motor cu apa
Last Updated: Feb 10 2011 18:48, Started by
Ramona
, Apr 11 2005 19:12
·
0
#19
Posted 11 April 2005 - 20:56
RoTTen, on Apr 11 2005, 09:25, said: ai uitat de benzina? "Astfel, a aparut motorul de Dacie, normal, care merge jumatate cu apa, jumatate cu benzina" Da, arzi benzina ca sa obtii energie pe care in loc s-o folosesti pentru propulsie o folosesti pentru electroliza... ca abia apoi sa folosesti energia rezultata in urma arderii hidrogenului pentru propulsie... genial apendicele motorului... Si ? Parcurgand doua etape in loc de una , dublezi pierderile de energie , randamentul sistemului scade , si deci consumi mai multa benzina pentru aceeasi treaba . Stiu ce e acela automobil hibrid . Dar acolo gasim un motor cu ardere interna , reglat sa functioneze la turatie normala , adica in zona de randament maxim , un generator de curent si motoare electrice cu randament ridicat . Per total se obtine un sistem cu un randament mai bun decat cel cu motor clasic . Nu este insa cazul nostru . Si , nu am uitat de benzina . Se specifica , ca aceasta foloseste doar la punerea in functiune a motorului , asa ca putem sa o scoatem din ecuatie Edited by Ramona, 11 April 2005 - 20:57. |
#20
Posted 11 April 2005 - 21:06
Deci foloseste 50% benzina, 50% apa, dar benzina doar la pornire... Asta ar insemna ca sta cateva ore langa masina pana se incarca bateriile, apoi pleaca la drum bazandu-se pe electroliza... Iesea mai bine daca-si incarca bateriile de la renel.
Oricum, tampenii gen libertatea, no further comment... later edit: Cand parametrii motorului vor ajunge la un standard acceptabil, respectiv sa consume mai putin de 10 litri de amestec apa/benzina la suta de kilometri - "pentru a nu umbla omul cu ditamai rezervorul de apa dupa el",dupa cum spune inventatorul - va cere omologarea la Registrul Auto si se va apuca de productie, cu puteri proprii. Ideea se poate aplica la orice motor cu ardere interna. deci n-are nici o treaba cu electroliza, arderea hidrogenului si apa care rezulta... oh yeah, steam power Edited by RoTTen, 11 April 2005 - 21:18. |
#21
Posted 11 April 2005 - 22:05
Problemele de genul reducerii dimensiunii cisternei actuale necesare de apa la un rezervor de masina sunt probleme simple, mici amanunte care in general nu necesita mai mult de cativa zeci de ani pana se rezolva... si de obicei solutia este pe dos, adica sa comprimam apa in pastile de dimensiunea aspirinei, ceva de genul 5 aspirine = echivalentul a unui rezervor de masina cu motor romanesc
|
#23
Posted 11 April 2005 - 22:13
Quote Este un perpetuum mobile inventat in Ro . Acuma merge cu apa? sau nu merge cu nimica? sau cum?? |
#24
Posted 11 April 2005 - 22:30
TOPCATBV, on Apr 11 2005, 23:13, said: Sa se mute nea ala in Anglia sa-i ploua tot timpul! man, mi-ai dat o idee geniala. stiti masinile alea cu panouri solare? inchipuiti-va masina cu panouri ploioase. adica un jgheab cu un burlan care duce la motorul de dacie cu apa. genial |
#25
Posted 11 April 2005 - 22:36
Mosotti, on Apr 11 2005, 22:30, said: man, mi-ai dat o idee geniala. stiti masinile alea cu panouri solare? inchipuiti-va masina cu panouri ploioase. adica un jgheab cu un burlan care duce la motorul de dacie cu apa. genial fugi la osim! |
#26
Posted 14 April 2005 - 02:48
Din cate am inteles ideea de baza a inventiei este folosirea fenomenului de disociere a apei in hidrogen si oxigen. Asta se intampla la contactul apei cu o suprafata foarte fierbinte. Suprafata fierbinte se obtine prin folosirea initiala a benzinei (scrie asta si in articol) . Odata atinsa temperatura critica se foloseste apa. Apa care produce hidrogen si oxigen care la randul lor se combina si produc energie termica, presiune care poate fi folosita la miscarea pistoanelor (exact ca la motorul cu combustie interna). Reactia se pare ca se autopropaga furnizandu-si singura sursa de enegie (caldura f puternica)
Dupa cum era si de asteptat, nu se spune daca toate astea se petrec intr-un singur circuit, in mai multe (exista si o intrebare acolo lasata cu un raspuns echivoc ) si care e natura sprafetei care este incalzita. Deci e o chestie posibila. Omul e destept si orientat. Felicitari! PS. Nu e un perpetum mobile pentru ca preia masa si energie din afara. Edited by Viridian, 14 April 2005 - 02:49. |
#27
Posted 14 April 2005 - 06:20
Intrebarea este ce cantitate de energie iti trebuie ca sa mentii o teperatura ridicata pt respectiva suprafata.
Ca asa la urma urmei si submarinele nucleare functioneaza pe principiul motorului cu aburi cu precizarea ca energia necesara nu este data de arderea carbunilor ca la locomotive ci prin fisiune nucleara. |
#28
Posted 14 April 2005 - 07:05
daca se merita, poate imi instalez si io pe skoda...
oare tre sa dau jos NOS-ul? |
|
#29
Posted 14 April 2005 - 10:25
Viridian, on Apr 13 2005, 15:48, said: Din cate am inteles ideea de baza a inventiei este folosirea fenomenului de disociere a apei in hidrogen si oxigen. Asta se intampla la contactul apei cu o suprafata foarte fierbinte. Suprafata fierbinte se obtine prin folosirea initiala a benzinei (scrie asta si in articol) . Odata atinsa temperatura critica se foloseste apa. Apa care produce hidrogen si oxigen care la randul lor se combina si produc energie termica, presiune care poate fi folosita la miscarea pistoanelor (exact ca la motorul cu combustie interna). Reactia se pare ca se autopropaga furnizandu-si singura sursa de enegie (caldura f puternica) Dupa cum era si de asteptat, nu se spune daca toate astea se petrec intr-un singur circuit, in mai multe (exista si o intrebare acolo lasata cu un raspuns echivoc ) si care e natura sprafetei care este incalzita. Deci e o chestie posibila. Omul e destept si orientat. Felicitari! PS. Nu e un perpetum mobile pentru ca preia masa si energie din afara. Poate ma repet . Dar , se ia apa se disociaza se arde , se expandeaza , se arde , se mai stiu eu ce . Aburul rezultat se evacueaza pe esapament si poate fi recuperat, transformat in apa si inapoi in rezervor . Deci , in teorie , putem sa inchidem circuitul apei in asa fel incat aceasta sa nu se mai consume . Daca tratam liniar procesul se introduce apa in motor si se scoate tot apa . Mai mult de atat ! Aceasta este sub forma de abur la evacuare . Pana si copii de 2 ani stiu ca transformarea apei in abur se face cu aport de energie . |
#30
Posted 14 April 2005 - 10:39
In teorie nu se poate inchide circuitul apei. Apa introdusa are o temperatura joasa si este lichida iar cea evacuta are o temperatura ridicata si este in stare de vapori. Energia generata se datoreaza tocamai acestei diferente de stare. Odata folosita apa in sistem se evacueaza. Motorul consuma apa. Doar ca la noi e gratis apa.
Daca tratezi motorul "liniar" evident ca este cum spui tu. Dar nicaieri in articol nu exista macar o alauzie la asa ceva. Apa care se introduce si se utilizeaza se elimina si nu mai revine in motor. De fapt e un sistem deschis cu toate caracteristicile lui. Ceea ce nu stiu copii de de 2 ani este fenomenul de calefactie a apei. Care este tocmai baza acestui motor. E un soi de nisa tehnica. Edited by Viridian, 14 April 2005 - 10:41. |
#31
Posted 14 April 2005 - 19:24
Din cite stiu eu calefactia are legatura cu vaporizarea rapida a apei. Deci motorul nu merge cu apa-combustibil ci cu benzina-combustibil si apa-agent motric. Omul a gasit nu un combustibil minune ci un intermediar minune. Apa nu arde sau nu e folosita la ardere. E folosit doar mult mai eficient lucrul mecanic rezultat din arderea benzinei (un fel de explozie a apei care se evapora rapid si isi mareste mult volumul). Nu cred ca e vorba de nici o disociere a moleculei de apa. Energia nu este creata asadar de apa (care prin evaporare absoarbe energie). Lucrul mecanic este dat tot clasic, de diferenta de temperatura intre benzina in ardere si temperatura mediului exterior. Cred ca recuperind vaporii de apa (doar ca ar trebui dati prin sita pentru a elimina gazele de ardere) si raciti pina la lichefiere in aer ar putea fi reintrodusi in sistem.
|
#32
Posted 14 April 2005 - 19:56
Este posibil ca prin folosirea apei in sitemul mentionat , randamentul motorului sa creasca . Dar apa nu poate fi decat un agent , nicidecum un combustibil asa cum se incearca articolul de presa mentionat sa ne induca in eroare....
|
#33
Posted 14 April 2005 - 20:56
Ramona, on Apr 14 2005, 19:56, said: Este posibil ca prin folosirea apei in sitemul mentionat , randamentul motorului sa creasca . Dar apa nu poate fi decat un agent , nicidecum un combustibil asa cum se incearca articolul de presa mentionat sa ne induca in eroare.... |
|
#34
Posted 15 April 2005 - 04:59
In concluzie , e prea frumos ca sa fie adevarat . Daca s-ar fi putut face asa ceva , treaba era rezolvata de mult . Nu spun ca un roman n-ar fi putut sa inventeze o treaba ca asta . Dar , l-ar fi rapit extraterestrii si s-ar fi trezit brain-washed tocmai in Nevada .
Sau , sa presupunem ca se poate . De ce foloseste omu' inventia tocmai la un motor auto , cand s-ar preta la sute de alte aplicatii mult mai utile ?? De ce nu si-a facut direct o centrala electrica , ca sa-l pomeneasca toti vecinii !!!?? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users