E.ON - Experientele clientilor
Last Updated: Mar 28 2024 16:31, Started by
Vaccinatu
, Nov 23 2021 11:19
·
57
#685
Posted 25 January 2022 - 11:45
-Operatorul de rețea ne-a comunicat că adresa loc consum este incompleta. În cazul în care dorești să reluăm procesul de schimbare furnizor, te rugăm sa ne transmiți, în cel mai scurt timp pentru finalizarea contractului de furnizare si urmatoarele documente completate si semnate, etc, bla, bla, bla
NIȘTE MINCINOȘI ! Își ascund neputința și mediocritatea prin minciuni, am vorbit cu operatorul de rețea care mi-a spus că nu s-a cerut de către nimeni ADRESA LOCULUI DE CONSUM, iar operatorul de rețea mia confirmat adresa ca fiind corectă. Am încheiat un nou contract e-on promo gas digital, care va intra în vigoare conform contractului draft, în data de 10.02.2022. Aștept să primesc contractul pe e-mail. În aplicația lor te întreabă dacă ești client e-on pentru a continua, bifezi că ești client și poți finaliza contractul. DECI pentru cei care nu ați reușit, puteți încheia din nou un contract e-on promo gas digital. Baftă! Mulțumesc de sfat, dar chiar nu găsesc această ofertă "minunată" e-on promo gas digital pe site ul E-ON, pentru a face același lucru! Adică să bifez că sunt client (deși încă nu sunt.......tot aștept din 9 ianuarie). Ori ea nu mai există, ori îmi scapă mie ceva tot bântuind prin aplicația aia! M-am logat pe E-ON My line.....crezând că așa apare. Degeaba! E "ascunsă" ca și contractul care tot nu mai apare! Cred că mai repede reușești să faci contract cu Bill Gates sau cu Elon Musk, decât cu E-ON! Nu m-ar mira să primesc același răspuns legat de adresa locului de consum ca fiind incompletă! Culmea, la mine chiar e incompletă și nu din vina mea! În sensul în care blocul are doar un număr și o singură scară, iar opțiunea parter în aplicație, nu există! Deci nu pot pune în căsuțele alea care apar la contractare, nr. scară și etaj! Rămân goale! Este minunat! Chiar au motiv să refuze contractarea! |
#687
Posted 25 January 2022 - 14:57
A reusit cineva trecerea de la E.ON Duo la E.ON Promo Gas Digital? Mie imi spune ca "Acest contract Duo, gaz si electricitate, nu poate fi modificat online".
|
#688
Posted 25 January 2022 - 15:09
daddy0307, on 25 ianuarie 2022 - 14:16, said: Mulțumesc pt. link, însă nu pot face contractul în lipsa unei facturi de la E-On, fără un cod de client, sau fără un cod de încasare! Ca să zic așa, am încercat marea cu degetul și am constatat că e foarte rece! Cineva, pe la pagina 37 scria ferm, că se poate! Dau aici un copy/paste acelei postări: În data de 04.12.2021 am încheiat online un contract de furnizare gaz cu e-on, după 21 zile , în data de 25.12.2021 trebuia să intre în vigoare conform contractului draft, însă NU am primit ulterior nici un contract. După numeroase sesizări și telefoane am primit în sfârșit răspunsul următor: - Ca urmare a solicitarii dumneavoastra cu nr. 6082749830 / 20.12.2021, va informam ca procesul de schimbare furnizor presupune prelucrarea unor documente între furnizorii și distribuitorii implicaţi în proces. - Te informăm că din cauze independente de noi, am întâmpinat dificultăți în procesul de schimbare furnizor. Momentan suntem în imposibilitatea de a continua acest proces și implicit de a face posibilă intrarea în vigoare a contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON. - Operatorul de rețea ne-a comunicat că adresa loc consum este incompleta. În cazul în care dorești să reluăm procesul de schimbare furnizor, te rugăm sa ne transmiți, în cel mai scurt timp pentru finalizarea contractului de furnizare si urmatoarele documente completate si semnate, etc, bla, bla, bla NIȘTE MINCINOȘI ! Își ascund neputința și mediocritatea prin minciuni, am vorbit cu operatorul de rețea care mi-a spus că nu s-a cerut de către nimeni ADRESA LOCULUI DE CONSUM, iar operatorul de rețea mia confirmat adresa ca fiind corectă. Am încheiat un nou contract e-on promo gas digital, care va intra în vigoare conform contractului draft, în data de 10.02.2022. Aștept să primesc contractul pe e-mail. În aplicația lor te întreabă dacă ești client e-on pentru a continua, bifezi că ești client și poți finaliza contractul. DECI pentru cei care nu ați reușit, puteți încheia din nou un contract e-on promo gas digital. Baftă! |
#689
Posted 25 January 2022 - 15:35
Extraordinar,contract semnat pe 24 noiembrie,modificat adresa (greu de tot ,cu multi nervi) intrat in vigoare 29.12, intreb de ce nu pot
trimite index in ianuarie,raspuns ,,Ca urmare a solicitarii dumneavoastra cu nr. ........ va aducem la cunostinta că din cauze independente de noi, am întâmpinat dificultăți în procesul de schimbare furnizor. POD este eronat si momentan suntem în imposibilitatea de a continua acest proces și implicit de a face posibilă intrarea în vigoare a contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON. Va informam ca procesul de schimbare furnizor presupune prelucrarea unor documente între furnizorii și distribuitorii implicați în proces. În cazul în care dorești să reluăm procesul de schimbare furnizor, te rugăm sa ne transmiți, în cel mai scurt timp, urmatoarele formulare completate si semnate,, dupa aproape doua luni de la semnare iti spune sa reiei procesul, ce se intampla, au innebunit cu totii ?????? ce este aia POD ,NU APARE NICAIERI ,apare CC--cod client ,CI-cod incasare si CLC-cod loc consul,acelasi ca la Restart |
#690
Posted 25 January 2022 - 15:59
Sunt de toata jena.
Cred ca am facut vreo 5 sesizari pana acum, dar nu primesc niciun fel de raspuns. Ultimul suna asa: Cu privire la contractul de furnizare gaze naturale încheiat pentru locul de consum situat în localitatea xxxxx dorim să vă comunicăm faptul că, pentru locul de consum menționat contractul de furnizare nu a intrat în vigoare din cauza faptului că cererea de încheiere contract de distribuție a fost suspendată de către Operatorul de Rețea, motivat de faptul că se impune o modificare administrativă. Astfel, locul de consum menționat nu a intrat în portofoliul E.ON Energie România. Mi-au spus si mie ca trebuie sa reiau procesul de contractare. Asa ca am incercat si eu mutarea pe Promo Gaz Digital. Toate bune si frumoase, am semnat toate formularele, am primit contractul pe mail, etc. Azi intru iar pe chat sa vad daca pot obtine ceva informatii. Pentru ca chat-ul mergea prost rau, operatoarea mi-a cerut numarul de telefon si m-a sunat. Aceiasi placa - noi nu suntem departament specializat pentru contractare - va putem oferi doar informatiile la care avem acces in sistem - daca nu se blocheaza. Dar intr-un magazin E.ON sigur primiti mai multe detalii, colegii de la contractare au acces, etc, etc. Bun, ma duc intr-un magazin E.ON daca altfel nu se poate. Surpriza....... n-au nimic in Bucuresti. Ca-n filmele cu prosti. ANRE + ANPC - citeste cineva? Nu vreau gaz gratis, vreau doar sa-si onoreze obligatiile contractuale. Are cineva vreo idee cum pot fi contactati Doreii de la contractare de la E.ON? Un numar de telefon, o adresa de e-mail ceva? Attached Files |
#691
Posted 25 January 2022 - 16:53
victoria52, on 25 ianuarie 2022 - 15:35, said:
Extraordinar,contract semnat pe 24 noiembrie,modificat adresa (greu de tot ,cu multi nervi) intrat in vigoare 29.12, intreb de ce nu pot trimite index in ianuarie,raspuns ,,Ca urmare a solicitarii dumneavoastra cu nr. ........ va aducem la cunostinta că din cauze independente de noi, am întâmpinat dificultăți în procesul de schimbare furnizor. POD este eronat si momentan suntem în imposibilitatea de a continua acest proces și implicit de a face posibilă intrarea în vigoare a contractului de furnizare gaze naturale încheiat cu E.ON. Va informam ca procesul de schimbare furnizor presupune prelucrarea unor documente între furnizorii și distribuitorii implicați în proces. În cazul în care dorești să reluăm procesul de schimbare furnizor, te rugăm sa ne transmiți, în cel mai scurt timp, urmatoarele formulare completate si semnate,, dupa aproape doua luni de la semnare iti spune sa reiei procesul, ce se intampla, au innebunit cu totii ?????? ce este aia POD ,NU APARE NICAIERI ,apare CC--cod client ,CI-cod incasare si CLC-cod loc consul,acelasi ca la Restart Culmea e ca POD nu apare nici macar pe factura Eon de gaze. Edited by CARNATUL, 25 January 2022 - 16:53. |
#692
Posted 25 January 2022 - 16:57
https://www.e-distri...asa-ta/POD.html
Senzatia mea e ca POD e valabil numai la EE, corespodentul la GN ar fi CLC. Ori astia de la Eon sunt dobitoci, ori incearca prin orice mijloace sa nu faca niste contracte noi la preturi promo "dezavantajoase" pentru ei |
#694
Posted 26 January 2022 - 10:17
GLev, on 25 ianuarie 2022 - 15:09, said: Mulțumesc pt. link, însă nu pot face contractul în lipsa unei facturi de la E-On, fără un cod de client, sau fără un cod de încasare! Ca să zic așa, am încercat marea cu degetul și am constatat că e foarte rece! Cineva, pe la pagina 37 scria ferm, că se poate! Dau aici un copy/paste acelei postări: În data de 04.12.2021 am încheiat online un contract de furnizare gaz cu e-on, după 21 zile , în data de 25.12.2021 trebuia să intre în vigoare conform contractului draft, însă NU am primit ulterior nici un contract. După numeroase sesizări și telefoane am primit în sfârșit răspunsul următor: pe atunci se putea face contractul Promo indiferent daca erai sau nu client EOn, spre sfarsitul lunii dec au modificat doar pt clienti existenti. |
|
#695
Posted 26 January 2022 - 10:39
am putut face contractul chiar dacă nu sunt client eon, trebuie să bifezi că ești client eon și poți continua .............
|
#696
Posted 26 January 2022 - 10:57
In urma unui mail trimis, am primit urmatorul raspuns de kko:
Urmare a adresei dumneavoastra, va aducem la cunostinta faptul ca, la data prezentei, codul de abonat x este deja alocat in contul Myline creat cu adresa de email [email protected], dar contractul de furnizare pentru locul de consum cu numarul y, nu a intrat in vigoare. In cazul in care doriti reluarea procesului de schimbare furnizor, va rugam sa urmati pasii trimisi in notificarea din partea departamentului contractare. In cazul in care mai intampinati dificultati, nu ezitati sa ne contactati. Ne străduim să devenim din ce în ce mai buni, suntem mereu la dispoziţia dumneavoastră pentru orice alte informaţii necesare. In concluzie, trebuie sa-mi caut alt furnizor, sau sa fac alt contract la ei pe noile tarife. |
#697
Posted 26 January 2022 - 11:02
#698
Posted 26 January 2022 - 11:06
#699
Posted 26 January 2022 - 11:09
|
#700
Posted 26 January 2022 - 11:10
Nu mi-a trecut prin cap in decembrie cand am primit contractul Eon sa verific CLC. unde erau inversate doua litere.Furnizorii au
grija sa ne scoleasca pe bani multi,acum m-am familiarizat cu o droaie de informatii tehnice despre furnizare energie.Intre timp ,vazand ca nu apare Eon la distribuitor le-am scris pe mail (singura posibilitate decenta de a le comunica/sesiza ceva) ca ceva nu e in regula,de fiecare data le-am precizat CLC,index . Dupa doua luni ma invita sa refac contractul si maresc abonamentul ,care oricum este o pungasie.Am reclamat toata situatia la ANRE, ANPC Mures ,care sunt tot mai absenti.Nu e de mirare,or fi n reclamatii. In plus ANRE nu mai are ce reglementa ca piata este liberalizata ,si-a cam pierdut obiectul de activitate.Combinatia de furnizori Hidroelectrica la energie electrica si Eon la gaze este una de cosmar.Ca si guvernantii si legiuitorii . |
#701
Posted 26 January 2022 - 13:13
victoria52, on 26 ianuarie 2022 - 11:10, said:
Nu mi-a trecut prin cap in decembrie cand am primit contractul Eon sa verific CLC. unde erau inversate doua litere.Furnizorii au grija sa ne scoleasca pe bani multi,acum m-am familiarizat cu o droaie de informatii tehnice despre furnizare energie.Intre timp ,vazand ca nu apare Eon la distribuitor le-am scris pe mail (singura posibilitate decenta de a le comunica/sesiza ceva) ca ceva nu e in regula,de fiecare data le-am precizat CLC,index . Dupa doua luni ma invita sa refac contractul si maresc abonamentul ,care oricum este o pungasie.Am reclamat toata situatia la ANRE, ANPC Mures ,care sunt tot mai absenti.Nu e de mirare,or fi n reclamatii. In plus ANRE nu mai are ce reglementa ca piata este liberalizata ,si-a cam pierdut obiectul de activitate.Combinatia de furnizori Hidroelectrica la energie electrica si Eon la gaze este una de cosmar.Ca si guvernantii si legiuitorii . Toti suntem in situatia dvs, am invatat facturile si termenii tehnici pe dinafara. N-avem ce face asta este lumea in care traim. O bataie de joc. |
#702
Posted 26 January 2022 - 14:59
daddy0307, on 26 ianuarie 2022 - 10:17, said:
pe atunci se putea face contractul Promo indiferent daca erai sau nu client EOn, spre sfarsitul lunii dec au modificat doar pt clienti existenti. Mulțumesc din nou pt. promptitudine, doar o mică mențiune mai am! Vă scapă cumva detaliile și data la care ni s-a urat baftă în a face contractul promo! Era 22 ianuarie! La acea dată nu se mai putea face! Eu, nefiind client E-ON.....deci logic, nu reușisem! "DECI pentru cei care nu ați reușit, puteți încheia din nou un contract e-on promo gas digital. Baftă!" - (22 ianuarie!) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users