Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Filtru de aer si polen
Ultima postare: mai 15 2008 17:32, Inițiat de
fredy2007
, mai 09 2008 22:51
·
0
#1
Publicat: 09 mai 2008 - 22:51
La noi in tara dupa cati km este bine sa se schimbe filtrele de aer si polen, atunci cand acestea sunt originale, fabricate in Germania?Pentru acestea am primit la service, garantie 15000km sau 2 ani, insa sunt unele persoane care afirma ca datorita existentei prafului in exces, ar fi indicat inlocuirea acestor filtre la 5-7000km.Voi ce parere aveti?
|
#3
Publicat: 10 mai 2008 - 20:34
Se schimba l a12-15 mii de km cel de aer, la motoarele TDI-de exemplu.Cel de polen se schimba cam la acelasi inteval darnu e obligatoriu . Oricum, daca schimbi filtrul de aer, trebuie sa schimbi si uleiul si filtrul de ulei.Si de regula filtrul de ulei se schimba atat de usor incat nu tre sa mergi la service...
|
#4
Publicat: 12 mai 2008 - 18:42
#6
Publicat: 12 mai 2008 - 23:58
Adi|_, on May 12 2008, 19:42, said: de ce???????? ce treaba are filtrul de aer cu cel de ulei si cu uleiul? Pai daca te duci sa schimbi filtrul de aer, tot platesti-ca altfel il schimbai singur, nu? o faci o data pentru toate consumabilele. Si in functie de cum respecti motorul din dotare, iti permiti sa schimbi filtrele, uleiul, etc. Cine nu-si permte, respecta intervalul service obligatoriu sau schimba cand doreste...mai ales daca e masin afirmei, de exemplu...adica zice ca a schimbat , ia banii de la sefu dar schimba o laie...adica baga filtre pe care altii le-au dat jos la 8-10 mii de km, de exemplu...si nu se cunoaste nimic. Mai ales la ulei, doa completeaza nitel si GATA! Si-au luat 1 milion de lei ciubuc..... Mai iau de la acelasi mecanic de kkt si vreo 4 bidoane de plastic de Castrol (goooale desigur!!!) pe care le lasa ca dovada, in portbagaj...si eventual filtre vechi, ...s anu ma izic de filtru de polen ca acolo chiar nu s eschimba la un interval clar.Acolo e dupa cum te lasa inima si iti muta nasul filtrul / aerul conditionat respectiv. Etc... In episodul urmator, cum sa-l pacalesti pe sefu' de un amortizor? Vreti pontul? Editat de sanddy1964, 12 mai 2008 - 23:59. |
#7
Publicat: 13 mai 2008 - 00:18
Poanta cu filtrul de aer e urmatoarea. Tot ce nu e retinut de el ajunge in camera de ardere. Ea nu e etanseizata decat cu o pelicula de ulei. Particulele astea pe care ar trebui sa le retina filtrul de aer sunt minerale si ard foarte greu, asa ca nu dispar. Ori ajung pe esapament, ori trec in pelicula de ulei dintre cilindru si piston.
Toate particulele mai mari decat grosimea peliculei de ulei raman intepenite acolo pana sunt macinate, chestie care in paralel uzeaza cilindrii si segmentii, si in timp compresia se duce pe pix. Presto, ai aflat de ce se murdareste uleiul (una din cauze), la ce-i bun un filtru de aer, si de ce crapa un motor fara filtru de aer montat in <500km. In afara de asta, un filtru imbacsit restrange drastic debitul de aer in motor si provoaca pierderi de putere, si altele. |
#8
Publicat: 13 mai 2008 - 09:22
fredy2007, on May 9 2008, 23:51, said: La noi in tara dupa cati km este bine sa se schimbe filtrele de aer si polen, atunci cand acestea sunt originale, fabricate in Germania?Pentru acestea am primit la service, garantie 15000km sau 2 ani, insa sunt unele persoane care afirma ca datorita existentei prafului in exces, ar fi indicat inlocuirea acestor filtre la 5-7000km.Voi ce parere aveti? O pasarica mi-a soptit ca filtrele de aer (de la VAG - ca astea le cunosc) duc lejer 40-50Kkm in afara. Sunt proiectate sa duca asa. La noi se incadreaza lejer in 20kkm. Dar cum noi suntem mai ortodocsi decat papa le schimbam pe la 10Kkm , se mai baga unii in seama cica la 7-8Kkm. Total eronat. Eu zic ca e exces spre manie. Eu personal le-am schimbat mereu la 20Kkm si la analiza aratau ok, chiar mai puteau duce. |
#9
Publicat: 13 mai 2008 - 14:10
sanddy, am intrebat pt ca din mesajul tau se intelege ca e obligatoriu sa le schimbi toate odata
Quote Oricum, daca schimbi filtrul de aer, trebuie sa schimbi si uleiul si filtrul de ulei. oricum eu imi schimb singur filtrul de aer(si pe cel de polen) cand consider ca e nevoie. depinde pe unde circul. |
#10
Publicat: 15 mai 2008 - 17:32
Adi|_, on May 13 2008, 14:10, said: sanddy, am intrebat pt ca din mesajul tau se intelege ca e obligatoriu sa le schimbi toate odata oricum eu imi schimb singur filtrul de aer(si pe cel de polen) cand consider ca e nevoie. depinde pe unde circul. Eu circul mai mult pe drumuri asfaltate, insa in Romania praful este peste tot, asa ca.... Nu vreau sa am probleme cu motorul din ignoranta dar nu vreau nici sa arunc banii aiurea, doar sa ma aflu in treaba.Mie la reprezentanta Opel mi s-a spus ca am garantie la consumabile 15000km sau 2 ani. Iar au am rulat doar 9000km, asa ca....ma bate gandul sa rulez pana la 14000km dupa care sa inlocuiesc consumabilele cu altele originale. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi