Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb (MY 2009)
Last Updated: Oct 23 2008 15:35, Started by
701
, Aug 21 2008 09:19
·
0
#19
Posted 02 September 2008 - 22:53
Excelenta ideea cu estate Cica vine si el, poate chiar la anul. Sper sa se impace mai bine designerul partii frontale cu designerul partii spate la combi (cu cel care a facut spatele la sedan era "la cutite")
|
#20
Posted 03 September 2008 - 07:38
Din fata arata bine....stopurile spate
Interiorul pare de mare clasa in schimb. |
#21
Posted 03 September 2008 - 09:02
Doua lucruri deosebite la acest model. Sistemul TwinDoor - premiera mondiala - si motorasul mic cu performante acceptabile 10.6sec de la 0-100km/h. Pentru cea mai mare si spatioasa masina din clasa ei.
Am vazut lista de preturi pentru Romania, pare OK. Astept cu nerabdare sa vad suspensiile. Sper sa fie confortabile mai aproape de Avensis decat de noua Accord. Daca nu se aude nimic inauntru cand treci peste linia de tramvai masina ar fi geniala. Parerea mea.... |
#22
Posted 03 September 2008 - 17:25
Pãi nu spui ºi tu nimic de preþuri, doar cã par ok?
|
#23
Posted 03 September 2008 - 18:08
Dealerii au deja lista. Incepe la 19000 cu TVA. Trei niveluri Confort, Ambition si Elegance.
Cel mai mult 28800 2.0TDI 170CP cu DSG. Motoarele mici 1,4TSI 122CP 6 viteze si 1.9TDI 105CP 5 viteze nu exista in versiune Elegance. Diferenta de pret 2.0TDI 140CP=1.9TDI105CP + 1000 Euro = 1.4TSI+2000Euro (fara TVA) De remarcat ca 2.0 TDI 140CP este cel vechi. Common rail numai la 170 CP. Mici "fente" de la Volkswagen. |
#24
Posted 03 September 2008 - 21:45
Giobica, on Sep 3 2008, 19:08, said: Dealerii au deja lista. Incepe la 19000 cu TVA. Trei niveluri Confort, Ambition si Elegance. Cel mai mult 28800 2.0TDI 170CP cu DSG. Motoarele mici 1,4TSI 122CP 6 viteze si 1.9TDI 105CP 5 viteze nu exista in versiune Elegance. Diferenta de pret 2.0TDI 140CP=1.9TDI105CP + 1000 Euro = 1.4TSI+2000Euro (fara TVA) De remarcat ca 2.0 TDI 140CP este cel vechi. Common rail numai la 170 CP. Mici "fente" de la Volkswagen. |
#25
Posted 03 September 2008 - 22:00
#26
Posted 04 September 2008 - 09:56
Neah,Phaeton e veeeechi, vechi rau,de pe vremea lui A8 din 2000. Design-erii Skoda/VW nu au legatura, deciziile de uniformizare a imaginii se iau mult mai sus iar uniformizarea nu inseamna decat o serie (minima) de elemente comune pt ca altfel ar distruge imaginile individuale ale marcilor.
|
#27
Posted 04 September 2008 - 12:59
701, on Sep 4 2008, 10:56, said: Neah,Phaeton e veeeechi, vechi rau,de pe vremea lui A8 din 2000. Design-erii Skoda/VW nu au legatura, deciziile de uniformizare a imaginii se iau mult mai sus iar uniformizarea nu inseamna decat o serie (minima) de elemente comune pt ca altfel ar distruge imaginile individuale ale marcilor. Iar Phaeton, ca limuzina, mi se pare mai frumos decat multe limuzime lansate recent. |
#28
Posted 04 September 2008 - 14:08
#29
Posted 04 September 2008 - 15:04
Prima idee care imi vine in minte cand o privesc e faptul ca e foarte masiva.....insa gentile se potrivesc excelent cu noul look,dau o nota extravaganta intregii masini
Edited by lacoste, 04 September 2008 - 15:04. |
#31
Posted 04 September 2008 - 17:50
Arata bine masina. Oricum mult mai bine decat modelul vechi.
Intradevar triplele nu sunt cea mai fericita alegere ... dar merg! |
#32
Posted 04 September 2008 - 17:52
#33
Posted 04 September 2008 - 17:57
seamana la design cu Chrysler Sebring modelul 2006 mai ales lampile din fata si spate.
Attached Files |
|
#34
Posted 04 September 2008 - 18:02
#35
Posted 04 September 2008 - 19:43
Stie cineva din experienta, cum functioneaza trapa cu celule fotovoltaice? Teoretic ar trebui sa produca energie electrica suficienta pentru racirea masinii in interior cand sta parcata la soare . Oare isi face treaba? A existat ca optiune si la vechea Superb.
|
#36
Posted 05 September 2008 - 08:42
Giobica, on Sep 4 2008, 20:43, said: Stie cineva din experienta, cum functioneaza trapa cu celule fotovoltaice? Teoretic ar trebui sa produca energie electrica suficienta pentru racirea masinii in interior cand sta parcata la soare . Oare isi face treaba? A existat ca optiune si la vechea Superb. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users