Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Megane 2-injection fault
Last Updated: Jun 06 2022 15:35, Started by
gigideac1
, May 15 2022 12:41
·
0
#1
Posted 15 May 2022 - 12:41
Salutare tuturor
La un M2 din 2005 1.5 dci 82 CP a apărut în bord, acum ceva timp, Injection Fault, motorul a început să meargă neregulat, turația creștea la aproape 1500, se auzea o bătaie ca de injector. La tester a ieșit eroare P0089 (sau DF053 pe tester Deplhi) supapă reglare presiune combustibil. Am înlocuit cu una nouă producție Delphi, a mers bine 30 km apoi eroarea a reapărut, motorul parcă sărea de sub capotă. Am reușit să ajung acasă, după încă 100 km parcurși, timp în care a mers aproape perfect.Pus iar tester, eroare P0089 supapă regulator presiune ( cel nou). Pe tester presiunea la relanti e in jur de 230bar imediat dupa pornire, dupa 1-2 minute incepe brusc sa creasca si motorul o ia razna, fara sa actionez nimic. Am fost la un service unde mecanicul mi-a spus ca ar fi span in motorina. Am mers la service dedicat pentru pompe injectie si injectoare unde au constatat ca nu exista span si injectia lucreaza normal. Culmea ca pe drumul spre sevice si cat au verificat-o a mers normal. dupa ce am plecat din service a reaparut problema. O idee, ce ar putea fi? |
#3
Posted 15 May 2022 - 12:51
Vesnica problema a injectiei Delphi.
Nu se atinge presiunea de injectie necesara. Sistemul se depresurizeaza din cauza injectoarelor sau pompa nu mai face fata. Se masoara presiunea cu mufele injectoarelor scoase si cea a regulatorului de pe pompa. Se actioneaza demarorul 5-10 sec. Asta cu motorul cald. |
#4
Posted 15 May 2022 - 12:58
Ghytza333, on 15 mai 2022 - 12:51, said:
Vesnica problema a injectiei Delphi. Nu se atinge presiunea de injectie necesara. Sistemul se depresurizeaza din cauza injectoarelor sau pompa nu mai face fata. Se masoara presiunea cu mufele injectoarelor scoase si cea a regulatorului de pe pompa. Se actioneaza demarorul 5-10 sec. Asta cu motorul cald. |
#5
Posted 15 May 2022 - 13:43
Atenție la unități, că sigur nu ai nici 230 şi nici 1000 bar. Cred că vrei să spui mbar. Şi 1000 mbar, adică 1 bar nu este o presine deloc prea mare. Eu la motor 1.2 benzină am în rampă 3.5 bari, deci da, ce spune colegul sună a fi exact cauza problemei. Iar cauza tehnică, cea care face ca presiunea să fie prea mică, sunt şanse mari să fie pompa de benzină, sorbul înfundat cu mizerie, alte probleme tehnice la pompă...
Caută prima dată, pentru motorul tău cât trebuie să fie presiunea combustibilului. Sunt motoare mai vechi la care 1 bar e presiunea normală de lucru, însă cred că la motorul tău presiunea normală e mai mare de 1 bar şi atunci, asta e problema. Edited by Mike1alike, 15 May 2022 - 13:46. |
#6
Posted 15 May 2022 - 13:44
Si la al meu Megane II din 2005 a aparut de ceva timp, foarte rar, CHEK Injection. Tot 1.5 dCi.
Testerul spune MISSFIRE Cylinder 3 si la "rece" se simte ca merge neregulat si nu are putere. Asta cam 2-3-5 minute dupa prima pornire peste zi. Dupa, functioneaza OK, ca in primele zile de viata! Nu am avut timp sa merg la service sa schimb filtrul de motorina si sa verifice injectorul 3, dar saptamana viitoare sigur o fac. @Mike Vezi ca vorbim de motor DIESEL. 1 bar la benzina e OK, dar nu la DIESEL Edited by viceroy56, 15 May 2022 - 13:46. |
#7
Posted 15 May 2022 - 13:59
Mecanicilor de la service-ul dedicat le-ai dat şi bani? Dacă da, câți?
viceroy56, on 15 mai 2022 - 13:44, said:
@Mike Vezi ca vorbim de motor DIESEL. 1 bar la benzina e OK, dar nu la DIESEL |
#8
Posted 15 May 2022 - 14:59
@viceroy56
e clar ca la tine injectorul 3 are probleme. probabil ramane blocat pana se incalzeste motorul Mike1alike, on 15 mai 2022 - 13:59, said:
Mecanicilor de la service-ul dedicat le-ai dat şi bani? Dacă da, câți? bineinteles ca am platit. cand s-a pus problema de span in motorina, caz in care se da rezervorul jos, se inlocuieste pompa de inala, se repara injectoarele, au estimat un cost de 3200 RON. Daca mai adaug putin iau alta masina. |
#9
Posted 15 May 2022 - 15:06
Desfă carcasa de plastic care acoperă pompa de înaltă şi vezi dacă nu cumva curge motorină pe acolo. Că ăsta e un defect care poate să apară la ele, se duce garnitura şi normal... motorina curge înafară şi în sistem presiunea e mai mică decât ar trebui să fie. Poate o poți repara tu, cu o înlocuire de garnitură.
|
#10
Posted 15 May 2022 - 15:14
Mike1alike, on 15 mai 2022 - 15:06, said:
Desfă carcasa de plastic care acoperă pompa de înaltă şi vezi dacă nu cumva curge motorină pe acolo. Că ăsta e un defect care poate să apară la ele, se duce garnitura şi normal... motorina curge înafară şi în sistem presiunea e mai mică decât ar trebui să fie. Poate o poți repara tu, cu o înlocuire de garnitură. |
|
#11
Posted 15 May 2022 - 15:35
gigideac1, on 15 mai 2022 - 14:59, said:
bineinteles ca am platit. cand s-a pus problema de span in motorina, caz in care se da rezervorul jos, se inlocuieste pompa de inala, se repara injectoarele, au estimat un cost de 3200 RON. Daca mai adaug putin iau alta masina. Nu te mai lua dupa expertii din service care vor sa faca bani inlocuind piese noi. Chiar daca are instalatia span, daca nu produce foarte mult nu va crea probleme. Eu am reparat acum 100.000km toate injectoarele la Logan dci Euro3, atat am facut ca si investitie, 150lei bucata de reparat la Delphi in Galati 2, si la Iasi 2injectoare la un mester foarte apreciat. N-am spalat nici rezervor, nici conducte, n-am verificat nici pompa nimic. Pun filtru de origine, il schimb mai des si bag din 2013 ulei 2T 40ml la 10l de motorina, dupa metoda lui Streulea. Eu zic sa incerci si la alt mester, intreaba printre taximetristii care au sau au avut logan dci ca si eu tot de la ei am aflat care-i cel mai bun din Iasi la reperat injectoare si pompe. Ghytza333, on 15 mai 2022 - 12:51, said:
Vesnica problema a injectiei Delphi. Nu se atinge presiunea de injectie necesara. Sistemul se depresurizeaza din cauza injectoarelor sau pompa nu mai face fata. El are presiunea buna, daca nu era buna apareau probleme la pornire. In cazul expus de tine(pe langa injectoare) se mai pierde presiune si pe la conducta de tur. Edited by sandu222, 15 May 2022 - 15:38. |
#12
Posted 15 May 2022 - 15:38
sandu222, on 15 mai 2022 - 15:31, said:
Nu te mai lua dupa expertii din service care vor sa faca bani inlocuind piese noi. Chiar daca are instalatia span, daca nu produce foarte mult nu va crea probleme. Eu am reparat acum 100.000km toate injectoarele la Logan dci Euro3, atat am facut ca si investitie, 150lei bucata de reparat la Delphi in Galati 2, si la Iasi 2injectoare la un mester foarte apreciat. N-am spalat nici rezervor, nici conducte, n-am verificat nici pompa nimic. Pun filtru de origine, il schimb mai des si bag ulei 2T 40ml la 10l de motorina, dupa metoda lui Streulea. Eu zic sa incerci si la alt mester, intreaba printre taximetristii care au sau au avut logan dci ca si eu tot de la ei am aflat care-i cel mai bun din Iasi la reperat injectoare si pompe. daca puteti recomanda un mecanic in pitesti sau valcea ar fi minunat |
#13
Posted 15 May 2022 - 15:49
gigideac1, on 15 mai 2022 - 15:14, said:
nu cred ca m-ai inteles. presiunea creste singura, fara sa o accelerez, e prea mare Tu spui că presiunea este prea mare pentru că ți-au spus "specialiştii" aşa. În realitate, presiunea este prea mică, 1 bar e mult prea puțin, iar acei 0.23 bari sunt şi mai puțin şi poți deduce din acel număr că sistemul de motorină este deschis undeva şi cât timp stă motorul oprit se mai scurge motorină prin acel loc în care e deschis sistemul. Garnitura de care ți-am spus să o verifici este un foarte bun punct de plecare în căutarea locului problemă pe unde pierzi motorina. Asta... dacă vrei să rezolvi problema. |
#14
Posted 15 May 2022 - 15:59
Cand creste presiunea la valori mult peste cele normale injectoarele se deschid singure si injecteaza cand nu trebuie de aici si mersul foarte zgomotos al motorului.
Banui ca exista o supapa de suprapresiune ce limiteaza presiunea la cat trebuie. |
#15
Posted 15 May 2022 - 16:01
Mike1alike, on 15 mai 2022 - 15:49, said:
Eu am înțeles. Tu nu ai înțeles. Tu spui că presiunea este prea mare pentru că ți-au spus "specialiștii" așa. În realitate, presiunea este prea mică, 1 bar e mult prea puțin, iar acei 0.23 bari sunt și mai puțin și poți deduce din acel număr că sistemul de motorină este deschis undeva și cât timp stă motorul oprit se mai scurge motorină prin acel loc în care e deschis sistemul. Garnitura de care ți-am spus să o verifici este un foarte bun punct de plecare în căutarea locului problemă pe unde pierzi motorina. Asta... dacă vrei să rezolvi problema. Attached Files |
|
#16
Posted 15 May 2022 - 16:40
Nu ştiu de unde ai luat acele valori însă sunt extraordinar de eronate.
Nu există nici un motor pe lumea aceasta care să aibă presiunea în rampă la valorile date acolo. Poate e vorba cum am spus mai sus, de mbar şi e trecut greşit bar. Ca să îți faci o idee, 1 bar=0.98 atm iar o presiune de 7 atm (nu de sute cum dau oamenii aceia) e imensă. Un om, fie el şi pompier foarte bine antrenat, nu poate să țină în brațe un furtun de apă pt stins incendii, prin care apa trece cu presiunea de 7 atm. Tot să îți faci idee, presiunea în pneuri este de ~2,5 bari. Dacă ți-au spus şi colegii care au motoare asemănătoare cu al tău şi e o problemă cunoscută şi cauza e presiunea prea mică... Caută date exacte cu cât trebuie să fie presiunea în rampă pt motorul tău. Nu e uşor să găseşti informațiile acestea, dar trebuie să existe şi logică în spatele lucrurilor care se întâmplă. Caută exprimat şi în alte unități, nu numai bari. Dacă totuşi problema la motorul tău e dată de presiunea prea mare, cauza e cum ți-am spus la început, posibil conducta/conductele de retur blocate. |
#17
Posted 15 May 2022 - 20:47
#18
Posted 15 May 2022 - 22:26
viceroy56, on 15 mai 2022 - 20:47, said:
Poate iti revizuiesti posturile de aici. Uite și pe wikipedia o greșeală care doar îmi menține îndoiala asupra presiunii din rampă la motorul diesel, aici: https://en.m.wikiped...iki/Common_rail și citez de acolo "Common rail direct fuel injection is a direct fuel injection system built around a high-pressure (over 2,000 bar or 200 MPa...)" Acum... 200MPa transformați în bari sunt 0.002 bari. Și mă gândesc și la scopul presiunii din rampa de injecție. Și eu zic că scopul este, sau ar trebui să fie, pulverizarea combustibilului în camera de ardere. Și zic tot eu, că o presiune de 3 bari (NU 2000) îți face o pulverizare mai mult decât suficientă. Că după ce combustibilul e introdus în camera de ardere se închide injectorul, se închid și valvele și compresia pentru explozia combustibilului o face pistonul. De ce ai pune totuși un sistem pentru injectarea motorinei sub presiune de 2000 bari?! Asta nu înțeleg! Și materialele folosite... mult prea mult deranj pentru nimic. Attached FilesEdited by Mike1alike, 15 May 2022 - 22:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users