Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
HOTIE SI NESIMTIRE CRASA LA COSMOTE
#1
Posted 20 October 2009 - 22:09
Buna seara,
as dori sa va relatez pe scurt ce mi s-a putut intampla la Cosmote, mai exact cum mi-au prelungit ei abonamentele fara acordul meu. Mai precis in decembrie 2006 am facut 3 abonamente . La aceste abonamente am primit 3 telefoane, pentru 2 dintre ele trebuind sa depun o garantie pe o perioada de un an ca dupa trecerea acelui an sa optez pentru a-mi returna garantia sau sa o introduc la plata facturii. Toate bune, a trecut anul, m-am dus la un centru Germanos si dupa nu stiu cate amanari, ba ca nu au formular, ba nu mai stiu ce am facut cererea de a-mi trece garantia la plata facturii. Luna urmatoare factura 0, deci ok. Anul acesta pri aprilie m-am dus la alt centru Germanos sa prelungesc abonamentele si sa iau trei telefoane, cand ... stupoare ... nu pot sa le prelungesc pentru ca doua dintre ele sunt prelungite . Am grezut ca este o greseala pentru ca nu stiu sa fi prelungit eu aceste abonamente (nu consum alcool, droguri, nu sufer de nici o boala, etc - deci nu aveam cum sa uit). Si de aici incepe calvarul, .... baiatul de acolo imi spune plictisit, arogant si cu dispret..."dute rezolva-ti problemele si revino, noi suntem aici". Am sunat la Cosmote si nici acum nu pot sa inteleg cata nesimtire, bataie de joc, o alba-neagra romaneasca de neinchipuit. "Stati sa verific / va fac legatura la departamentul x / nu e bine, va fac legatura la departamentul y / ma contraziceti? / trimiteti-mi o solicitare la adresa de e-mail.. / trimiteti-mi o solicitare la adresa de fax... / nu e bine, trimiteti-mi o solicitare in scris de la un centru Germanos, veti primi raspunsul in cel mai scurt timp posibil / (dupa 30 de zile) nu, trebuia si copie C.I. " Cam asta am indurat eu din aprilie pana acum. Ultimul demers l-am facut in august de la un centru Germanos in care am solicitat sa mi se arate copia actului prin care s-a facut prelungirea contractului. Am stat ceva ore pe acolo pentru ca cei de la Cosmote evitau sa-mi dea numar de inregistrare, dar stand mai mult acolo o angajata mi-a inteles "suferinta'' , a insistat, si am obtinut confirmarea primirii solicitarii si numar de inregistrare si bonus corespondenta dintre Germanos si Cosmote pe e-mail. In aceasta seara am gasit 2 mesaje pe telefon ca vezi Doamne imi expira abonamentele si sa dau navala la ei sa beneficiez in continuare de minunatele lor servicii. Iarasi a inceput sa-mi zvacneasca ceva pe la tample si...1234-140. Aceeasi vrajeala ieftina, m-au foit pe la vreo 3 departamente, asteapta fraierul... mi-a inchis. Sun iar, iarasi prosteala, cand , cum, unde, ce numar de inregistrare, etc, in final, stii, nu avem nici o solicitare din august, nu apare. Sfat prietenesc : "Mai dute la Germanos, mai fa o cerere si in cel mai scurt timp o rezolvam" Cred ca rabdarea mea a ajuns la capat si trebuie sa actionez pe cale judecatoreasca, ce ma sfatuiti? cum sa procedez? V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu niste sfaturi in acest sens. Concluzia mea este ca acest contract exista, este o frauda facuta de cineva dintre ei (Cosmote, Germanos) adica o gainarie prin care si-au insusit 2 amarate de telefoane. Era ok daca imi spunea, da nenea, s-a gresit, ne pare rau, tot un fel de vrajeala ca se pricep, dar dadea altfel. Prin vara m-a sunat un tip de la Cosmote si a inceput " vai dl, pentru fidelitate, pentru nu mai stiu eu ce , va oferim, nu stiu cate luni abonament gratuit, etc'' l-am intrerupt si i-am zis ca noi avem o problema de rezolvat si dupa aia stam de vorba, a zis da si mi-a inchis sec telefonul.... Astept sfaturile dumeavostra, multumesc! |
#3
Posted 20 October 2009 - 22:25
ANPC-ul, cu tupeu si incredere! Asta trebuia sa faci de la bun inceput.
|
#4
Posted 20 October 2009 - 22:32
Am avut si eu abonament la Cosmote, un an de zile, iar cu aprox 30 de zile inainte, sa imi expire perioada contractuala de 12 luni, am sunat la ei, sa ii anunt ca nu mai doresc colaborarea cu ei, deci ca nu doresc prelungirea contractului, din contra doresc rezilierea lui. Dupa nenumarate incercari sa intru in legatura cu un operator, imi raspunde o cucoana, ca nu trebuie acum sa anunt, ci cu cateva zile inainte sa expire contractul. Bunnnn, am pus botul la vrajeala ei, si am asteptat, inainte cu cateva zile de a expira perioada contractuala, sun la Serviciul Clienti, si ii spun unui operator, ca nu mai doresc continuarea abonamentului, iar acesta, ce imi zice: Pai bine domne acum anuntati, ce scrie in contract, ca inainte cu 30 de zile pana expira perioada contractuala trebuie sa anuntati ca doriti rezilierea contractului? I-am explicat domnului operator, ca asa mi-a zis cucoana respectiva, si-a cerut scuze in numele ei, cum ca ar fi gresit cucoana, si mi-a zis ca urmeaza sa ma sune cineva din partea Cosmote in legatura cu rezilierea contractului, nu s-a intamplat acest lucru, desi trecuse o saptamana, am mai sunat din nou, am vorbit cu un alt operator, si mi-a zis sa ma duc la un sediu Germanos si sa fac o cerere acolo ca doresc rezilierea contractului, am ajuns la Germanos, si acolo dau de alti nemernici, astia ce imi zic?! nu trebuie sa faceti cerere la noi, ci doar sa sunati la Serviciul Clienti si sa anuntati acest lucru, le-am dat cu firma in nas, si le-am zis ca tocmai vorbisem cu un operator si m-a indrumat sa merg la Germanos si sa fac cererea respectiva, atunci cu greu s-a deplasat o vanzatoare la un calculator aflat la o distanta de 3 metri de ea, a deschis o aplicatie, s-a uitat pe acolo, si mi-a zis ca nu se poate opera aceasta cerere, ca nu functioneaza aplicatia, sa revin peste cateva zile. Nemai fiind un alt sediu Germanos in oras, am asteptat 3-4 zile, si am revenit, la Germanos sa fac cererea de reziliere. Am dat de o alta vanzatoare mult mai draguta si serviabila, si a trimis cererea catre Cosmote. In maxim 30 de minute m-a sunat un operator Cosmote, si imi prezenta alte oferte, ca sa ma determina sa raman in reteaua lor, evident ca nu am acceptat, si i-am spus ferm ca vreau rezilierea contractului, asigurandu-ma ca factura care tocmai s-a emis in luna in curs, nu mai trebuie platita, decat costul convorbirilor, daca exista in pluis. Ei bine, dupa 2 luni m-am pomenit cu o factura de la ei, ca mai am de plata inca 10 lei si ceva, evident ca nu am platit-o, dupa alte 2 luni imi vine o alta factura de la ei cu 10 lei si un pic, nu am platit nici de aceasta data. A trecut mai bine de 5 luni de cand nu am mai primit factura de la Cosmote, dar nici de platit nu am platit. Acum 2-3 saptamani am trimis un email catre Cosmote, sa intreb daca mai sunt dator catre Cosmote cu cei 10 lei, considerand ca daca nu mai mi-a trimis timp de 5 luni nicio factura, mi-a sters aceea ''datorie'', ei bine nu am primit niciun raspuns. Ce sa cred din acest lucru, ca numai sunt dator catre ei? Sau asteapta sa treaca o perioada mai mare, ca penalizarile sa fie cat mai mari, iar eu sa le platesc tot mai mult?
Edited by planner26, 20 October 2009 - 22:34. |
#5
Posted 20 October 2009 - 22:43
planner26, on 20th October 2009, 22:32, said: Am avut si eu abonament la . Acum 2-3 saptamani am trimis un email catre Cosmote, sa intreb daca mai sunt dator catre Cosmote cu cei 10 lei, considerand ca daca nu mai mi-a trimis timp de 5 luni nicio factura, mi-a sters aceea ''datorie'', ei bine nu am primit niciun raspuns. Ce sa cred din acest lucru, ca numai sunt dator catre ei? Sau asteapta sa treaca o perioada mai mare, ca penalizarile sa fie cat mai mari, iar eu sa le platesc tot mai mult? eu te sfatuiesc sa platesti cei 10 lei.... caci altfel.. peste vreo 2 ani o sa te trezesti cu vreo factura de 10 mil.... ca doar penalitatile sunt la zi.... si sa opresti toateee facturile si chitantele... multa bafta! Edited by laviniaelena21, 20 October 2009 - 22:45. |
#6
Posted 20 October 2009 - 22:54
tolstoi07, on 20th October 2009, 23:09, said: Buna seara, as dori sa va relatez pe scurt ce mi s-a putut intampla la Cosmote, mai exact cum mi-au prelungit ei abonamentele fara acordul meu. Mai precis in decembrie 2006 am facut 3 abonamente . La aceste abonamente am primit 3 telefoane, pentru 2 dintre ele trebuind sa depun o garantie pe o perioada de un an ca dupa trecerea acelui an sa optez pentru a-mi returna garantia sau sa o introduc la plata facturii. Toate bune, a trecut anul, m-am dus la un centru Germanos si dupa nu stiu cate amanari, ba ca nu au formular, ba nu mai stiu ce am facut cererea de a-mi trece garantia la plata facturii. Luna urmatoare factura 0, deci ok. Anul acesta pri aprilie m-am dus la alt centru Germanos sa prelungesc abonamentele si sa iau trei telefoane, cand ... stupoare ... nu pot sa le prelungesc pentru ca doua dintre ele sunt prelungite . Am grezut ca este o greseala pentru ca nu stiu sa fi prelungit eu aceste abonamente (nu consum alcool, droguri, nu sufer de nici o boala, etc - deci nu aveam cum sa uit). Si de aici incepe calvarul, .... baiatul de acolo imi spune plictisit, arogant si cu dispret..."dute rezolva-ti problemele si revino, noi suntem aici". Am sunat la Cosmote si nici acum nu pot sa inteleg cata nesimtire, bataie de joc, o alba-neagra romaneasca de neinchipuit. "Stati sa verific / va fac legatura la departamentul x / nu e bine, va fac legatura la departamentul y / ma contraziceti? / trimiteti-mi o solicitare la adresa de e-mail.. / trimiteti-mi o solicitare la adresa de fax... / nu e bine, trimiteti-mi o solicitare in scris de la un centru Germanos, veti primi raspunsul in cel mai scurt timp posibil / (dupa 30 de zile) nu, trebuia si copie C.I. " Cam asta am indurat eu din aprilie pana acum. Ultimul demers l-am facut in august de la un centru Germanos in care am solicitat sa mi se arate copia actului prin care s-a facut prelungirea contractului. Am stat ceva ore pe acolo pentru ca cei de la Cosmote evitau sa-mi dea numar de inregistrare, dar stand mai mult acolo o angajata mi-a inteles "suferinta'' , a insistat, si am obtinut confirmarea primirii solicitarii si numar de inregistrare si bonus corespondenta dintre Germanos si Cosmote pe e-mail. In aceasta seara am gasit 2 mesaje pe telefon ca vezi Doamne imi expira abonamentele si sa dau navala la ei sa beneficiez in continuare de minunatele lor servicii. Iarasi a inceput sa-mi zvacneasca ceva pe la tample si...1234-140. Aceeasi vrajeala ieftina, m-au foit pe la vreo 3 departamente, asteapta fraierul... mi-a inchis. Sun iar, iarasi prosteala, cand , cum, unde, ce numar de inregistrare, etc, in final, stii, nu avem nici o solicitare din august, nu apare. Sfat prietenesc : "Mai dute la Germanos, mai fa o cerere si in cel mai scurt timp o rezolvam" Cred ca rabdarea mea a ajuns la capat si trebuie sa actionez pe cale judecatoreasca, ce ma sfatuiti? cum sa procedez? V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu niste sfaturi in acest sens. Concluzia mea este ca acest contract exista, este o frauda facuta de cineva dintre ei (Cosmote, Germanos) adica o gainarie prin care si-au insusit 2 amarate de telefoane. Era ok daca imi spunea, da nenea, s-a gresit, ne pare rau, tot un fel de vrajeala ca se pricep, dar dadea altfel. Prin vara m-a sunat un tip de la Cosmote si a inceput " vai dl, pentru fidelitate, pentru nu mai stiu eu ce , va oferim, nu stiu cate luni abonament gratuit, etc'' l-am intrerupt si i-am zis ca noi avem o problema de rezolvat si dupa aia stam de vorba, a zis da si mi-a inchis sec telefonul.... Astept sfaturile dumeavostra, multumesc! |
#7
Posted 20 October 2009 - 22:55
laviniaelena21, on 20th October 2009, 23:43, said: eu te sfatuiesc sa platesti cei 10 lei.... caci altfel.. peste vreo 2 ani o sa te trezesti cu vreo factura de 10 mil.... ca doar penalitatile sunt la zi.... si sa opresti toateee facturile si chitantele... multa bafta! multumesc mult pentru sfat lavinia, dar nu sunt sigur ca mai detin facturile respective, si ma mai gandesc la alta chestie, daca intre timp a crescut valoarea facturii din cauza penalizarilor, iar eu platesc ceea ce mi-au trimis ei ultima data, ar ramane o diferenta, si tot ma face dator, poate fara sa stiu! imi cer mii de scuze initiatorului acest topic, pentru ca am inceput sa divaghez de la subiectul initial, dar tinant cont din primul mesaj al meu, unde reiese ca vroiau sa imi prelungeasca contractul, incercand sa ma prosteasca, consider ca ma incadrez in subiect, nu vreau sa fiu offtopic. multumesc mult pentru intelegere Edited by planner26, 20 October 2009 - 22:55. |
#8
Posted 20 October 2009 - 23:11
planner26, on 20th October 2009, 23:55, said: multumesc mult pentru sfat lavinia, dar nu sunt sigur ca mai detin facturile respective, si ma mai gandesc la alta chestie, daca intre timp a crescut valoarea facturii din cauza penalizarilor, iar eu platesc ceea ce mi-au trimis ei ultima data, ar ramane o diferenta, si tot ma face dator, poate fara sa stiu! imi cer mii de scuze initiatorului acest topic, pentru ca am inceput sa divaghez de la subiectul initial, dar tinant cont din primul mesaj al meu, unde reiese ca vroiau sa imi prelungeasca contractul, incercand sa ma prosteasca, consider ca ma incadrez in subiect, nu vreau sa fiu offtopic. multumesc mult pentru intelegere |
#9
Posted 21 October 2009 - 20:35
#10
Posted 21 October 2009 - 22:23
Este foarte probabil sa isi fi luat cineva telefoane in baza abonamentelor tale, si cred ca sunt din randul angajatilor Germanos.
Cred asta deoarece chioscurile Germanos sunt foarte numeroase cu personal foarte prost platit (6-7 mil am inteles) si foarte slab pregatit. Mai este un factor, in ultimul timp, mare parte dintre puncele Germanos s-au inchis si personalul a fost disponibilizat, e posibil ca un nene inainte de a pleca sa isi fi facut niste cadouri, stiind ca odata ce nu mai este angajat... nu mai are cum sa fie penalizat. |
|
#11
Posted 21 October 2009 - 22:44
Sany, on 21st October 2009, 23:23, said: Este foarte probabil sa isi fi luat cineva telefoane in baza abonamentelor tale, si cred ca sunt din randul angajatilor Germanos. Cred asta deoarece chioscurile Germanos sunt foarte numeroase cu personal foarte prost platit (6-7 mil am inteles) si foarte slab pregatit. Mai este un factor, in ultimul timp, mare parte dintre puncele Germanos s-au inchis si personalul a fost disponibilizat, e posibil ca un nene inainte de a pleca sa isi fi facut niste cadouri, stiind ca odata ce nu mai este angajat... nu mai are cum sa fie penalizat. Mare parte ar insemna peste 50%... esti sigur?! Este normal sa inchizi magazinele in care "nu mai merge treaba"! Crezi tu ca nu mai poate fi penalizat?! Hmm... incearca sa dai teapa la Germanos... Nu zic ca nu se fac magarii. dar extrem de rar (nu-si risca nimeni postul, nu se castiga chiar 600-700 lei, stai linistit) si se pot repara, intotdeauna! Edited by d1ab0l33k, 21 October 2009 - 22:45. |
#12
Posted 22 October 2009 - 00:17
Tot Cosmote trebuie să rezolve problema. Problema e că pe ei îi cam doare în cur de treburile astea. Doamne ajută că am scăpat de ei.
|
#13
Posted 22 October 2009 - 00:36
domnul_ionescu, on 22nd October 2009, 01:17, said: Tot Cosmote trebuie să rezolve problema. Problema e că pe ei îi cam doare în cur de treburile astea. Doamne ajută că am scăpat de ei. Pana la urma tot Cosmote rezolva problema... logic! Nu-i prea doare, trebuie doar sa stii sa vorbesti si sa expui problema corect! |
#14
Posted 22 October 2009 - 15:19
d1ab0l33k, on 22nd October 2009, 01:36, said: Pana la urma tot Cosmote rezolva problema... logic! Nu-i prea doare, trebuie doar sa stii sa vorbesti si sa expui problema corect!
Edited by Monitoxus, 22 October 2009 - 20:50.
|
#15
Posted 22 October 2009 - 17:38
Pentru cei ce nu cunosc, daca-ti prelungesti abonamentul Full Option vechi la Cosmote il poti pastra asa cum il ai, cu report de minute si la acelasi tarif, nu te obliga nimeni sa treci la alt plan tarifar, adica Full Option Plus astea....doar ca trebuie sa zici...
|
|
#16
Posted 23 October 2009 - 21:13
M-a abordat pe forum cineva de la Germanos cum ca sa vin la el sa facem , sa dregem... adica treaba romaneasca sa ne furam caciula unul altuia pana ne va lua dracu' pe toti.
De ce trebuie sa vin la x si y dupa tejghea cand lucrurile sunt foarte clare: NU AM CONTRACT CU NEMERNICII ASTIA SI GATA! Astept in continuare sfaturile unui avocat, persoane abilitate sau ale unora care au patit acelasi lucru. Din cate am inteles de la o angajata de la Germanos unde am facut ultima sesizare mai sunt si altii in situatia mea.
Edited by Monitoxus, 24 October 2009 - 07:12.
|
#17
Posted 24 October 2009 - 15:57
opc. dureaza 5 minute sa depui o reclamatie la sediul lor. ai incredere, se rezolva situatia. in general firmele lasa de la ele, numai sa nu mai vada opc in curtea lor.
p.s. Germanos asta e teapa pe fata. A facut maica-mea un abonament la germanos. La o ora dupa ce parasim magazinul, primeste un mesaj de genul "ai castigat, cumpara cartele...". Am ras atunci si m-am gandit, ca ce coincidenta, uite de unde vine primul sms... Dupa cateva zile, vorbind cu un prieten, am aflat ca si el a patit la fel. E clar, de la un angajat germanos/cosmote (mai greu de crezut) se scurg noile numere de telefon la un tepar. Sau cel mai probabil un angajat germanos isi mai rotunjeste veniturile. S-au nu o fi facut targetul la vanzarea de cartele si tragea tare. |
#18
Posted 24 October 2009 - 21:21
slai, on 24th October 2009, 16:57, said: opc. dureaza 5 minute sa depui o reclamatie la sediul lor. ai incredere, se rezolva situatia. in general firmele lasa de la ele, numai sa nu mai vada opc in curtea lor. p.s. Germanos asta e teapa pe fata. A facut maica-mea un abonament la germanos. La o ora dupa ce parasim magazinul, primeste un mesaj de genul "ai castigat, cumpara cartele...". Am ras atunci si m-am gandit, ca ce coincidenta, uite de unde vine primul sms... Dupa cateva zile, vorbind cu un prieten, am aflat ca si el a patit la fel. E clar, de la un angajat germanos/cosmote (mai greu de crezut) se scurg noile numere de telefon la un tepar. Sau cel mai probabil un angajat germanos isi mai rotunjeste veniturile. S-au nu o fi facut targetul la vanzarea de cartele si tragea tare. Nu e vorba de angajati Germanos. Este posibil ca numarul tau sa fi fost realocat. Am patit si eu sa fiu sunat aiurea de tot felul de indivizi dupa ce am facut un abonament tot pe Cosmote. Numarul apartinuse altcuiva si nu stiu ce aveau toti ciudatii aia cu respectivul de tot sunau si injurau... In fine, s-a rezolvat cu o schimbare de numar... Se mai intampla. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users