi CNP-ul, iar eu mereu ii intreb care este adresa de facturare si aici se intrerupe firul! Unul a incercat sa ma duca de nas ca cica eu trebuie sa ii zic ca el sa fie sigur ca sunt eu abonatul. Sper sa se rezolve si astept si eu un deznodamant al acestei situatii. |
#30
Publicat: 20 noiembrie 2009 - 20:32
A trecut ceva timp de cand am spus ca ma duc la OPC, nu am reusit, nu mi-a permis serviciul. Intre timp am tot incercat sa trimit sesizarea electronic , eroare. Ieri, 19.11.2009 am reusit sa ajung la ei. Am luat numar de inregistrare insa au inceput sa se vaite ca ei sunt putini, ca-i trimite in concediu fara plata, etc, oricum, e un pas inainte in lupta cu "mogulii", astept raspunsul ca nu am incotro, dar mi se pune pe suflet faptul ca ajut in fiecare luna , platind abonamentele, niste excroci nesimtiti sa-si ia salariu, nesimtiti ce joaca pin-pong cu tine cand ii deranjezi cu un telefon.
Astept in continuare parerea unui avocat. |
#31
Publicat: 31 decembrie 2009 - 18:17
rohry2k1, on 24th October 2009, 21:21, said: Nu e vorba de angajati Germanos. Este posibil ca numarul tau sa fi fost realocat. Am patit si eu sa fiu sunat aiurea de tot felul de indivizi dupa ce am facut un abonament tot pe Cosmote. Numarul apartinuse altcuiva si nu stiu ce aveau toti ciudatii aia cu respectivul de tot sunau si injurau... In fine, s-a rezolvat cu o schimbare de numar... Se mai intampla. Da o schimbare care costa 20 Euro si in mod normal ar trebuii sa o faca in max 48 H. , nu 30 de zile cat a durat la mine. |
#32
Publicat: 24 ianuarie 2010 - 02:45
niciodata nu o sa imi mai fac abonament la nesimtitii astia. customer service-ul la ei e jalnic, cel mai slab pe care l-am intalnit in Romania. si eu am primit o somatie de plata de la o firma de avocatura cum ca nu mi-as fi platit abonamentul din aprilie anul trecut pana in prezent. asta era vreo 60 de lei cu tot cu penalizari. si mai apareau 270 de lei penalitati pentru nerespectarea termenului contractual =)) cand i-am sunat mi-au spus ca eu am contract pe 24 de luni si ca daca nu platesc ma dau in judecata . eu stateam cu contractul in fata in care scrie clar 12 luni si ei imi ziceau ca nu ) acum astept sa ma dea in judecata sa vedem acolo care rade la urma
|
#33
Publicat: 01 februarie 2010 - 23:02
Domnul tolstoi07 ati avut abonamentele oprite ceva luni si a trebuit sa faceti cerere pentru reactivarea contului ?
Daca da, aceasta cerere presupune o perioada contractuala de 24 de luni de la semnarea cererii ! Asadar dvs. va puteti afla in perioada contractuala datorita faptului ca ati reactivat contul. Nu v-ati luat vreun terminal gsm gratuit dupa expirarea perioadei initiale ? Cei de la relatii cu clientii v-au spus ca sa realizat o prelungire a contractului la un dealer cosmote? Asteptam informatii noi! |
|
#34
Publicat: 01 februarie 2010 - 23:17
chistoc, on 1st February 2010, 23:02, said: Domnul tolstoi07 ati avut abonamentele oprite ceva luni si a trebuit sa faceti cerere pentru reactivarea contului ? Daca da, aceasta cerere presupune o perioada contractuala de 24 de luni de la semnarea cererii ! Asadar dvs. va puteti afla in perioada contractuala datorita faptului ca ati reactivat contul. Nu v-ati luat vreun terminal gsm gratuit dupa expirarea perioadei initiale ? Cei de la relatii cu clientii v-au spus ca sa realizat o prelungire a contractului la un dealer cosmote? Asteptam informatii noi! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi