Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

jurnalul unui student la medicina

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
cdr

cdr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 29.04.2007
salut:) m-am gandit ca ar fi foarte fain si folositor, daca cei care sunt studenti la medicina si-ar face (din cand in cand )timp sa mai ne scrie si noua cate ceva despre viata lor de zi cu zi ...sunt binevenite orice detalii...orice care sa ii ajute pe unii sa isi faca o imagine cat mai realista despre ceea ce inseamna sa fie student la medi...multumesc:)

#2
huafa

huafa

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 18.02.2006

 cdr, on Apr 29 2007, 01:35, said:

salut:) m-am gandit ca ar fi foarte fain si folositor, daca cei care sunt studenti la medicina si-ar face (din cand in cand )timp sa mai ne scrie si noua cate ceva despre viata lor de zi cu zi ...sunt binevenite orice detalii...orice care sa ii ajute pe unii sa isi faca o imagine cat mai realista despre ceea ce inseamna sa fie student la medi...multumesc:)
:coolspeak:  hai ca imi place ceea ce ai scris.uite eu sunt student la medicina la carol davila :D
vrei la medicina? foarte bine.. ce sa ti spun:
-tot felul de oameni gasesti:invatat foarte mult
disectii cadavre,formol,sesiune examene pana la 25 iulie,
stres.restante si tot tacamul :D

#3
city_girl

city_girl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 27.09.2004