Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 

Probleme Cu Garantiile !!!

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
3 răspunsuri în acest subiect

#1
woodpecker

woodpecker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 92
  • Înscris: 23.11.2003
Va salut,


stiu ca poate au mai fost post-uri cu o tema similara dar...


Vreau sa-mi fac o firma de vanzare componente si calculatoare si vreau sa fac ceva deosebit, adica sa fie clientii supermultumiti, servirea sa fie ireprosabila, personalul sa fie serviabil si in tema...etc.


Cum se pot solutiona urmatoarele probleme:

1).Am citit pe aici ca exista o lege care spune ca produsul defect se inlocuieste cu unul nou cu aceeasi garantie, care incepe din momentul defectarii.Adica daca vand un hdd cu garantie de 12 luni si se strica in luna a 11 eu trebuie sa ofer un hdd nou cu o garantie de inca 12 luni si tot asa.Deci daca am un client destul de priceput sa-si buseasca hdd-ul fara urme vizibile in ext, va avea un hdd nou tot timpul cu garantie pe viata, nu ?.
  Rog pe cei care au link la legea mai sus mentionata sa dea un link exact nu cvea de genul "este site-ul ala, cauta si tu pe acolo"

2).Cum se pot rezolva binecunoscutele probleme cu cipurile arse de hdd ?
     Stim cu totii ca asa ceva se poate intampla in orice calculator si nu mai este vorba de folosire necorespunzatoare sau de hdd plimbat pe nu-stiu unde sau alimentat invers (cum am mai auzit scuze pe la o firma).
     Eu personal nu stiu nici o firma care sa acorde garantie la hdd-urile cu cipul ars, ba mai mult sunt foarte putine care au specificat asta in certificatul de garantie.
     Totusi, eu sunt intre ciocan si nicovala, i se arde clientului hdd-ul si daca il refuz (deoarece firma vanzatoare nu-mi face garantia)  ma trezesc cu OPC pe cap, sa dau furnizorul in judecata pentru atata lucru nu mi se pare o solutie, ramane sa platesc hdd-ul din buzunar, nu ?

3).Se poate concepe un contract de garantie beton, pe care clientul sa-l semneze si ulterior sa fiu de "neatins" cu orice lege sau organism ar veni el ?

ceva de genul
- nu se acorda garantie pentru hdd-urile cu cipul ars
- nu se acorda garantie pentru placile video cu iesire TV, care au cipul de la iesirea TV ars.
- nu se acorda garantie pentru procesoarele ciobite

Am luat la cunostinta conditiile de garantie si semnez:

sau contractul meu , ca firma revanzatoare nu are nici o valoare in fata legilor ?

rog pe cei care mai au firme si s-au mai lovit de astfel de probleme sa ma ajute.

cu stima,
woodpecker

#2
menetz

menetz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.715
  • Înscris: 08.04.2002
1. mi-e lene,cauta pe forum caci morogan parca a dat si IDul legii
2. nu se poate rezolva.toate firmele refuza asa ceva. SI nu, nu sunt putine cele care au specificat asta in certificatul de garantie. Sunt chiar majoritatea :)
3. da...se poate concepe evident. Si fiind semnat are valoare. Inspira-te din certificatul de garantie al altora (la Romsoft era destul de stufos parca).

#3
root

root

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 832
  • Înscris: 06.05.2002
Legat de pct. 1.
Din cate stiu eu exista obligatia inlocuirii unui produs defect cu unul nou NUMAI in cazul in care acesta nu se poate repara intr-un termen limita stabilit (care parca e de 30 de zile). E aberant ca clientul sa vina cu produsul defect in garantie si sa pretinda inlocuirea pe loc a produsului cu altul nou. In nici o tara cu o legislatie normala nu se face asa ceva. Spun asta pentru ca am vazut si aici pe forum cativa "nemultumiti" si am impresia ca in .ro se practica "tepuirea" firmelor prin astfel de metode.

#4
djlyon

djlyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.536
  • Înscris: 28.11.2001

Quote

Originally posted by woodpecker
- nu se acorda garantie pentru placile video cu iesire TV, care au cipul de la iesirea TV ars.
Asta si cu placile de retea sunt problematice. Daca se arde cipul fara efecte vizibile pe cip? Cum se determina ca cipul ala este ars, si ca s-a ars din cauza mea?

Quote

- nu se acorda garantie pentru procesoarele ciobite
Si aici e cu skepsis. Daca eu vin in service ca "nu mai porneste PC-ul", si el e sigilat, si cei de la service il desfac si descopera procesorul ciobit?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate