Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

GOLF VI vs MEGANE III

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

Poll: GOLF VI vs MEGANE III (137 member(s) have cast votes)

Ce model va place mai mult?

  1. Golf VI (72 votes [52.55%])

    Percentage of vote: 52.55%

  2. Megane III (65 votes [47.45%])

    Percentage of vote: 47.45%

Vote Guests cannot vote

#1
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 22.08.2006
Ca sa nu mai poluam topicul de la "Stiri", propun sa continuam aici.
Acolo spuneam:

 M@nuel, on Oct 6 2008, 10:54, said:

Mie mi-e clar, Megane-ul e mai pe gustul meu, sper doar sa se apropie si mai mult de fiabilitatea si trainicia Golfului. S-au facut mari pasi inainte, semnele sunt bune.

Acu' dati-mi la turloaie. :P

Si un articol de pe www.promotor.ro

VW Golf 6 vs. Renault Megane 3

Va fi duelul anului 2009 în segmentul cel mai important, al berlinelor compacte. Cine va fi mai tare: VW Golf 6, care este mai mult un facelift foarte pronunțat al lui VW Golf 5 sau Renault Megane 3, o mașină cu totul nouă, care impune în clasă un alt nivel de stil și eleganță?

Din primele impresii de la standurile celor doi constructori, Renault Megane 3 este creditat cu un scor mai bun, datorită designului reușit și al interiorului foarte stilat și atractiv. VW Golf 6 are un avantaj foarte mic în ce privește calitatea fabricației și nu îți conferă acea senzație de nou pe care ți-o inspiră exteriorul. În plus, Renault Megane Coupe atacă fără menajamente atât VW Scirocco, cât și proaspătul VW Golf 6 GTI.

În România, VW Golf 6 va avea un avans de aproape un an față de Renault, iar despre prețuri încă nu se știe nimic.

Edited by Marius3k, 06 October 2008 - 15:22.
poll


#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Care e parerea voastra despre cele doua masini? Sunt constient ca nu putem avea un versus foarte corect din cauza diferentelor de pret (pe care inca nu le stim), dar nu avem decat sa asteptam si sa ne dam cu parerea pana atunci.
Hai sa vedem ce o sa iasa si din Versus-ul asta.
[ http://www.automobile-magazine.fr/var/automobile_magazine/storage/images/media/galeries/photos/matchs/renault_megane_contre_peugeot_308/megane_3_4_av/462473-1-fre-FR/megane_3_4_av_image_photo_leader.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://www.3la10mii.com/blog_content/imagini/volkswagen_golf_6-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
thedeady

thedeady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.01.2007
Una cu design gandit de la zero, alta cu design clasic pentru model, mai putin stilizat. Pe undeva, aceasta diferenta e prezenta si la generatia prezenta (G5 vs M2). Cu Golful nu s-a ocupat nimeni sa-l faca o minune vizuala, pentru ca este si Scirocco, masina care va trebui si ea vanduta, intr-un numar mai mare sau mai mic.
Probabil se va mentine si diferenta intre numarul de gadgeturi incluse in acelasi pret, in favoarea Megane-ului.
Eu zic ca rapoartele se vor mentine oarecum constante : amatorii de design indraznet si dotari garla, vor prefera in continuare Megane, cei care tin la ideea fiabilitatii germane vor lasa designul deoparte si isi vor cumpara in continuare un Golf, indiferent cat de mult ar semana cu generatia actuala. Un mic bonus pentru VW, au si Scirocco in maneca, pentru cei care vor cate un pic din ambele categorii de mai sus (evident, cu pretul pe masura).

#4
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Desigul golfului este mult mai rezistent in timp , lumea se plictiseste mult mai greu de el. Chiar sunt curios cati din voi inca considera mai frumos meganul 2 decat g5. Oricum pana acum in cadrul VW de fiecare data au fost regrete dupa generatia veche, in cadrul Renault si nu numai "of , bine ca au bagat una NOUA " ... chiar daca doar prin aspect fara prea multe progrese tehnologice .

#5
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006
imi place mai mult cum arata megane-ul. motoarele aspirate pe benzina de la reno sunt de ceva ani printre cele mai performante din clasa, daca si interiorul se va apropia de calitatea lagunei nu vad niciun motiv pt care as lua golf. nici macar nu mai e trendy sa ai masina nemteasca, ci japoneza :)

ati putea adauga si un poll thread-ului asta ;)

Edited by herculane, 06 October 2008 - 12:31.


#6
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Ce face benzinarele aspirate de la Reno? Maxi, te-ai inmultit?

#7
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 13:37, said:

Ce face benzinarele aspirate de la Reno? Maxi, te-ai inmultit?
Chiar au fost "scula" ... pe Megane 1 (serios se misca masinuta aia incredibil).

#8
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
Vorbea de F1 cred. :D

#9
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
Mie unul nu imi place designul la Megane. Nu imi place partea frontala deloc, e hidoasa. Ramane de vazut cum va arata si in interior dpdv al calitatii materialelor. Si ce e cel mai important,ce pret va avea megane-ul. Pt ca daca nu va mai fi prin segmentul low-cost, nu cred ca va avea succes. Oamenii sunt conservatori in general.

Pun pariu ca golf VI se va vinde cel putin la fel de bine ca V-ul, iar de megane sper sa nu aiba soarta noii laguna, ca o sa fie de rau pt angajati.

Edited by Genesis, 06 October 2008 - 13:08.


#10
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006

 fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 13:37, said:

Ce face benzinarele aspirate de la Reno? Maxi, te-ai inmultit?

lasand la o parte masinile din clasa rs de la reno, urca-te si da o tura cu un megane1 1,6 16v, Clio 2 bicorp 1.4 16v si compara cu masini din aceeasi clasa cu motorizari similare si o sa vezi diferenta de performanta ;)

#11
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
herculane, mie personal 1.6 16v nu mi s-a parut cine stie ce. Daca vrei un motor linistit, mai degrabaa as lua 1.6 8v de la VAG, favorizeaza mersul subturat.

#12
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,982
  • Înscris: 01.02.2006

 Genesis, on Oct 6 2008, 14:10, said:

herculane, mie personal 1.6 16v nu mi s-a parut cine stie ce. Daca vrei un motor linistit, mai degrabaa as lua 1.6 8v de la VAG, favorizeaza mersul subturat.


mai, nu stiu ce sa zic, ori nu ai trecut de 5000rpm cu el, ori este obisnuit cu sute de cp :)

peste 4000rpm, motorul tragea mai bine decat 1.6 de la golf 4 sau focus. si avand in vedere ca pe vremea aia eram pasionat de liniute, am probat asta de multe ori. eu tocmai motor linistit nu vreau, asa ca 8v nu-s de mine :)

#13
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 herculane, on Oct 6 2008, 14:02, said:

(...) urca-te si da o tura cu un megane1 1,6 16v, Clio 2 bicorp 1.4 16v si compara cu masini din aceeasi clasa cu motorizari similare si o sa vezi diferenta de performanta ;)
Si asta e gresala Renault , ca inca se bazeaza pe acea serie de motoare. Acum se cauta turbo, cuplu mare de la turatii mici , consum redus. Cel mai probabil in cativa ani va iesi pe piata si motorul pe benzina cu autoaprindere si tot felul de inventii pentru a reduce consumul ... si ei d-abia la anul vor pune un motor turbo de litraj mic , dar baza fiind aceleasi 1.6 16v si 2.0 16v ; sincer nu cred ca asta este calea catre succes. Ideea este ca si in romania piata auto evolueaza incet si oamenii incep sa-si revizuiasca prioritatile in alegerea unei masini, iar in curand nu cred ca se va mai vinde asa de bine design'ul care frapeaza.

Edited by Vlad_int1, 06 October 2008 - 13:22.


#14
thedeady

thedeady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.01.2007
Poate ca e si mai usoara masina si este avantajata de acest aspect. De aerodinamica nu prea poate fi vorba, masinile astea nu-s construite pentru acest scop. Eu am 1.6 16V pe Golf 4 si trage ok ; bineinteles, este loc si de mai bine, dar pentru performante zdravene, cred ca e mai sigura o marire a cilindreei si a puterii (daca e vorba de aspirate) sau de un turbocharger.
Oricum, la viteza maxima cred ca tot pe-acolo o sa dea amandoua, la motorizari similare, la fel cum a fost si in trecut. Cred ca factorul decisiv va fi legat de o combinatie de pret, dotari, design, brand, perceptii proprii, in proportii variabile.

#15
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
Golful vrei sa spui ca nu e aerodinamic? Te inseli.

#16
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006
Pana una alta, nu pot decat sa constat o imbunatatire semnificativa in designul amandurora. Mai departe, nu se va putea discuta concret, decat dupa lansarea oficiala.

#17
thedeady

thedeady

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 22.01.2007
Nu stiu cat de aerodinamic este, dar de pe la 120 incolo, devine destul de audibil curentul de aer pe care-l loveste. In sensul asta am zis ca nu aerodinamic, adica nu e conceput pentru aerodinamicitate, cum este un Ferrari sau un Bugatti, nu ca ar fi echivalent cu vreun Escalade sau Dodge Nitro.
Vorbesc strict de Golful 4 in cele de mai sus, 5 mi se pare ca sta mai bine la capitolul asta, iar 6, logic, ar trebui sa stea si mai bine. Pana la urma, pentru o anumita categorie de utilizatori, conteaza foarte mult cum sta pe sosea si mai putin ca are sau n-are conector USB sau mp3 player.

#18
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006
Aia tine de antifonare nu de aerodinamica. Honda mea, care in generatia ei are cel mai bun Cx pe clasa,  e mult mai zgomotoasa la viteze mari decat altele cu Cx mai slab.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate