Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
GOLF VI vs MEGANE III
Last Updated: Oct 07 2008 21:34, Started by
M@nuel
, Oct 06 2008 10:02
·
0
#1
Posted 06 October 2008 - 10:02
Ca sa nu mai poluam topicul de la "Stiri", propun sa continuam aici.
Acolo spuneam: M@nuel, on Oct 6 2008, 10:54, said: Mie mi-e clar, Megane-ul e mai pe gustul meu, sper doar sa se apropie si mai mult de fiabilitatea si trainicia Golfului. S-au facut mari pasi inainte, semnele sunt bune. Acu' dati-mi la turloaie. Si un articol de pe www.promotor.ro VW Golf 6 vs. Renault Megane 3 Va fi duelul anului 2009 în segmentul cel mai important, al berlinelor compacte. Cine va fi mai tare: VW Golf 6, care este mai mult un facelift foarte pronunțat al lui VW Golf 5 sau Renault Megane 3, o mașină cu totul nouă, care impune în clasă un alt nivel de stil și eleganță? Din primele impresii de la standurile celor doi constructori, Renault Megane 3 este creditat cu un scor mai bun, datorită designului reușit și al interiorului foarte stilat și atractiv. VW Golf 6 are un avantaj foarte mic în ce privește calitatea fabricației și nu îți conferă acea senzație de nou pe care ți-o inspiră exteriorul. În plus, Renault Megane Coupe atacă fără menajamente atât VW Scirocco, cât și proaspătul VW Golf 6 GTI. În România, VW Golf 6 va avea un avans de aproape un an față de Renault, iar despre prețuri încă nu se știe nimic.
Edited by Marius3k, 06 October 2008 - 15:22.
|
#2
Posted 06 October 2008 - 10:04
Care e parerea voastra despre cele doua masini? Sunt constient ca nu putem avea un versus foarte corect din cauza diferentelor de pret (pe care inca nu le stim), dar nu avem decat sa asteptam si sa ne dam cu parerea pana atunci.
Hai sa vedem ce o sa iasa si din Versus-ul asta. [ http://www.automobile-magazine.fr/var/automobile_magazine/storage/images/media/galeries/photos/matchs/renault_megane_contre_peugeot_308/megane_3_4_av/462473-1-fre-FR/megane_3_4_av_image_photo_leader.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.3la10mii.com/blog_content/imagini/volkswagen_golf_6-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 06 October 2008 - 10:35
Una cu design gandit de la zero, alta cu design clasic pentru model, mai putin stilizat. Pe undeva, aceasta diferenta e prezenta si la generatia prezenta (G5 vs M2). Cu Golful nu s-a ocupat nimeni sa-l faca o minune vizuala, pentru ca este si Scirocco, masina care va trebui si ea vanduta, intr-un numar mai mare sau mai mic.
Probabil se va mentine si diferenta intre numarul de gadgeturi incluse in acelasi pret, in favoarea Megane-ului. Eu zic ca rapoartele se vor mentine oarecum constante : amatorii de design indraznet si dotari garla, vor prefera in continuare Megane, cei care tin la ideea fiabilitatii germane vor lasa designul deoparte si isi vor cumpara in continuare un Golf, indiferent cat de mult ar semana cu generatia actuala. Un mic bonus pentru VW, au si Scirocco in maneca, pentru cei care vor cate un pic din ambele categorii de mai sus (evident, cu pretul pe masura). |
#4
Posted 06 October 2008 - 12:14
Desigul golfului este mult mai rezistent in timp , lumea se plictiseste mult mai greu de el. Chiar sunt curios cati din voi inca considera mai frumos meganul 2 decat g5. Oricum pana acum in cadrul VW de fiecare data au fost regrete dupa generatia veche, in cadrul Renault si nu numai "of , bine ca au bagat una NOUA " ... chiar daca doar prin aspect fara prea multe progrese tehnologice .
|
#5
Posted 06 October 2008 - 12:30
imi place mai mult cum arata megane-ul. motoarele aspirate pe benzina de la reno sunt de ceva ani printre cele mai performante din clasa, daca si interiorul se va apropia de calitatea lagunei nu vad niciun motiv pt care as lua golf. nici macar nu mai e trendy sa ai masina nemteasca, ci japoneza
ati putea adauga si un poll thread-ului asta Edited by herculane, 06 October 2008 - 12:31. |
#6
Posted 06 October 2008 - 12:37
Ce face benzinarele aspirate de la Reno? Maxi, te-ai inmultit?
|
#9
Posted 06 October 2008 - 12:56
Mie unul nu imi place designul la Megane. Nu imi place partea frontala deloc, e hidoasa. Ramane de vazut cum va arata si in interior dpdv al calitatii materialelor. Si ce e cel mai important,ce pret va avea megane-ul. Pt ca daca nu va mai fi prin segmentul low-cost, nu cred ca va avea succes. Oamenii sunt conservatori in general.
Pun pariu ca golf VI se va vinde cel putin la fel de bine ca V-ul, iar de megane sper sa nu aiba soarta noii laguna, ca o sa fie de rau pt angajati. Edited by Genesis, 06 October 2008 - 13:08. |
#10
Posted 06 October 2008 - 13:02
fastcarjunkie, on Oct 6 2008, 13:37, said: Ce face benzinarele aspirate de la Reno? Maxi, te-ai inmultit? lasand la o parte masinile din clasa rs de la reno, urca-te si da o tura cu un megane1 1,6 16v, Clio 2 bicorp 1.4 16v si compara cu masini din aceeasi clasa cu motorizari similare si o sa vezi diferenta de performanta |
|
#11
Posted 06 October 2008 - 13:10
herculane, mie personal 1.6 16v nu mi s-a parut cine stie ce. Daca vrei un motor linistit, mai degrabaa as lua 1.6 8v de la VAG, favorizeaza mersul subturat.
|
#12
Posted 06 October 2008 - 13:14
Genesis, on Oct 6 2008, 14:10, said: herculane, mie personal 1.6 16v nu mi s-a parut cine stie ce. Daca vrei un motor linistit, mai degrabaa as lua 1.6 8v de la VAG, favorizeaza mersul subturat. mai, nu stiu ce sa zic, ori nu ai trecut de 5000rpm cu el, ori este obisnuit cu sute de cp peste 4000rpm, motorul tragea mai bine decat 1.6 de la golf 4 sau focus. si avand in vedere ca pe vremea aia eram pasionat de liniute, am probat asta de multe ori. eu tocmai motor linistit nu vreau, asa ca 8v nu-s de mine |
#13
Posted 06 October 2008 - 13:21
herculane, on Oct 6 2008, 14:02, said: (...) urca-te si da o tura cu un megane1 1,6 16v, Clio 2 bicorp 1.4 16v si compara cu masini din aceeasi clasa cu motorizari similare si o sa vezi diferenta de performanta Edited by Vlad_int1, 06 October 2008 - 13:22. |
#14
Posted 06 October 2008 - 13:29
Poate ca e si mai usoara masina si este avantajata de acest aspect. De aerodinamica nu prea poate fi vorba, masinile astea nu-s construite pentru acest scop. Eu am 1.6 16V pe Golf 4 si trage ok ; bineinteles, este loc si de mai bine, dar pentru performante zdravene, cred ca e mai sigura o marire a cilindreei si a puterii (daca e vorba de aspirate) sau de un turbocharger.
Oricum, la viteza maxima cred ca tot pe-acolo o sa dea amandoua, la motorizari similare, la fel cum a fost si in trecut. Cred ca factorul decisiv va fi legat de o combinatie de pret, dotari, design, brand, perceptii proprii, in proportii variabile. |
#16
Posted 06 October 2008 - 13:52
Pana una alta, nu pot decat sa constat o imbunatatire semnificativa in designul amandurora. Mai departe, nu se va putea discuta concret, decat dupa lansarea oficiala.
|
#17
Posted 06 October 2008 - 13:56
Nu stiu cat de aerodinamic este, dar de pe la 120 incolo, devine destul de audibil curentul de aer pe care-l loveste. In sensul asta am zis ca nu aerodinamic, adica nu e conceput pentru aerodinamicitate, cum este un Ferrari sau un Bugatti, nu ca ar fi echivalent cu vreun Escalade sau Dodge Nitro.
Vorbesc strict de Golful 4 in cele de mai sus, 5 mi se pare ca sta mai bine la capitolul asta, iar 6, logic, ar trebui sa stea si mai bine. Pana la urma, pentru o anumita categorie de utilizatori, conteaza foarte mult cum sta pe sosea si mai putin ca are sau n-are conector USB sau mp3 player. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users