Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 

sfat achizitie auto 18000-25000 euro

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
256 răspunsuri în acest subiect

#253
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.772
  • Înscris: 05.08.2007

View Postshymano, on 13 iulie 2023 - 22:27, said:

Pentru cine isi aminteste, Cielo avea aceeasi problema, era foarte usoara ... puneai frana si te duceai târâș.

Cu alte cuvine, in opinia ta, o masina usoara franeaza prost, pentru ca e usoara, in timp ce o masina grea franeaza bine pentru ca e grea?! Tot in opinia ta, justificarea/motivul fiind, mai exact, care?

Vis a vis de afirmatia legata de Renault, pot doar sa te contrazic, niciodata neavand vreo senzatie de genul celor descrise in nenumaratele ocazii in care le-am condus masinile. Se comporta absolut normal, fara diferente fata de altele din clasa lor. Presupun ca ne referim la masini in buna stare de functionare...

L.E. Nu sunt posesor de Renault sau Dacia.

Editat de paultt, 14 iulie 2023 - 08:20.


#254
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.965
  • Înscris: 07.01.2006

View Postunpuisor, on 14 iulie 2023 - 07:56, said:

problema nu e la masini ci la soferi, toti sunt frati cu Sumacher si merg cu masina ca la raliu. Apoi se plang ca se strica, derapeaza, e instabila sau mai stiu eu ce.
Daca ar merge toti legal, nu doar ca ar obtine consumuri apropiate cu cele declarate de fabrica dar si masinile ar fi mai fiabile.

Ce nu inteleg eu, e de ce se plange toata lumea de poluare, incalzire globala, dar se fac masini din ce in ce mai puternice in conditiile in care, in 95% din lume, limita de viteza e 130. O masina care prinde maxim 150 nu doar ca ar polua mai putin, ar fi mai usoara, mai stabila, si ar fi muult mai putine accidente.
Pai deja au inceput sa le limiteze, de exemplu Volvo la 180 parca, Rav4 parca tot 180, Renault Austral 175..etc

#255
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.235
  • Înscris: 28.04.2003
am auzit ca astia de la UE vor sa bage ceva gps care sa se pupe cu motorul si cand intri pe o strada limitata la 5 sau 30 km/h sa iti puna frana automat
la fel si pe restul soselelor.
Asta in masinile viitoare.

#256
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.754
  • Înscris: 29.10.2017

View Postshymano, on 12 iulie 2023 - 23:54, said:

Sincer, pe mine, unul, Renault-urile conduse nu m-au dat niciodata pe spate, cand a fost vorba de stabilitate/franare ...
Sunt curios (de multa vreme) de ce nu sunt teste mai recente pentru Tivoli Grand ... 2016 e cam departe.

Nu sunt usoare renault-urile, se incadreaza cam in aceleasi greutati cu alte masini din aceasi clasa de la alti producatori.
Linia actuala de modele de la Renault cam toate au obtinut rezultate bune la testele de stabilitate, au frane ok si 5 stele euroncap

Am o cunostinta care la dealerul ssang i-au zis sa nu ia in considerare testul de la XLV ca la facelift-ul tivoli grand i-au montat o bara (probabil de stabilitate) si au facut-o mai stabila. Acum ramane de vazut poate va fi testat modelul facelift, asta care a fost pana acum nu cred ca il mai testeaza... si probabil si noul model torres.

#257
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.820
  • Înscris: 17.12.2019
După ceva zbateri, testări, discuții despre cât de minunată e fiecare mașină, achiziția a intrat în sprintul final și s-a dovedit a fi una la care nici măcar nu m-am gândit până nu m-a întrebat dealerul dacă nu cumva o vreau: Toyota CHR cu motorizarea 2.0, echipare style - minima necesară acelei motorizări.
Nu o luasem în calcul pentru că nu credeam că o să am buget pentru acea mașină dar programul rabla (am casat 2 epave) și reducerea de 6100 euro făcută de dealer au adus mașina la prețul de achiziție de 27.865 euro. Nu a contat ca argument în luarea deciziei dar primesc și CASCO gratuit pentru 1 an.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate