Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Megane 2-injection fault
Last Updated: Jun 06 2022 15:35, Started by
gigideac1
, May 15 2022 12:41
·
0
#37
Posted 20 May 2022 - 07:39
Mache, tu nu te-ai mai saturat sa fii total pe langa? Nu e nimic de vazut la tv pa Anglea?
|
#38
Posted 20 May 2022 - 11:03
in final am dat peste cineva care se pare ca a gasit de unde provine problema: calculator motor. atata timp cat e rece( primele 10-15 minute dupa pornire) lucreaza corect. cand se incalzeste se blocheaza si lucreaza aiurea (imi aduc aminte de defunctul windows 98). a resetat nu stiu ce parametri, acum masina merge bine, dar mi-a spus ca ar trebui inlocuit calculatorul, cel actual fiind dubios pentru ca nu i-a permis sa faca un update de soft. destul de greu de gasit un calculator la dezmembrari, motorul fiind un 1.5 dci euro3 80 CP din 2005. sa vad cat rezista dupa resetarea acelor parametri.
Edited by gigideac1, 20 May 2022 - 11:04. |
#39
Posted 20 May 2022 - 22:07
Faptul că nu poate face update de soft nu este o problemă în sine şi sub nici o formă nu e cauza pentru care motorul nu funcționa normal.
Tehnic, e posibil ca ECU să fi dat comenzi greşite pentru injecția combustibilului, adică să injecteze mai puțin decât are motorul nevoie. Asta explică şi de ce motorul funcționează prost (nu primeşte suficient combustibil) şi şi de ce creşte presiunea în pompă (injectoarele nu se deschid suficient, deci nu se eliberează destulă presiune). Asta nu înseamnă însă neapărat că ECU e defect. Pentru că el dă comenzile în baza datelor pe care le primeşte de la senzori. Şi ai câțiva senzori cu rol în funcționarea motorului, ar fi bine să îi urmăreşti pe diagnoză ce semnale transmit. Ideal ar fi să înregistrezi un grafic când motorul merge bine, apoi altul atunci când apare problema şi să le compari, să vezi dacă sare ceva în evidență. Până la grafic însă, poți să faci verificarea unui senzor foarte păcătos, sau să îl schimbi direct. Senzorul de poziție a volantei. Are un rol foarte important exact în comandarea de către ECU a injecției şi este păcătos pentru că obişnuieşte să se strice de multe ori exact cum ai descris tu: funcționează perfect când e rece şi foarte prost când se încălzeşte. Şi se încălzeşte de la motor, deci când se încălzeşte şi motorul. Poți să îl verifici cu un multimetru, verifică pe youtube, ar trebui să existe un tutorial cu această verificare pentru motorul tău. |
#40
Posted 21 May 2022 - 14:25
gigideac1, on 20 mai 2022 - 11:03, said:
in final am dat peste cineva care se pare ca a gasit de unde provine problema: calculator motor. atata timp cat e rece( primele 10-15 minute dupa pornire) lucreaza corect. cand se incalzeste se blocheaza si lucreaza aiurea (imi aduc aminte de defunctul windows 98). a resetat nu stiu ce parametri, acum masina merge bine, dar mi-a spus ca ar trebui inlocuit calculatorul, cel actual fiind dubios pentru ca nu i-a permis sa faca un update de soft. destul de greu de gasit un calculator la dezmembrari, motorul fiind un 1.5 dci euro3 80 CP din 2005. sa vad cat rezista dupa resetarea acelor parametri. |
#41
Posted 06 June 2022 - 15:35
dupa 2 saptamani de cautare am reusit sa gasesc un calculator ok. da, de vina a fost calculatorul de injectie. acum masina merge ceas, in urma resoftarii am castigat 20 de cai in plus care chiar se simt (avea 80 acum are 100 ). tipul care a rezolvat chiar se pricepe, a rezolvat tot in mai putin de o ora. costuri: 500 calculatorul, 200 manopera.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users