Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

script galerie foto cu descriere in 3 pagini diferite

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
Niciun răspuns pentru acest subiect

#1
feri.B

feri.B

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 50
  • Înscris: 23.09.2006
salutare.

in primul rand vreau sa zic ca sunt incepator si as avea nevoie de un sfat de la voi si (sau) un indiciu cum as putea sa rezolv aceasta problema.

deci am facut un site pt. cineva (o agentie de turism),iar ei vor ca in 3 pagini diferite sa inserez un script ceva ca ei sa poata administra dintr-un control panel (ex.: admin.php) ,paginile tebuie sa contina poze diferite cu descriere,iar eu nici cum nam reusit sa o fac cu nici o galerie foto.

am testat "mini gallery,phpgallery,myphp si multe altele pana la urma am ramas la MG2 gallery care mi se pare destul de frumoasa numai ca nu functineaza pt. ceea ce vreau ei sau eu nu sthiu cum so fac ....

multumesc ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.