Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
accident auto cu masina veche victima
Last Updated: Nov 19 2008 11:17, Started by
undesignus
, Oct 27 2008 11:21
·
0
#1
Posted 27 October 2008 - 11:21
Salut,
Am fost lovit de 2 ori in spate intr-o benzinarie (stationam) de o masina. Prima data tanti nu a frinat, a doua oara a apasat pe acceleratie in loc de frina si mi-a mai tras-o o data. Am mers la politie si s-a constatat asa: - tanti vinovata - nici eu nici ea nu am consumat alcool - avariile mele: bara spate, stop, hayon, aripa spate, usa dreapta spate blocata Am luat o copie dupa RCA-ul cucoanei si mai incolo o sa trec pe la asigurari sa vad exact ce si cum. Azi noapte am fost la un tinichgiu si mi-a zis ca ar trebui sa o duc undeva unde au presa de tras caroserii. Structura de de rezistenta a masinii (lonjeroan, stilp, etc.) nu e afectat. Idem puntea spate. Masina mea are 25 de ani, a cucuoanei e un Logan cu Casco. Ce variante am? Ce imi recomandati? Daca am omis ceva va rog intrebati. |
#2
Posted 27 October 2008 - 13:55
masina are vreo valoare deosebita, alta decat cea intrinseca? adica e ceva gen masina de epoca, restaurata, etc?
mergi la cei la care are cucoana RCA si cere-le sa-ti deschida un dosar de dauna. ei or sa-ti spuna ca masina e veche si nu-ti pot da decat o suma mica pe ea. cere-le sa-ti dea (de preferat, in scris) valoarea maxima pe care o pot ei despagubi, cu explicatii detaliate (sa-ti spuna exact cum s-a ajuns la ea). te intereseaza, in principal, aceste valori, cu care incep ei calculele: valoare de nou si procentul de uzura. te mai intereseaza si suma dincolo de care ei considera ca e dauna totala. dupa ce o sa sti chestiile astea, ai de ales: -sau gasesti un service care sa-ti repare masina in banii aia -sau accepti dauna totala, primesti banii (eventual si epava, negociezi cu ei) -sau vorbesti cu vinovata sa mai completeze si ea un pic suma (aproape sigur suma primita de la asigurator o sa fie mica) |
#3
Posted 27 October 2008 - 14:09
Mersi de raspuns.
Masina nu e istorica sau ceva de genul asta. Pentru mine are o valoare practica pentru ca suspensia hidraulica imi permite sa ridic masina la nevoie. In plus masina nu se lasa daca e incarcata. Masina e foarte bine intretinuta si mi-e ciuda ca nu avea pic de rugina. Am fost la Asiban si am vazut care e procedura. Miercuri o sa ma duc in service sa imi deschida dosar de daune. Atunci voi stii mai multe. Am vorbit si cu un avocat si pot sa o dau un judecata si sa cer diferenta de bani. Asa este, suma se preconizeaza a fi mica, la virsta asta se considera uzura 85%. |
#4
Posted 28 October 2008 - 08:06
incearca sa rezolvi amiabil, procesul se poate prelungi luni de zile.
|
#5
Posted 05 November 2008 - 11:12
Updates:
Vazind ca baietii de la Asiban s-au dat de tot la fund, le-am dat un mail sa le aduc aminte de dosarul de dauna deschis la ei in urma cu o saptamina. Mi-au raspuns ca vor accept de plata pe fax de la unitatea reparatoare, in conditiile in care ei nu au precizat suma maxima pe care o pot plati, desi in dosarul de dauna se specifica clar ca solicit acest lucru Asta e un soi de joc de-a sorecele si pisica intre service si societatea de asigurare, unde cel pagubit este din nou victima: service-ul vrea sa stie cit de mult poate incarca factura, iar Asiban-ul vrea sa taie cit mai mult, facindu-se ca nu stie legea. |
#6
Posted 05 November 2008 - 12:25
OFF TOPIC dar in legatura cu masina care se lasa sau se ridica..
Am vazut ieri o masina care avea in portbagaj un butonel si se lasa de spate ca sa facilitezi incarcarea in portbagaj a unei chestii mai grele, apoi se ridica la loc in pozitie orizontala. Pe drum puteai seta garda la sol si confortul suspensiilor. |
#7
Posted 05 November 2008 - 15:00
undesignus, on Nov 5 2008, 11:12, said: Updates: Vazind ca baietii de la Asiban s-au dat de tot la fund, le-am dat un mail sa le aduc aminte de dosarul de dauna deschis la ei in urma cu o saptamina. Mi-au raspuns ca vor accept de plata pe fax de la unitatea reparatoare, in conditiile in care ei nu au precizat suma maxima pe care o pot plati, desi in dosarul de dauna se specifica clar ca solicit acest lucru Asta e un soi de joc de-a sorecele si pisica intre service si societatea de asigurare, unde cel pagubit este din nou victima: service-ul vrea sa stie cit de mult poate incarca factura, iar Asiban-ul vrea sa taie cit mai mult, facindu-se ca nu stie legea. forteaza si tu lucrurile, sa faca vreunul primul pas. dupa ce a anuntat careva o suma(fie service-ul, fie asiguratorul) se mai poate discuta. poti incerca sa mergi la service si sa-i pui sa-ti faca devizul, apoi sa te duci cu devizul la Asiban si sa-i intrebi daca le convine. daca nu, atunci refaci devizul. |
#8
Posted 06 November 2008 - 11:39
@ sanddy: cred ca ai vazut un C5 break. Si masina mea stie trucul asta si partea frumoasa e ca totul se face fara electronica.
@Smiley: suma au anuntat-o intre timp, dar au aplicat uzura maxima asa ca le-am dat mail inapoi cu articolele din ordin, ca sa mai calculeze o data. Pina acum inspectorul ala de daune a incercat sa ma pacaleasca de mai multe ori: prima data m-a pus sa semnez in alb, dar am refuzat. Acum se face ca nu stie legea si ignora nu numai starea masinii, ci si imbunatatirile care au fost aduse. Drept urmare, l-am pus sa mai faca temele o data. Vorbeam aseara cu un amic care "colaboreaza" mai des decit mine cu baietii din asigurari si mi-a zis ca nesimtire mai mare decit la astia nu a vazut. |
#9
Posted 07 November 2008 - 11:20
Azi am fost sa depun o cerere de re-evaluare a valorii maxime de despagubire, tinind cont te rulaj, dotari suplimentare (instalatie de GPL, alarma, etc.) si facturi pentru piese.
Duminica se fac 2 saptamini de la accident si dupa inca 2 saptamini autorizatia de reparatie expira. Stie cineva cum se poate prelungi? |
#10
Posted 07 November 2008 - 14:42
autorizatia de reparatie nu expira niciodata.
dupa 30 de zile de la eliberarea ei, poti primi amenda daca te prinde politia circuland cu masina nereparata (desi n-am prea auzit de asemenea cazuri in ultimii 3 ani). |
|
#11
Posted 13 November 2008 - 12:33
Mi-a venit si raspunsul la cererea mea. Suma maxima de despagubire a fost marita de peste doua ori. Deci... se poate.
|
#12
Posted 13 November 2008 - 18:13
nu uita, aia nu sunt societate de binefacere. scopul lor e sa-ti dea cat mai putini bani, nu sa te ajute.
sper ca-ti ajung banii respectivi pt a repara masina. vezi si tu de unde faci rost de piese, cauta si pe la dezmembrari unele repere, poate te incadrezi. |
#13
Posted 17 November 2008 - 12:33
#14
Posted 18 November 2008 - 17:08
Si a venit si raspunsul oficial de la asiban: s-a revenit la prima calculatie.
Mai ciudata a fost atitudinea tipului de la CSA, care efectiv le tinea partea: ca o zgirietura la motor inseamna ca masina e in stare satisfacatoare (adica cea mai joasa), ca de-aia aia din strainatate vor sa scape de masinile vechi, etc., ca numarul de km al masinii nu e real, ca facturile mele de la reprezentanta nu sint bune ca scrie pe ele "piese" si nu exact ce contin facturile, etc. A acceptat ca instalatia de gaz e dotare suplimentara. Cred ca acum inteleg de ce astia de la asigurari se comparta asa: pentru ca nu e nimeni care sa ii pazeasca. |
#15
Posted 18 November 2008 - 19:33
neplacut
cu tanti aia ai tinut legatura? poate e de acord sa acopere ea diferenta dintre ce da asiguratorul si cat costa reparatia. chiar, diferenta e mare? |
|
#16
Posted 19 November 2008 - 11:17
Nu am sunat-o, ca nu am de ce deocamdata. In principiu asigurarea (chiar si asa diminuta) ar trebui sa acopere toate pagubele. Insa aici e vorba de manopera multa, factura estimativa e in jur de 3-4000 de RON, deci ar trebui sa acopere.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users