Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

E.ON - Experientele clientilor

- - - - -
  • Please log in to reply
2117 replies to this topic

#721
Skiuc

Skiuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 755
  • Înscris: 20.07.2006
iti dau eu un raspuns ANRE, au raspuns cam in 20 de zile

Attached Files


Edited by Skiuc, 29 January 2022 - 19:05.


#722
randuri

randuri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 31.08.2021

 Dyonissos, on 29 ianuarie 2022 - 17:26, said:

Poți să postezi răspunsul ANRE?
In cat timp ți-au răspuns?
Ai cerut în mod explicit să-ți fie plătite penalități?
Mulțumesc!


Nu am cerut explicit penalitati, dar am mentionat nerespectarea standardului de performanta.
Au raspuns in 27 de zile

Attached Files


Edited by randuri, 29 January 2022 - 19:39.


#723
Skiuc

Skiuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 755
  • Înscris: 20.07.2006
Din ce observ, la mine au fost mai rapizi, astept o solutionare totusi...

Edited by Skiuc, 29 January 2022 - 20:14.


#724
randuri

randuri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 31.08.2021
Da, solutionarea conteaza.

#725
Skiuc

Skiuc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 755
  • Înscris: 20.07.2006
scuze, nu aparea raspunsul anre.

Attached Files



#726
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.05.2007

 Nickey, on 28 ianuarie 2022 - 15:01, said:

Probabil si-au facut planul la numarul de clienti pe care si-l doreau.

teoretic oferta se adresa doar clientilor existenti..

#727
manu-el

manu-el

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 25.01.2016
Initial a fost pentru toata lumea, ulterior au limitat la clientii existenti.

#728
daddy0307

daddy0307

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 456
  • Înscris: 26.05.2007
chiar daca tehnic, toata lumea a putut face contractul online, in conditiile postate pe site era mentionat ca oferta se adreseaza exclusiv clientilor existenti. deci legal ar fi putut refuza incheierea contractelor.
apoi au modificat si siteul sa permita doar clientilor existenti.
nu stiu daca a fost o scapare tehnica la inceput sau cu intentie.

#729
gab-riel

gab-riel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 21.01.2022
Salutare. Intampin o situatie frustranta. Am cumparat o casa in vara iar in toamna dupa ce am terminat cu toate actele am facut cerere pt trecerea contractelor pe numele meu (in Octombrie si Noiembrie, de mai multe ori). Intre timp mi-au marit facturile de 4 ori la gaz si de 2 ori la energie de pe 1 Ianuarie 2022. Au spus ca u trimis notificare pe 29 Noiembrie si trebuia sa ajunga pe 3 Decembrie. Nu am primit nicio notificare. Iar in contract scrie ca trebuie sa fiu notificat cu 45 zile, iar legea spune ca minim 30 zile. Nici o conditie nu a fost indeplinita. Acum trebuie sa platesc de 4 ori mai mult si nici nu am subventie sau plafonare(casa era pe firma si se pare ca trebuiau sa faca o cerere). Pana la urma am reusit sa obtin contract de pe 4 Februarie, dar toata luna Ianuarie voi plati absurd de mult.

Ce pot face in acest caz? Mai intra in vigoare cresterea preturilor daca nu am fost notificat? (nici pe email nici prin posta nici telefonic). Ei spun ca au trimis prin posta si nu le pasa daca a ajuns notificarea la mine, dar chiar daca ajungea cand spuneau ei, tot nu era in termen sa mareasca preturile.

In cat timp trebuiau sa imi faca noul contract?

O ultima intrebare, pot trece la Hidroelectrica fara o factura? Doar cu contractul de la energie? Stiu ca au o oferta buna si expira in Martie si nu stiu daca obtin o factura pana atunci.

Am sunat la eon. Au reconfirmat ca au trimis notificarile in cursul lunii Decembrie. I-am intrebat daca e legal sa mareasca fara sa primim notificari, si fara sa fi fost trimise din timp(prima oara a zis 30 zile, apoi dupa ce i-am dat articolul din contract a zis da, trebuiau 45 zile) si a zis ca sa fac o plangere online...

Cat despre contract, au zis ca nu exista o limita legala pt cand sa raspunda pt intocmirea unui contract. Apoi ca le pare rau au avut multe solicitari si aia e, sa platesc facturile mari in plus, nu e problema lor ca nu au capacitate sa raspunda intr-o luna doua...

Prima miscare o sa fie sa fac plangere online in numele firmei am vb cu cei de la firma si mi-au trimis actele sa pot face plangere.
Apoi voi face si o plangere tot pe site ca nu mi-au facut contractul la timp.
In functie de ce raspuns primesc apelez si la OPC sau ANARE.
Intre timp nu voi plati facturile, sper sa nu ma deconecteze. Sau sa le platesc si e posibil sa fie sornate? Cam greu din moment ce platile sunt facute de pe cardul meu in numele firmei si din Februarie contractul va fi pe alt nume... O intreaga incurcatura.

Edited by Dany_Darke, 31 January 2022 - 13:54.


#730
gab-riel

gab-riel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 21.01.2022

 gab-riel, on 31 ianuarie 2022 - 13:25, said:

Salutare. Intampin o situatie frustranta. Am cumparat o casa in vara iar in toamna dupa ce am terminat cu toate actele am facut cerere pt trecerea contractelor pe numele meu (in Octombrie si Noiembrie, de mai multe ori). Intre timp mi-au marit facturile de 4 ori la gaz si de 2 ori la energie de pe 1 Ianuarie 2022. Au spus ca u trimis notificare pe 29 Noiembrie si trebuia sa ajunga pe 3 Decembrie. Nu am primit nicio notificare. Iar in contract scrie ca trebuie sa fiu notificat cu 45 zile, iar legea spune ca minim 30 zile. Nici o conditie nu a fost indeplinita. Acum trebuie sa platesc de 4 ori mai mult si nici nu am subventie sau plafonare(casa era pe firma si se pare ca trebuiau sa faca o cerere). Pana la urma am reusit sa obtin contract de pe 4 Februarie, dar toata luna Ianuarie voi plati absurd de mult.

Ce pot face in acest caz? Mai intra in vigoare cresterea preturilor daca nu am fost notificat? (nici pe email nici prin posta nici telefonic). Ei spun ca au trimis prin posta si nu le pasa daca a ajuns notificarea la mine, dar chiar daca ajungea cand spuneau ei, tot nu era in termen sa mareasca preturile.

In cat timp trebuiau sa imi faca noul contract?

O ultima intrebare, pot trece la Hidroelectrica fara o factura? Doar cu contractul de la energie? Stiu ca au o oferta buna si expira in Martie si nu stiu daca obtin o factura pana atunci.

Am sunat la eon. Au reconfirmat ca au trimis notificarile in cursul lunii Decembrie. I-am intrebat daca e legal sa mareasca fara sa primim notificari, si fara sa fi fost trimise din timp(prima oara a zis 30 zile, apoi dupa ce i-am dat articolul din contract a zis da, trebuiau 45 zile) si a zis ca sa fac o plangere online...

Cat despre contract, au zis ca nu exista o limita legala pt cand sa raspunda pt intocmirea unui contract. Apoi ca le pare rau au avut multe solicitari si aia e, sa platesc facturile mari in plus, nu e problema lor ca nu au capacitate sa raspunda intr-o luna doua...

Prima miscare o sa fie sa fac plangere online in numele firmei am vb cu cei de la firma si mi-au trimis actele sa pot face plangere.
Apoi voi face si o plangere tot pe site ca nu mi-au facut contractul la timp.
In functie de ce raspuns primesc apelez si la OPC sau ANARE.
Intre timp nu voi plati facturile, sper sa nu ma deconecteze. Sau sa le platesc si e posibil sa fie sornate? Cam greu din moment ce platile sunt facute de pe cardul meu in numele firmei si din Februarie contractul va fi pe alt nume... O intreaga incurcatura.

A patit cineva sa faca o cerere/sesizare online si sa nu primeasca numar pt cerere? Trebuie sa refac cererile pana primesc un numar? Spun asta pt ca pt in Octombrie am facut cerere sa fie trecut contractul pe numele meu, si nu am primit numar de inregistrare pe email. Dupa mai multe telefoane si niciun raspuns am facut alta cerere, la asta am primit numar. In Ianuarie am sunat iarasi si au zis ca daca nu le dau numarul de inregistrare din Octombrie nu ma pot ajuta. Dupa mult scandal au gasit ei numarul in sistem(de trimis nu l-au trimis). Apoi au gasit alta chichita. Daca se face o alta cerere de contract, cealalta este anulata. Pai mai intai spui ca nu am facut cererea, dupa o gasesti dar spui ca nu e ok ca am mai facut una, asta in urma indrumarii unui operator.

Astazi am facut doua plangeri folosind formularul lor si nu am primit niciun numar de inregistrare... deci nu am nicio dovada ca am facut cerere/plangere cu privire la notificarile neprimite si trimise din timp prea scurt. Ori e sistemul plin de buguri ori fac anumit, nu stiu, dar tot clientul nu va avea dreptate si nici dovezi sa se planga la ANRE.
Ca sa intri in contact cu cineva la telefon trebuie sa astepti 55 minute, si nu te ajuta cei de acolo: mai fa o plangere.

#731
randuri

randuri

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 31.08.2021
Le trimiti plangerea pe adresa: [email protected] ( Romania cu "r" )
Iti vor trimite trimite nr. de inregistrare.

#732
gab-riel

gab-riel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 21.01.2022

 randuri, on 31 ianuarie 2022 - 16:15, said:

Le trimiti plangerea pe adresa: [email protected] ( Romania cu "r" )
Iti vor trimite trimite nr. de inregistrare.
Am trimis email. Niciun raspuns, niciun meail automat cu nr de inregistrare! Bataie de joc!

#733
gab-riel

gab-riel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 21.01.2022

 randuri, on 31 ianuarie 2022 - 16:15, said:

Le trimiti plangerea pe adresa: [email protected] ( Romania cu "r" )
Iti vor trimite trimite nr. de inregistrare.
Nu a functionat. Ma rog.... Inca o data intreb, care e perioada maxima pt schimbarea contractului? Cei de la EON au spus ca nu exista o limita legala, poate dura de la 1 zi la n luni de zile, ma indoiesc dar nu gasesc informatii precise!

#734
gab-riel

gab-riel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 21.01.2022
Pe bune. Dupa 86 minute nu am intrat in apel cu un operator eon. Penibil.

#735
victoria52

victoria52

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 18.12.2021
Dupa ce am facut reclamatie  la ANRE pentru ca  eon imi cere sa refac contractul dupa 2 luni pentru o greseala a lor(CLC eronat)
am primit un contract nou refacut in 24 ore de la reclamatie.Noul termen de intrare in vigoare 15 februarie.Ma gandesc sa reclam si
ca au intarziat cu 75 zile furnizarea gazelor.Am primit factura de la Engie FUI pentru 19 noiembrie-6 ianuarie de  1856,72 lei,
Cantitatea facturata  469 mc.  Stie cineva cat factureaza EON  pe mc /circa ,neplafonat,necompensat ?  Ca sa pot evalua cat ma costa FUI
in plus fata de Eon,daca ar fi livrat  conform contractului.
Multumesc pentru raspuns

#736
nicolaev

nicolaev

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 26.07.2005
cam 3 lei cu TVA neplafonat

#737
isav

isav

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.06.2007

 victoria52, on 31 ianuarie 2022 - 19:15, said:

Dupa ce am facut reclamatie  la ANRE pentru ca  eon imi cere sa refac contractul dupa 2 luni pentru o greseala a lor(CLC eronat)
am primit un contract nou refacut in 24 ore de la reclamatie.Noul termen de intrare in vigoare 15 februarie.Ma gandesc sa reclam si
ca au intarziat cu 75 zile furnizarea gazelor.Am primit factura de la Engie FUI pentru 19 noiembrie-6 ianuarie de  1856,72 lei,
Cantitatea facturata  469 mc.  Stie cineva cat factureaza EON  pe mc /circa ,neplafonat,necompensat ?  Ca sa pot evalua cat ma costa FUI
in plus fata de Eon,daca ar fi livrat  conform contractului.
Multumesc pentru raspuns

Pret FUI Engie = 0.37lei/kwh
469mc x 10.7(PCS) =5018 kwh x 0.37lei=1856 lei.
La E.ON Promo Gas Digital pretul ar fi aproximativ 0.3 lei/kwh.
5018kwh x 0.3lei=1505 lei.
Deci o diferenta de aproximativ 350 lei.

#738
pegasys

pegasys

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 05.01.2007

 randuri, on 31 ianuarie 2022 - 16:15, said:

Le trimiti plangerea pe adresa: [email protected] ( Romania cu "r" )
Iti vor trimite trimite nr. de inregistrare.

La mine a functionat. Asteptam raspunsul la o reclamatie de doua saptamani. Macar am numar de inregistrare acum. Multumesc.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate