Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
accident auto cu masina veche victima
Ultima postare: nov 19 2008 11:17, Inițiat de
undesignus
, oct 27 2008 11:21
·
0
#1
Publicat: 27 octombrie 2008 - 11:21
Salut,
Am fost lovit de 2 ori in spate intr-o benzinarie (stationam) de o masina. Prima data tanti nu a frinat, a doua oara a apasat pe acceleratie in loc de frina si mi-a mai tras-o o data. Am mers la politie si s-a constatat asa: - tanti vinovata - nici eu nici ea nu am consumat alcool - avariile mele: bara spate, stop, hayon, aripa spate, usa dreapta spate blocata Am luat o copie dupa RCA-ul cucoanei si mai incolo o sa trec pe la asigurari sa vad exact ce si cum. Azi noapte am fost la un tinichgiu si mi-a zis ca ar trebui sa o duc undeva unde au presa de tras caroserii. Structura de de rezistenta a masinii (lonjeroan, stilp, etc.) nu e afectat. Idem puntea spate. Masina mea are 25 de ani, a cucuoanei e un Logan cu Casco. Ce variante am? Ce imi recomandati? Daca am omis ceva va rog intrebati. |
#2
Publicat: 27 octombrie 2008 - 13:55
masina are vreo valoare deosebita, alta decat cea intrinseca? adica e ceva gen masina de epoca, restaurata, etc?
mergi la cei la care are cucoana RCA si cere-le sa-ti deschida un dosar de dauna. ei or sa-ti spuna ca masina e veche si nu-ti pot da decat o suma mica pe ea. cere-le sa-ti dea (de preferat, in scris) valoarea maxima pe care o pot ei despagubi, cu explicatii detaliate (sa-ti spuna exact cum s-a ajuns la ea). te intereseaza, in principal, aceste valori, cu care incep ei calculele: valoare de nou si procentul de uzura. te mai intereseaza si suma dincolo de care ei considera ca e dauna totala. dupa ce o sa sti chestiile astea, ai de ales: -sau gasesti un service care sa-ti repare masina in banii aia -sau accepti dauna totala, primesti banii (eventual si epava, negociezi cu ei) -sau vorbesti cu vinovata sa mai completeze si ea un pic suma (aproape sigur suma primita de la asigurator o sa fie mica) |
#3
Publicat: 27 octombrie 2008 - 14:09
Mersi de raspuns.
Masina nu e istorica sau ceva de genul asta. Pentru mine are o valoare practica pentru ca suspensia hidraulica imi permite sa ridic masina la nevoie. In plus masina nu se lasa daca e incarcata. Masina e foarte bine intretinuta si mi-e ciuda ca nu avea pic de rugina. Am fost la Asiban si am vazut care e procedura. Miercuri o sa ma duc in service sa imi deschida dosar de daune. Atunci voi stii mai multe. Am vorbit si cu un avocat si pot sa o dau un judecata si sa cer diferenta de bani. Asa este, suma se preconizeaza a fi mica, la virsta asta se considera uzura 85%. |
#5
Publicat: 05 noiembrie 2008 - 11:12
Updates:
Vazind ca baietii de la Asiban s-au dat de tot la fund, le-am dat un mail sa le aduc aminte de dosarul de dauna deschis la ei in urma cu o saptamina. Mi-au raspuns ca vor accept de plata pe fax de la unitatea reparatoare, in conditiile in care ei nu au precizat suma maxima pe care o pot plati, desi in dosarul de dauna se specifica clar ca solicit acest lucru Asta e un soi de joc de-a sorecele si pisica intre service si societatea de asigurare, unde cel pagubit este din nou victima: service-ul vrea sa stie cit de mult poate incarca factura, iar Asiban-ul vrea sa taie cit mai mult, facindu-se ca nu stie legea. |
#6
Publicat: 05 noiembrie 2008 - 12:25
OFF TOPIC dar in legatura cu masina care se lasa sau se ridica..
Am vazut ieri o masina care avea in portbagaj un butonel si se lasa de spate ca sa facilitezi incarcarea in portbagaj a unei chestii mai grele, apoi se ridica la loc in pozitie orizontala. Pe drum puteai seta garda la sol si confortul suspensiilor. |
#7
Publicat: 05 noiembrie 2008 - 15:00
undesignus, on Nov 5 2008, 11:12, said: Updates: Vazind ca baietii de la Asiban s-au dat de tot la fund, le-am dat un mail sa le aduc aminte de dosarul de dauna deschis la ei in urma cu o saptamina. Mi-au raspuns ca vor accept de plata pe fax de la unitatea reparatoare, in conditiile in care ei nu au precizat suma maxima pe care o pot plati, desi in dosarul de dauna se specifica clar ca solicit acest lucru Asta e un soi de joc de-a sorecele si pisica intre service si societatea de asigurare, unde cel pagubit este din nou victima: service-ul vrea sa stie cit de mult poate incarca factura, iar Asiban-ul vrea sa taie cit mai mult, facindu-se ca nu stie legea. forteaza si tu lucrurile, sa faca vreunul primul pas. dupa ce a anuntat careva o suma(fie service-ul, fie asiguratorul) se mai poate discuta. poti incerca sa mergi la service si sa-i pui sa-ti faca devizul, apoi sa te duci cu devizul la Asiban si sa-i intrebi daca le convine. daca nu, atunci refaci devizul. |
#8
Publicat: 06 noiembrie 2008 - 11:39
@ sanddy: cred ca ai vazut un C5 break. Si masina mea stie trucul asta si partea frumoasa e ca totul se face fara electronica.
@Smiley: suma au anuntat-o intre timp, dar au aplicat uzura maxima asa ca le-am dat mail inapoi cu articolele din ordin, ca sa mai calculeze o data. Pina acum inspectorul ala de daune a incercat sa ma pacaleasca de mai multe ori: prima data m-a pus sa semnez in alb, dar am refuzat. Acum se face ca nu stie legea si ignora nu numai starea masinii, ci si imbunatatirile care au fost aduse. Drept urmare, l-am pus sa mai faca temele o data. Vorbeam aseara cu un amic care "colaboreaza" mai des decit mine cu baietii din asigurari si mi-a zis ca nesimtire mai mare decit la astia nu a vazut. |
#9
Publicat: 07 noiembrie 2008 - 11:20
Azi am fost sa depun o cerere de re-evaluare a valorii maxime de despagubire, tinind cont te rulaj, dotari suplimentare (instalatie de GPL, alarma, etc.) si facturi pentru piese.
Duminica se fac 2 saptamini de la accident si dupa inca 2 saptamini autorizatia de reparatie expira. Stie cineva cum se poate prelungi? |
#12
Publicat: 13 noiembrie 2008 - 18:13
nu uita, aia nu sunt societate de binefacere. scopul lor e sa-ti dea cat mai putini bani, nu sa te ajute.
sper ca-ti ajung banii respectivi pt a repara masina. vezi si tu de unde faci rost de piese, cauta si pe la dezmembrari unele repere, poate te incadrezi. |
#13
Publicat: 17 noiembrie 2008 - 12:33
#14
Publicat: 18 noiembrie 2008 - 17:08
Si a venit si raspunsul oficial de la asiban: s-a revenit la prima calculatie.
Mai ciudata a fost atitudinea tipului de la CSA, care efectiv le tinea partea: ca o zgirietura la motor inseamna ca masina e in stare satisfacatoare (adica cea mai joasa), ca de-aia aia din strainatate vor sa scape de masinile vechi, etc., ca numarul de km al masinii nu e real, ca facturile mele de la reprezentanta nu sint bune ca scrie pe ele "piese" si nu exact ce contin facturile, etc. A acceptat ca instalatia de gaz e dotare suplimentara. Cred ca acum inteleg de ce astia de la asigurari se comparta asa: pentru ca nu e nimeni care sa ii pazeasca. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi