Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

HOTIE SI NESIMTIRE CRASA LA COSMOTE

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,871
  • Înscris: 25.01.2007
2 numere diferite si la fiecare cum iesi din magazin sa primesti mesaj din ala care vrea sa te tepuiasca de ceva cartele? prea mare coincidenta...

#20
d1ab0l33k

d1ab0l33k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 22.04.2009

View Postslai, on 25th October 2009, 00:03, said:

2 numere diferite si la fiecare cum iesi din magazin sa primesti mesaj din ala care vrea sa te tepuiasca de ceva cartele? prea mare coincidenta...

Si crezi ca angajatul nu avea altceva mai bun de facut decat sa incerce sa te tepuiasca?!
Anyway... ciudat!

#21
barqqsanu

barqqsanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 23.05.2005
Aceeasi chestie cu abonamentul am patit-o si eu la ZAPP.
In 2004 am semnat un abonament pe 2 ani cu ei. Acum 2 luni m-am gandit sa renunt la serviciile lor si am sunat la ei sa opresc abonamentul. imi raspunde una in scarba acolo...si imi zice ca abonamentul meu expira de-abia la anu in august, si pana atunci nu pot face nimic!
Le-am spus ca eu nu am semnat ca vreau prelungire de contract...etc, si ei mi-au spus ca in contractul initial exista o clauza in care spune ca imi prelungesc automat abonamentul cu perioada semnata initial daca eu nu ii anunt dupa un ciclu de 2 ani ca vreau sa renunt la serviciile lor. Am citit contractul din nou...si intr-adevar exista aceasta clauza + mai exista una in care scrie ca trebuie sa platesc 200E daca renunt la abonament pe parcurs.
Deci...daca si in contractul cosmote exista clauza asta....nu ai ce face...ai semnat pentru ea. daca nu exista, fa plangere la OPC si nu-i lasa pana nu se rezolva.

Sunt niste jegosi si niste hoti. Am abonament si la Vodafone.....dar acolo nu am patit niciodata asa ceva...cu toate ca am renuntat si la un abonament de-al lor. Cu un telefon am rezolvat totul.

In concluzie....fugiti de abonamentele la ZAPP si Cosmote ca de omu negru :)

#22
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Stai linistit ca vei putea rezilia in perioada urmatoare o data cu preluarea de catre Cosmote.
Oricum ei nu au asemenea clauze aberante in contract.

#23
tolstoi07

tolstoi07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 20.10.2009

View Postbarqqsanu, on 27th October 2009, 17:31, said:

Aceeasi chestie cu abonamentul am patit-o si eu la ZAPP.
In 2004 am semnat un abonament pe 2 ani cu ei. Acum 2 luni m-am gandit sa renunt la serviciile lor si am sunat la ei sa opresc abonamentul. imi raspunde una in scarba acolo...si imi zice ca abonamentul meu expira de-abia la anu in august, si pana atunci nu pot face nimic!
Le-am spus ca eu nu am semnat ca vreau prelungire de contract...etc, si ei mi-au spus ca in contractul initial exista o clauza in care spune ca imi prelungesc automat abonamentul cu perioada semnata initial daca eu nu ii anunt dupa un ciclu de 2 ani ca vreau sa renunt la serviciile lor. Am citit contractul din nou...si intr-adevar exista aceasta clauza + mai exista una in care scrie ca trebuie sa platesc 200E daca renunt la abonament pe parcurs.
Deci...daca si in contractul cosmote exista clauza asta....nu ai ce face...ai semnat pentru ea. daca nu exista, fa plangere la OPC si nu-i lasa pana nu se rezolva.

Sunt niste jegosi si niste hoti. Am abonament si la Vodafone.....dar acolo nu am patit niciodata asa ceva...cu toate ca am renuntat si la un abonament de-al lor. Cu un telefon am rezolvat totul.

In concluzie....fugiti de abonamentele la ZAPP si Cosmote ca de omu negru :)
Nu, eu am trei abonamente, si doua sunt prelungite, de aici banuiala ca au fost prelungite de la centrul Germanos de unde am facut cererea de a-mi baga pe factura garantia platita pentru 2 telefoane din trei. Cred ca atunci au intrat in posesia datelor, au facut doua contracte fictive si au luat 2 telefoane. E simlu, dar cum demolez zidul de nesimtire de la Cosmote ???!!!

#24
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006

View Postdanutz1, on 27th October 2009, 16:42, said:

Stai linistit ca vei putea rezilia in perioada urmatoare o data cu preluarea de catre Cosmote.
Oricum ei nu au asemenea clauze aberante in contract.

asta m-a secat pe mine rau de tot la zapp. clauza asta imputita de reziliere mi s-a parut cea mai mare nesimtire posibila!

#25
madalindan

madalindan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.07.2007
Cei de la cosmote de cand au o cota semnificativa de piata  au inceput pur si simplu sa-si bata joc de clienti.
Nu iti raspund la mailuri cu saptamanile  stai ore asteptand sa-ti raspunda un amarat de la relatii clienti.
Eu am abonament la ei de peste 5 ani de zile. O sa caut sa ma transfer in alta retea, ca nu-i mai suport.
O sa revin cu posturi! Acum incerc de o zi sa inteleg de ce mi-au taiat telefonul cand eu l-am platit de 8 zile!
Feriti-va de cosmote.

Edited by ciuly, 29 October 2009 - 23:47.
aberatii gramaticale


#26
tolstoi07

tolstoi07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 20.10.2009
Din ce am citit pana acum se pare ca OPC -ul ar fi o varianta. Undeva pe marti o sa ma duc la ei si o sa va tin la curent, daca nu, trec la nivelul urmator. Sper sa se rezolve ceva mai ales ca au si campanie puternica pe la TV.

#27
tolstoi07

tolstoi07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 20.10.2009
Nu am avut timp saptamana asta sa trec pe la OPC , insa acum stupoare, mesaj de la Cosmote : "Va informam ca incepand cu data de 07.11.2009 beneficiati de oferta COSMOTE FULL OPTION (PLUS) 60, conform solicitarii Dvs. Expeditor:1234 Centru mesaje: +40766000510 Expediat: 7-nov-2009 19.57.36".
Ma intreb, sunt idioti, ma cred pe mine idiot? Inca o frauda ???
Oricum, nesimtirea lor m

a impinge sa fac toate demersurile posibile pentru a-mi face dreptate.

#28
Sany

Sany

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 20.01.2006
noutati?

#29
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
@tolstoi07 "Prin vara m-a sunat un tip de la Cosmote si a inceput " vai dl, pentru fidelitate, pentru nu mai stiu eu ce , va oferim, nu stiu cate luni abonament gratuit, etc'' l-am intrerupt si i-am zis ca noi avem o problema de rezolvat si dupa aia stam de vorba, a zis da si mi-a inchis sec telefonul...."
Aici ai fost sunat de baietii smecheri care au vrut sa te fure de BANI, nu ai fost sunat de Cosmote. Eu am fost sunat de 2 ori de asa baieti, ei suna de pe numar privat sau de pe numar cu 076xxxxxxx si se prezinta ca fiind angajati cosmote si iti prezinta un premiu de fidelitate:
Ati primit 6 luni de zile de abonament gratuit si 2000 de minute nationale in aceste 6 luni si intreaba numele apoi CNP-ul, iar eu mereu ii intreb care este adresa de facturare si aici se intrerupe firul! Unul a incercat sa ma duca de nas ca cica eu trebuie sa ii zic ca el sa fie sigur ca sunt eu abonatul.

Sper sa se rezolve si astept si eu un deznodamant al acestei situatii.

#30
tolstoi07

tolstoi07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 20.10.2009
A trecut ceva timp de cand am spus ca ma duc la OPC, nu am reusit, nu mi-a permis serviciul. Intre timp am tot incercat sa trimit sesizarea electronic , eroare. Ieri, 19.11.2009 am reusit sa ajung la ei. Am luat numar de inregistrare insa au inceput sa se vaite ca ei sunt putini, ca-i trimite in concediu fara plata, etc, oricum, e un pas inainte in lupta cu "mogulii", astept raspunsul ca nu am incotro, dar mi se pune pe suflet faptul ca ajut in fiecare luna , platind abonamentele, niste excroci nesimtiti sa-si ia salariu, nesimtiti ce joaca pin-pong cu tine cand ii deranjezi cu un telefon.

Astept in continuare parerea unui avocat.

#31
recl-sr

recl-sr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 17.04.2009

View Postrohry2k1, on 24th October 2009, 21:21, said:

Nu e vorba de angajati Germanos. Este posibil ca numarul tau sa fi fost realocat. Am patit si eu sa fiu sunat aiurea de tot felul de indivizi dupa ce am facut un abonament tot pe Cosmote. Numarul apartinuse altcuiva si nu stiu ce aveau toti ciudatii aia cu respectivul de tot sunau si injurau... In fine, s-a rezolvat cu o schimbare de numar... :)

Se mai intampla.

Da o schimbare care costa 20 Euro si in mod normal ar trebuii sa o faca in max 48 H. , nu 30 de zile cat a durat la mine.

#32
kNp

kNp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.09.2006
niciodata nu o sa imi mai fac abonament la nesimtitii astia. customer service-ul la ei e jalnic, cel mai slab pe care l-am intalnit in Romania. si eu am primit o somatie de plata de la o firma de avocatura cum ca nu mi-as fi platit abonamentul din aprilie anul trecut pana in prezent. asta era vreo 60 de lei cu tot cu penalizari. si mai apareau 270 de lei penalitati pentru nerespectarea termenului contractual =)) cand i-am sunat mi-au spus ca eu am contract pe 24 de luni si ca daca nu platesc ma dau in judecata . eu stateam cu contractul in fata in care scrie clar 12 luni si ei imi ziceau ca nu :)) acum astept sa ma dea in judecata sa vedem acolo care rade la urma :)

#33
chistoc

chistoc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 16.07.2007
Domnul tolstoi07 ati avut abonamentele oprite ceva luni si a trebuit sa faceti cerere pentru reactivarea contului ?

Daca da, aceasta cerere presupune o perioada contractuala de 24 de luni de la semnarea cererii !
Asadar dvs. va puteti afla in perioada contractuala datorita faptului ca ati reactivat contul.

Nu v-ati luat vreun terminal gsm gratuit dupa expirarea perioadei initiale ?

Cei de la relatii cu clientii v-au spus ca sa realizat o prelungire a contractului la un dealer cosmote?

Asteptam informatii noi!

#34
marescosmin

marescosmin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 08.08.2005

View Postchistoc, on 1st February 2010, 23:02, said:

Domnul tolstoi07 ati avut abonamentele oprite ceva luni si a trebuit sa faceti cerere pentru reactivarea contului ?

Daca da, aceasta cerere presupune o perioada contractuala de 24 de luni de la semnarea cererii !
Asadar dvs. va puteti afla in perioada contractuala datorita faptului ca ati reactivat contul.

Nu v-ati luat vreun terminal gsm gratuit dupa expirarea perioadei initiale ?

Cei de la relatii cu clientii v-au spus ca sa realizat o prelungire a contractului la un dealer cosmote?

Asteptam informatii noi!
Cred ca tu astepti raspuns de la cineva care nu a mai postat din 20 noiembrie anul trecut.Poate respectivul user nici nu mai traieste si tu astepti raspuns zadarnic.Uita-te cat de vechi sunt postarile fiindca s-ar putea sa nu mai intereseze pe nimeni si tot atat de bine este posibil sa nu primesti raspunsul asteptat!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate