Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Coroziune capota
Ultima postare: oct 28 2021 20:57, Inițiat de
johnysibiu
, oct 23 2021 20:56
·
0
#1
Publicat: 23 octombrie 2021 - 20:56
Va salut dragi prieteni ! Detin un VW Touran din 2007 care ma slujit fara mari probleme pana in momentul de fata.
A inceput sa ruginesca capota pe la marginea din fata. Nu grav. Am curatat rugina , chituit si vopsit insa, banuiesc ca pentru putin timp. Ce pot face sa scot rugina din marginea capotei. ? Dublura si ranforsarea marginii frontale par in regula insa, locul unde se intalnesc cele doua (foaia exterioara si dublura interioara) este ruginit. Cum pot sa curat rugina de acolo si sa aplic substante anticorozive? |
#3
Publicat: 23 octombrie 2021 - 21:37
poti da cu rust convertor si era bine sa dai cu spray cu zinc peste zona curatata. Sunt si vopsele care reactioneaza cu rugina si formeaza o combinatie chimica (hammerite).
In esenta cel mai bun rezultat se obtine prin curatare si zincare dar e greu de realizat in zona de imbinare. |
#5
Publicat: 23 octombrie 2021 - 22:14
Din punctul meu de vedere, rust convertoarele sint pentru fraieri. Cineva trebuie sa dea banii si pe timpenii
(Astept totusi si parerea unui tinichigiu.) Eu de citiva ani in fiecare vara dau bani pe rust convertoare si spray-uri de vopsea ca sa-mi rezolv aripile si in fiecare primavara rugina reapare. Anul asta m-am enervat si am apelat la flex ca sa curat rugina si m-am trezit cu niste gauri mai mare de cit un pachet de tigari, in ambele aripi. Deci ciuci rust convertor, ca la mine nu a functionat. Flexul in schimb, a taiat tot Acum garantat nu mai am rugina, ca este ditamai gaurocul |
#6
Publicat: 23 octombrie 2021 - 22:44
Am expreienta cu produsul Kelfos si Koroplex , cel de la Forch. Nu prea merg pe tabla.
Am incercat pe tabla curatata la luciu, anul urmator a aparut rugina. Pe sasiu insa , unde nu am putut curata la luciu s-a format o crusta care dainuie de cativa ani. Problema care am ridicat-o se refera la modul cum as putea avea acces sa curat rugina din interior. Fata capotei am cosmetizat o bine dar mie teama de rugina care va razbate din imbinare. La masinile anterioare administram cateva pufuri de ceara de caroserie insa, anu trecut a trebuit sa curat rugina aparuta sub ceara de caroserie aplicata de altcineva si mi am dat seama ca aplicarea cerii nu este o idee buna. Poate am sa revin la ideea antica de a introduce ulei curat in acel spatiu de imbinare ...Poate mai incetineste atacul ruginii... Ce ma sfatuiti ? |
#10
Publicat: 24 octombrie 2021 - 05:54
[ https://i.dedeman.ro/media/catalog/product/cache/dedeman/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/1039337.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Incearca si cu acest spray pentru galvanizare cu zinc de la Motip: https://www.dedeman....00-ml/p/1039337 Cureti zona cu o perie de sarma si aplici cateva straturi de spray. Editat de xmanyacs77, 24 octombrie 2021 - 06:05. |
|
#14
Publicat: 24 octombrie 2021 - 10:46
rust convertorul functioneaza prin reactia cu rugina si formeaza un compus organometalic care e aderent de tabla. Pe tabla curatata cel mai bun e zincul. Degeaba dai sub aripi daca nu acoperi zona. Rust convertorul nu e foarte solid si o sa se desprinda de la pietre sau vibratii. Dupa ce dai cu el lasi 1-2 zile sa nu ajunga apa si ulterior poti da cu hammerite in 2-3 straturi ca sa faca o pelicula dura si impermeabila.
Curatarea tablei si vopsirea cu spray de zinc e cea mai buna dar zonele unde nu e posibil acest lucru pot fi protejate cu rust convertor si vopsea hammerite sau altele similare., nu cu vopsea auto. Daca te afecteaza culoarea sa zicem poti da ultimul strat cu o vopsea auto de culoarea potrivita. Editat de chilly willy, 24 octombrie 2021 - 10:49. |
#15
Publicat: 24 octombrie 2021 - 17:05
dd80, on 23 octombrie 2021 - 23:52, said:
Cat costa o capota in stare buna, poate chiar la culoare? Masina are totusi 14 ani, M-am gandit la aceasta varianta dar consider ca ar fi bine sa fie ultima. slai, on 24 octombrie 2021 - 08:41, said:
relax, touranurile sunt predispuse la rugina. unul mai vechi de 2010, sanse minime sa nu-i gasesti rugina. io zic ca daca mai astepti un an, o sa devina normalitate, o sa fii uimit daca mai ai elemente fara rugina. Deocamdata arata foarte bine. Sa vedem cum mai evolueaza problema doar nu m am casatorit cu ea ... |
|
#16
Publicat: 24 octombrie 2021 - 18:23
de unde sa iei o capota "in stare buna" ?
Din dezmembrari? sunt tot capote de aproximativa aceeasi vechime probabil cu aceeasi problema legata de rugina. Nu ai prea multe variante, eu as curata foarte bine zona cu perie de sarma pana la metal pe toata zona pe care e posibil, pe zona de imbinare as da cu rust convertor forch sau ceva mai scump, pe restul tablei as da cu zinc si apoi vopsire peste tot intai cu hammerite si peste un strat de vopsea auto. Ar trebui sa-i mai asigure niste ani |
#17
Publicat: 24 octombrie 2021 - 18:52
In principiu, cam stiu ce ar trebui sa fac , problema este cum ajung in spatiul dintre dublura si capota. Dublura este foarte lata. M a gandeam sa o traforez cu flexul sa pot ajunge la imbinare. Am mai facut asemenea reparatie la o usa dar, am putut intra prin corpul usii.
In alta ordine de idei, masina sotiei, Yaris, se pare ca este vopsita cu vopsea pe baza de apa. Daca as vrea sa i faca un mic retus se poate face cu vopsea pe baza de solvent ? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi