Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
releu incarcare motocicleta
#55
Publicat: 01 august 2009 - 01:14
akun2500, pe 1st August 2009, 02:10, a scris: am mai masurat odata diodele, intre plus si infasurari imi da intre 490 si 520 , iar intre minus si infasurari imi da intre 495 si 525 Citat continuam maine, abia o sa pot face si niste teste direct pe motocicleta. |
#57
Publicat: 01 august 2009 - 01:22
theMisuser, pe 1st August 2009, 02:13, a scris: Stai sa mai pun o intrebare :) Daca aprinzi becul cu bateria buna, se aprinde ? Si cand pui circuitul cu tiristori, se stinge sau aproape stinge ? Ca eu asta am inteles pana acuma.. d-aia tot caut prin punte.. pai stai sa lamuresc cum am facut testele, poate asa o sa se inteleaga mai bine ce nu merge. prima data, circuitul meu l-am legat decat de firele de la alternator, fara nici o baterie, doar cu aparatul de masura, tensiunea mica, 2-3-6 volti a doua oara, am pus un bec de 12v, in aceleasi impostaze ale releului, adica doar firele de la alternator legate de el, becul se aprindea putin la pornirea motorului, dupa aia se stingea a treia oara, am bagat bateria si becul ca consumator, am avut acelasi rezultat, adica o tensiune mica, becul se aprindea la inceput si se stingea dupa 1-2 secunde a patra oara, am bagat releul in circuitul motocicletei, am pus bateria la locul ei, al legat fisele, am aprins farul (ca sa fie mai mult consumatori), motorul a mers atata timp cat fisa de la bateria masinii era conectata, dupa ce am scos-o, motorul s-a oprit...eu ma asteptam sa mearga in continuare sustint de releul. theMisuser, pe 1st August 2009, 02:19, a scris: Eh.. pare ca-i timpul de culcare. Noapte buna, practic pic de somn :) noapte buna, va stresez maine iar :) noapte buna miron1947, multumesc de ajutor pana acum, poate maine ne dam seama unde e problema....bine, eu mai putin ca nu ma pricep aproape deloc la electronica :) Editat de akun2500, 01 august 2009 - 01:25. |
#59
Publicat: 01 august 2009 - 08:26
Da' verificarea montajului regulator ai facut-o inainte?
Cel mai important pas ,cred eu. ;) Cum se face ,conform celor specificate de "producator". Se aplica o tensiune cu ajutorul unei surse externe de exact 13,5V (+/-0,1V) acolo unde scrie monitor si masa bineinteles. Dupa care se roteste din R8 pina incepe sa apara o tensiune in portile tiristoarelor (colectorul Q2). Abia dupa acest pas se trece "mai departe". Poti folosi foarte bine o "antica" punte redresoare de Dacie. akun2500, pe 1st August 2009, 02:22, a scris: motorul a mers atata timp cat fisa de la bateria masinii era conectata, dupa ce am scos-o, motorul s-a oprit...eu ma asteptam sa mearga in continuare sustint de releul. Acest "releu" functioneaza numai cu bateria montata. Editat de bit 61, 01 august 2009 - 08:27. |
#60
Publicat: 01 august 2009 - 09:13
nu am o sursa de 13,5 sa fac testul ala...
si cu bateria montata si fara, nu am avut nici o rezultat. miron1947, pe 1st August 2009, 04:08, a scris: Poate va sculati inaintea mea,asa ar trebui sa arate montajul.Solutia este neperformanta energetic,cand o bobina este scurtcircuitata,franeaza sitemul. pai nu asa am si eu circuitul facut? Editat de mister_rf, 01 august 2009 - 09:33. |
#64
Publicat: 01 august 2009 - 10:02
|
#65
Publicat: 01 august 2009 - 10:07
miron1947, pe 1st August 2009, 11:02, a scris: Ati scris ca l-ati facut ca in schema "originala"acolo diodele spre masa sunt puse in conductie directa,K la masa,nu ca in schema modificata de mine cu A la masa. pai am folosit puntile alea care se vad in poze, si am considerat ca diodele sunt asa cum ati facut si dumneavoastra in desen, acolo chiar nu m-am uitat prea mult pe schema, pentru ca cineva mi-a desenat cum sunt diodele in interior si mi-a zis cum sa le leg. |
#66
Publicat: 01 august 2009 - 10:13
akun2500, pe 1st August 2009, 11:07, a scris: pai am folosit puntile alea care se vad in poze, Editat de miron1947, 01 august 2009 - 10:29. |
#68
Publicat: 01 august 2009 - 10:31
Puntile par bine montate. Pinul ala la 90grade fata de ceilalti e +.
So, daca in teste ai folosit o baterie moarta, posibil sa nu fi sustinut consumatorii (becul), chiar daca circuitul asta e bun. El livreaza in bucatele de tensiune, in restul timpului ramanand datoria bateriei sa livreze. Sau, a condensatorului cu care mai merge testata jucaria. Pentru teste ar trebui un condensator cu tensiune mai mare. Dintr-o sursa de comp, un condensator (sau amandoi in paralel) din alimentare (sunt la 200V) pus in loc de baterie. Fara conectarea circuitului motocicletei. Si un bec ceva mai lejer, nu ala din far, ca s-ar putea sa nu-l sustina condensatorul. Daca se dezlipeste firul verde cu + ce merge la placuta circuitului tensiunea (pe condensator) ar trebui sa creasca la maxim. Cu el conectat, ar trebui sa fie mai mica, eventual cea corecta. Aprinderea motorului ar trebui conectata in timpul asta la bateria de masina, separat. |
#69
Publicat: 01 august 2009 - 10:55
Eu as face verificarea in felul urmator:decuplez toata "mățăraia" de la motocicleta.
Alimentez numai montajul (deci fara titristoare,punti,et..) de la un acumulator de 12V. Luam 2 cazuri distincte: 1. cursor R8 catre R7 (deci catre masa) si 2. cursor R8 catre R6 (deci catre +). In cazul 1 trebuie sa avem in emitorul lui Q1 o tensiune aproape egala cu jumatatea tensiunii de alimentare (nu luam in calcul tensiunea de pe jonctiunea Lui Q1). Deci ar trebui sa fie ceva in genul +6V. In cazul 2 tranzistorul Q1 este blocat si in emitorul lui trebuie sa fie +12V ,sa zicem. Fa aceste verificari. Editat de bit 61, 01 august 2009 - 10:56. |
|
#70
Publicat: 01 august 2009 - 11:57
exact asa am facut testul, fara sa conectez la circuitul motocicletei, am folosit un bec de la semnalizare, deci de putere mica, cu si fara baterie, nu statea aprins decat 1-2 secunde la pornire.
am facut testul, am folosit o sursa de calculator care arata 11.77, in primul caz la emitorul Q1 am avut jumatate de tensiune (5.88) aproximativ, iar in al doilea caz am avut 7.40 v am pe aici niste bd902, sunt buni de ceva? am facut testul asta ca sa verific daca imi merge alternatorul pana la urma, fara releul, doar cu puntile alea, imi scoate intre 30v si 150 v , in functie de turatia motorului....asta e testul de care spuneti nu?
Editat de mister_rf, 01 august 2009 - 14:12.
|
#71
Publicat: 01 august 2009 - 12:05
akun2500, pe 1st August 2009, 12:57, a scris: doar cu puntile alea, imi scoate intre 30v si 150 v , in functie de turatia motorului....asta e testul de care spuneti nu? Fișiere atașateEditat de miron1947, 01 august 2009 - 12:06. |
#72
Publicat: 01 august 2009 - 12:12
akun2500, pe 1st August 2009, 12:57, a scris: exact asa am facut testul, fara sa conectez la circuitul motocicletei, am folosit un bec de la semnalizare, deci de putere mica, cu si fara baterie, nu statea aprins decat 1-2 secunde la pornire. 1. In acest test pe care zici ca l-ai facut, inteleg ca era bateria aia proasta. Da ? 2. Inteleg ca nu era conectat un condensator. Da ? 3. Firul ala ce vine de la + punti a ramas conectat mereu. Da ? Daca-i da la toate, ar fi important pentru acest test sa pui totusi acel condensator, pe care ti-am zis unde-l gasesti. Pornesti circuitul cu firul +verde lipit la circuitul de comanda si ar fi perfect ca in timp ce merge, sa-l dezlipesti (lipesti alt fir acolo si le dezlegi) In momentul dezlipirii, s-ar putea sa se arda becul pus. E perfect. Daca toate astea se intampla asa, avem o problema cu circuitul de comanda. (vreun tranzistor parlit, rezistenta coapta, cine stie). Daca se intampla altfel, in functie de ce ne spui, vedem mai departe. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi