In loc de 10 site-uri RCS&RDS prost facute, mai bine unu si bun !
Last Updated: Sep 05 2009 15:24, Started by
AM0N
, Aug 21 2009 13:37
·
0
#19
Posted 22 August 2009 - 23:59
AM0N, on 21st August 2009, 14:37, said: Totdeauna cand caut ceva, trebuie sa ma uit pe gramada lor de site-uri prost, foarte prost, structurate; Un haos informational. Pierdere de vreme si o gramada de nervi. Ce parere aveti despre asta ? Dar RDS ce parere are ? 1. Mi se pare normal sa existe cate un site pentru fiecare serviciu in parte 2. Site-urile arata cum arata din 2 motive: a. secretomania RDS b. reducerea costurilor |
#20
Posted 23 August 2009 - 08:59
Se stie ca n-au excelat niciodata la siteuri. Design, acuratetea informatiilor etc. E la nivelul anului 2005. RDS nu se compara cu romtelecom, vodafone, orange, cosmote care au siteuri de la bine la f bine puse la punct. Aduse la zi unele cu chestii utile (vezi reincarcare online, plata online).
Daca te gandesti ii costa mai mult 5km de cablu decat reabilitarea unor siteuri. |
#21
Posted 02 September 2009 - 15:57
Cu toate astea m-as hazarda sa spun ca mai bine site penal, dar servicii excelente, decat invers cum e la alte firme :-". Si pana la urma, chiar daca stau rau cu promovarea prin mijloace media, reclama adevarata si-o fac "din gura in gura" care cred ca e mai greu de obinut decat investitia a X mii de euro intr-un site.
|
#22
Posted 02 September 2009 - 15:59
ssergiu, on 2nd September 2009, 16:57, said: Cu toate astea m-as hazarda sa spun ca mai bine site penal, dar servicii excelente, decat invers cum e la alte firme :-". Si pana la urma, chiar daca stau rau cu promovarea prin mijloace media, reclama adevarata si-o fac "din gura in gura" care cred ca e mai greu de obinut decat investitia a X mii de euro intr-un site. Edited by Florin64x, 02 September 2009 - 16:00. |
#23
Posted 02 September 2009 - 16:08
M-am mutat de la UPC la RDS. Si stii de ce? Pentru ca internetul de la ei era o gluma proasta. Si nu e doar parerea mea ci a multor cunostinte care au/aveau net de la ei. Nu stiu daca ma crezi, dar am ajuns sa fiu prieten cu tehinicienii lor care ma vizitau din 10 in 10 zile sa-mi repare semnalul. De asistenta la telefon ce sa mai vbim. Niste fete cu o plansa cu intrebari gen FAQ care nu cunosc nici macar termenii de baza din telecomunicatii. Asta daca iti raspund dupa cele 30 de minute in care iti spun ca apelul tau este foarte important pentru ei si ca ii vor acorda maxima atentie.
Din partea mea, poate sa nici nu aiba RDS-ul site daca vor continua sa isi imbunatateasca serviciile, care, vorba aia, sunt demult la alt nivel fata de UPC cu tot cu site-ul lor extraordinar. E ca si reclamele alea frumoase si reusite care iti prezinta un ambalaj spectaculos, dar un produs prost. |
#24
Posted 02 September 2009 - 16:15
De ce nu vrei sa ai un ambalaj decent si un produs excelent ?!
Siteul RDS.Tel este plin de informatii neactualizate sau chiar eronate. |
#25
Posted 05 September 2009 - 15:24
Subscriu pentru refacerea site-ului DIGI.
Cred ca o adresa de genul DIGI.rcs.ro ar putea fi un punct de plecare pentru noul site (din pacate Digi.ro e inregistrat de un alt operator, de Rolink). Bine punctat Florin, site-ul UPC este un site modern, structura serviciilor UPC este asemanatoare cu cea a serviciilor DIGI de aceea cel putin harta site-ului DIGI ar putea sa fie asemanatoare cu cea a actualului site UPC, designul poate fi imprumutat din actualele site-uri dar e nevoie de un design unitar. Succesul DIGI depinde intr-o oarecare masura si de cum arata site-ul lor (sigur ca sunt mai importante serviciile in sine, dar si site-ul are importanta lui). |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users