Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Rezumat despre masinile electrice
Last Updated: May 08 2024 19:23, Started by
Adm
, Nov 11 2021 12:58
·
34
#1837
Posted 21 March 2024 - 09:47
#1838
Posted 21 March 2024 - 13:02
Ai vrut sa fi ironic, sau care-i faza? Ceva concret legat de masinile electrice ai ceva de spus? Asa din experienta ta de pana acum cu un EV. Ca vad ca in afara de niste comentarii sterile si la misto nu esti in stare sa legi o propozitie intreaga legata de subiect.
|
#1839
Posted 21 March 2024 - 15:35
adrian_r5, on 21 martie 2024 - 09:47, said:
"bateria mică" ... de care e ... "plumb-acid" ? Sa-t raspund: e de tip AGM. Se incarca pe la 14-15V, ceva mai mult decat bateriile de 12V clasice. De obicei tine cam 6-7 ani, dar cand crapa, nu te prea anunta si genereaza un purcoi de eroria apocaliptice. Asa ca mai degraba se inlocuieste mai devreme, preventiv. |
#1840
Posted 21 March 2024 - 22:48
CRG, on 21 martie 2024 - 15:35, said:
Sa-t raspund CRG, on 21 martie 2024 - 15:35, said:
e de tip AGM De obicei tine cam 6-7 ani Intreb pentru ca, cel putin la prima vedere, bateria "de tractiune" pare mai fiabila. |
#1841
Posted 22 March 2024 - 00:45
Standardizare, cost si mai ales face fata la ce este nevoie.
AGM-ul se comporta ca o baterie normala, aia care "nu anunta" este aia cu gel, mai stabila, mai performanta dar si mai scumpa. Tensiunile de incarcare la AGM sint similare cu ale unei baterii FB sau EFB, diferenta este la tensiunea de 100%, la AGM est spre 12,8-13Vdc fata de FB si EFB care au 12,65Vdc la baterie incarcata 100%. Edited by Ion_Bumbu, 22 March 2024 - 00:46. |
#1843
Posted 22 March 2024 - 17:48
adrian_r5, on 21 martie 2024 - 09:47, said:
"bateria mică" ... de care e ... "plumb-acid" ? la unele EV-uri ( modele mai noi de Tesla de exemplu) bateria de accesorii este de fapt o "particica" din bateria mare. Pb e cam mort si cam ingropat de o vreme. evidnet ca piata e plina de ele pe ICE-uri si pe EV-urile mai ieftine. |
#1844
Posted 22 March 2024 - 18:44
adrian_r5, on 21 martie 2024 - 22:48, said: Probabil din considerente de cost cutting. In plus, bateria de 12V nu e acoperită de garanția bateriei HV, deci de ce să pună un Li-Ion dacă nu pică pe ei in caz că se degradează. Dar oricum AGM e un pas înainte față de plumb-acid. Care ar fi motivele pentru care nu se foloseste acelasi tip de baterie ca la bateria "de tractiune" ? Intreb pentru ca, cel putin la prima vedere, bateria "de tractiune" pare mai fiabila. |
#1845
Posted 25 March 2024 - 13:09
foxbat, on 22 martie 2024 - 17:48, said:
la unele EV-uri ( modele mai noi de Tesla de exemplu) bateria de accesorii este de fapt o "particica" din bateria mare. Pb e cam mort si cam ingropat de o vreme. evidnet ca piata e plina de ele pe ICE-uri si pe EV-urile mai ieftine. |
#1846
Posted 25 March 2024 - 19:04
CRG, on 16 martie 2024 - 14:21, said:
Greu de procesat. Când și-a montat panourile nici nu avea în dotare mult hulita mașină electrică, invenția diavolului, mâna necuratului. Acum are o electrică și omul realizează că decât să urce curentul în rețea și să-și ia banii pe el peste 2 ani la un sfert de preț, poate să-l bage în bateria EV-ului și să nu mai dea banii pe transport. Deloc ! Facem și un PowerPoint să înțeleagă domnul cum stau treburile?... Știu macar in ce consta amortizarea ? Bănui că nu căci altfel înțelegeai ce am întrebat. Eu răspunsul îl știu doar că voi nu prea înțelegeți. Când tragi linie în funcție de încarci sau nu încarci din priza soldul e unul sau altul. Cum zicea cineva sunt 50 de bani pe care ii primești nu ii dai. Dar na.. analfabetismul functional e o calitate la români |
|
#1847
Posted 25 March 2024 - 21:39
Ti s-a explicat in 3 feluri ce si cum si tu insisti cu aceeasi idee gresita, eu n-as mai pomeni de analfabetism functional…
|
#1848
Posted 28 March 2024 - 16:36
La cald dupa conferinta de presa in cadrul careia Xiaomi a anuntat preturile pentru modelul SU7. Sunt preturi din China si nu trebuie comparate cu preturile modelelor electrice din Europa. In schimb putem sa le cumparam cu preturile unor masini electrice disponibile atat pe piata chineza cat si cea europeana. Cea mai relevanta comparatie este cu Model 3 60 kWh.
Model 3 (60 kWh): 245.000 CNY SU7 Pro (95 kWh): 215.000 CNY Image.jpeg 229.23K 14 downloads Multa masina pentru banii astia... La conferinta au participat fondatorii / conducatorii: BAIC, GWM, NIO, XPENG si Li Auto... unul langa celalalt Image (1).jpeg 2.07MB 15 downloads arenaev_001.jpg 58.23K 15 downloads xiaomi-su7-interior.jpg 256.25K 14 downloads Edited by r_vlad, 28 March 2024 - 16:40. |
#1849
Posted 28 March 2024 - 16:55
_-livio-_, on 25 martie 2024 - 21:39, said:
Ti s-a explicat in 3 feluri ce si cum si tu insisti cu aceeasi idee gresita, eu n-as mai pomeni de analfabetism functional… Eu pot înțelege că te faci că nu înțelegi In acest caz cred că e mai bine sa să te abții in ceea ce privește analfabetismul. Oricum că și rezumat pentru 99% dintre posesorii te electrice e că această formă de motorizare e buna cat timp ai curent"gratis" de la panouri. Chestia asta a fost menționată de posesori....nu am timp și disponibilitatea să ii caut postarea...dar exact așa se exprimă. Daca alimentezi cu 2 lei..și ceva nu mai postați consumuri că ajungeți la preț de tractor. |
#1850
Posted 28 March 2024 - 17:11
Nu doar eu am explicat, de unde si numarul 3, ca atatea postari ai pe tema.
Nu eu am adus analfabetismul in discutie, doar am zis sa o lasi mai moale ca se pare ca rade ciob de oala, mai ales dupa ce ti s-a explicat de ce ideea ta e gresita. |
#1851
Posted 28 March 2024 - 18:39
tatimeu, on 28 martie 2024 - 16:55, said: Oricum că și rezumat pentru 99% dintre posesorii te electrice e că această formă de motorizare e buna cat timp ai curent"gratis" de la panouri. Chestia asta a fost menționată de posesori....nu am timp și disponibilitatea să ii caut postarea...dar exact așa se exprimă. Daca alimentezi cu 2 lei..și ceva nu mai postați consumuri că ajungeți la preț de tractor. Pentru acele deplasări în concediu când incarci cu 2 lei, ești la paritate cu un ICE. Dar asta la majoritatea dintre noi, se întâmplă până în 20% din km făcuți într-un an. Nu te îngrijora, oricum o dai, iese foarte bine cu EV atâta timp cat nu o folosești pe FedEx, Europa. 7k lei economie vs benzina in 9 luni fără panouri. Le astept și pe alea. Attached FilesEdited by Co5min, 28 March 2024 - 18:43. |
|
#1852
Posted 28 March 2024 - 19:34
Cosmin
Nu am spus că nu iese bine cu ev-ul Am expus și explicat avantajul ev-ului și colegilor de la serviciu. Pe mine mă amuză și recunosc că mă râcâie faptul cum unii posesori de ev-uri și panouri (bravo lor că au reușit să beneficieze ce subvențiile acordate de stat) susțin sus și tare că raportat la panouri/producție de energie/consum locuință ev a venit că bonus atâta timp cât alimentarea ev-ului ii scade din soldul pozitiv pe care îl aduce producția din panouri. Mă sâcâie faptul că unii nu vor să cedeze când alții le atrag atenția că se încadrează perfect în anumite categorii. Citesc dar nu sunt capabili să înțeleagă totuși albul e alb nu cenușiu. |
#1853
Posted 28 March 2024 - 20:06
te racaie degeaba, nu toti si-au luat panourile prin stat, iar in cazul meu calculul de amortizare nu a inclus exportul de curent.
asa ca panourile se amortizeaza linistite singure, iar excesul care se duce in masina e bonus. in rest right back at you, citesti dar tot nu intelegi ca soldul ala pozitiv nu exista in unele cazuri. |
#1854
Posted 28 March 2024 - 21:27
Exact, atat masina (actuala) cat si panourile sunt luate fara subventii. Dar, chiar si fara panouri, in majoritatea timpului, ev-ul imi este perfect mie (subliniere intentionata, imi scapa termenul)
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users